Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen! Da var første dagen med nye pupper over og jeg tenkte å prøve å få sove, selvom jeg har duppet av mye gjennom dagen idag.

Men jeg lurte på et par ting, hvor mye smertestillende har dere brukt de første dagene? I dag har jeg kun tatt 2 pinex forte, da jeg føler jeg ikke har hatt så mye smerter som andre har beskrevet, i tillegg prøver jeg å "spare" litt i tilfelle de neste dagene blir et smerte h******e.

Og en annen ting, når turte dere først å ta av evt nedpressebånd og bh? Jeg er så redd for at det skal bli så utrolig vondt å få det på igjen pga hevelsene..

Jeg gleder meg så vanvittig til å stå foran speilet å se :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen! Da var første dagen med nye pupper over og jeg tenkte å prøve å få sove, selvom jeg har duppet av mye gjennom dagen idag.

Men jeg lurte på et par ting, hvor mye smertestillende har dere brukt de første dagene? I dag har jeg kun tatt 2 pinex forte, da jeg føler jeg ikke har hatt så mye smerter som andre har beskrevet, i tillegg prøver jeg å "spare" litt i tilfelle de neste dagene blir et smerte h******e.

Og en annen ting, når turte dere først å ta av evt nedpressebånd og bh? Jeg er så redd for at det skal bli så utrolig vondt å få det på igjen pga hevelsene..

Hei! jeg brukte alt i fra 2 til 3 hver 4 til 6 time, men brukte paracet da , hadde ikke sånn kjempesmerte jeg heller i grunn, men kan vell være for at jeg hele tiden tok smertestillende for å holde smertene borte.

jeg tok en titt på brystene dagen etter operasjon, å da tok jeg av nedpressbåndtet og tok ned bhen å det jikk helt greit :)

Skrevet

Hei Berryme! :-)

Gratulerer med nye pupper!

Jeg tok av nedpressbånd og bh dagen etter for å kroppsvaske meg. Var ubehagelig, men slettes ikke vondt. Puppene føles bare tunge og melkesprengte, om du skjønner ;-)

Jeg tok av den sterke medisinen 1 gang hver kveld, for at det ikke skulle bli så ubehagelig å legge seg.

I går 7 dager etter op, datt den ene tapen av, så da skifter jeg begge. Arrene ser kjempefine ut, to tyyyynne svarte streker på 4 cm. Hehe, jeg målte likegodt jeg. Ingen arrklumper eller ujevnheter, så det ble jeg glad for! :-)

Gjest Kalia
Skrevet

heia eg brukte 8 paralagin forte(max dose) kver dag i mangen dager, brukte totalt 47paralagin forte, ville ta nye før eg kunne for de gekk ut for fort... eg hadde ekstremt me smerter og fekk mye smerter ite 3dagen når eg tok av bandasjen. er ikkje vanlig å ha det sånn hehe. eg klarte ikkje reise meg opp av sengå før 1.5 uke etter operasjonen liksom :gjeiper:

eg fekk se puppene etter 3dager når bandasjen blei tatt av, men etter det hadde eg ikkje lyst å ta av bhen, va så vondt, dysja 1uka ite operasjonen, så då såg eg de hehe

Skrevet

Nå er puppene akkurat 2 uker, og de er blitt betydelig mykere ihvertfall..

Ønsker de eeeenda "softere", så håper håper håper de blir det :D

Jeg synes de ser for runde ut , men håper deeet også endrer seg..haha

Ikke minst er det så fantastisk å kunne ta på seg lette topper! Så lenge de ikke strammer så over brystene..

Har foresten fått av den ene teipen over stingene, men ikke den andre...

Den blir såvidt løsere av vann, men ikke nok..så skal prøve med babyolje..

AV må den jo!

Skifter dere teipen ofte? hver gang dere dusjer,eller 1 gang i uken??

Kanon fine!! :)

jeg oppererte der ja:) fikk beskjed om 6 uker med sportsbh dag/natt, å 2 uker med bh uten spiler før jeg kunne gå oer til det jeg ville når puppene ble 2 mnd:)

Ok, takk for svar :) Da tror jeg likegodt jeg bare bruker sportsbh de siste 2 ukene også :)

Skrevet

Takk for svar, cenits, ramp og kalia!

Slik du har hatt det kalia, hørtes virkelig ikke godt ut, krysser alle fingre jeg har for at det kun fortsetter slik jeg har hatt det :-)

Tok den sterke medisinen + pinex forte klokken ett i natt og hat fått sove helt til nå, kun våknet to små ganger og sovnet igjen med en gang! Såååå deilig! Hadde lett gjort dette om igjen, hehe...

En liten ting til.. Hvor høyt/lavt satt/lå dere om natten?

Kjæresten min mener jeg ligger for langt ned når jeg sover, men sitter jeg høyere opp får jeg så utrolig vondt i ryggen. Har liksom 4 puter bygd opp bak rygg og nakke, og sitter mest mulig oppreist om dagen slik at tyngdekraften gjør jobben sin :-)

Gjest Kalia
Skrevet (endret)

Takk for svar, cenits, ramp og kalia!

Slik du har hatt det kalia, hørtes virkelig ikke godt ut, krysser alle fingre jeg har for at det kun fortsetter slik jeg har hatt det :-)

Tok den sterke medisinen + pinex forte klokken ett i natt og hat fått sove helt til nå, kun våknet to små ganger og sovnet igjen med en gang! Såååå deilig! Hadde lett gjort dette om igjen, hehe...

En liten ting til.. Hvor høyt/lavt satt/lå dere om natten?

Kjæresten min mener jeg ligger for langt ned når jeg sover, men sitter jeg høyere opp får jeg så utrolig vondt i ryggen. Har liksom 4 puter bygd opp bak rygg og nakke, og sitter mest mulig oppreist om dagen slik at tyngdekraften gjør jobben sin :-)

eg hadde to puter under hode kun, fekk vondt i ryggen og magen og måtte opp å bevega meg litt aen kver time :gjeiper: men eg hate å ligga på ryggen då :gjeiper:

Endret av Kalia
Skrevet

Hallo :D

Tok av bh'n i går og fikk se :D men den ene er nok litt større enn den andre, flere som har hatt det sånn? og når begynte de å bli like?

har sovet (op dag på torsdag) 9 timer sammenhengende UTEN smerter i natt, så herlig!

Skrevet

Hallo :D

Tok av bh'n i går og fikk se :D men den ene er nok litt større enn den andre, flere som har hatt det sånn? og når begynte de å bli like?

har sovet (op dag på torsdag) 9 timer sammenhengende UTEN smerter i natt, så herlig!

jeg hadde også en pupp som var mer hoven ennn den andre... hadde før op et bryst som var en smule mindre enn det andre, men forskjellene var så små at de ikke trengte legge inn ulik cc. men etter op var den puppen som før var minst en del større! tror grunnen var at den mindste brystet ble mest strekt, å ble mer hevelse i enn den puppen som var en del større i utgangspunktet:) nå 4 uker ettepå er de som før, bare mye pinere å større da selvfølgelig:) er usikker på når de ble 'normale'' igjen men etter en 3 -4 uker skal du nok være kvitt det meste av hevelsen som er der;)

Skrevet

jeg hadde også en pupp som var mer hoven ennn den andre... hadde før op et bryst som var en smule mindre enn det andre, men forskjellene var så små at de ikke trengte legge inn ulik cc. men etter op var den puppen som før var minst en del større! tror grunnen var at den mindste brystet ble mest strekt, å ble mer hevelse i enn den puppen som var en del større i utgangspunktet:) nå 4 uker ettepå er de som før, bare mye pinere å større da selvfølgelig:) er usikker på når de ble 'normale'' igjen men etter en 3 -4 uker skal du nok være kvitt det meste av hevelsen som er der;)

Takk for svar :) ene min var også litt mindre, men har fått likt i begge så da er det sikkert det samme som det var med deg :)

hvordan var det når du dusjet første gangen?

alt gikk så fint helt til jeg skulle ta av meg bh'n i går, fikk skikkelig blodtykksfall så satt på do og kasta opp i vasken mens mamma måtte tørke/stryke meg med kalde bløte hådkler :sjenert:

redd for at det dkal bli sånn når jeg får dusje på mandag og :(

Gjest Kalia
Skrevet

endelig klarte eg å dysja helt alene :) klarte ikkje føttene då, men då spruta eg bare masse såpa ner og sånn :gjeiper: sambo måtte hjelpa til med å tørka meg då, for då verkte den eine siden... nå er nok mine pupper sånn så alle andre sine er 4dager etter operasjonen bare dette er dag 13 hos meg hehe :gjeiper:

har så lyst å bytta den andre teipen, sånn at det blir ein reine teip der og, de bytta den eine når eg var på kontroll, men bør vell venta 4uker elle til ann detter av selv

Skrevet

Det er bare å bytte teip, jeg bytta igår 7 døgn etter inngrepet. Arrene var fine :-)

Jeg er så utålmodig, vil ha MYKE pupper nååååå!!!!! Enn om de aldri blir myke?!

Gjest halebein
Skrevet

Det er bare å bytte teip, jeg bytta igår 7 døgn etter inngrepet. Arrene var fine :-)

Jeg er så utålmodig, vil ha MYKE pupper nååååå!!!!! Enn om de aldri blir myke?!

Hei Rampeguri!

Hadde du mye pupp fra før? har skjønt det litt slik at de som hadde litt fra før får mykere pupper fortest? Jeg hadde ingenting fra før, bare løsskinn og brystvorter, og nå de siste dagene (jeg opererte 8 mars, så snart 2 uker siden)har de blitt veldig myke og gode å ta på, og jeg la over muskel. JEIJ!!! De er deilige!

De er ikke glamour, men man ser godt at en trebarnsmor som har ammet alle barna UMULIG kan ha slike given by nature, de er runde, perfekte og spretne:)))

Men om det nå ikke ser helt naturlig ut, så bryr jeg meg ikke om det. Har gått fra 75 A- tilen C-cup og er storfornøyd!!! -og det bare med 280 gram i hver pupp!

Jeg har lest litt bakover, og skriver litt om mine erfaringer til det som er blitt spurt om her:

Ligge på side/mage: Jeg klarte å ligge på siden for noen dager siden, klarer å ligge på mage også i dag, men ikke lenge om gangen.

Smertestillende: Brukte 2 forte eller en forte+en paracet hver 3 time de to første døgnene, ettepå bare paracet, og noen kvelder 1 forte for å få sove godt.Har ikke brukt opp hele eska med 20 tabeletter forte.

Følelse: Jeg har ikke følelse i store deler av brystene, og den ene vorta, ser teit ut når jeg får gåsehud, du kan se hvilke steder nervene er skadet, og der er huden helt glatt mens ellers nupper gåsehuden:( Håper dette bedrer seg!

Tape: Har faktisk skiftet tape hele 2 ganger allerede, har gått smertefritt. Jeg synes det er så ekkelt med tapen etter den har blitt våt...så ha skiftet den da.

Ellers så har dette utelukkende vært en positiv opplevelse! Jeg startet på jobb på dag 6 etter operasjonen (lærer) og på dag 7 var jeg faktisk på skitur med elevene (rolig tempo, og skøytet mye, så jeg slapp å bruke armene/staver). Det har vært lite smerter, puppene ser amazing (!) ut, og ikke EN erson har kommentert at de ser noen forskjell. (Det var det jeg var mest redd for) ser ikke enorme ut med klær, men uten så er de VELDIG store i forhold til de to pressa tyttebærene på et brett, jeg hadde før! :D

Jeg har kun 1 BH (i 80 c) som jeg passer, resten måtte kastes. Det er delig og ha den på, så jeg gleder meg til jeg kan legge bort sports bhen (6 uker etter OP). Det står ingenting om hvilken BH jeg kan bruke etter det, så da regner jeg med at spiler går bra. Det er ikke ubehagelig å ha den på nå. Gnisser ikke mot arrene, eller i allefall så merker jeg det ikke. Har noen link til en god BH str-kalkulator på nett forresten?

Gratulerer til alle som har fått pupper, og lykke til til dere som venter!

Skrevet

Skriver fra mobil jeg nå Halebein, derfor får jeg ikke til å sende deg linker. Gå inn på Change, der fant jeg en bh-kalkulator :-) og den skal stemme bra ifølge min venninne. Jeg målte meg bare for å se, og med evt hovenheter er jeg 65F. Omg, de bør være hovne!!! Jeg ville ikke ha så store pupper, for jeg er ganske lita ellers.

Jeg hadde LITT pupp fra før, brukte bher i ca 70b. Men det var bare oterhaler, hahaha! :-p

Høres ut som du har blitt riktig så smekker, happy for you!! :-) jeg er enig i utsagnet ditt ifht utseendet på puppene, mine er heller ikke småbarnsmamma-boobs lengre. Og jippi for det!! :-D

Ang følelse, så skal jeg innrømme at jeg får et snev av panikk... Jeg kjenner ikke brystvortene, og undersiden av puppen, over arrene. Håååper virkelig det kommer tilbake, synes det er litt ekkelt, jeg. Spesiellt hvis jeg eller noen tar på de. Noen som kan fortelle om de fikk følelsen tilbake?! Jeg tror ikke jeg får det...hmm!

Klem fra Ramp :-D

Gjest Kalia
Skrevet

sko ikke teipen være på i 4uker eller ke det va? der er jo blod i min :gjeiper: vil ha nye reine teip :gjeiper: kansje eg ska prøva skifta teip i mårå då :) heldigvis er den skitne teipen på den goa sidå :gjeiper:

merke at mine blir mykere og mykere, håpe de blir mye mykere, for vil ikkje ha to harde klomper der :/

Skrevet

Hei puppejenter :)

Ikke meningen å bryte inn her, men nå har jeg lest inne på dette forumet en stund, og synes det har vært kjempe interessant!

Det eneste jeg savner, er mangelen på snakk om brystløft :sjenert: .. Jeg skal nemlig ta brystløft med et lite innlegg, og skulle så gjerne ha hørt flere som har gjort det samme..

Men det virker som dere bare har tatt silikon (heldiggriser :balltre: hehe..). Såååå, hvis det likevel skulle vise seg at det er noen her som har gjort et brystløft med innlegg, så ville jeg blitt superglad for å høre om erfaring.. :)Eller omså bare et brystløft!

Jeg skal under kviven om tre uker :blush:

Skrevet (endret)

Hei Rampeguri!

Hadde du mye pupp fra før? har skjønt det litt slik at de som hadde litt fra før får mykere pupper fortest? Jeg hadde ingenting fra før, bare løsskinn og brystvorter, og nå de siste dagene (jeg opererte 8 mars, så snart 2 uker siden)har de blitt veldig myke og gode å ta på, og jeg la over muskel. JEIJ!!! De er deilige!

De er ikke glamour, men man ser godt at en trebarnsmor som har ammet alle barna UMULIG kan ha slike given by nature, de er runde, perfekte og spretne:)))

Men om det nå ikke ser helt naturlig ut, så bryr jeg meg ikke om det. Har gått fra 75 A- tilen C-cup og er storfornøyd!!! -og det bare med 280 gram i hver pupp!

Jeg har lest litt bakover, og skriver litt om mine erfaringer til det som er blitt spurt om her:

Ligge på side/mage: Jeg klarte å ligge på siden for noen dager siden, klarer å ligge på mage også i dag, men ikke lenge om gangen.

Smertestillende: Brukte 2 forte eller en forte+en paracet hver 3 time de to første døgnene, ettepå bare paracet, og noen kvelder 1 forte for å få sove godt.Har ikke brukt opp hele eska med 20 tabeletter forte.

Følelse: Jeg har ikke følelse i store deler av brystene, og den ene vorta, ser teit ut når jeg får gåsehud, du kan se hvilke steder nervene er skadet, og der er huden helt glatt mens ellers nupper gåsehuden:( Håper dette bedrer seg!

Tape: Har faktisk skiftet tape hele 2 ganger allerede, har gått smertefritt. Jeg synes det er så ekkelt med tapen etter den har blitt våt...så ha skiftet den da.

Ellers så har dette utelukkende vært en positiv opplevelse! Jeg startet på jobb på dag 6 etter operasjonen (lærer) og på dag 7 var jeg faktisk på skitur med elevene (rolig tempo, og skøytet mye, så jeg slapp å bruke armene/staver). Det har vært lite smerter, puppene ser amazing (!) ut, og ikke EN erson har kommentert at de ser noen forskjell. (Det var det jeg var mest redd for) ser ikke enorme ut med klær, men uten så er de VELDIG store i forhold til de to pressa tyttebærene på et brett, jeg hadde før! :D

Jeg har kun 1 BH (i 80 c) som jeg passer, resten måtte kastes. Det er delig og ha den på, så jeg gleder meg til jeg kan legge bort sports bhen (6 uker etter OP). Det står ingenting om hvilken BH jeg kan bruke etter det, så da regner jeg med at spiler går bra. Det er ikke ubehagelig å ha den på nå. Gnisser ikke mot arrene, eller i allefall så merker jeg det ikke. Har noen link til en god BH str-kalkulator på nett forresten?

Gratulerer til alle som har fått pupper, og lykke til til dere som venter!

Lindex BH Guide :)

Testet nett ut den, og da fikk jeg 80AA, og på Change fikk jeg 70DD (!!) Tror lindex passer mere i mitt tilfelle..

Endret av 9naah
Skrevet

Nå er det snart min tur! :hoppendeglad: Tirsdag, tirsdag, tirsdag, tirsdag!!! :danse:

Skrevet

sko ikke teipen være på i 4uker eller ke det va? der er jo blod i min :gjeiper: vil ha nye reine teip :gjeiper: kansje eg ska prøva skifta teip i mårå då :) heldigvis er den skitne teipen på den goa sidå :gjeiper:

merke at mine blir mykere og mykere, håpe de blir mye mykere, for vil ikkje ha to harde klomper der :/

Jeg bytta teip etter 2 uker når jeg var hos legen for å ta prøver av arret siden det blødde så mye. Det gikk veldig fint og var ikke vondt på den "friske" siden egentlig :) Er kanskje best å ta av teipen når den er våt?

Ho som var på legesenteret sa hvertfall at det ikke gjorde noe å bytte teipen etter 2 uker :)

Håper mine også blir mykere snart og ikke så faste som de er nå. De har blitt litt mykere, men jeg føler også at jeg bare har to harde klumper på brystet.

Skrevet

Lindex BH Guide :)

Testet nett ut den, og da fikk jeg 80AA, og på Change fikk jeg 70DD (!!) Tror lindex passer mere i mitt tilfelle..

Jeg testa Lindex sin kalkulator og fikk 70AA, mens på Change fikk jeg 65D. Prøvde en spileløs bh på Lindex i går i 70B, men den ble for liten så tviler på at jeg er 70AA ?! Blir helt forvirra jeg :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...