loxodonta Skrevet 20. mars 2011 #17001 Skrevet 20. mars 2011 Har et spørmål til dere jeg. Litt rart spm men.. Er det noen av dere som har begynt å fryse mer på puppene etter op? Jeg fryser der nesten hele tia og går bare med løse klær fordi man kan se de stive brystvortene hele tia :gjeiper: Det husker jeg at jeg også gjorde da puppene var "nye". Og det skulle ikke så mye til før jeg fikk frysninger og brystvortene stakk frem. De gjør de lett nå også, viss jeg trener feks, og blir litt svett. Jeg merker nå også at jeg noen ganger kan fryse litt, feks om jeg går langrenn. Da blir jeg fort svett, og puppene blir iskalde. Gikk en lang dagstur på ski for noen uker siden, og ble voldsomt kald på puppene (jeg merka ikke eller kjente det ikke). Noen andre som opplever det? Mine er da over 6 mnd gamle. Jeg ble nesten litt redd for de, for det føltes som jeg var på nippet til en frostskade. Jeg glemte jo puppene helt, og pga kulden (tror jeg) så mistet jeg jo følelsen da. Så har begynt å være litt mer påpasselig viss jeg skal på tur i (voldsom) kulde. Syns ullBH er en selvfølge, men ikke alltid det er nok heller. Noen som har andre erfaringer/tips osv? Det er jo ikke akkurat så veldig stor blodforsyning til de puppene, ekte eller særlig til fake. Siden jeg ikke hadde pupper fra før, så må jeg jo bare minne meg selv på at det er sånn det er. Lett kalde blir de vel bare.
Gjest Kalia Skrevet 20. mars 2011 #17002 Skrevet 20. mars 2011 Hei der teipen skal byttes når den begynner å løsne, men bør sitte på lengst mulig etter som jeg har forstått fikk også beskjed om å teipe helt til arret blir hvitt/lyst for å få minst mulig arr, så tror jeg og teipen skal bli gode venner eg har og forstått det slik at den bør sitte på lengst mulig, men føler at alle bytter og stresser med å få av teipen, så begynte å lure litt her :gjeiper: tenkte og det hadde vert bedre å hatt en reine teip uten 2ukers gamle blod rester i :gjeiper: men hvis det er best å ha teipen på så er ingenting bedre hehe :gjeiper: eg skal og bli god venn me teipen, vil ver på den sikra sidå
Snøfte Skrevet 20. mars 2011 #17003 Skrevet 20. mars 2011 Folkens, ang følelse! Kan så mange som mulig svare på dette? Er det noen som ikke kjente undersiden av brystet og brystvortene som fikk/får følelsen tilbake? Jeg har ikke opplevd noe bedring på 9 dager, og blir liiiiitt bekymra! Det er faktisk veldig ubehagelig! Hei ramp jeg har den siste uke begynt å få følelse igjen i brystvortene. Har hatt det på den ene siden en stund, men nå har den andre også begynt å komme. Kjenner også i dag at jeg begynner å få følelse tilbake under brystet, men det er bare på det ene... Har testet litt de siste dagene, og kjenner at det sakte men sikkert begynner å komme mer følelse. Har også hatt noen dager nå det hele brystene har vært overfølsomme. Som om de har vært solbrendt på en måte... Tror vi bare må smøre oss med tålmodighet
Teenmom18 Skrevet 20. mars 2011 #17004 Skrevet 20. mars 2011 Hei jenter :D Nå er det bare 25 dager igjen til op :O gleeder meg!! :D Skal som sagt ha innlegg på mellom 250-300 cc, og hadde blitt veldig glad viss noen kunne sende meg bilde av deres resultat jeg er veldig usikker og redd når det gjelder størrelsen, vil ikkje ha for store (men er redd for at de skal bli for små, å vil ikke bli misfornøyd med tanke på hvor masse vi faktisk betaler dette). Lurer på om det er noen her inne som fløy hjem dagen etterpå, og hvordan isåfall dette gikk? Fikk også beskjed om å ikke bruke spile bh og push-up før 6 mnd etter op (syns dette va litt lenge, og har absolutt ikke lyst til å KUN gå i sportsbh i sommer :S ) tror dere det går bra å bruke litt begge deler etter ca 3 mnd? Og til mitt siste spørsmål, når kan man drikke alkohol igjen etter op? Skal i utdrikningslag til søsteren min ca 1 mnd etter op, kommer dette til å gå bra? (skal foressen ta under muskelen) Setter utroligt pris på svar
sinne Skrevet 20. mars 2011 #17005 Skrevet 20. mars 2011 jeg ble litt forvirra av disse kalkulatorne, tror uansett ikke man skal bry seg så mye om størrelsen på bhen, jeg fikk 75 b og bare to cm unna 75 c, men vet jeg passe både 70 og 80 i størrelse rundt, men skal jeg ha 80 så blir det 80 aa, å bruker jeg 70 blir det da 70 dd.. hehe. jeg har foresten akkurat fått klæsja sammen et bilde av før og etter på paint. så vist noen er intrisert så bare si i fra så kan jeg sende på brev, men håper jo selfølgelig ikke bildene blir sendt vidre til andre igjen:) kan jeg få et bilde? har lagt inn 290 over muskel, moderat profil. fikk "bare" 75b i sports bh... men det er den str jeg brukte før op
Snøfte Skrevet 20. mars 2011 #17006 Skrevet 20. mars 2011 jeg ble litt forvirra av disse kalkulatorne, tror uansett ikke man skal bry seg så mye om størrelsen på bhen, jeg fikk 75 b og bare to cm unna 75 c, men vet jeg passe både 70 og 80 i størrelse rundt, men skal jeg ha 80 så blir det 80 aa, å bruker jeg 70 blir det da 70 dd.. hehe. jeg har foresten akkurat fått klæsja sammen et bilde av før og etter på paint. så vist noen er intrisert så bare si i fra så kan jeg sende på brev, men håper jo selfølgelig ikke bildene blir sendt vidre til andre igjen:) hehe, jeg er også forvirret av disse bh-størrelsene, men jeg har ikke målt meg ennå siden je fortsatt er litt hoven :gjeiper: skal på en liten fest om 14 dager å må nok kjøpe ny da, så håper hevelsen er gått ned til da hvis du vil, så hadde d vært gøy med bilde
berryme Skrevet 20. mars 2011 #17007 Skrevet 20. mars 2011 Hei jenter :D Nå er det bare 25 dager igjen til op :O gleeder meg!! :D Skal som sagt ha innlegg på mellom 250-300 cc, og hadde blitt veldig glad viss noen kunne sende meg bilde av deres resultat jeg er veldig usikker og redd når det gjelder størrelsen, vil ikkje ha for store (men er redd for at de skal bli for små, å vil ikke bli misfornøyd med tanke på hvor masse vi faktisk betaler dette). Lurer på om det er noen her inne som fløy hjem dagen etterpå, og hvordan isåfall dette gikk? Fikk også beskjed om å ikke bruke spile bh og push-up før 6 mnd etter op (syns dette va litt lenge, og har absolutt ikke lyst til å KUN gå i sportsbh i sommer :S ) tror dere det går bra å bruke litt begge deler etter ca 3 mnd? Og til mitt siste spørsmål, når kan man drikke alkohol igjen etter op? Skal i utdrikningslag til søsteren min ca 1 mnd etter op, kommer dette til å gå bra? (skal foressen ta under muskelen) Setter utroligt pris på svar Hei! Jeg har hatt mine i 3 dager nå, og kunne ikke vært mer fornøyd! La inn 290, under muskel. 165 cm høy og 52 kilo. Veldin nett og liten i kroppen.. Var derfor redd det skulle bli for stort, men nå er jeg såå glad jeg hørte på legen. Jeg har tatt bilde, men har pga ny pc har jeg ikke noen overføringskabel, men skal prøve å legge ut så fort som mulig Selv bodde jeg veldig nærme klinikken, så turen hjem var ikke lang. Men tror jeg har vært veldig heldig med tanke på smerter, brukt svært lite smertestillende, og kunne ha flydd hjem hvis jeg måtte det dagen etter. Idag, 3 dag, har jeg gått en liten tur på cafe med venninner i finværet! Det med alkohol lurte jeg på litt selv.. Man kan vel drikke når man ikke lenger går på smertestillende? Mer bekymret for å dra på byen og bli dyttet og skumpet i...
Jenny A Skrevet 20. mars 2011 #17008 Skrevet 20. mars 2011 jeg ble litt forvirra av disse kalkulatorne, tror uansett ikke man skal bry seg så mye om størrelsen på bhen, jeg fikk 75 b og bare to cm unna 75 c, men vet jeg passe både 70 og 80 i størrelse rundt, men skal jeg ha 80 så blir det 80 aa, å bruker jeg 70 blir det da 70 dd.. hehe. jeg har foresten akkurat fått klæsja sammen et bilde av før og etter på paint. så vist noen er intrisert så bare si i fra så kan jeg sende på brev, men håper jo selfølgelig ikke bildene blir sendt vidre til andre igjen:) Vil gjerne ha bilder
Jenny A Skrevet 20. mars 2011 #17009 Skrevet 20. mars 2011 Folkens, ang følelse! Kan så mange som mulig svare på dette? Er det noen som ikke kjente undersiden av brystet og brystvortene som fikk/får følelsen tilbake? Jeg har ikke opplevd noe bedring på 9 dager, og blir liiiiitt bekymra! Det er faktisk veldig ubehagelig! Vil også gjerne ha bildet på mail Sender deg mailadresse på pm
Coco7 Skrevet 20. mars 2011 #17010 Skrevet 20. mars 2011 jeg ble litt forvirra av disse kalkulatorne, tror uansett ikke man skal bry seg så mye om størrelsen på bhen, jeg fikk 75 b og bare to cm unna 75 c, men vet jeg passe både 70 og 80 i størrelse rundt, men skal jeg ha 80 så blir det 80 aa, å bruker jeg 70 blir det da 70 dd.. hehe. jeg har foresten akkurat fått klæsja sammen et bilde av før og etter på paint. så vist noen er intrisert så bare si i fra så kan jeg sende på brev, men håper jo selfølgelig ikke bildene blir sendt vidre til andre igjen:) Jeg tar gjerne imot, sender selvfølgelig ikke videre!
Teenmom18 Skrevet 20. mars 2011 #17011 Skrevet 20. mars 2011 Tusen takk for svar, Berryme Til dere som er så snille og sender bilde på pm til meg, tuusen takk :D Jeg setter pris på det
Stimorol Skrevet 20. mars 2011 #17012 Skrevet 20. mars 2011 Folkens, ang følelse! Kan så mange som mulig svare på dette? Er det noen som ikke kjente undersiden av brystet og brystvortene som fikk/får følelsen tilbake? Jeg har ikke opplevd noe bedring på 9 dager, og blir liiiiitt bekymra! Det er faktisk veldig ubehagelig! Jeg har ikke følelse på undersiden av brystet. Mine er 3 1/2 uke gamle. Brystvortene har jeg følelse i. Har fått litt følelse tilbake på undersiden den siste uka, men håper å få mer snart siden det kjennes ganske rart og ubehagelig ut.
cenits Skrevet 20. mars 2011 #17013 Skrevet 20. mars 2011 Jeg tar gjerne imot, sender selvfølgelig ikke videre! har akkurat prøvd å sendt samme postn som jeg har sendt til di andre, men fikk plutselig ikke til å legge til bilde, men skal prøve igjen senere
Stimorol Skrevet 20. mars 2011 #17014 Skrevet 20. mars 2011 Det husker jeg at jeg også gjorde da puppene var "nye". Og det skulle ikke så mye til før jeg fikk frysninger og brystvortene stakk frem. De gjør de lett nå også, viss jeg trener feks, og blir litt svett. Jeg merker nå også at jeg noen ganger kan fryse litt, feks om jeg går langrenn. Da blir jeg fort svett, og puppene blir iskalde. Gikk en lang dagstur på ski for noen uker siden, og ble voldsomt kald på puppene (jeg merka ikke eller kjente det ikke). Noen andre som opplever det? Mine er da over 6 mnd gamle. Jeg ble nesten litt redd for de, for det føltes som jeg var på nippet til en frostskade. Jeg glemte jo puppene helt, og pga kulden (tror jeg) så mistet jeg jo følelsen da. Så har begynt å være litt mer påpasselig viss jeg skal på tur i (voldsom) kulde. Syns ullBH er en selvfølge, men ikke alltid det er nok heller. Noen som har andre erfaringer/tips osv? Det er jo ikke akkurat så veldig stor blodforsyning til de puppene, ekte eller særlig til fake. Siden jeg ikke hadde pupper fra før, så må jeg jo bare minne meg selv på at det er sånn det er. Lett kalde blir de vel bare. Takk for svar Er også litt redd for at jeg skal oppleve samme som deg. Har jo ikke så veldig mye følelse i puppene nå. Får smøre meg med tålmodighet og kle meg godt Det går heldigvis mot varmere tider nå
enne Skrevet 20. mars 2011 #17015 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Hei! Jeg har hatt mine i 3 dager nå, og kunne ikke vært mer fornøyd! La inn 290, under muskel. 165 cm høy og 52 kilo. Veldin nett og liten i kroppen.. Var derfor redd det skulle bli for stort, men nå er jeg såå glad jeg hørte på legen. Jeg har tatt bilde, men har pga ny pc har jeg ikke noen overføringskabel, men skal prøve å legge ut så fort som mulig Selv bodde jeg veldig nærme klinikken, så turen hjem var ikke lang. Men tror jeg har vært veldig heldig med tanke på smerter, brukt svært lite smertestillende, og kunne ha flydd hjem hvis jeg måtte det dagen etter. Idag, 3 dag, har jeg gått en liten tur på cafe med venninner i finværet! Det med alkohol lurte jeg på litt selv.. Man kan vel drikke når man ikke lenger går på smertestillende? Mer bekymret for å dra på byen og bli dyttet og skumpet i... [/quote Endret 20. mars 2011 av enne
enne Skrevet 20. mars 2011 #17016 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Hei jenter :D Nå er det bare 25 dager igjen til op :O gleeder meg!! :D Skal som sagt ha innlegg på mellom 250-300 cc, og hadde blitt veldig glad viss noen kunne sende meg bilde av deres resultat jeg er veldig usikker og redd når det gjelder størrelsen, vil ikkje ha for store (men er redd for at de skal bli for små, å vil ikke bli misfornøyd med tanke på hvor masse vi faktisk betaler dette). Lurer på om det er noen her inne som fløy hjem dagen etterpå, og hvordan isåfall dette gikk? Fikk også beskjed om å ikke bruke spile bh og push-up før 6 mnd etter op (syns dette va litt lenge, og har absolutt ikke lyst til å KUN gå i sportsbh i sommer :S ) tror dere det går bra å bruke litt begge deler etter ca 3 mnd? Og til mitt siste spørsmål, når kan man drikke alkohol igjen etter op? Skal i utdrikningslag til søsteren min ca 1 mnd etter op, kommer dette til å gå bra? (skal foressen ta under muskelen) Setter utroligt pris på svar Skal du også ta fly dagen etter op??? Jeg bestilte flybilletter i dag, og da fikk jeg skikkelig nerver... Nå føler jeg at det ikker er fult så enkelt å ombestemme seg. Til dere andre som har tatt fly, hvordan gikk det???? Endret 20. mars 2011 av enne 1
sanssouci Skrevet 20. mars 2011 #17017 Skrevet 20. mars 2011 Folkens, ang følelse! Kan så mange som mulig svare på dette? Er det noen som ikke kjente undersiden av brystet og brystvortene som fikk/får følelsen tilbake? Jeg har ikke opplevd noe bedring på 9 dager, og blir liiiiitt bekymra! Det er faktisk veldig ubehagelig! Mine hadde ikke følelse rundt arret på begynnelsen, liksom fra arret og opp til brystvorten, har nå gått 20 dager og følelsen er mye bedre nå! Jeg kjenner alt mulig:)
Teenmom18 Skrevet 20. mars 2011 #17018 Skrevet 20. mars 2011 Skal du også ta fly dagen etter op??? Jeg bestilte flybilletter i dag, og da fikk jeg skikkelig nerver... Nå føler jeg at det ikker er fult så enkelt å ombestemme seg. Til dere andre som har tatt fly, hvordan gikk det???? Ja, det var planen, men jeg er litt usikker på om det kommer til å gå :/ Skal op på Fornebuklinikken, og bor i Stavanger, så det er et godt stykke vekke. Håper jeg kan fly hjem isteden for å ta tog/kjøre Noen her inne som kan dele erfaringer?
sinne Skrevet 20. mars 2011 #17019 Skrevet 20. mars 2011 rett etter op hadde jeg følelse i stort sett hele brystet, var bare litt nummen pga bedøvelsen. men nå kommer den å går litt etter som... merkelig følelse... men føler liksom at magen eller hele kroppen er så mye større enn den var... nesten som om jeg bare har "est" ut etter narkosen. flere som hadde eller har det sånn?
cenits Skrevet 20. mars 2011 #17020 Skrevet 20. mars 2011 Skal du også ta fly dagen etter op??? Jeg bestilte flybilletter i dag, og da fikk jeg skikkelig nerver... Nå føler jeg at det ikker er fult så enkelt å ombestemme seg. Til dere andre som har tatt fly, hvordan gikk det???? Ja, det var planen, men jeg er litt usikker på om det kommer til å gå :/ Skal op på Fornebuklinikken, og bor i Stavanger, så det er et godt stykke vekke. Håper jeg kan fly hjem isteden for å ta tog/kjøre Noen her inne som kan dele erfaringer? hei! Jeg reiste med fly hjem helt i fra oslo til mosjøen i nordland dag nr 2 etter operasjon, å det jikk helt greit, men hadde med kjæresten da som bærte alt. eneste jeg bærte var håndvesken min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå