Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok:) Får håpe det blir bedre her også etterhvert. Vet du om de kommer til å bli helt bra igjen? Glemte selvfølgelig å spørre kirurgen når jeg var på kontroll.

Det vet jeg ikke, men føler jo at de har blitt litt bedre, så regner med at det kansje blir helt bra etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke, men føler jo at de har blitt litt bedre, så regner med at det kansje blir helt bra etterhvert.

Okei :)

Gjest halebein
Skrevet

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Nå har jeg prøvd samtlige bhkalkulatorer på nett, mammanett.no, lindex, underverker...osv... og gjett hva jenter????

Jeg er nå en 70E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra ingenting til 70 E!!!!! -og med bare 280 gram! Jeg er storfornøyd! :) Herregud jeg flyr på rosa skyer nå! Gud så gøy det var å måle!

-og jeg er også kaldere nå på puppene, og får bare en stiff nipple, det er jo ikke følelse i den andre, ser sykt ut, men who cares???? 70E!

Skrevet

Hahaha, da har vi samme size da, halebein!!!! :-D. Gratulerer med sexy-size!!

Gjest Kalia
Skrevet

halebein og ramp har dokk bilde ? lure på hvordan en E ser ut i forhold til mine, eg skal vist få en liten C, syns de er store eg :gjeiper: men ikkje store med kler då :fnise:

Skrevet

Mine er også en uke, og steinharde. Ikke akkurat deilige, nei :gjeiper: Jeg ser flere skriver de mykner veldig mellom uke 2-4, så da får vi bare håååpe dette gjelder oss også!

Mine er over 2 uker gamle, de er litt mykere, men gjør jeg for mye med armene hovner de opp og blir harde..... Håper også at de snart blir litt mykere, slik de er nå orker jeg ikke tanken på å putte de oppi en vanlig bh engang :fnise:

Skrevet

Jeg lurer på- hvor dere har operert? Rart at klinikkene sier/mener så forskjellig. Jeg op selv på Nobel, hvor det var 6 uker med sportstopp, for så et halvt år med spileløs (et HALVT ÅR!), før man kan bruke som man vil.

Jeg har op på Colosseumklinikken i Stavanger.

Gjest Kalia
Skrevet

Jeg har op på Colosseumklinikken i Stavanger.

eg og hehe :)

Skrevet

jeg ble litt forvirra av disse kalkulatorne, tror uansett ikke man skal bry seg så mye om størrelsen på bhen, jeg fikk 75 b og bare to cm unna 75 c, men vet jeg passe både 70 og 80 i størrelse rundt, men skal jeg ha 80 så blir det 80 aa, å bruker jeg 70 blir det da 70 dd.. hehe. jeg har foresten akkurat fått klæsja sammen et bilde av før og etter på paint. så vist noen er intrisert så bare si i fra så kan jeg sende på brev, men håper jo selfølgelig ikke bildene blir sendt vidre til andre igjen:)

Gjest Kalia
Skrevet

jeg ble litt forvirra av disse kalkulatorne, tror uansett ikke man skal bry seg så mye om størrelsen på bhen, jeg fikk 75 b og bare to cm unna 75 c, men vet jeg passe både 70 og 80 i størrelse rundt, men skal jeg ha 80 så blir det 80 aa, å bruker jeg 70 blir det da 70 dd.. hehe. jeg har foresten akkurat fått klæsja sammen et bilde av før og etter på paint. så vist noen er intrisert så bare si i fra så kan jeg sende på brev, men håper jo selfølgelig ikke bildene blir sendt vidre til andre igjen:)

nei eg forstår meg ikkje heilt det der størrelse greiene, har alltid trodd at a er en a og b er en b :gjeiper:

vil gjerna se bilder :) alltid kjekt det :)

Skrevet

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Nå har jeg prøvd samtlige bhkalkulatorer på nett, mammanett.no, lindex, underverker...osv... og gjett hva jenter????

Jeg er nå en 70E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra ingenting til 70 E!!!!! -og med bare 280 gram! Jeg er storfornøyd! :) Herregud jeg flyr på rosa skyer nå! Gud så gøy det var å måle!

-og jeg er også kaldere nå på puppene, og får bare en stiff nipple, det er jo ikke følelse i den andre, ser sykt ut, men who cares???? 70E!

Så gøy!! :) Bra du er fornøyd =)

Skrevet

tror nok jeg også kommer til å bruke det som jeg vil etter de 6 ukene. men hva er egentlig grunnen til at man skal vente med spilebh? tenkte litt på at det kansje kan være arret, men har jo arr rundt brystvorta så burde jo ikke ha noe å si!:P

Etter som jeg har forstått så sier de 6 uker pga helingsprosessen tar så lang tid. Etter det skal det ikke ha så mye å si for utseende på puppene hvilken bh vi bruker. Ser for meg at hvis en hiver på seg en pushup-bh etter 1 uke f.eks så dannes arrvevet rundt protesene seg i den formen...???? (det siste er bare mine egne tanker altså :gjeiper: )

Skrevet

halebein og ramp har dokk bilde ? lure på hvordan en E ser ut i forhold til mine, eg skal vist få en liten C, syns de er store eg :gjeiper: men ikkje store med kler då :fnise:

Mine er IKKE store. Jeg kan sende deg på mail om du gir meg en mailadresse? jeg får ikke til å legge ut her eller på innbox her...

Skrevet

Jeg er også forvirra :P Får heller prøve litt forskjellig størrelser i butikken. Får jo bare forskjellige svar på kalkulatorene.

Jeg vil også gjerne se bilde :)

Skrevet

Mine er over 2 uker gamle, de er litt mykere, men gjør jeg for mye med armene hovner de opp og blir harde..... Håper også at de snart blir litt mykere, slik de er nå orker jeg ikke tanken på å putte de oppi en vanlig bh engang :fnise:

Samme med mine. Jeg har prøvd vanlig BH, men det er slettes ikke behagelig. Jeg skal ha på nedpressbånd i 6 dager til, og selv om jeg hater det (Får sånn svie under armene av det) Så gruer jeg meg til fredag når det skal helt av. For hver gang jeg tar det av, så beveger puppene seg så mye mer, og det er såååå ubehagelig! Jeg er vandt med at de ligger i klem i sportsbh og nedpressbånd :gjeiper:

Skrevet

Folkens, ang følelse!

Kan så mange som mulig svare på dette? Er det noen som ikke kjente undersiden av brystet og brystvortene som fikk/får følelsen tilbake?

Jeg har ikke opplevd noe bedring på 9 dager, og blir liiiiitt bekymra! Det er faktisk veldig ubehagelig! :kjefte:

Skrevet

sko ikke teipen være på i 4uker eller ke det va? der er jo blod i min :gjeiper: vil ha nye reine teip :gjeiper: kansje eg ska prøva skifta teip i mårå då :) heldigvis er den skitne teipen på den goa sidå :gjeiper:

merke at mine blir mykere og mykere, håpe de blir mye mykere, for vil ikkje ha to harde klomper der :/

Hei der :) teipen skal byttes når den begynner å løsne, men bør sitte på lengst mulig etter som jeg har forstått :) fikk også beskjed om å teipe helt til arret blir hvitt/lyst for å få minst mulig arr, så tror jeg og teipen skal bli gode venner :Nikke:

Gjest Kalia
Skrevet

Mine er IKKE store. Jeg kan sende deg på mail om du gir meg en mailadresse? jeg får ikke til å legge ut her eller på innbox her...

hehe de er nok store og fine de :) større enn mine antagelig uansett :gjeiper: har sendt mail adressen på pm :)

Skrevet

Jeg vil se bilder !! :)

Gjest Kalia
Skrevet

Folkens, ang følelse!

Kan så mange som mulig svare på dette? Er det noen som ikke kjente undersiden av brystet og brystvortene som fikk/får følelsen tilbake?

Jeg har ikke opplevd noe bedring på 9 dager, og blir liiiiitt bekymra! Det er faktisk veldig ubehagelig! :kjefte:

eg tror ikkje eg hadde følelse under og sånn, men usikker, for de var så sprengte og vonde at eg ikke klarte tenke så mye på det :gjeiper: de er ømme og litt rare nå, så kan ver eg har litt følelser, føles litt sånn ut hehe mine er 2uker i mårå den ene siden er enda veldig vond der de har sydd, håpe eg klare å kjøre bil på tirsdag, då MÅ eg på skolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...