heipåådeg Skrevet 23. mars 2011 #17121 Skrevet 23. mars 2011 Når skal du operere? Lykke til iallefall. Bare å glede seg ja :D Det er akkurat to uker og 1 dag til OP. Altså 7 april. Tiden går fort, men det synes jeg er bare bra :D Har ingen nerver ennå, hadde mer nerver heelt i starten før konsultasjon. Nå tror jeg at jeg er bare glad for at det faktisk skjer. Blir vel sikkert noen nerver samme dag eller natten før regner jeg med. Avtalte dere endelig str. før OP eller? Vi snakket om 300gr til meg, men jeg har litt lyst at om de får mer inn, så kan de gjerne putte inn litt mer Så bildet ditt; de så fine ut :D
Lillefy Skrevet 23. mars 2011 #17122 Skrevet 23. mars 2011 (endret) . Endret 28. juli 2015 av Lillefy
heipåådeg Skrevet 23. mars 2011 #17123 Skrevet 23. mars 2011 Det går fort, jeg synes jeg akkurat var på konsultasjon og plutselig var op dagen her! Ukene har flydd av gårde, og det er jeg jo bare glad for :D Jeg hadde ingen nerver før jeg satt meg i bilen og skulle kjøre til klinikken, jeg trodde jeg skulle dø haha, var sykt nervøs. Men det gikk over når jeg kom fram og de var alle hyggelige og passet på meg. Så det kommer sikkert til å gå bra skal du se VI snakket jo om str på konsultasjon men da klarte jeg ikke å bestemme meg. Så jeg gikk hjem å tenkte og ringte til kirurgen etter en uke og sa hva jeg ønsket av det vi hadde snakket om. Og så avtalte vi på nytt rett før op. Han skulle prøve på mellom 300-350 og fikk plass til 325 Fornøyd med det jeg. Så bra! Det viktigste er at man blir fornøyd selv Dessuten blir jo utfallet forskjellig fra person til person. Jeg tok med bilder på konsultasjon jeg, synes det var lettest å forklare med dem! Gikk de inn via brystvorten til deg og? Man må jo kunne bruke spilebh tidligere da, ift de som går inn under brystet..? Jeg gleder meg til sommeren når vi kan vise frem litt kvinnelige former :D
9naah Skrevet 23. mars 2011 #17124 Skrevet 23. mars 2011 (endret) Igår opererte jeg meg, som dere vet. Men så var det flom der vi skulle kjøre, så jeg fikk litt panikk for at vi ike skulle reke det. Så vi tenkte vi skulle kjøre en omveg, og ringte stefaren min om hvor lang tid det skulle ta. Og den vegen tok 2 timer! Og da måtte vi snu å håpe på at den andre vegen ble åpnet! Og heldigvis åpnet den akkuratt da vi kom dit. Så da ville jeg rekke op! Men da vi kom dit, så hadde assistenten til kirugren glemt å si ifra til meg at jeg ikke skulle opererest før kl 1 (hadde jo egentlig time 11). Men siden hun hadde glemt det, så fikk jeg komme inn kl 12, men klokken ble mere 12:20.. Jeg kom inn på rommet mitt, og kledde av meg alt uten om trusa og sokkene. Så gikk jeg på do (måtte gjøre det før op sa kirurgen), og la piercingen på bordet på rommet. Da jeg kom inn til op-salen, måtte jeg ha på meg en sånn hårnett. Og så fikk jeg noe berusende inn gjennom der man tar blodprøve (husker ikke hva det heter). Og så skulle jeg få lokalbedøvelsene, og da gråt jeg. Var så jævla redd!! Det gjorde faktisk litt vondt også. Under operasjonen måtte je få flere sprøyter inni puppen, fordi det gjorde vondt.. Jeg skulle egentlig ha 270cc over muskel, men det ble 325cc istedet. Hadde 75b før, og aner ikke hva jeg har nå. Kirurgen sa at jeg vertfall hadde en stor c. Og nå har jeg jævlig vondt, det sprenger i brystene. Men jeg hadde veldig faste bryst ifra før av, så det er nok derfor det gjør så ekstremt vondt. Snittet var rundt nederste del av brystvortene. Det som gjør mest vondt, er å komme seg opp av sengen og stoler/sofa o.l. Trodde faktisk at puppene skulle sprenge da jeg fikk hjelp ti å reise meg opp av sengen idag. Da hadde jeg lagt helt på ryggen, og når jeg reiste meg opp, kom at blodet i puppene og deeet gjorde jævla vondt altså. Tror jeg skal sove litt mer i sittende stilling inatt.. Spydde i dag tidlig, det gjorde sykt vondt, men var så kvalm atte..! Bare si ifra om det er noe jeg har glemt å ta med! Lykke til dere som skal opererest!! Endret 23. mars 2011 av 9naah
happy<3 Skrevet 23. mars 2011 #17125 Skrevet 23. mars 2011 Igår opererte jeg meg, som dere vet. Men så var det flom der vi skulle kjøre, så jeg fikk litt panikk for at vi ike skulle reke det. Så vi tenkte vi skulle kjøre en omveg, og ringte stefaren min om hvor lang tid det skulle ta. Og den vegen tok 2 timer! Og da måtte vi snu å håpe på at den andre vegen ble åpnet! Og heldigvis åpnet den akkuratt da vi kom dit. Så da ville jeg rekke op! Men da vi kom dit, så hadde assistenten til kirugren glemt å si ifra til meg at jeg ikke skulle opererest før kl 1 (hadde jo egentlig time 11). Men siden hun hadde glemt det, så fikk jeg komme inn kl 12, men klokken ble mere 12:20.. Jeg kom inn på rommet mitt, og kledde av meg alt uten om trusa og sokkene. Så gikk jeg på do (måtte gjøre det før op sa kirurgen), og la piercingen på bordet på rommet. Da jeg kom inn til op-salen, måtte jeg ha på meg en sånn hårnett. Og så fikk jeg noe berusende inn gjennom der man tar blodprøve (husker ikke hva det heter). Og så skulle jeg få lokalbedøvelsene, og da gråt jeg. Var så jævla redd!! Det gjorde faktisk litt vondt også. Under operasjonen måtte je få flere sprøyter inni puppen, fordi det gjorde vondt.. Jeg skulle egentlig ha 270cc over muskel, men det ble 325cc istedet. Hadde 75b før, og aner ikke hva jeg har nå. Kirurgen sa at jeg vertfall hadde en stor c. Og nå har jeg jævlig vondt, det sprenger i brystene. Men jeg hadde veldig faste bryst ifra før av, så det er nok derfor det gjør så ekstremt vondt. Snittet var rundt nederste del av brystvortene. Det som gjør mest vondt, er å komme seg opp av sengen og stoler/sofa o.l. Trodde faktisk at puppene skulle sprenge da jeg fikk hjelp ti å reise meg opp av sengen idag. Da hadde jeg lagt helt på ryggen, og når jeg reiste meg opp, kom at blodet i puppene og deeet gjorde jævla vondt altså. Tror jeg skal sove litt mer i sittende stilling inatt.. Spydde i dag tidlig, det gjorde sykt vondt, men var så kvalm atte..! Bare si ifra om det er noe jeg har glemt å ta med! Lykke til dere som skal opererest!! gratulerer så mye med nye pupper!! hørtes ut som en skummel opplevelse :O jeg skal operere på mandag! gleder meg mye mer enn jeg gruer meg, men det er nok for at jeg ikke vet hva jeg går til håper jo jeg er en av de heldige, som ikke har så vondt, men tviler veldig på det : har ganske faste pupper jeg og. håper smertene dine avtar raskt!
Xstrella Skrevet 23. mars 2011 #17126 Skrevet 23. mars 2011 Hei Har lest forumet her i mange mnd, og i april skal jeg under kniven. Har 70a nå og skal få 70C, skal legge 250 under muskel, så jeg gleder meg og gruer meg. Gruer meg for smertene etterpå. Er 34 år, ammet 2 barn og har filler igjen av puppene. Ønsker ikke noe ekstreme pupper, men vil fylle opp. Spart opp hver en krone selv, så dette er penger jeg bruker på meg selv. Hvor smertefullt er det å legge under muskel? Jeg måtte det pga litt heng, ikke mye, men det var mye løshud der. Ingen andre enn mannen min vet hva jeg skal gjøre, så håper ikke det blir så synlig etterpå. Orker ikke spm om hvorfor og ditten og datten av venner og familie. Dette har ingen noe med, så dette skal gjøres i skjul.
lilletenkende Skrevet 23. mars 2011 #17127 Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer Lillefy:) Godt å høre at alt har gått så bra:) Imorgen er det min tur..timen ble utsatt til 11.45! Uff er så utrolig nervøs at jeg er svimmel..hehe
sinne Skrevet 23. mars 2011 #17128 Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer Lillefy:) Godt å høre at alt har gått så bra:) Imorgen er det min tur..timen ble utsatt til 11.45! Uff er så utrolig nervøs at jeg er svimmel..hehe du må ikke grue deg det er så fantastisk å våkne opp med nye pupper, det kan egentlig ikke beskrives! :jepp:
Lillefy Skrevet 23. mars 2011 #17129 Skrevet 23. mars 2011 (endret) . Endret 28. juli 2015 av Lillefy
lilletenkende Skrevet 23. mars 2011 #17130 Skrevet 23. mars 2011 Tusen takk for oppmuntrende ord:) Jeg gleder meg ubeskrivelig mye til å kunne føle meg fin i klær og bikini!:)På denne tiden imorgen er jeg vell overstått operasjon og har nye flotte pupper:D
9naah Skrevet 23. mars 2011 #17131 Skrevet 23. mars 2011 Ja det er veldig individuelt Tok i folden jeg, min kirurg synes det gir penest resultat så da hørte jeg på ham, men spilte egentlig ikke så stor rolle for meg hvor snittet ble. Blir sikkert bra uansett Aner ikke om man kan bruke spilebh tidligere, skulle jo kanskje tro det? Så lenge det ikke er push up. Åh gjett om jeg og gleder meg!!! Gå i bikini :D Huff hørtes IKKE noe hyggelig ut å operere i løkalbedøvelse! Glad jeg hadde narkose... Vi tok like mye vi da 325 jeg også. Hvor høy er du og hvor mye veier du hvis jeg kan spørre? Leit at du har så mye smerter da, har du fått med slike sterke morfin tabletter? De funker veldig godt på meg hvertfall, har ikke vondt i det hele tatt. God bedring Takk takk Ikke noe å grue seg til, det går sikkert kjempe bra! Jeg er 180/67. Jeg fikk med meg pinex forte eller noe.. Seks stk. Men nå har jeg bare en igjen! Så skal jeg gå pa paracetamol. Men må spørre kirurgen om jeg kan få mere når jeg skal ta stingene på fredag.
Stimorol Skrevet 23. mars 2011 #17132 Skrevet 23. mars 2011 Heihei I dag er puppene mine 4 uker gamle. Og jeg er dessverre ikke fornøyd.. :/ Den ene er mye større enn den andre. Er det noen som kan svare på dette eller har mer enn 4 uker gamle pupper som fortsatt er hoven eller har høy profil som ikke har sunket helt ned eller hva jeg skal si? Vil egentlig ikke klage og det sies jo at man ikke kan se det endelige resultatet før om 6-12 mnd, men er litt deppa over resultatet så langt hvertfall. Gratulerer med nye pupper 9naah og lykke til lilletenkende :)
Gjest halebein Skrevet 23. mars 2011 #17133 Skrevet 23. mars 2011 Hei Har lest forumet her i mange mnd, og i april skal jeg under kniven. Har 70a nå og skal få 70C, skal legge 250 under muskel, så jeg gleder meg og gruer meg. Gruer meg for smertene etterpå. Er 34 år, ammet 2 barn og har filler igjen av puppene. Ønsker ikke noe ekstreme pupper, men vil fylle opp. Spart opp hver en krone selv, så dette er penger jeg bruker på meg selv. Hvor smertefullt er det å legge under muskel? Jeg måtte det pga litt heng, ikke mye, men det var mye løshud der. Ingen andre enn mannen min vet hva jeg skal gjøre, så håper ikke det blir så synlig etterpå. Orker ikke spm om hvorfor og ditten og datten av venner og familie. Dette har ingen noe med, så dette skal gjøres i skjul. Hei og velkommen! Jeg hadde samme utgangspkt som deg:) Er 31 år, har ammet 3 barn og hadde ingenting igjen. Gikk fra en 70 a minusminus til en 70E med 280 gr over muskel. moderat profil, er kjempefornøyd!!!! Jeg gjorde det også i skjul, bare familien som visste om det. Jeg opererte 8 mars, og var tilbake på jobb 6 dager etter - ikke noe særlig smerter. Og ikke EN har kommentert det:) Med klær på ser de ikke så store ut, fordi jeg brukte push up før. De er lette å skjule. Men uten klær er de enorme, og fiiiine - jeg elsker dem! Eneste jeg synes er synd, er at det kjennes så godt at det på en måte er noe fremmed inni der, og det føles som å ligge på to ballonger når jeg ligger på magen. Har også mistet følelsen i den ene brystvorten, men håper den kommer tilbake. Lykke til!
Xstrella Skrevet 23. mars 2011 #17134 Skrevet 23. mars 2011 Hei og velkommen! Jeg hadde samme utgangspkt som deg:) Er 31 år, har ammet 3 barn og hadde ingenting igjen. Gikk fra en 70 a minusminus til en 70E med 280 gr over muskel. moderat profil, er kjempefornøyd!!!! Jeg gjorde det også i skjul, bare familien som visste om det. Jeg opererte 8 mars, og var tilbake på jobb 6 dager etter - ikke noe særlig smerter. Og ikke EN har kommentert det:) Med klær på ser de ikke så store ut, fordi jeg brukte push up før. De er lette å skjule. Men uten klær er de enorme, og fiiiine - jeg elsker dem! Eneste jeg synes er synd, er at det kjennes så godt at det på en måte er noe fremmed inni der, og det føles som å ligge på to ballonger når jeg ligger på magen. Har også mistet følelsen i den ene brystvorten, men håper den kommer tilbake. Lykke til! Takk for det. Det hørtes bra ut at man er såpass frisk så kort tid etter. Nå må jo jeg legge under muskel, så de sier det er vondere. Er spent på om jeg kan jobbe etter 5-6 dager da. Påskeferien kommer heldigvis rett etterpå, så da bruker jeg den for å komme meg. Dette forumet har vært til veldig stor hjelp, så takker for det.
lilletenkende Skrevet 23. mars 2011 #17135 Skrevet 23. mars 2011 Turte ikke å bruke hibiscruben i underlivet eller ansiktet...Må man det?
heipåådeg Skrevet 23. mars 2011 #17136 Skrevet 23. mars 2011 Ja det er veldig individuelt Tok i folden jeg, min kirurg synes det gir penest resultat så da hørte jeg på ham, men spilte egentlig ikke så stor rolle for meg hvor snittet ble. Blir sikkert bra uansett Aner ikke om man kan bruke spilebh tidligere, skulle jo kanskje tro det? Så lenge det ikke er push up. Åh gjett om jeg og gleder meg!!! Gå i bikini :D Ja, lurest å høre på kirugen tror jeg. Det er det jeg og gjør i dette tilfellet. Det jeg trodde og, men det kan jeg høre om på OP dagen. Ja, blir en utrolig bra sommer dette :D
berryme Skrevet 23. mars 2011 #17137 Skrevet 23. mars 2011 Nå er det 6 dager siden min OP, og puppene blir bare finere og mykere for hver dag :-) men, etter noen dager etter OP fikk jeg noen små røde nupper som klødde ekstremt mye nedover hals og øvre del av brystet. Og nå får jeg bare fler av disse for hver dag, kun under sportsbhen og omerådet rundt. Det kløøøør, blir gal!! Noen andre som har hatt slikt, eller vet noe om det? Regner med det er noe allergisk reaksjon, men går ikke på noe piller lenger, så får ikke vært det. Har kasta den bhen fra klinikken på vask for å se om det hjelper.. Noen som har en god krem å anbefale kanskje?
Lillefy Skrevet 24. mars 2011 #17138 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er 180/67. Jeg fikk med meg pinex forte eller noe.. Seks stk. Men nå har jeg bare en igjen! Så skal jeg gå pa paracetamol. Men må spørre kirurgen om jeg kan få mere når jeg skal ta stingene på fredag. Ok du er en del høyere enn meg da:) Jeg er bare 162 så jeg ender vell opp med DD cup eller noe. Uff stakkars deg, jeg fikk sånne sterke morfin tabletter som jeg skal ta hver 3 time de første 3 dagene, oxynorm, oxycontin og arcoxia. Og etter det har jeg 20 pinex forte jeg skal ta. Jeg sitter jo bare å smiler i pillerus og kjenner ingenting. Ikke rart du har smerter da. Be legen din om fler tabletter hvis du har så vondt.
Snøfte Skrevet 24. mars 2011 #17140 Skrevet 24. mars 2011 Nå er det 6 dager siden min OP, og puppene blir bare finere og mykere for hver dag :-) men, etter noen dager etter OP fikk jeg noen små røde nupper som klødde ekstremt mye nedover hals og øvre del av brystet. Og nå får jeg bare fler av disse for hver dag, kun under sportsbhen og omerådet rundt. Det kløøøør, blir gal!! Noen andre som har hatt slikt, eller vet noe om det? Regner med det er noe allergisk reaksjon, men går ikke på noe piller lenger, så får ikke vært det. Har kasta den bhen fra klinikken på vask for å se om det hjelper.. Noen som har en god krem å anbefale kanskje? Hei! Jeg har også hatt prikker som klør, kaller det neller jeg Tror det kommer av hibiscrubben som tørker ut huden.... Jeg har smørt meg med vanlig fuktighetskrem og det har hjulpet. Ellers anbefaler jeg A-kremen til apoteket, den er også veldig god. Til lilletenkende: Nei, du trenger ikke bruke hibiscrubben der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå