lilletenkende Skrevet 22. mars 2011 #17081 Skrevet 22. mars 2011 Heihei:) Nå sitter jeg her ganske så nervøs, operasjon om 2 dager allerede...er så spent:) Godt å vite at jeg kan henvende meg her med spørsmål og lese andres erfaringer. Masse lykke til imorgen Lillefy!
Jenny A Skrevet 22. mars 2011 #17082 Skrevet 22. mars 2011 Hei jenter Jeg er som sagt veldi usikker på størrelse. Kirurgen min mente jeg burde ha 200-240 cc, og burde ifølge han ende opp med en B cup, men blir da litt usikker siden jeg var en C for noen mnd siden. Hva tror dere? Er dette bildet av deg før operasjon? Er du en b? Synes du ser mer ut som en c jeg altså. Kirurgen vet nok hva han snakker om. Jeg er ikke operert selv ennå, men jeg velger å stole på at kirurgen vect hva som må til fr å imøtekomme mine ønsker Lykke til! Håper du får det du ønsker.
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17083 Skrevet 22. mars 2011 ja det er utolig forvirrende har sett en haug med bildet av jenter som har lagt inn samme som jeg skal ha (240cc) og noen av de har fått svæære pupper, mens andre har helt greie,og da er utgangspunktet samme som jeg har..så jeg blir rett å slett ikke klok er livredd for å få noen enorme puppre, for det vil jeg ikke ha, samtidig så tenker jeg at når jeg først skal gjøre dette så vil jeg ha noen som ikke bare er "sånn passe",som jeg kommer til å bli missførnøyd med..for jeg har ikke lyst til å gå tilbake å fixe på de heller liksom noen som vet om det går an å få rekruterings rabatt hos klinikkene? hehe..har klart å skaffe 6 andre jenter til å operere seg på samme plass som meg å da synes jeg at jeg bør få rabatt :gjeiper: enig? Du har helt rett! Når man først skal gjøre noe som dette så vil man ikke sitte igjen senere å være misfornøyd. Tenker at jeg kommer til å be han om å ta litt mer enn planlagt, siden de fleste her sier at man fort venner seg til størrelsen og ønsker større (pluss at silikon ser mindre ut med klær på enn vanelige gjør) Tror dessuten at jeg har plass til mer enn det han sa siden huden min er strukket såpass mye etter amming. Håper jeg blir fornøyd, og slipper (som mangen andre) å ta en ny op senere
happy<3 Skrevet 22. mars 2011 #17084 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hei jenter lurte på en ting..jeg skal på jentetur og konsert 3 uker etter operasjonen, tror dere det vil gå fint? andre som har gjort lignende? bestillte turen for lenge siden, og vil ikke svikte veninnene mine, men er samtidig redd det ikke skal gå bra..folk kan jo være galne på konsert kommer sikkert til å beskytte mine nye boobs hele tiden..hehe kommer sikkert til å se lurt ut Endret 22. mars 2011 av happy<3
happy<3 Skrevet 22. mars 2011 #17085 Skrevet 22. mars 2011 Du har helt rett! Når man først skal gjøre noe som dette så vil man ikke sitte igjen senere å være misfornøyd. Tenker at jeg kommer til å be han om å ta litt mer enn planlagt, siden de fleste her sier at man fort venner seg til størrelsen og ønsker større (pluss at silikon ser mindre ut med klær på enn vanelige gjør) Tror dessuten at jeg har plass til mer enn det han sa siden huden min er strukket såpass mye etter amming. Håper jeg blir fornøyd, og slipper (som mangen andre) å ta en ny op senere enig tenkte jeg skulle høre med kirurgen om å kanskje legge inn mer jeg og har ikke lyst å bruke penger på å gå tilbake å ta en ny op jeg heller, de pengene må jeg spare til jeg får kapsling :gjeiper: hehe har ingen unger jeg så spørs hvor mye jeg har plass til, han sa ikke noe om det, sa bare hva som ville se naturlig ut.. blir spennende å se fikk telefon i dag om jeg kunne komme noen timer tidligere til op enn planlagt,så måtte snu hele reise planen min på hodet men jo tidligere jeg får gjort dette jo bedre er det :)
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17086 Skrevet 22. mars 2011 Da får du de nok i posten! Jeg er nå en 70A. 169 cm høy og ca 62 kg, slank, men muskler. Ble enige om 300gr over muskel på konsultasjon, men kommer til å si på OP dagen at de gjerne kan putte i mer. Alle sier heller litt for mye enn for lite, jeg er så redd for at de skal bli for lite. Hehe! Jeg trodde jeg måtte legge under muskel pga håndball, men de sa det kom til å kutte brystmuskulaturen, så hører på dem. Det er sant det du sier med nerver ja. Jeg var usikker på å gå inn ved brystvorten siden nesten alle går ved brystfolden, men på klinikk stokkan går de bare inn der, så satser på å stole på de. Kanskje kan jeg bruke spile bh tidligere Jeg tror ikke arrene blir så lange, så vi får håpe de blir fine. Hvor mye skal du legge inn osv? Ja, de kommer nok snart skal op 14.april (bare rett over 3 uker til) Er 161 cm og 43 kg, har en gutt på snart 1 år (ammet han i 8 mnd) var ca 70C (bilde på side 853) før ammeslutt, men er nå helt flat (!) Kirurgen mente jeg burde ha 200-240 cc da han fikk bildene på telefonkonsultasjonen, og sa jeg ville ende opp med en B. Litt skeptisk til dette siden jeg var større før ammeslutt og ønsker å fulle opp tomme ammepupper. Kommer til å be han om a legge inn mer siden det var det som var naturlig på meg, skjønner? Tenker egentlig at jeg heller vil ende opp med litt større enn planlagt, enn mindre Har hørt at silikonpupper virker mindre under klær enn naturlige pupper gjør, og vil IKKE betale så masse for å se ut som en Acup med klær (viss jeg får en B). Jeg skal ha innlegg under brystmuskelen, siden jeg hadde såpass lite brystfett Du trenger ikke bekymre deg for det klinikken har masse erfaring, og i USA går de nesten kun gjennom brystvorten Begge deler har fordeler og jeg er sikker på at de kommer til å gå bra Når fikk du beskjed om at du kunne bruke spile bh og pushup?
dingding Skrevet 22. mars 2011 #17087 Skrevet 22. mars 2011 Nå er jeg skikkelig nervøs.. Hadde op på fredag som var, og hatt kjempefine pupper siden da.. Men i natt og i dag har de begynt å bli virkelig harde, spesielt venstre.. Nesten så jeg føler jeg kjenner kanten på innlegget, noe jeg ikke skal da jeg har under muskel.. Noen andre som har opplevd at puppene ble så harde og større mange dager etter op? Jeg tenker kapsling med en gang :-/ Håper noen kan svare, eller bør jeg ta en tlf til klinikken? Hei den høyre puppen min ble mye større og mye vondere 3 dager etter OP.. Jeg er heldig og bor nærme klinikken og fikk komme bort med en gang å sjekke. Jeg ble ganske nervøs selv og ikke noe mindre når pleieren der ringte kirurgen og måtte avgårde å hente han på hotellet for å få han til å se på meg.. Men det tok han to sekunder og se at alt var fint jeg hadde bare brukt høyrearmen for mye og det gjorde at den hovna opp..
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17088 Skrevet 22. mars 2011 Jeg fikk telefon i går, om at de hadde blingset litt på konsultasjonstimen min, så nå må jeg ta den pr. telefon og mail med bilde. Jeg aner ikke når jeg får resepten, men hun sa at hun skulle sende meg papirene mine en stund før, så de dukker nok opp. Nervene er nok der allerede de ja... Jeg tok selv konsultasjonen per telefon, og det gikk veldig bra kirurgene er flinke, og de informerer deg om alt (størrelse, snitt/innlegg/under-over, komplikasjoner osv) han gir deg en sånn ca størrelse, men tar siste konsultasjonen før op det er et greit alternativ for oss som bor langt vekke Jeg har ikke fått reseptene mine enda, men de er nok ikke langt vekke Jeg er sikker på at alle får nerver før en op, men når du får se sluttresultatet, kommer det til å være vert det Håper jeg kunne være litt trøstene og betrygge deg litt
Teenmom18 Skrevet 22. mars 2011 #17089 Skrevet 22. mars 2011 Er dette bildet av deg før operasjon? Er du en b? Synes du ser mer ut som en c jeg altså. Kirurgen vet nok hva han snakker om. Jeg er ikke operert selv ennå, men jeg velger å stole på at kirurgen vect hva som må til fr å imøtekomme mine ønsker Lykke til! Håper du får det du ønsker. Dette er bilde av meg før ammeslutt, og jeg var da en ca 70C, men er nå helt flat (absolutt ingenting igjen). Basert på før-bildene av meg nå, mente han at jeg skulle ha 200-240 cc og ende opp med en B, men glemte helt ut å si at jeg var en C før jeg begynte å amme :/ Tenker at det er lite vits i å operere og ende opp med et mindre resultat enn det jeg var før Jeg kommer til å ta med dette bilde, og spør om litt større innlegg, noe jeg tror går fint siden jeg har så masse løs hud Tusen takk for det, og i like måte til deg når din tur kommer
Snøfte Skrevet 22. mars 2011 #17090 Skrevet 22. mars 2011 Føler dere at det er et problem å lese etter OP (altså la oss si den første uken) ? Jeg tenkte jeg kunne bruke litt av den tiden jeg må holde meg i seng til å lese pensum, men litt redd for at jeg kanskje ikke greier det ? Noen av dere som har erfaring med dette :-) 16 dager igjen til OP :D Tror ikke det vil være noe problem å lese kanskje ikke de første dagene hvis du tar sterke smertestillende, men det vil nok gå veldig fint. Jeg hadde op på en torsdag, og jobbet fra mandagen av, riktig nok hjemme var deilig å kunne bare ha på seg en joggedress
Jenny A Skrevet 22. mars 2011 #17091 Skrevet 22. mars 2011 Har vært og mål meg hos Change i butikk og inne på kalkulatoren på nett. I butikken ble jeg målt til 70C, mens jeg på kalkulatoren ble en 70D. Så nå lurer jeg litt på hva jeg ender opp meg i bh-størrelse med 375ml i hver pupp. Kirurgen sa jo jeg ville få en c-cup da jeg prøvde innleggene på klinikken, men det er jeg jo allerede da. Vil kanskje ende opp med en 70E da?!!! For kirurgen gikk jo ut fra at jeg var en A nå, og ville ende opp med en c med 375ml. Opp to størrelser blir jo da en 70E. Det høres jo kjempestort ut! Finnes størrelse opp til E på H&M, Lindex, Kappahl osv?
Lillefy Skrevet 22. mars 2011 #17092 Skrevet 22. mars 2011 Kl 08 i morgen skjer det!! Har ikke mye nerver men det kiler i magen når jeg tenker på det. Er nok bra nervøs i morgen tenker jeg... Skal møte opp kl 07.45 og snakke litt om str først, men jeg skal ha minst 300cc. Håper mest på 350 men er usikker på om kirurgen går med på det. Tenk på meg i morgen da:)
sinne Skrevet 22. mars 2011 #17093 Skrevet 22. mars 2011 Har vært og mål meg hos Change i butikk og inne på kalkulatoren på nett. I butikken ble jeg målt til 70C, mens jeg på kalkulatoren ble en 70D. Så nå lurer jeg litt på hva jeg ender opp meg i bh-størrelse med 375ml i hver pupp. Kirurgen sa jo jeg ville få en c-cup da jeg prøvde innleggene på klinikken, men det er jeg jo allerede da. Vil kanskje ende opp med en 70E da?!!! For kirurgen gikk jo ut fra at jeg var en A nå, og ville ende opp med en c med 375ml. Opp to størrelser blir jo da en 70E. Det høres jo kjempestort ut! Finnes størrelse opp til E på H&M, Lindex, Kappahl osv? jeg ble på lindex sin kalkulator 75c og change sin 70f... la inn 290 over muskel,brukte 75b ifra hm før, følte ikke alltid at jeg fylte helt ut det ifra bh til bh...
9naah Skrevet 22. mars 2011 #17094 Skrevet 22. mars 2011 Aiaiai, føler meg helt sprengt her jeg sitter! Men håper det er bedre i morgen.. Lykke til alle sammen men op Det som er verst er at jeg ikke kan røyke :nosmoking:
Jenny A Skrevet 22. mars 2011 #17095 Skrevet 22. mars 2011 jeg ble på lindex sin kalkulator 75c og change sin 70f... la inn 290 over muskel,brukte 75b ifra hm før, følte ikke alltid at jeg fylte helt ut det ifra bh til bh... Ble 75A på Lindex sin. Ser ikke ut som de fleste butikker fører over str. 70B. Da må man vel i undertøysbutikker som Change da...
Jenny A Skrevet 22. mars 2011 #17096 Skrevet 22. mars 2011 Kl 08 i morgen skjer det!! Har ikke mye nerver men det kiler i magen når jeg tenker på det. Er nok bra nervøs i morgen tenker jeg... Skal møte opp kl 07.45 og snakke litt om str først, men jeg skal ha minst 300cc. Håper mest på 350 men er usikker på om kirurgen går med på det. Tenk på meg i morgen da:) Godt at du skal inn så tidlig da. Godt å slippe å vente til langt ut på dagen hva slags utgangspunkt har du da? Masse lykke til i morgen! SKulle ønske det var meg! Blir spennende å få høre hva du endte opp med og hvordan det har gått.
sinne Skrevet 22. mars 2011 #17097 Skrevet 22. mars 2011 Ble 75A på Lindex sin. Ser ikke ut som de fleste butikker fører over str. 70B. Da må man vel i undertøysbutikker som Change da... det hørtes ut som dyr morro var en tur på HM i dag, kikka litt på undertøy.. fant en 75c (som jeg kom frem til på lindex sin kalkulartor ) klarer ikke helt å se for meg at jeg får plass til puppene mine oppi der, men det blir kanskje annerledes når man får prøve
boobjob Skrevet 22. mars 2011 #17098 Skrevet 22. mars 2011 vil bare si at kalkulatorer på nett virkelig ikke funker Btw, jeg bruker nå 65G. Det vil si 65G-70F-75E-80D .. Men burde holde meg til 65G eller 70F. Så med andre ord blir det dyr morro som jeg så noen hadde sagt. Klare ikke finne størrelsen min på andre butikker en Change, dick and daisy osv. Sånne dyre butikker med bher til 500. Men så trenger man ikke 20 bher heller da. Men dyrt med bher fremover, deeet blir det.
sinne Skrevet 22. mars 2011 #17099 Skrevet 22. mars 2011 vil bare si at kalkulatorer på nett virkelig ikke funker Btw, jeg bruker nå 65G. Det vil si 65G-70F-75E-80D .. Men burde holde meg til 65G eller 70F. Så med andre ord blir det dyr morro som jeg så noen hadde sagt. Klare ikke finne størrelsen min på andre butikker en Change, dick and daisy osv. Sånne dyre butikker med bher til 500. Men så trenger man ikke 20 bher heller da. Men dyrt med bher fremover, deeet blir det. hadde du en blogg? kan du gi meg en link dit?
boobjob Skrevet 22. mars 2011 #17100 Skrevet 22. mars 2011 hadde du en blogg? kan du gi meg en link dit? www.mybreastsurgery.blogg.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå