enne Skrevet 17. mars 2011 #16901 Skrevet 17. mars 2011 nå her jeg også pupper! for en herlig følelse! GRATTIS!!!!!
dingding Skrevet 17. mars 2011 #16902 Skrevet 17. mars 2011 Hallo dere Nå har jeg endelig fått låne en pc så jeg får oppdatert dere Legen var en time forsinket i går, men ringte heldigvis før jeg reiste dit 19.30 fikk jeg noen piller som skulle virke i en time.. huhei De begynte å tegne på meg 20.30 og la meg på operasjonsbordet.. Først da jeg lå der kom nervene.. stakkars de som har det sånn lenge før OP.. Han hadde prøvd å legge inn 300 men det var ikke snakk om at han ville få plass.. så det ble 250cc. Jeg ble litt skuffa for det, men er det ikke plass så er det ikke plass Allerede 22.30 var jeg klar for å reise hjem.. Jeg hadde sterke smerter når jeg reiste fra klinikken!! hadde 5 pauser på vei ut til bilen.. Ellers så var jeg nok litt surrete når jeg kom hjem og sovna fort.. Våkna i 04.00 tiden med heeelt syke smerter!! og klarte ikke rekke bort til medisinene som lå på bordet.. det var ikke noe gøy Men klarte det til slutt Våkna i dag tidlig og kunne ikke bevege så mye som en finger.. Men etter noen piller så ble jeg bedre og klarte faktisk å gå ned å tisse Har vært veldig av og på med smerter i dag, men syntes stort sett det har gått greit.. ligger på sofaen og får alt jeg peker på Hva skulle man gjort uten gode venner?? Noen sier at de krymper mer når det er under muskel, og noen sier det motsatte.. hva er sant? Jeg tror jeg vil bli fornøyd Har tatt en liten titt på de i dag, det var ikke noe lurt, men.. Fikk veldig vondt etterpå.. nå er jeg bare kjempestøl og øm! men klager ikke håper morgenen i morgen blir bedre enn den i dag merker jeg er litt surrete etter medisinene, så hvis jeg har glemt å skrive noe så får dere bare spør
cenits Skrevet 17. mars 2011 #16903 Skrevet 17. mars 2011 heii! er det noen her som vet når brystene begynner å bli mykere å om si i det heletatt blir særlig mye mykere?? mine er 1 uke i dag, å stenharde, er så utolmodiiig hehe
Jazne Skrevet 17. mars 2011 #16904 Skrevet 17. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Stimorol Skrevet 17. mars 2011 #16905 Skrevet 17. mars 2011 43 dager til min tur bare nå Har fått kjøpt trenings bh'er til 30 kr stykket på Anton Sport i dag, times tilbud! Det er jo ikke lenge til. Tiden går nok fort frem til operasjonen Wow, for et kupp! Min kosta 7-800 :gjeiper:
boobjob Skrevet 17. mars 2011 #16906 Skrevet 17. mars 2011 heii! er det noen her som vet når brystene begynner å bli mykere å om si i det heletatt blir særlig mye mykere?? mine er 1 uke i dag, å stenharde, er så utolmodiiig hehe mine er 4 uker og 2 dager. Mine er kjempe myke, jeg kan bevege de akuratt som jeg vil. Kjempe deilig Merker ikke at det er noe hardt inni der en gang. Tror kanskje grunnen til det var at jeg hdde så veeeeldig mye kjertler fra fr av, så når jeg tok på puppene før operasjon var det jo nesten som jeg hadde noe inni der, så følelsen nå er ganske lik. Mine ble vel myke etter ca 2 uker, så blir de bare mykere å mykere
Terine Skrevet 17. mars 2011 #16907 Skrevet 17. mars 2011 Hei alle sammen! i dag er puppene mine 1 mnd gammel! yippi! de har mykna myye de siste 2 ukene! å de blir bare bedre og bedre for hver dag som går! er superfornøyd med str og alt:) for de som ikke vet la jeg inn 325 i hver over muskel.. brukte vel ca 70b/a før å er nå hele 70E:) skulle egentlig ha en c, men kunne ikke vært mer gla for at jeg endte opp med det:) syns heller ikke mine har krympa så mye egentlig. merker bare at jeg ikke har puppa under haka mer om dere skjønner? var veldig hoven opp over puppene en periode. så ut som om jeg hadde de hengepuppa å gratulerer til dere alle som har fått nye boobies den siste tia:) men et spørsmål. hører så mye forskjellig ang tiden med sportsbh etter op! noen som har fått beskjed om noe annet enn 6 uker med BH (dag og natt) å derretter spileløs til det har gått 2 mnd siden op. å etter det kan jeg bruke hva jeg vil:) syns bare det er så kjipt at jeg må vente 2 uker til etter at sportsbh'n kan taes av før jeg kan bruke med spiler!
boobjob Skrevet 17. mars 2011 #16908 Skrevet 17. mars 2011 Hei alle sammen! i dag er puppene mine 1 mnd gammel! yippi! de har mykna myye de siste 2 ukene! å de blir bare bedre og bedre for hver dag som går! er superfornøyd med str og alt:) for de som ikke vet la jeg inn 325 i hver over muskel.. brukte vel ca 70b/a før å er nå hele 70E:) skulle egentlig ha en c, men kunne ikke vært mer gla for at jeg endte opp med det:) syns heller ikke mine har krympa så mye egentlig. merker bare at jeg ikke har puppa under haka mer om dere skjønner? var veldig hoven opp over puppene en periode. så ut som om jeg hadde de hengepuppa å gratulerer til dere alle som har fått nye boobies den siste tia:) men et spørsmål. hører så mye forskjellig ang tiden med sportsbh etter op! noen som har fått beskjed om noe annet enn 6 uker med BH (dag og natt) å derretter spileløs til det har gått 2 mnd siden op. å etter det kan jeg bruke hva jeg vil:) syns bare det er så kjipt at jeg må vente 2 uker til etter at sportsbh'n kan taes av før jeg kan bruke med spiler! så bra alt står bra til jeg må bruke sports bh i 6 uker. Så kan jeg bruke hvaaa jeg vil. Jeg har ikke vært den flinkeste, brukt vanlig bh 3 ganger allerede. Og har planer om å bruke det i morgen også, ettersom jeg skal ut. Vet jeg ikke burde. Men det er verken vondt eller ubehagelig, så lurer meg selv til å tro det er ok av og til. Men skal bare i morgen, såå skal jeg holde meg til det faktisk har gått 6 uker. Så kan jeg bruke vanlig bh med god samvittighet
Sweeti Skrevet 18. mars 2011 #16909 Skrevet 18. mars 2011 Jeg må ha sports bh i 6 uker dag og natt åsså vente 6 måneder til å bruke hva jeg vil!! :o leeenge... Får ikke bruke push up før i september Foresten... Idag kom tankene om at mine er unatulig store.. Flere som føler det sånn?? Å de er i litt forskjellig høyde nå enda 7 dager etter OP! Er det håp for at de blir like eller må jeg operere på nytt??? Veeeldig redd her
berryme Skrevet 18. mars 2011 #16910 Skrevet 18. mars 2011 Å herregud, så var det endeliiiiiig min tur! Har vært på jobb i hele kveld, så ikke rukket å tenke så mye over morgendagen før nå sent i kveld. Nå skal jeg gå i dusjen med hibiscrub og kose meg med en deilig middag/nattmat kjæresten har laget! Tenk på meg klokken 09 i morgen
9naah Skrevet 18. mars 2011 #16911 Skrevet 18. mars 2011 Å herregud, så var det endeliiiiiig min tur! Har vært på jobb i hele kveld, så ikke rukket å tenke så mye over morgendagen før nå sent i kveld. Nå skal jeg gå i dusjen med hibiscrub og kose meg med en deilig middag/nattmat kjæresten har laget! Tenk på meg klokken 09 i morgen Lykke til ! Skiv en rapport når du klarer da
Frk.L-M Skrevet 18. mars 2011 #16912 Skrevet 18. mars 2011 Heihei:) Begynner å bli en stund siden sist jeg skrev her. Det er nå over 2mnder siden op. Jeg får fortsatt litt smerter av og til. Er det andre som fortsatt har hatt det etter 2mnder?
enne Skrevet 18. mars 2011 #16913 Skrevet 18. mars 2011 Å herregud, så var det endeliiiiiig min tur! Har vært på jobb i hele kveld, så ikke rukket å tenke så mye over morgendagen før nå sent i kveld. Nå skal jeg gå i dusjen med hibiscrub og kose meg med en deilig middag/nattmat kjæresten har laget! Tenk på meg klokken 09 i morgen Lykke til
Stimorol Skrevet 18. mars 2011 #16914 Skrevet 18. mars 2011 Å herregud, så var det endeliiiiiig min tur! Har vært på jobb i hele kveld, så ikke rukket å tenke så mye over morgendagen før nå sent i kveld. Nå skal jeg gå i dusjen med hibiscrub og kose meg med en deilig middag/nattmat kjæresten har laget! Tenk på meg klokken 09 i morgen Lykke til:)
Snøfte Skrevet 18. mars 2011 #16915 Skrevet 18. mars 2011 Å herregud, så var det endeliiiiiig min tur! Har vært på jobb i hele kveld, så ikke rukket å tenke så mye over morgendagen før nå sent i kveld. Nå skal jeg gå i dusjen med hibiscrub og kose meg med en deilig middag/nattmat kjæresten har laget! Tenk på meg klokken 09 i morgen Masse lykke til
Snøfte Skrevet 18. mars 2011 #16916 Skrevet 18. mars 2011 Hei alle sammen! i dag er puppene mine 1 mnd gammel! yippi! de har mykna myye de siste 2 ukene! å de blir bare bedre og bedre for hver dag som går! er superfornøyd med str og alt:) for de som ikke vet la jeg inn 325 i hver over muskel.. brukte vel ca 70b/a før å er nå hele 70E:) skulle egentlig ha en c, men kunne ikke vært mer gla for at jeg endte opp med det:) syns heller ikke mine har krympa så mye egentlig. merker bare at jeg ikke har puppa under haka mer om dere skjønner? var veldig hoven opp over puppene en periode. så ut som om jeg hadde de hengepuppa å gratulerer til dere alle som har fått nye boobies den siste tia:) men et spørsmål. hører så mye forskjellig ang tiden med sportsbh etter op! noen som har fått beskjed om noe annet enn 6 uker med BH (dag og natt) å derretter spileløs til det har gått 2 mnd siden op. å etter det kan jeg bruke hva jeg vil:) syns bare det er så kjipt at jeg må vente 2 uker til etter at sportsbh'n kan taes av før jeg kan bruke med spiler! Jeg har fått beskjed om å bruke sports-bh i 6 uker. Etter det kan jeg bruke hva jeg vil i følge papirene hvertfall :gjeiper:
boobjob Skrevet 18. mars 2011 #16917 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har fått beskjed om å bruke sports-bh i 6 uker. Etter det kan jeg bruke hva jeg vil i følge papirene hvertfall :gjeiper: samme her
chikki Skrevet 18. mars 2011 #16918 Skrevet 18. mars 2011 Å herregud, så var det endeliiiiiig min tur! Har vært på jobb i hele kveld, så ikke rukket å tenke så mye over morgendagen før nå sent i kveld. Nå skal jeg gå i dusjen med hibiscrub og kose meg med en deilig middag/nattmat kjæresten har laget! Tenk på meg klokken 09 i morgen Lykke til
ramp Skrevet 18. mars 2011 #16919 Skrevet 18. mars 2011 Ramp og andre som lurer på når følelsen i brystene kommer tilbake: jeg hadde veldig lite følelse, særlig i underkant av brystene og brystvortene i noen måneder, husker ikke helt eksakt hvor lenge. Nå et halvt år etterpå, har jeg fått tilbake følelsen i store deler av brystet og brystvortene, men det føles som det mangler bittelitt enda. Kirurgen sa at det mest sannsynlig ville komme tilbake etterhvert, så det er jo bare å vente og håpe på det. Takk for svar! :-) synes det er så bra når noen tar seg tid til å svare på undringer, det betyr mye for den som spør! :-)
ramp Skrevet 18. mars 2011 #16920 Skrevet 18. mars 2011 En uke siden op! Formen har vært uforandret de siste 3 dagene. Jeg er ikke slapp eller har vondt, men jeg har ubehag. Puppene har begynt å flasse litt, men det fikset jeg med Agrosan. Vidundermiddel! Anbefaler den til alle, det kan virkelig brukes til alt! Jeg har fremdeles ikke følelse i brystvortene og rett over arret. I går ville mannen kjenne litt på de, og jeg må innrømme at det egentlig var ubehagelig. Så jeg håper det går seg til etter hvert! Jeg kan gjøre det meste selv av husarbeid og slikt, så lenge jeg får tatt det i mitt tempo. Jeg kjenner det etterpå om jeg har brukt armene for mye. For å forklare hvordan det kjennes ut, så er puppene melkespreng-ømme, og så kjennes det på en måte ut som om jeg er solbrent. Ekkelt å komme borti, om dere skjønner. Jeg skriver så detaljert i tilfeller noen vil sammenligne ukespupper :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå