Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke meningen å være frekk eller noe, men til dere som skriver på dialekt.. Kan dere være så snill å skrive bokmål? Jeg skjønner virkelig ikke det dere skriver, og må bare hoppe over innleggene deres, og syns jo det er fryktelig trist.. :sjenert:

Fint at du sier i fra, de fleste vil jo ha innleggene sine lest :jepp:

Selv må jeg si at jeg har hatt god underholdning av dialektskrivingen, for jeg synes den er så morsom og fin! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heii! :) er det noen her som vet når brystene begynner å bli mykere å om si i det heletatt blir særlig mye mykere?? mine er 1 uke i dag, å stenharde, er så utolmodiiig hehe :)

Mine er også en uke, og steinharde. Ikke akkurat deilige, nei :gjeiper: Jeg ser flere skriver de mykner veldig mellom uke 2-4, så da får vi bare håååpe dette gjelder oss også!

Skrevet

Hei jenter!

Da er jeg hjemme igjen med nye pupper! jippi!!!

Jeg var på klinikken litt ekstra lenge, da sykepleieren synes det var litt for stor forskjell på brystene etter op, og jeg måtte derfor inn igjen på op-salen og vente på kirurgen for å avkrefte at det var evt blødning og om jeg måtte re-op.

Heldigvis var det bare hevelse, så jeg fikk gå ut igjen til sengen.

Egentlig ingen sterke smerter, bare ubehag. Var ganske svimmel og ør, så lå litt til observasjon og fikk mat intravenøst.

Har nesten akkurat kommet hjem, sitter oppreist, gåt på do og reiser meg fra seng og sofa selv :)

Jeg håper egentlig at det fortsetter slik, men forbereder meg på at jeg kommer til å få mye sterkere smerter utover kvelden og de neste dagene.

Det ble 290 cc, under muskel. Og nå synes jeg de er ganske store, så regner med at når hevelsen går ned blir jeg veldig fornøyd :) Fikk titte på de rett etter op, og er såååå fornøyd! Fantastisk form :)

Nå blir det å duppe litt, siden jeg er ganske ør i hodet, og kjenner litt kvalme som sniker seg innpå!

Ha en fin helg alle sammen :)

Skrevet (endret)

Hei alle sammen! i dag er puppene mine 1 mnd gammel!:) yippi! de har mykna myye de siste 2 ukene! å de blir bare bedre og bedre for hver dag som går! er superfornøyd med str og alt:) for de som ikke vet la jeg inn 325 i hver over muskel.. brukte vel ca 70b/a før å er nå hele 70E:) skulle egentlig ha en c, men kunne ikke vært mer gla for at jeg endte opp med det:) syns heller ikke mine har krympa så mye egentlig. merker bare at jeg ikke har puppa under haka mer om dere skjønner?:) var veldig hoven opp over puppene en periode. så ut som om jeg hadde de hengepuppa :fnise:

å gratulerer til dere alle som har fått nye boobies den siste tia:) men et spørsmål. hører så mye forskjellig ang tiden med sportsbh etter op! noen som har fått beskjed om noe annet enn 6 uker med BH (dag og natt) å derretter spileløs til det har gått 2 mnd siden op. å etter det kan jeg bruke hva jeg vil:) syns bare det er så kjipt at jeg må vente 2 uker til etter at sportsbh'n kan taes av før jeg kan bruke med spiler!:P

så bra alt står bra til :)

jeg må bruke sports bh i 6 uker. Så kan jeg bruke hvaaa jeg vil.

Jeg har ikke vært den flinkeste, brukt vanlig bh 3 ganger allerede. Og har planer om å bruke det i morgen også, ettersom jeg skal ut.

Vet jeg ikke burde. Men det er verken vondt eller ubehagelig, så lurer meg selv til å tro det er ok av og til. Men skal bare i morgen, såå skal jeg holde meg til det faktisk har gått 6 uker. Så kan jeg bruke vanlig bh med god samvittighet :)

Jeg må ha sports bh i 6 uker dag og natt åsså vente 6 måneder til å bruke hva jeg vil!! :o leeenge... Får ikke bruke push up før i september :(

Foresten... Idag kom tankene om at mine er unatulig store.. Flere som føler det sånn??

Å de er i litt forskjellig høyde nå enda 7 dager etter OP! Er det håp for at de blir like eller må jeg operere på nytt???

Veeeldig redd her

Jeg har fått beskjed om å bruke sports-bh i 6 uker. Etter det kan jeg bruke hva jeg vil i følge papirene hvertfall :gjeiper: :)

samme her :)

Jeg lurer på- hvor dere har operert? Rart at klinikkene sier/mener så forskjellig. Jeg op selv på Nobel, hvor det var 6 uker med sportstopp, for så et halvt år med spileløs (et HALVT ÅR!), før man kan bruke som man vil.

Endret av loxodonta
Skrevet

Hei jenter!

Jeg var på klinikken litt ekstra lenge, da sykepleieren synes det var litt for stor forskjell på brystene etter op, og jeg måtte derfor inn igjen på op-salen og vente på kirurgen for å avkrefte at det var evt blødning og om jeg måtte re-op.

Egentlig ingen sterke smerter, bare ubehag. Var ganske svimmel og ør, så lå litt til observasjon og fikk mat intravenøst.

Har nesten akkurat kommet hjem, sitter oppreist, gåt på do og reiser meg fra seng og sofa selv :)

Jeg håper egentlig at det fortsetter slik, men forbereder meg på at jeg kommer til å få mye sterkere smerter utover kvelden og de neste dagene.

Det ble 290 cc, under muskel. Og nå synes jeg de er ganske store, så regner med at når hevelsen går ned blir jeg veldig fornøyd :) Fikk titte på de rett etter op, og er såååå fornøyd! Fantastisk form :)

Nå blir det å duppe litt, siden jeg er ganske ør i hodet, og kjenner litt kvalme som sniker seg innpå!

Gratulerer med pupper!! :danser: Så bra å høre at formen er fin og du er fornøyd! :jepp: Det er ikke sikkert at smertene blir så forferdelig sterke, men det er jo greit å forberede seg på det likevel. Ellers vil jeg bare si at det er lurt å holde seg mest mulig i ro, selv om du føler deg bra. Det er fort å gjøre for mye fordi man føler seg bra, (særlig fordi man går på en del smertestillende), for så få en smell etterhvert. God helg til deg også!

Skrevet

Jeg lurer på- hvor dere har operert? Rart at klinikkene sier/mener så forskjellig. Jeg op selv på Nobel, hvor det var 6 uker med sportstopp, for så et halvt år med spileløs (et HALVT ÅR!), før man kan bruke som man vil.

jeg oppererte på klinikk stokkan å er veldig fornøyd! føler ejg har fått den oppfølginga jeg trenger osv. men sto ikke noe i mine papirer om hva som skal skje etter 6 uker. det ringte jeg selv å forhørte meg om.. men føler liksom jeg kunne ha gått me den sportsbh'n i to ekstra uker isteden for å gå over til spililøs, for det er noe jeg ALDri bruker til vanlig! bortkasta penger:P men takk for alle som har svart! har forresten aldri hørt om noen som må vente i 6 mnd før de kan bruke spilebh:O det syns jeg hørtes leenge ut! :sjenert:

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å bruke sports-bh i 6 uker. Etter det kan jeg bruke hva jeg vil i følge papirene hvertfall :gjeiper: :)

[/quote

tror nok jeg også kommer til å bruke det som jeg vil etter de 6 ukene. men hva er egentlig grunnen til at man skal vente med spilebh? tenkte litt på at det kansje kan være arret, men har jo arr rundt brystvorta så burde jo ikke ha noe å si!:P

Gjest Kalia
Skrevet

Hei jenter!

Gratulere så masse :) bra at alt var bra og at du er fornøyde. Eg syns og mine er store, tok 300 i hver, syns ikkje de er store med klær men naken syns eg de er det :gjeiper: litt skumle faktisk hehe men vett de ikke er så store, er bare jeg som ikke er vandt med å ha noe der :gjeiper: regne med at det blir en vane sak ite kvert, hvis ikkje blir det litt sjipt :gjeiper:

håpe du fortsette å er så fine i formen :)

Go helg til deg og :)

Gjest Kalia
Skrevet

beklage dialekt skrivingen min :( prøve å ikke skrive så mye dialekt men ikke så lett merke eg ... men er bevisst at eg skrive mye dialekt... beklage, ska sjerpa meg :)

Gjest Kalia
Skrevet

anngående bh bruk, så fekk eg beskjed om å bruka sports bh dag og natt i 2uker, etter det sports bh dagtid i 4uker til, etter det tror jeg at jeg kan bruke det jeg vil, men kommer nok til å bruke sports bh mest mulig etter det og fram til 6mnd så lenge eg ikkje skal på fest osv.

Skrevet

Hallo dere :)

Nå har jeg endelig fått låne en pc så jeg får oppdatert dere :)

Legen var en time forsinket i går, men ringte heldigvis før jeg reiste dit :)

19.30 fikk jeg noen piller som skulle virke i en time.. huhei :P

De begynte å tegne på meg 20.30 og la meg på operasjonsbordet..

Først da jeg lå der kom nervene.. stakkars de som har det sånn lenge før OP..

Han hadde prøvd å legge inn 300 men det var ikke snakk om at han ville få plass.. så det ble 250cc. Jeg ble litt skuffa for det, men er det ikke plass så er det ikke plass :)

Allerede 22.30 var jeg klar for å reise hjem.. :)

Jeg hadde sterke smerter når jeg reiste fra klinikken!! hadde 5 pauser på vei ut til bilen.. :P

Ellers så var jeg nok litt surrete når jeg kom hjem og sovna fort..

Våkna i 04.00 tiden med heeelt syke smerter!! og klarte ikke rekke bort til medisinene som lå på bordet.. det var ikke noe gøy :P Men klarte det til slutt :)

Våkna i dag tidlig og kunne ikke bevege så mye som en finger.. Men etter noen piller så ble jeg bedre og klarte faktisk å gå ned å tisse :P

Har vært veldig av og på med smerter i dag, men syntes stort sett det har gått greit.. ligger på sofaen og får alt jeg peker på :P Hva skulle man gjort uten gode venner??

Noen sier at de krymper mer når det er under muskel, og noen sier det motsatte.. hva er sant? :P

Jeg tror jeg vil bli fornøyd :) Har tatt en liten titt på de i dag, det var ikke noe lurt, men.. :P Fikk veldig vondt etterpå..

nå er jeg bare kjempestøl og øm! men klager ikke :)

håper morgenen i morgen blir bedre enn den i dag :P

merker jeg er litt surrete etter medisinene, så hvis jeg har glemt å skrive noe så får dere bare spør :)

Gratulerer :) Hvordan har formen vært i dag?

Mine krympa litt når hevelsen gikk ned. Var på kontroll hos Bo i dag og alt så bra ut, men er visst fortsatt litt hoven.

Skrevet

Send gjerne bilder dere nyopererte :)

Dere som har operert på Stokkan i Trondheim, hva har dere fått beskjed om ang når man kan bruke spile bh igjen? Står ingenting om det i mine papirer.

Skrevet (endret)

Nå er puppene akkurat 2 uker, og de er blitt betydelig mykere ihvertfall..

Ønsker de eeeenda "softere", så håper håper håper de blir det :D

Jeg synes de ser for runde ut , men håper deeet også endrer seg..haha

Ikke minst er det så fantastisk å kunne ta på seg lette topper! Så lenge de ikke strammer så over brystene..

Har foresten fått av den ene teipen over stingene, men ikke den andre...

Den blir såvidt løsere av vann, men ikke nok..så skal prøve med babyolje..

AV må den jo!

Skifter dere teipen ofte? hver gang dere dusjer,eller 1 gang i uken??

post-28699-0-16223200-1300478794_thumb.j

post-28699-0-48029100-1300479046_thumb.j

Endret av ragpride
Skrevet

Nå er puppene akkurat 2 uker, og de er blitt betydelig mykere ihvertfall..

Ønsker de eeeenda "softere", så håper håper håper de blir det :D

Jeg synes de ser for runde ut , men håper deeet også endrer seg..haha

Ikke minst er det så fantastisk å kunne ta på seg lette topper! Så lenge de ikke strammer så over brystene..

Har foresten fått av den ene teipen over stingene, men ikke den andre...

Den blir såvidt løsere av vann, men ikke nok..så skal prøve med babyolje..

AV må den jo!

Skifter dere teipen ofte? hver gang dere dusjer,eller 1 gang i uken??

Bildet til høyre er før OP..

Skrevet

jeg er 180/67 og har liten 75b, og skal legge inn ca 270 over muskel, men er redd de blir for små.. har lyst på en stor D.. Tror jeg skal snakke med kirurgen om det på operasjonsdagen, som er på tirsdag :)

Jeg er 178/63 og hadde 70a/b. Jeg la inn 400ml over muskel i moderat profil, jeg har nå 70DD i lindex sine str og 65G hos change. Jeg var veldig nøye på at jeg ikke skulle ha for store heller, jeg var usikker på om 400ml kunne bli for mye. Men kirurgen mente 400ml måtte til for å få puppene i proposjon med resten av kroppen. Nå synes jeg de er perfekt str :)

Gjest Kalia
Skrevet

kjempe fine ragpride, syns de du hadde før var knall fine då :) eg hadde ikkje tatt operasjon hadde eg hatt sånne hihi :) kor mye du tok ?

Skrevet

kjempe fine ragpride, syns de du hadde før var knall fine då :) eg hadde ikkje tatt operasjon hadde eg hatt sånne hihi :) kor mye du tok ?

Tusen tall :)

Vel,jeg tok kun silikon for å få mere fyll på øvre del av puppene :)

Hadde en liten C før, men trengte mer for å få bort strekkmerkene og fylle opp skinnet...ha ha :)

375 high profil, delvis under muskel

Gjest Kalia
Skrevet

Tusen tall :)

Vel,jeg tok kun silikon for å få mere fyll på øvre del av puppene :)

Hadde en liten C før, men trengte mer for å få bort strekkmerkene og fylle opp skinnet...ha ha :)

375 high profil, delvis under muskel

oki, syns de va knall fine iaf :) eg komme nok til å få en liten c ite silikon hehe :gjeiper:

Skrevet

Send gjerne bilder dere nyopererte :)

Dere som har operert på Stokkan i Trondheim, hva har dere fått beskjed om ang når man kan bruke spile bh igjen? Står ingenting om det i mine papirer.

jeg oppererte der ja:) fikk beskjed om 6 uker med sportsbh dag/natt, å 2 uker med bh uten spiler før jeg kunne gå oer til det jeg ville når puppene ble 2 mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...