Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror IKKE du trenger å bekymre deg! :)

Det er bra :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på innlegget med bikini bildet, lurte på om hvor fort brystene til folk ble mykere? Mine er harde og ikke veldig bevegelige:p

Jeg har dessverre ikke hatt OP ennå, så kan svare på minimalt :-)

Skrevet

Ramp og andre som lurer på når følelsen i brystene kommer tilbake:

jeg hadde veldig lite følelse, særlig i underkant av brystene og brystvortene i noen måneder, husker ikke helt eksakt hvor lenge. Nå et halvt år etterpå, har jeg fått tilbake følelsen i store deler av brystet og brystvortene, men det føles som det mangler bittelitt enda.

Kirurgen sa at det mest sannsynlig ville komme tilbake etterhvert, så det er jo bare å vente og håpe på det.

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har ikke kommet meg på nett enda men skal få lånt en pc i kveld! Operasjonen gikk kjempebra og jeg har det fint!

Kommer full rapport senere i dag håper jeg!

Klem fra dingding :-)

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har ikke kommet meg på nett enda men skal få lånt en pc i kveld! Operasjonen gikk kjempebra og jeg har det fint!

Så bra at alt er gått bra :) Spent på å få høre mer siden :)

Skrevet

Gleder meg til å høre mer :) Får håpe formen fortsetter å være bra ;)

Gjest Kalia
Skrevet

Så bra!! Jeg har tenkt litt på deg nemlig :fnise:

har du :) kjekt å hørra :fnise::)

I dag e fyste dagen eg har vert hjemma aleina siden operasjonsdagen :gjeiper: jobb intervju i mårå, grue meg for eg fekk vondt ite å såde for fyste gang med middagsbordet ite eg fekk de syke smertene, tenk om intervjue vare 1-1.5 time :O då slide eg litt, de vett om at eg har operert då, men ikkja ka :sjenert:

Skrevet

Det er ikke meningen å være frekk eller noe, men til dere som skriver på dialekt.. Kan dere være så snill å skrive bokmål? Jeg skjønner virkelig ikke det dere skriver, og må bare hoppe over innleggene deres, og syns jo det er fryktelig trist.. :sjenert:

Skrevet

jeg er 180/67 og har liten 75b, og skal legge inn ca 270 over muskel, men er redd de blir for små.. har lyst på en stor D.. Tror jeg skal snakke med kirurgen om det på operasjonsdagen, som er på tirsdag :)

Skrevet (endret)

jeg er 180/67 og har liten 75b, og skal legge inn ca 270 over muskel, men er redd de blir for små.. har lyst på en stor D.. Tror jeg skal snakke med kirurgen om det på operasjonsdagen, som er på tirsdag :)

Synes kanskje det hørtes litt lite ut til deg. Jeg er 162 og 48 kg og skal ha 300 høy profil :)

Og har 70B nå.

Endret av Lillefy
Skrevet

nå her jeg også pupper! for en herlig følelse! :rodmer:

Skrevet

Gratulerer :) :) Hvor mye la du inn og ble det under eller over muskelen? :)

Skrevet

Gratulerer :) :) Hvor mye la du inn og ble det under eller over muskelen? :)

takk :) det ble 290 over muskel ! er så spent for kirurgen hadde hatt 3 stk i dag og sa han var mest fornøyd med meg :fnise:

profil vet jeg ikke, det skal jeg spørre om i morgen :)

Skrevet

Dytter og oppdaterer :)

Gratulerer med nye pupper Sinne, hvor mye ble det?

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

22. mars: 9naah

18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 280-300 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer.

Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad.

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Skrevet

Hei!

Jeg var også din størrelse, og la inn 300 over muskel, men lav profil. Tror kanskje jeg havner på en vanlig C, men er litt usikker da jeg fortsatt er hoven.... Med din høyde tror jeg kanskje 270 blir litt lite, men kirurgen vet jo best og jeg tror det er stor forskjell på hvilke profiler en velger. Tror det er lurt å snakke med kirurgen om dine ønsker :)

Skrevet

takk :) det ble 290 over muskel ! er så spent for kirurgen hadde hatt 3 stk i dag og sa han var mest fornøyd med meg :fnise:

profil vet jeg ikke, det skal jeg spørre om i morgen :)

Så bra :)

Skrevet

Det er ikke meningen å være frekk eller noe, men til dere som skriver på dialekt.. Kan dere være så snill å skrive bokmål? Jeg skjønner virkelig ikke det dere skriver, og må bare hoppe over innleggene deres, og syns jo det er fryktelig trist.. :sjenert:

Beklager, jeg blir revet litt med når jeg skal svare andre med samme dialekt :gjeiper: :)

Skrevet

Gratulerer så mye :tommelsmil:

Skrevet

Jeg sliter ogå litt med å skjønne dialekt, så jeg signerer også her.

Skrevet

Gratulerer så mye :tommelsmil:

takk :)

LILLEFY

det ble 290 over muskel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...