Niliv Skrevet 21. mars 2011 #17062 Skrevet 21. mars 2011 Ja det er dr.Ørner ja virket som en kjempe flink kirurg, gikk lettet ut fra klinikken Han var veldig opptatt av at det skulle bli et naturlig resultat, og det er jeg og. men har lest om så mangen her som er missfornøyd etter at hevelsen gikk ned, så jeg er redd jeg skal ta for lite, samtidig så dukker det opp sånne som deg som er veldig fornøyd ikke lett dette her men det kan jo umulig bli et dårligere resultat enn det jeg har nå hvilken str hadde du fra før? er det mulig å få et bilde av resultatet? ja jeg gleder meg kjempe mye!!!! Ja han er veldig flink, men har og fått inntrykk av at det er han som ligger inn minst innlegg der ;)Jeg var på etterkontroll hos en annen gang nr 2,og han var overrasket over at jeg ikke hadde mer siden "standaren" var 280. Og de fleste lå inn mellom 250 og 300. Skal prøve å få lagt ut igjen bilde, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal få sendt de privata.Ikke noe data kyndig Hos meg så skulle han se ann 240 under opp, men endte på 220.Var det han syntes var finest.Men som mangen sier,så kunne de sikkert vært større når jeg har klær på.Men ikke når jeg er lettkledd,då ville det ha vist at de ikke var naturlige. Og det sa jeg at jeg ikke var innteresert i Då var vitsen vekke for min del.
Niliv Skrevet 21. mars 2011 #17063 Skrevet 21. mars 2011 Hvilken BH-str var du før op da? Gikk med 75a som var for stort Har nok gått rundt med feile BHer lenge Var en 75c når jeg var gravid,så viste hvrdan det ville se ut på min kropp
heipåådeg Skrevet 21. mars 2011 #17064 Skrevet 21. mars 2011 Jeg fikk beskjed på klinikken at de hadde micropore på Byhaven Hvis ikke så tror jeg helt sikkert de kan bestille til deg. Selv kjøpte jeg silikontape. Den var helt perfekt sa dem på Stokkanklinikken Det er jo flott! hvordan kommer du deg etter OP :D ?
heipåådeg Skrevet 21. mars 2011 #17065 Skrevet 21. mars 2011 Så deilig at de nærmer seg :D Jeg bor i Stavanger, og tok derfor konsultasjonen per telefon, så jeg får vel reseptene i posten tror jeg Har heller ikke nerver enda, men de kommer vell litt når de nærmer seg enda mer. Men når det er sagt så kommer nervene ikke til å bety noe når sluttresultatet kommer Gleder meg masse til å ha pupper igjen!! Jeg skal ha snitt i brystfolden, men er litt redd for at arrene skal vise godt. Jeg får bare håpe på det beste Kjenner ikke helt til din historie, hvor mye/hvor/under eller over muskel? Da får du de nok i posten! Jeg er nå en 70A. 169 cm høy og ca 62 kg, slank, men muskler. Ble enige om 300gr over muskel på konsultasjon, men kommer til å si på OP dagen at de gjerne kan putte i mer. Alle sier heller litt for mye enn for lite, jeg er så redd for at de skal bli for lite. Hehe! Jeg trodde jeg måtte legge under muskel pga håndball, men de sa det kom til å kutte brystmuskulaturen, så hører på dem. Det er sant det du sier med nerver ja. Jeg var usikker på å gå inn ved brystvorten siden nesten alle går ved brystfolden, men på klinikk stokkan går de bare inn der, så satser på å stole på de. Kanskje kan jeg bruke spile bh tidligere Jeg tror ikke arrene blir så lange, så vi får håpe de blir fine. Hvor mye skal du legge inn osv?
Niliv Skrevet 21. mars 2011 #17067 Skrevet 21. mars 2011 Til dere som ønsker bilde Har prøvd å legge ut i dag,men får bare at de er for store. Skal prøve å få lagt de ut i morgen,prøve ta nye. God natt
sanssouci Skrevet 21. mars 2011 #17069 Skrevet 21. mars 2011 lykke til dere som skal ha op nå! det er så fantastisk å våkne å ha pupper til dere som er ferdig opererte, hvor lang tid tok det før dere var dere selv igjen? turte å løfte armene helt osv... Jeg er fortsatt litt forsiktig 3 uker etter operasjonen. Men lever ganske normalt nå, bare litt forsiktig med å åpne tunge dører også løfter jeg lite!
enne Skrevet 22. mars 2011 #17070 Skrevet 22. mars 2011 Jeg skal ha med meg kjæresten min, mens gutten vår er hjemme med mormor og farmor Han er instilt på å hjelpe til med alt, så jeg tror og håper at det går bra :D Ja, vi er begge to satt på 14.april ) Ikke lang ventetid på oss lenger :D Snart er vi også med i puppeklubben! hehe :D Har nervene begynt å nærme seg? Å vet du når vi får reseptene osv? Og til alle her inne: Skal dere ta snitt i brystfolden eller rundt brystvorten? Jeg fikk telefon i går, om at de hadde blingset litt på konsultasjonstimen min, så nå må jeg ta den pr. telefon og mail med bilde. Jeg aner ikke når jeg får resepten, men hun sa at hun skulle sende meg papirene mine en stund før, så de dukker nok opp. Nervene er nok der allerede de ja...
ramp Skrevet 22. mars 2011 #17071 Skrevet 22. mars 2011 Til alle som har sendt meg pm med mailadr: Bilde kommer, skal ta i dag :-) Litt om tilstanden min nå, 11 dager siden operasjon :-) Høyrepupp er snill, ikke så øm. Venstre er litt slemmere. Når jeg går uten bh etter dusj, "river" det litt i brystmusklene kjennes det ut som. Så ikke så behagelig å gå uten, enda. 3 dager til med nedpressbånd, jippiiiii :-) Nå gjør jeg alt av husarbeid selv, men i mitt tempo. Har fremdeles ingen følelse i brystvortene og undersiden av brystet.
Lillefy Skrevet 22. mars 2011 #17072 Skrevet 22. mars 2011 Lykke til i dag 9naah I morgen kl 08 er det min tur, har ikke så mye nerver enda men de kommer nok. Tipper jeg kommer til å være på randen til å besvime i morgen tidlig
sinne Skrevet 22. mars 2011 #17073 Skrevet 22. mars 2011 Jeg er fortsatt litt forsiktig 3 uker etter operasjonen. Men lever ganske normalt nå, bare litt forsiktig med å åpne tunge dører også løfter jeg lite! takk for svar har vel litt over 2 uker fri ifra jobb.... jobber som frisør, så er litt nervøs for å begynne på igjen
chikki Skrevet 22. mars 2011 #17074 Skrevet 22. mars 2011 I morgen kl 11.00 skjer det!! Kjenner at noen små nerver lurer seg innpå! Kommer til å være så redd i morgen (ikke umulig jeg besvimer altså!!). Er livredd sprøyter Skal egentlig ha inn 270 over muskel. Jeg har 75B, men jeg har lyst på STOOOR D eller DD.. Så det skal jeg snakke med kirurgen imorgen. Lykke til Kommer nok til å gå kjempe bra
dingding Skrevet 22. mars 2011 #17075 Skrevet 22. mars 2011 Hallo alle sammen Jeg har ikke hatt tilgang på nettet og har derfor ikke fått skrevet noe.. Nå er det 6 dager siden OP.. jeg har hatt ganske mye smerter men ikke noe jeg ikke overlever Har ikke hatt noe vondere enn jeg skal tror jeg Var innom klinikken på en sjekk på lørdag for den ene ble plutselig veldig hoven og øm.. men alt var fint hadde bare brukt høyrearmen for mye ( smørte to skiver og satt på kaffe) Nå 6 dager etter OP er jeg MYE bedre!! har vondt enda, men nesten ingenting Kjørte bil i går og det gikk greit (vondt å gire til 2gir) Merker at jeg blir fort sliten og trøtt, men det er vel ikke så rart siden jeg har ligget på sofaen i 6dager Jeg har ikke så mye følelse i de, men bli bare mer og mer Og endelig begynner det å bli en litt mer normal form på de.. foreløpig er jeg veldig fornøyd med str :D hadde 75a og la inn 250 under muskel Skjønner at det er lenge siden jeg har vært innom her, for dere har skrevet mye Kjempegøy å lese!!! Gratulerer til alle som har fått pupper og lykke til til dere som skal få snart
dingding Skrevet 22. mars 2011 #17076 Skrevet 22. mars 2011 jeg skal legge ut før og etterbilder når jeg kommer meg hjem på min pc
Snøfte Skrevet 22. mars 2011 #17077 Skrevet 22. mars 2011 lykke til dere som skal ha op nå! det er så fantastisk å våkne å ha pupper til dere som er ferdig opererte, hvor lang tid tok det før dere var dere selv igjen? turte å løfte armene helt osv... Hei! Det er snart 3 uker siden op., og det meste går greit så lenge jeg tar det i mitt tempo Jeg har kjørt bil i snart 2 uker og det går greit, men å få den i 2gir kan være litt ubehagelig. I mine papirer står det at jeg ikke skal ha armene over brysthøyde før 6 uker har gått, det samme gjelder bruk av sportsbh, tunge løft og ligge på siden/sove på magen Har bygget meg litt opp i ryggen slik at jeg ikke skal legge meg over på siden/magen i søvne for jeg føler meg så pass fin i formen at det skjer Brystene er fortsatt litt harde og hovne, men ser at de har sunket litt nå de siste dagene. Har vært litt bekymret mtp om de er for små, men jeg tror jeg blir fornøyd når jeg blir vandt med dem Håper dette var litt til hjelp klem fra Snøfte
sinne Skrevet 22. mars 2011 #17078 Skrevet 22. mars 2011 Hei! Det er snart 3 uker siden op., og det meste går greit så lenge jeg tar det i mitt tempo Jeg har kjørt bil i snart 2 uker og det går greit, men å få den i 2gir kan være litt ubehagelig. I mine papirer står det at jeg ikke skal ha armene over brysthøyde før 6 uker har gått, det samme gjelder bruk av sportsbh, tunge løft og ligge på siden/sove på magen Har bygget meg litt opp i ryggen slik at jeg ikke skal legge meg over på siden/magen i søvne for jeg føler meg så pass fin i formen at det skjer Brystene er fortsatt litt harde og hovne, men ser at de har sunket litt nå de siste dagene. Har vært litt bekymret mtp om de er for små, men jeg tror jeg blir fornøyd når jeg blir vandt med dem Håper dette var litt til hjelp klem fra Snøfte takk for utfyllende svar snøfte føler jeg har kommet meg mye egentlig, men kanskje det er fordi jeg ENDELIG fikk dusja i går... beste jeg har kjent på lenge, har jo vasket med ellers og dusjet underlivet, men det å få vasket håret å bare kjenne vannet renne var helt herlig! føler også at de bare blitt mye mykere siden fredag( op på torsdag) . det jeg er mest bekymret over er det med jobben... haff men det kan jo skje mye på 1 1/2 uke til da skal komme meg ut en tur nå, det skal bli godt! det er jo så kjedelig å bare ligge på sofa'n å se på tv etc....
heipåådeg Skrevet 22. mars 2011 #17079 Skrevet 22. mars 2011 Føler dere at det er et problem å lese etter OP (altså la oss si den første uken) ? Jeg tenkte jeg kunne bruke litt av den tiden jeg må holde meg i seng til å lese pensum, men litt redd for at jeg kanskje ikke greier det ? Noen av dere som har erfaring med dette :-) 16 dager igjen til OP :D
berryme Skrevet 22. mars 2011 #17080 Skrevet 22. mars 2011 Nå er jeg skikkelig nervøs.. Hadde op på fredag som var, og hatt kjempefine pupper siden da.. Men i natt og i dag har de begynt å bli virkelig harde, spesielt venstre.. Nesten så jeg føler jeg kjenner kanten på innlegget, noe jeg ikke skal da jeg har under muskel.. Noen andre som har opplevd at puppene ble så harde og større mange dager etter op? Jeg tenker kapsling med en gang :-/ Håper noen kan svare, eller bør jeg ta en tlf til klinikken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå