Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg ble litt forvirra av disse kalkulatorne, tror uansett ikke man skal bry seg så mye om størrelsen på bhen, jeg fikk 75 b og bare to cm unna 75 c, men vet jeg passe både 70 og 80 i størrelse rundt, men skal jeg ha 80 så blir det 80 aa, å bruker jeg 70 blir det da 70 dd.. hehe. jeg har foresten akkurat fått klæsja sammen et bilde av før og etter på paint. så vist noen er intrisert så bare si i fra så kan jeg sende på brev, men håper jo selfølgelig ikke bildene blir sendt vidre til andre igjen:)

Blir veldig forvirra jeg også.

Vil gjerne se bilde :) Sender selvfølgelig ikke til noen andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg reiste med fly hjem helt i fra oslo til mosjøen i nordland dag nr 2 etter operasjon, å det jikk helt greit, men hadde med kjæresten da som bærte alt. eneste jeg bærte var håndvesken min :)

Jeg skal ha med meg mannen min, og han er sååå innstilt på å hjelpe meg. Jeg har en tendens til å bli veldig kvalm etter narkose, faktisk det jeg gruer meg mest til. Sitte på et fullstappa fly og være kvalm.... Frister ikke nei. Skal ta det opp på konsultasjonstimen, (som jeg har denne uka) kansje jeg kan få med meg kvalmestillende.

Skrevet

Skal du også ta fly dagen etter op??? Jeg bestilte flybilletter i dag, og da fikk jeg skikkelig nerver... Nå føler jeg at det ikker er fult så enkelt å ombestemme seg. Til dere andre som har tatt fly, hvordan gikk det????

Ja, det var planen, men jeg er litt usikker på om det kommer til å gå :/ Skal op på Fornebuklinikken, og bor i Stavanger, så det er et godt stykke vekke. Håper jeg kan fly hjem isteden for å ta tog/kjøre :)

Noen her inne som kan dele erfaringer? :)

Har du noen du skal ha med deg?? Vi skal ha op samme dag ser jeg :)
Skrevet

God morgen :)

Jeg kjøpte micropore på Apotek 1 :) Spurte i kassa etter den siden de ikke har den i hylla sammen med alle de andre teipene. Den ligger ikke i en forpakning eller hva jeg skal si :P Kosta ca 20 kr :)

Takk for svar :D

Skrevet

Jeg skal ha med meg mannen min, og han er sååå innstilt på å hjelpe meg. Jeg har en tendens til å bli veldig kvalm etter narkose, faktisk det jeg gruer meg mest til. Sitte på et fullstappa fly og være kvalm.... Frister ikke nei. Skal ta det opp på konsultasjonstimen, (som jeg har denne uka) kansje jeg kan få med meg kvalmestillende.

jeg fikk kvalme stillende tabletter som jeg skulle ta kvelden før også fikk jeg noe av det samme rett inn i blodet med veneflon rett før de satte narkosen! var ikke kvalm i det hele tatt! kvalmen kom etter jeg fikk se resultatet pga blodtrykksfall dagen etter, men gikk over så fort jeg fikk opp litt...

lykke til :klemmer:

Skrevet

Ny her jeg :sjenert:

Jeg har tenkt på silikon veldig lenge. For øyeblikket har jeg 75A, og egentlig synes jeg de er kjempefine, men de skulle helst vært litt større :fnise:

Men det er jo ganske stort da. Operasjon og slikt. Det er ikke noe jeg tar lett på i det hele tatt, og jeg synes det er så mye å sette seg inn i. Jeg har spurt litt omkring på forumet, men får alltid til svar at jeg skal lese her. Men jeg orker ikke å lese 850 sider, det blir litt mye altså.

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, hva jeg burde spørre om. Jeg tenkte kanskje at man fikk svar på mye på klinikken, men man gjør kanskje ikke det?

Jeg har iallefall begynt å spare penger, så pupper skal det bli! :goodbye:

Skrevet

ååh, skjønner :/ jeg er helt motsatt, blir ikke kvalm i det hele tatt..

jeg ble operert på fornebuklinikken, å der fikk jeg med en liten pose med sånne kvalmestillende tabeletter etter operasjon :)

Skrevet

Har du noen du skal ha med deg?? Vi skal ha op samme dag ser jeg :)

Jeg skal ha med meg kjæresten min, mens gutten vår er hjemme med mormor og farmor :) Han er instilt på å hjelpe til med alt, så jeg tror og håper at det går bra :D

Ja, vi er begge to satt på 14.april :)) Ikke lang ventetid på oss lenger :D Snart er vi også med i puppeklubben! hehe :D

Har nervene begynt å nærme seg? Å vet du når vi får reseptene osv? :)

Og til alle her inne: Skal dere ta snitt i brystfolden eller rundt brystvorten?

Skrevet

Jeg skal ha med meg kjæresten min, mens gutten vår er hjemme med mormor og farmor :) Han er instilt på å hjelpe til med alt, så jeg tror og håper at det går bra :D

Ja, vi er begge to satt på 14.april :)) Ikke lang ventetid på oss lenger :D Snart er vi også med i puppeklubben! hehe :D

Har nervene begynt å nærme seg? Å vet du når vi får reseptene osv? :)

Og til alle her inne: Skal dere ta snitt i brystfolden eller rundt brystvorten?

Det er ikke lenge til det nei. Selv skal jeg operere 7 april, jeg er er super spent :D Jeg har ingen nerver og jeg fikk reseptene mine på konsultasjonstimen.

Jeg skal ha snittet rundt brystvorten. Hva med deg ? :D

Skrevet

Før og etter bilde. 290 over muskel moderat profil :)

post-38137-0-47018300-1300725825_thumb.j

Skrevet

Takk for svar :D

Bare hyggelig :) Det var forresten på Vitus apotek jeg kjøpte teipen. Samboeren min leste tydeligvis feil på posen når jeg spurte hva apoteket heter :gjeiper: De hadde forresten godt utvalg i teip på Boots apotek også :)

Skrevet

Så fine de var :)

Skrevet

Nå har jeg lagt ut bilde av arrene mine på bloggen, for de som spurte om det:)

http://www.sanssouci.blogg.no

Utrolig deilig å få byttet teipen i dag altså!!

Dere som har operert, hvor lenge var arrene deres ømme og litt såre? Det venstre er helt bra, men virker som det høyre liksom ikke er helt ferdig.. Æsj..

Skrevet

Hei alle sammen :)

Har lest dette forumet i lengre tiden nå, og må si jeg synes det er en fantastisk side!! :)

Skal selv operere 28.mars på klinikk bergen :) kun en uke til!!! :) gleder meg kjempe mye!!

jeg er 165 høy og 54 kg og bruker 75AAAAA :ler: kirurgen sa jeg kunne legge inn 240cc over muskel, da ville jeg få et naturlig utseende..men er så utrolig usikker!! har aldri hatt pupper og ser sååånnn frem til å endelig få det :) men er såå redd for at det skal bli for lite :/ hva sier dere erfarne jenter? trenger virkelig hjelp :)

setter stor pris på svar :)

Skrevet

Det er ikke lenge til det nei. Selv skal jeg operere 7 april, jeg er er super spent :D Jeg har ingen nerver og jeg fikk reseptene mine på konsultasjonstimen.

Jeg skal ha snittet rundt brystvorten. Hva med deg ? :D

Så deilig at de nærmer seg :D Jeg bor i Stavanger, og tok derfor konsultasjonen per telefon, så jeg får vel reseptene i posten tror jeg ;) Har heller ikke nerver enda, men de kommer vell litt når de nærmer seg enda mer. Men når det er sagt så kommer nervene ikke til å bety noe når sluttresultatet kommer :) Gleder meg masse til å ha pupper igjen!! :ler:

Jeg skal ha snitt i brystfolden, men er litt redd for at arrene skal vise godt. Jeg får bare håpe på det beste :)

Kjenner ikke helt til din historie, hvor mye/hvor/under eller over muskel? :)

Skrevet

Så fine de ble, Sinne :D Gratulere så masse som ny "puppebabe" :D

Skrevet

Nå har jeg lagt ut bilde av arrene mine på bloggen, for de som spurte om det:)

http://www.sanssouci.blogg.no

Utrolig deilig å få byttet teipen i dag altså!!

Dere som har operert, hvor lenge var arrene deres ømme og litt såre? Det venstre er helt bra, men virker som det høyre liksom ikke er helt ferdig.. Æsj..

Tusen takk for bilder Sanssouci :) Det er ganske greit for oss som snart skal op å se bilder av arr, og hvordan de blir :) Viser de godt når du står oppreist normalt? :)

Skrevet

Synes arrene dine var kjempefine til å bare være 3 uker!!! :-)

Skrevet

Skal si dere har skrivd masse siden sist jeg var inne :) Så flott. Masse gøy lesing til meg.

Jeg må bare spørre dere som har operert. Jeg opererte selv for 2 1/2 uke siden. Puppene mine har minska en del og jeg er ikke lenger så hoven og øm. Men den ene puppen er større enn den andre. Og det merkelige er, at den puppen som er størst nå er den som var minst før operasjonen. Jeg la inn 260 cc i hver. Kan det være at den ene fortsatt er mer hoven enn den andre?? Noen som har opplevd det samme? :) Jeg vil jo ikke gå rundt med så stor forskjell som det er på dem nå?! Litt forvtila her nå :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...