Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Har lest dette forumet i lengre tiden nå, og må si jeg synes det er en fantastisk side!! :)

Skal selv operere 28.mars på klinikk bergen :) kun en uke til!!! :) gleder meg kjempe mye!!

jeg er 165 høy og 54 kg og bruker 75AAAAA :ler: kirurgen sa jeg kunne legge inn 240cc over muskel, da ville jeg få et naturlig utseende..men er så utrolig usikker!! har aldri hatt pupper og ser sååånnn frem til å endelig få det :) men er såå redd for at det skal bli for lite :/ hva sier dere erfarne jenter? trenger virkelig hjelp :)

setter stor pris på svar :)

Hei Happy<3 :D

Velkommen hit! Alltid kjekt med nye jenter her inne :)

Det var jammen rett rundt hjørnet! Så gøy :D

Vi er rundt samme størrelse, og jeg kjenner meg utrooligt igjen på det du sier om at du er usikker på hvor mye du skal legge inn. Det er utroligt vanskelig å vite på forhånd hvordan det kommer til å se ut. Jeg tror at det er viktig å stole på kirurgen din, siden han jobber med dette, og har et bedre øye på hva som kommer til å passe deg ;) men samtidig tror jeg det er veldig viktig å formidle hvordan du ønsker å se ut ;) vis han bilder, men ha i tanken at de aldri blir helt likt ;) Tror at siden du (og heller ikke jeg) ikke har så stort utgangspunkt, så kommer selv et lite innlegg til å bli bedre ;)

Jeg må også si at jeg ikke har sjikkelig erfaring på dette enda, siden jeg skal op etter deg, men håper jeg kunne hjelpe litt :ler:

Skal forresten ha mellom 240-300 cc selv :) (er 161 cm og 43 kg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen jenter.

Igår var jeg å handlet inn smertestillende, hibi scrub og infeksjonstabletter samt sportsbh (80C FILA). 18 dager igjen til OP og jeg baaare gleder meg. Gleder meg til å se bra ut i bikini og kunne se normal ut i vanlige klær.

MEN, et spr. handlet dere teip før OP? Evt hvilken og hvor fikk dere tak i den? :wink:

Jeg fikk beskjed på klinikken at de hadde micropore på Byhaven :) Hvis ikke så tror jeg helt sikkert de kan bestille til deg. Selv kjøpte jeg silikontape. Den var helt perfekt sa dem på Stokkanklinikken :)

Skrevet

I morgen kl 11.00 skjer det!! :danse: Kjenner at noen små nerver lurer seg innpå! Kommer til å være så redd i morgen (ikke umulig jeg besvimer altså!!). Er livredd sprøyter :klaske: Skal egentlig ha inn 270 over muskel. Jeg har 75B, men jeg har lyst på STOOOR D eller DD.. Så det skal jeg snakke med kirurgen imorgen.

Skrevet

Dytter :)

22. mars: 9naah

18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 280-300 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

28.mars: happy<3

25år, 165cm høy, 54 kg, 75AAAA.skal legge inn 240cc i utgangspunktet, men er veldig usikker. profil ikke avgjort enda.

Opereres på Klinikk Bergen.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer.

Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad.

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Skrevet

I morgen kl 11.00 skjer det!! :danse: Kjenner at noen små nerver lurer seg innpå! Kommer til å være så redd i morgen (ikke umulig jeg besvimer altså!!). Er livredd sprøyter :klaske: Skal egentlig ha inn 270 over muskel. Jeg har 75B, men jeg har lyst på STOOOR D eller DD.. Så det skal jeg snakke med kirurgen imorgen.

Masse lykke til!!! :) :) gleder meg til det er min tur! :)

Skrevet

Hei alle sammen :)

Har lest dette forumet i lengre tiden nå, og må si jeg synes det er en fantastisk side!! :)

Skal selv operere 28.mars på klinikk bergen :) kun en uke til!!! :) gleder meg kjempe mye!!

jeg er 165 høy og 54 kg og bruker 75AAAAA :ler: kirurgen sa jeg kunne legge inn 240cc over muskel, da ville jeg få et naturlig utseende..men er så utrolig usikker!! har aldri hatt pupper og ser sååånnn frem til å endelig få det :) men er såå redd for at det skal bli for lite :/ hva sier dere erfarne jenter? trenger virkelig hjelp :)

setter stor pris på svar :)

Hei :)

Der oppererte jeg 21 feb :) Og la inn 220cc over muskel. Er 157cm høy og ca 50kg. Er veldig fornøyd,synes ikke de skulle vært noe større.Usikker på hvilken størrelse jeg er,prøvd 75c og synes den kanskje var litt liten og 70d var stort i skålen til min kropp,men dekket nok oppe på puppen.

Høres ut som om det er Dr.Ørner som skal opperere deg :) Stemmer det?

Hadde en veldig flott opplevelse der,du kan glede deg :)

Skrevet

Der oppererte jeg 21 feb :) Og la inn 220cc over muskel. Er 157cm høy og ca 50kg. Er veldig fornøyd,synes ikke de skulle vært noe større.Usikker på hvilken størrelse jeg er,prøvd 75c og synes den kanskje var litt liten og 70d var stort i skålen til min kropp,men dekket nok oppe på puppen.

Hvilken BH-str var du før op da?

Skrevet

Niliv, vi er omtrent samme størrelse, og jeg skal legge inn nokså like innlegg :) kunne du tenke deg å sende meg bilde på pm? :) sender såklart tilbake etter op viss du vil det ;)

Skrevet

Ja det er dr.Ørner ja :) virket som en kjempe flink kirurg, gikk lettet ut fra klinikken :) Han var veldig opptatt av at det skulle bli et naturlig resultat, og det er jeg og. men har lest om så mangen her som er missfornøyd etter at hevelsen gikk ned, så jeg er redd jeg skal ta for lite, samtidig så dukker det opp sånne som deg som er veldig fornøyd :) ikke lett dette her :) men det kan jo umulig bli et dårligere resultat enn det jeg har nå :P

hvilken str hadde du fra før? er det mulig å få et bilde av resultatet?

ja jeg gleder meg kjempe mye!!!! :danse:

Skrevet

Hei Happy<3 :D

Velkommen hit! Alltid kjekt med nye jenter her inne :)

Det var jammen rett rundt hjørnet! Så gøy :D

Vi er rundt samme størrelse, og jeg kjenner meg utrooligt igjen på det du sier om at du er usikker på hvor mye du skal legge inn. Det er utroligt vanskelig å vite på forhånd hvordan det kommer til å se ut. Jeg tror at det er viktig å stole på kirurgen din, siden han jobber med dette, og har et bedre øye på hva som kommer til å passe deg ;) men samtidig tror jeg det er veldig viktig å formidle hvordan du ønsker å se ut ;) vis han bilder, men ha i tanken at de aldri blir helt likt ;) Tror at siden du (og heller ikke jeg) ikke har så stort utgangspunkt, så kommer selv et lite innlegg til å bli bedre ;)

Jeg må også si at jeg ikke har sjikkelig erfaring på dette enda, siden jeg skal op etter deg, men håper jeg kunne hjelpe litt :ler:

Skal forresten ha mellom 240-300 cc selv :) (er 161 cm og 43 kg)

takk for svar :)

har ikke særlig erfaring jeg heller :) alt jeg har lært har jeg lest på dette forumet :) men uansett hvor mye jeg leser så føler jeg meg like blank og enda mer forvirret å usikker.. hehe ;) men er kjekt å høre om andres erfaring :)

ja tror at den minste lille forrandring vil hjelpe på strykebrett brystet mitt :) kan liksom ikke se for meg at jeg kommer til å bli skuffet, men man blir tydligvis fort vant til størrelsen,ettersom jeg har lest her, så jeg er utrolig usikker :) har funnet et bilde som jeg har fallt for og som jeg skal ha med, regner ikke med at det blir likt, men er det i nærheten så blir jeg glad :) gleder meg sinnsykt mye til alt er over!!

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg er som sagt veldi usikker på størrelse. Kirurgen min mente jeg burde ha 200-240 cc, og burde ifølge han ende opp med en B cup, men blir da litt usikker siden jeg var en C for noen mnd siden. Hva tror dere? :)

post-42750-0-40037800-1300743566_thumb.j

Skrevet

takk for svar :)

har ikke særlig erfaring jeg heller :) alt jeg har lært har jeg lest på dette forumet :) men uansett hvor mye jeg leser så føler jeg meg like blank og enda mer forvirret å usikker.. hehe ;) men er kjekt å høre om andres erfaring :)

ja tror at den minste lille forrandring vil hjelpe på strykebrett brystet mitt :) kan liksom ikke se for meg at jeg kommer til å bli skuffet, men man blir tydligvis fort vant til størrelsen,ettersom jeg har lest her, så jeg er utrolig usikker :) har funnet et bilde som jeg har fallt for og som jeg skal ha med, regner ikke med at det blir likt, men er det i nærheten så blir jeg glad :) gleder meg sinnsykt mye til alt er over!!

Der er det jeg også er bekymret for :( redd for at de skal bli for små eller for store, krympingen osv.. er så utrolig vanskelig å se for seg hva som blir bra, og cc størrelser er rett å slett bare forvirrende syns jeg :P

Personlig gikk jeg fra å ha en Ccup ca, til INGENTING (etter amming) :( var utrolig vanskelig for selvtilliten, spesielt siden jeg gikk fra en greit størrelse til tomme stygge pupper.

Ser frem til å ikke grøsse ved synet av puppene mine mer :fnise:

Skrevet

Tusen takk for bilder Sanssouci :) Det er ganske greit for oss som snart skal op å se bilder av arr, og hvordan de blir :) Viser de godt når du står oppreist normalt? :)

Litt nå, siden de har ikke droppet helt. Men de ligger nesten helt i folden, så de syns bare så vidt! men jeg tenker ikke noe på det, er så lite synlig og puppene er så bra, så er verdt det:)

Skrevet

Synes arrene dine var kjempefine til å bare være 3 uker!!! :-)

Åhh! Tusen takk:)

Skrevet

Masse lykke til 9naah :-D

Jeg har dusjet idag! Deilig.. smertene i høyre side er så og si borte, og jeg klarer å ligge på siden..

Venstre side er det værre med, veldig hoven, hard og vond..

Men, det er jo bare 4 dager siden op, så tenker jeg ikke burde klage?

Dessuten har jeg ikke tatt noe som helst smertestillende idag..

Gjest Kalia
Skrevet

hadde dokk andre så har operert to teiper øve arret ite operasjonen ? eg har ein litt smalere teip under den vanlige micropore teipen, og er usikker på om eg kan ta av begge og kun bruke micropore, elle om det kansje er lurt å bare ha begge på. der er blod i den underste.. :sjenert:

mine er forresten 2uker i dag :) :) klarte kjøra bil i nabolaget i dag, men må bruka venstre hånd når eg ska ha den i rygge gir og syns det er litt vanskelig å få den i første gir, men det går akuratt :gjeiper: (er høyre siden jeg har hatt problemer med)

Gjest Kalia
Skrevet

lykke til i morgen 9naah :) :) gleder meg til opdatering om hvordan det gikk :)

Skrevet

Der er det jeg også er bekymret for :( redd for at de skal bli for små eller for store, krympingen osv.. er så utrolig vanskelig å se for seg hva som blir bra, og cc størrelser er rett å slett bare forvirrende syns jeg :P

Personlig gikk jeg fra å ha en Ccup ca, til INGENTING (etter amming) :( var utrolig vanskelig for selvtilliten, spesielt siden jeg gikk fra en greit størrelse til tomme stygge pupper.

Ser frem til å ikke grøsse ved synet av puppene mine mer :fnise:

ja det er utolig forvirrende :) har sett en haug med bildet av jenter som har lagt inn samme som jeg skal ha (240cc) og noen av de har fått svæære pupper, mens andre har helt greie,og da er utgangspunktet samme som jeg har..så jeg blir rett å slett ikke klok :) er livredd for å få noen enorme puppre, for det vil jeg ikke ha, samtidig så tenker jeg at når jeg først skal gjøre dette så vil jeg ha noen som ikke bare er "sånn passe",som jeg kommer til å bli missførnøyd med..for jeg har ikke lyst til å gå tilbake å fixe på de heller liksom :)

noen som vet om det går an å få rekruterings rabatt hos klinikkene? :) hehe..har klart å skaffe 6 andre jenter til å operere seg på samme plass som meg :) å da synes jeg at jeg bør få rabatt :gjeiper: enig? :)

Skrevet

Lykke til! :) Det går nok kjempebra :)

Skrevet

lykke til dere som skal ha op nå! det er så fantastisk å våkne å ha pupper :rodmer:

til dere som er ferdig opererte, hvor lang tid tok det før dere var dere selv igjen? turte å løfte armene helt osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...