heipåådeg Skrevet 22. mars 2011 #17101 Skrevet 22. mars 2011 Ja, de kommer nok snart skal op 14.april (bare rett over 3 uker til) Er 161 cm og 43 kg, har en gutt på snart 1 år (ammet han i 8 mnd) var ca 70C (bilde på side 853) før ammeslutt, men er nå helt flat (!) Kirurgen mente jeg burde ha 200-240 cc da han fikk bildene på telefonkonsultasjonen, og sa jeg ville ende opp med en B. Litt skeptisk til dette siden jeg var større før ammeslutt og ønsker å fulle opp tomme ammepupper. Kommer til å be han om a legge inn mer siden det var det som var naturlig på meg, skjønner? Tenker egentlig at jeg heller vil ende opp med litt større enn planlagt, enn mindre Har hørt at silikonpupper virker mindre under klær enn naturlige pupper gjør, og vil IKKE betale så masse for å se ut som en Acup med klær (viss jeg får en B). Jeg skal ha innlegg under brystmuskelen, siden jeg hadde såpass lite brystfett Du trenger ikke bekymre deg for det klinikken har masse erfaring, og i USA går de nesten kun gjennom brystvorten Begge deler har fordeler og jeg er sikker på at de kommer til å gå bra Når fikk du beskjed om at du kunne bruke spile bh og pushup? Mhm, skjønner det. Man får heller putte i litt mer tenker jeg, enn å være misfornøyd. Da var du ei ung mor da skjønner jeg :-) skjønner godt at du vil fylle opp ja. Nei, de har ikke sagt noe - jeg har heller ikke spurt, men skal spørre på Opdagen. Skal spille håndballcup to mnd etterpå, så er spent på den. )
heipåådeg Skrevet 22. mars 2011 #17102 Skrevet 22. mars 2011 Tror ikke det vil være noe problem å lese kanskje ikke de første dagene hvis du tar sterke smertestillende, men det vil nok gå veldig fint. Jeg hadde op på en torsdag, og jobbet fra mandagen av, riktig nok hjemme var deilig å kunne bare ha på seg en joggedress Så bra. Sikkert godt å kunne ta på en joggedress tenker jeg :D Trener du ? Evt. hvor lenge gikk det før du kunne begynne å røre deg igjen? Jeg skal spille cup to måneder etterpå, så er sikkelig spent på om det kommer til å gå bra ?
Stimorol Skrevet 22. mars 2011 #17103 Skrevet 22. mars 2011 Kl 08 i morgen skjer det!! Har ikke mye nerver men det kiler i magen når jeg tenker på det. Er nok bra nervøs i morgen tenker jeg... Skal møte opp kl 07.45 og snakke litt om str først, men jeg skal ha minst 300cc. Håper mest på 350 men er usikker på om kirurgen går med på det. Tenk på meg i morgen da:) Lykke til!
Snøfte Skrevet 22. mars 2011 #17104 Skrevet 22. mars 2011 Så bra. Sikkert godt å kunne ta på en joggedress tenker jeg :D Trener du ? Evt. hvor lenge gikk det før du kunne begynne å røre deg igjen? Jeg skal spille cup to måneder etterpå, så er sikkelig spent på om det kommer til å gå bra ? Er ikke den som trener så iherdig nei, holder meg til turgåing :gjeiper: så er nok ikke den beste til å gi råd, men etter som jeg leser fra andres erfaringer her, så gå sikkert det greit med en god sports-bh som holder "alt" på plass
frkjeat Skrevet 22. mars 2011 #17105 Skrevet 22. mars 2011 Hei! Ser det er noen her som skal operere eller har operert som har ammet! Hadde dere strekkmerker på puppene? Hvordan er di nå? Jeg har, og skal på konsultasjon neste mandag.. Hva skal jeg spørre om? Er helt blank. :S
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17106 Skrevet 22. mars 2011 Kl 08 i morgen skjer det!! Har ikke mye nerver men det kiler i magen når jeg tenker på det. Er nok bra nervøs i morgen tenker jeg... Skal møte opp kl 07.45 og snakke litt om str først, men jeg skal ha minst 300cc. Håper mest på 350 men er usikker på om kirurgen går med på det. Tenk på meg i morgen da:) Masse lykke til i morgen Lilefy! :D
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17107 Skrevet 22. mars 2011 www.mybreastsurgery.blogg.no Må bare si at jeg ELSKER bloggen din var den aller førte jeg begynte å lese når jeg bestemte meg for å operere
boobjob Skrevet 22. mars 2011 #17108 Skrevet 22. mars 2011 Må bare si at jeg ELSKER bloggen din var den aller førte jeg begynte å lese når jeg bestemte meg for å operere Takk skal du ha, det gleder meg å høre Det var det jeg håpte, at den ville hjelpe andre som var i samme situasjon som meg!
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17109 Skrevet 22. mars 2011 Mhm, skjønner det. Man får heller putte i litt mer tenker jeg, enn å være misfornøyd. Da var du ei ung mor da skjønner jeg :-) skjønner godt at du vil fylle opp ja. Nei, de har ikke sagt noe - jeg har heller ikke spurt, men skal spørre på Opdagen. Skal spille håndballcup to mnd etterpå, så er spent på den. ) Ja, fikk lillegull som 18 åring Beste som har skjedd meg, men puppene fikk svi hehe. Føler jeg bør gjøre noe med det siden det plager meg såpass mye, og jeg er så ung vil gjerne få tilbake selvtilitten og kroppen jeg hadde før ammingen Ser at det er fryktelig forskjellig på hvor lenge klinikkene vil du skal vente med spile bh og pushup bher, og har selv fått beskjed om 6 mnd på fornebuklinikken, men syns dette var ganske lenge. får se hvor lenge jeg klarer det Krysser fingrene og håper at du får spille
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17110 Skrevet 22. mars 2011 Hei! Ser det er noen her som skal operere eller har operert som har ammet! Hadde dere strekkmerker på puppene? Hvordan er di nå? Jeg har, og skal på konsultasjon neste mandag.. Hva skal jeg spørre om? Er helt blank. :S Jeg har ikke operert enda, men har som deg, fryktelig mange strekkmerker på puppene Kan ikke svare personlig hvordan strekkmerkene blir etterpå, men leste tidligere her inne at de var noen som sa at strekkmerkene hennes hadde forsvunnet helt etter op håper det er tilfelle for oss og
Terine Skrevet 23. mars 2011 #17111 Skrevet 23. mars 2011 Er det forresten noen som har tatt snittet rundt brystvorta? har selv tatt det der å hadde vært fint å kunne sammenligne arr (siden jeg ikke vet hvordan det blr seende ut til syvede og sist) sender gjerne PM tilbae med bilde!
Lillefy Skrevet 23. mars 2011 #17112 Skrevet 23. mars 2011 Nå sitter jeg på hotellet og føler meg slett ikke værst!! Er litt dopa på smertestillende så er litt ør men har ikke vondt i det hele tatt:) Det gikk over søk forventning! Og jeg må bare skryte masse av klinikk Stokkan, alle var kjempe hyggelige og tok så godt vare på meg. Det ble 325cc under muskel høy profil:) Er veldig fornøyd hittil men de er kanskje litt små Hadde dessverre ikke plass til mer.
Stimorol Skrevet 23. mars 2011 #17113 Skrevet 23. mars 2011 Nå sitter jeg på hotellet og føler meg slett ikke værst!! Er litt dopa på smertestillende så er litt ør men har ikke vondt i det hele tatt:) Det gikk over søk forventning! Og jeg må bare skryte masse av klinikk Stokkan, alle var kjempe hyggelige og tok så godt vare på meg. Det ble 325cc under muskel høy profil:) Er veldig fornøyd hittil men de er kanskje litt små Hadde dessverre ikke plass til mer. Gratulerer Godt å høre at det gikk bra
heipåådeg Skrevet 23. mars 2011 #17114 Skrevet 23. mars 2011 Ja, fikk lillegull som 18 åring Beste som har skjedd meg, men puppene fikk svi hehe. Føler jeg bør gjøre noe med det siden det plager meg såpass mye, og jeg er så ung vil gjerne få tilbake selvtilitten og kroppen jeg hadde før ammingen Ser at det er fryktelig forskjellig på hvor lenge klinikkene vil du skal vente med spile bh og pushup bher, og har selv fått beskjed om 6 mnd på fornebuklinikken, men syns dette var ganske lenge. får se hvor lenge jeg klarer det Krysser fingrene og håper at du får spille Så koselig da :-) Skjønner at du vil ha den tilbake, du er jo ganske ung. Forstår den Ja, jeg tror også det har litt med hvor arret kommer kanskje (?) usikker da. Jeg skal oppdatere dere hva de sier når jeg spørr ang spilebh osv. Ja, krysser fingrene for det jeg og
heipåådeg Skrevet 23. mars 2011 #17115 Skrevet 23. mars 2011 Nå sitter jeg på hotellet og føler meg slett ikke værst!! Er litt dopa på smertestillende så er litt ør men har ikke vondt i det hele tatt:) Det gikk over søk forventning! Og jeg må bare skryte masse av klinikk Stokkan, alle var kjempe hyggelige og tok så godt vare på meg. Det ble 325cc under muskel høy profil:) Er veldig fornøyd hittil men de er kanskje litt små Hadde dessverre ikke plass til mer. Gratulerer med nye pupper! Hvem hadde du som kirug? Bra du er fornøyd med dem, jeg skal også opereres der!
Lillefy Skrevet 23. mars 2011 #17116 Skrevet 23. mars 2011 (endret) . Endret 28. juli 2015 av Lillefy
heipåådeg Skrevet 23. mars 2011 #17117 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har/hadde veldig mye strekkmerker og nå er alt borte Ser så vidt noen merker igjen på den ene puppen men vises nesten ikke Takk takk Takk!! Føles helt fantastisk. Ble operert av Tyge Tindholdt, utrolig dyktig og hyggelig. Han jobber ikke på Stokkan til vanlig men på klinikk Bodø og på Rikshospitalet. Du kan trygt operere deg der, jeg ble veldig godt ivaretatt Så bra! Jeg skal opereres av Elisaberg Isern v/Stokkan. Virket kjempe hyggelig. Jeg gleder meg veldig :D
Lillefy Skrevet 23. mars 2011 #17118 Skrevet 23. mars 2011 Så bra! Jeg skal opereres av Elisaberg Isern v/Stokkan. Virket kjempe hyggelig. Jeg gleder meg veldig :D Når skal du operere? Lykke til iallefall. Bare å glede seg ja :D
Lillefy Skrevet 23. mars 2011 #17119 Skrevet 23. mars 2011 (endret) . Endret 28. juli 2015 av Lillefy
Lillefy Skrevet 23. mars 2011 #17120 Skrevet 23. mars 2011 Godt at du skal inn så tidlig da. Godt å slippe å vente til langt ut på dagen hva slags utgangspunkt har du da? Masse lykke til i morgen! SKulle ønske det var meg! Blir spennende å få høre hva du endte opp med og hvordan det har gått. Endte opp med 325 og alt har gått veldig bra! Hadde 70A-liten B. 71 cm under brystet og 81 rundt brystene var målene før op. Har ammet to barn så det var bare slappe sokker igjen Får håpe tiden går fort til det er din tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå