Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei jenter !

Jeg har operert inn 350 ml ihver for et år siden nå ved euro cosmetics.. er ikke fornøyd. synes de henger litt, og jeg vil ta ny operasjon, vil helst operere inn 500 ml, jeg er ikke så veldig redd for at det skal se unatrulig ut, men vil at de skal "stå " av seg selv bra hvertfall...

Noen som vet hvordan det foregår ved ny operasjon ? skifte implantater osv ?

Håper dere svarer ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanby: Vet ikke noe om det med ny operasjon, men jeg har hørt så mye rart om det stedet du opererte deg så anbefaler deg en annen plass ;)

Ellers må jeg bare si at jeg er å sikker på at jeg vil synes jeg får for små pupper etter operasjonen. Da jeg er både høy og noe tyngre enn dere og har brede bryst trenger jeg mye med ml for å gå opp et par str. Nå blir det vel 410 på den største puppen og 445 på den minste, det kan nok høres mye ut for dere som er tynne men ikke for meg :sjenert: Redd det bare blir en B jeg og jeg har jo lyst på C da :sjenert: Har jo alltid trodd jeg har en A-cup, brukte 75 A før, men da det ble for trangt gikk jeg opp i 80 A, uten å vite at det tilsvarte en B-skål i 75. Har målt meg og er faktisk bare en 80 AA :tristbla: Derfor cupene i 75 A passer meg best :ler: Men nok om det... Jeg tok jo å målte meg med målebånd da jeg var på Volvat, ble bare en B-cup ut fra de målene :tristbla:. Men så kan jeg ikke ha større proteser da for det ville bli stygt, pga de da må bli bredere. Så hva skal jeg gjøre, skal jeg bare innfinne meg med at jeg ikke fåt så store som jeg ønsker? Alle dere andre jenter har jo fått store og fine pupper, og dere har jo lagt inn mindre enn meg, men så er dere myye tynnere og da ;) Uff, nå føler jeg at det blir mye klaging fra meg da :sjenert: Kanskje blir jeg fornøyd likevel :forvirret: Håper det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har lagt under muskel: Lurer litt ang smerter etterpå. Nå er det jo så forskjellig hva som blir sagt de ulike plassene ang løfting. Jeg har fått vite at kroppen selv sier fra, er det vondt løfter man ikke, ellers går det bra. Legen min trodde det ville gå bra med minstejenta. Hun er da 6 mnd. Mamma tar fri dagen jeg skal opereres så hun kan passe hun og dagen etterpå så hun kan hjelpe meg litt siden jeg fikk det inntrykket av sykepleier at det kunne være lurt med litt hjelp dagen etterpå. Nå håper jeg og sambo kan ta fri resten av den uken, i tilfelle jeg skulle ha mer vondt, noe som jeg tror da.... Hvordan var det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

jeg er ikke liten og tynn ;)

var 168/67 da jeg ble operert, la inn 350 og fikk en c-cup. tror ikke du skal være redd for for små. de legger jo inn det du har plass til, og vil du ha større må du nok vente (er det ikke et år eller noe) og legge inn mer i en operasjon nr 2.

jeg la inn over muskel, og hadd eikke hatt mulighet til å ta meg av noen andre enn meg selv de første dagene...

ble operert torsdag, og sambo tok seg fri torsdag og fredag. pga narkose/bedøvelsen skal man ha noen hos seg den første tiden.

jeg hadde ikke så fryktelig vondt, men man er jo rimelig handikappet. noen trenger hjelp på toalettet, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar Fruktfat :) Hvor mye var du under puppene og hvilken str hadde du? Ja, får virkelig håpe sambo kan ta seg fri ja :sjenert:

Det er så lite liv her nå, men mange av dere er jo operert så :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la 400 under muskel, og var ikke i stand til å ha barna alene de første 4 dagene... helst ikke etter det heller. Men nå er barna mine 3 og 5, så hvis de først skal løftes så er det gansek tungt. Mannen min var hos meg den tirsdagen jeg ble operert, men var tilbake på jobb dagen etter. Barna var i bhg. som vanlig, litt rart å ha fri fra jobb så lenge uten at barna var hjemme... jeg var tilbake til normalt og jobbet mandagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Her går alt veldig fint med de nye puppene mine - i stort sett... Den ene puppen er helt fin, men den andre gjør vont. Det er ikke i puppen men på siden. på kanten, mellom puppene liksom... Det er ett punkt som gjør skikkelig vont og jeg er litt redd for at det er noe jeg har gjort! :fy_fy: Jeg har prøvd å ikke løfte tungt og prøver å ta det med ro, men det er ikke så enkelt... Jeg leste litt om dette på nettet og tror kanskje at det er innlegget som presser mot en nerve. Det er visstnok ikke farlig, det går over men kan gjøre vont. Jeg håper det er det! Jeg skal på kontroll imorgen så da spør jeg selvfølgelig på klinikken.

Men, nå lurer jeg på om det er noen av dere som kjenner igjen dette...??? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanby: Vet ikke noe om det med ny operasjon, men jeg har hørt så mye rart om det stedet du opererte deg så anbefaler deg en annen plass  ;)

Ellers må jeg bare si at jeg er å sikker på at jeg vil synes jeg får for små pupper etter operasjonen. Da jeg er både høy og noe tyngre enn dere og har brede bryst trenger jeg mye med ml for å gå opp et par str. Nå blir det vel 410 på den største puppen og 445 på den minste, det kan nok høres mye ut for dere som er tynne men ikke for meg  :sjenert: Redd det bare blir en B jeg og jeg har jo lyst på C da  :sjenert: Har jo alltid trodd jeg har en A-cup, brukte 75 A før, men da det ble for trangt gikk jeg opp i 80 A, uten å vite at det tilsvarte en B-skål i 75. Har målt meg og er faktisk bare en 80 AA  :tristbla: Derfor cupene i 75 A passer meg best  :ler: Men nok om det... Jeg tok jo å målte meg med målebånd da jeg var på Volvat, ble bare en B-cup ut fra de målene  :tristbla:. Men så kan jeg ikke ha større proteser da for det ville bli stygt, pga de da må bli bredere. Så hva skal jeg gjøre, skal jeg bare innfinne meg med at jeg ikke fåt så store som jeg ønsker? Alle dere andre jenter har jo fått store og fine pupper, og dere har jo lagt inn mindre enn meg, men så er dere myye tynnere og da  ;) Uff, nå føler jeg at det blir mye klaging fra meg da  :sjenert: Kanskje blir jeg fornøyd likevel  :forvirret: Håper det...

Oi da... =/ hva er det du har hørt for noe om denne klinikken ? ( euro cosmetics) jeg blir sprø...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanby: Har sendt deg en PM ;)

Melinda: Kjekt å høre fra deg :) Leit du har vondt da, blir spennende å høre hva legen sier i dag da. Skal du ta vekk bandasje i dag? Jeg håper jeg kan få bilder av deg når du har fått tatt ;) Du må komme innom med rapport etter legebesøket i dag. Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan det gikk med deg i dag Melinda :)

Snakket med Volvat i dag igjen ang løfting etter opr. Fikk da vite av sykepleier at jeg ikke under noen omstendigheter skulle løfte noe som helst de første 3-4 dagene. Nå skal en venninne av meg søke fri så jeg får avlastning hele første uken. Snille gode venninnen min :) Har og lest på en annen tråd at det er viktig å ta det med ro pga faren for blødning, det har jeg ikke hørt så mye om før. Jammen godt med internett, har lært mye her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på hvordan det gikk med deg i dag Melinda  :)

Snakket med Volvat i dag igjen ang løfting etter opr. Fikk da vite av sykepleier at jeg ikke under noen omstendigheter skulle løfte noe som helst de første 3-4 dagene. Nå skal en venninne av meg søke fri så jeg får avlastning hele første uken. Snille gode venninnen min  :) Har og lest på en annen tråd at det er viktig å ta det med ro pga faren for blødning, det har jeg ikke hørt så mye om før. Jammen godt med internett, har lært mye her ja  :)

Hei Løvinne70! Nå er jeg her for en liten oppdatering. Jeg har vært bortreist, men er i veldig fin form. Kontrollen gikk bra og alt såg veldig fint ut. Jeg er blå og gul som en bokser under puppene, men ellers bra. Ingen blødninger og arrene såg veldig fine ut. Den smerten jeg hadde er nesten helt borte nå, og sykepleieren var enig med meg at det nok var en nerve som ikke var helt fornøyd... :sinnatagg: Jeg har det egentlig veldig fint nå, bortsett fra vont i ryggen. Men, det er sikkert fordi jeg prøver å unngå å "løfte med puppene" (dvs. brystmusklene...) og da løfter mer med ryggen. Det går seg sikkert til...!

Ja - det er nok veldig lurt å ta det med ro etter operasjonen!! :klappe: Jeg har jo innlegg over muskeln, men har likevel haft vont og ikke klart å bruke musklene den første uken. Min snille mor var vært her, så da har hun tatt seg av hjem og mine to barn. Delig! :sove: Nå har det gått en uke og jeg kan leve mer normalt. Jeg tror det er veldig smart at du også får hjelp den første tiden. Veldig dumt å legge så mange tusen på operasjonen og så ødelegge seg med en gang... :sjenert:

Når er det du skal opereres???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at alt bare går fint med deg Melinda :klem:

Jeg skal opereres 12. mars, så nå nærmer det seg :hoppe: Det jeg kvir meg mest til er at jeg ikke kan løfte lille gullet på en uke, men hun kan vel sitte på fanget mitt? Eller bruker jeg brystmuskelen da og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så kjekt å høre at alt bare går fint med deg Melinda  :klem:

Jeg skal opereres 12. mars, så nå nærmer det seg :hoppe: Det jeg kvir meg mest til er at jeg ikke kan løfte lille gullet på en uke, men hun kan vel sitte på fanget mitt? Eller bruker jeg brystmuskelen da og?

Jeg fikk sette meg ned på gulvet og løfte opp gutten min, veldig forsiktig, i fanget. Han ville veldig gjerne at jeg skulle løfte han opp, men det gikk helt ok å sitte ned også. Vi fikk i hvert fall kost. Det eneste som var litt skummelt var når han begynte å bevege seg og riste på hodet f.eks. Da var jeg litt redd for at han skulle slå til puppen. Men, det gikk heldigvis bra. Det ordner seg nok fint for deg og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal måle omkretsen over puppene, skal jeg da måle rett over brystvortene? Hvertfall det jeg gjør  :sjenert:

Du skal måle der hvor puppene er størst, dvs. over brystvortene. Hvor stor cup har du nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70: Jeg glemte å si: Når du måler bh størrelse skal du ha bh på. Ikke en med "fyll", men heller ikke en sports bh som strammer in. Når du måler over brystene skal du legge målebåndet løst, men rett (dvs like høyt bak på ryggen som over brystvortene). Når du måler under brystene skal du legge båndet litt mer stramt slik som bh'n sitter på. Også her er det viktig at målebåndet holdes like høyt bak og frem. Lykke til! ;o)

Jeg gleder meg veldig til å kjøpe en ny "ordentlig" bh. Jeg ligger nemlig mellom to helt forskjellige størrelser, avhengig av hvor stramt jeg legger båndet under. Hvis jeg legger båndet helt normalt under puppen er jeg størrelse 80B, men hvis jeg legger det litt mer stramt er jeg plutselig en 75D.... :sexy: Jeg syns det siste høres helt fint ut, men jeg syns absolutt ikke at jeg ser ut som en D... Mer som en stor A eller liten B... :sjenert: Men, det skal bli veldig morsomt å prøve det ut i en butikk!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70: Jeg glemte å si: Når du måler bh størrelse skal du ha bh på. Ikke en med "fyll", men heller ikke en sports bh som strammer in. Når du måler over brystene skal du legge målebåndet løst, men rett (dvs like høyt bak på ryggen som over brystvortene). Når du måler under brystene skal du legge båndet litt mer stramt slik som bh'n sitter på. Også her er det viktig at målebåndet holdes like høyt bak og frem. Lykke til! ;o)

Jeg gleder meg veldig til å kjøpe en ny "ordentlig" bh. Jeg ligger nemlig mellom to helt forskjellige størrelser, avhengig av hvor stramt jeg legger båndet under. Hvis jeg legger båndet helt normalt under puppen er jeg størrelse 80B, men hvis jeg legger det litt mer stramt er jeg plutselig en 75D.... :sexy: Jeg syns det siste høres helt fint ut, men jeg syns absolutt ikke at jeg ser ut som en D... Mer som en stor A eller liten B... :sjenert: Men, det skal bli veldig morsomt å prøve det ut i en butikk!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...