sanssouci Skrevet 17. mars 2011 #16861 Skrevet 17. mars 2011 Håpet jeg skulle få svar på det forrige innlegget mitt, men folk svarer så sjelden på ting om dagen:/ I natt våknet jeg av at jeg lå på siden.. Tror jeg.. Hvis jeg ikke har drømt! Hehe:) Det var godt å ligge litt på siden, men har fortsatt litt noia for det + at jeg føler brystene er i veien!
Kims Skrevet 17. mars 2011 #16862 Skrevet 17. mars 2011 Så gøy å høre at operasjonen gikk knirkefritt og at formen er ganske bra Hehe, ja det hadde vært noe om man kunne trene litt på spinningsykkel når man er ny-operert Hos meg ble smertene verre på dag 2 og 3 og varte i en god uke ca. Uke to hadde jeg fortsatt en del vondt og trengte hjelp til nesten alt egentlig, men det var ikke de intense smertene som jeg hadde den første uka:) Virker som om det er veldig individuelt. Har lest om flere her som er veldig oppegående allerede etter noen dager Mine krympa litt. Målte meg når jeg var ganske hoven og når hevelsen var gått ned hadde jeg krympa 4-6 cm i omkrets. Puppene mine er akkurat 3 uker gamle i dag Håper krympinga er ferdig :gjeiper: Er spent på hvordan bhstørrelse jeg kommer til å ende opp med nå Får håpe du får en god natt søvn og at det ikke blir så mye mer smerter hos deg:) Uff da, det hørtes ikke bra ut! Det blir spennende å se hvordan smertene utvikler seg da. Hvor mye har du lagt inn og hvor høy er du osv, hva hadde du fra før? over eller under muskel? BHstørrelser er alltid spennende! Hold meg oppdatert!
Snøfte Skrevet 17. mars 2011 #16864 Skrevet 17. mars 2011 Håpet jeg skulle få svar på det forrige innlegget mitt, men folk svarer så sjelden på ting om dagen:/ I natt våknet jeg av at jeg lå på siden.. Tror jeg.. Hvis jeg ikke har drømt! Hehe:) Det var godt å ligge litt på siden, men har fortsatt litt noia for det + at jeg føler brystene er i veien! Vet ikke helt hvilket svar du er på jakt etter, men jeg fikk beskjed om å sove på ryggen i 6 uker etter op. Det sliter jeg veldg med, da jeg er vandt med å sove på magen. Jeg har bygget opp med litt puter, da unngår jeg å legge meg over på siden også
sanssouci Skrevet 17. mars 2011 #16865 Skrevet 17. mars 2011 Var på innlegget med bikini bildet, lurte på om hvor fort brystene til folk ble mykere? Mine er harde og ikke veldig bevegelige:p
Betty84 Skrevet 17. mars 2011 #16866 Skrevet 17. mars 2011 Ramp : Jeg har lagt over, snart 6 uker siden og mangler fortsatt følese i det ene brystet....Det der må bare gå seg til. Og det er jo heller ikke sikkert den kommer ordentlig tilbake heller. Sanssouci: For noen flotte pupper på deg da! Blir nesten litt misunnelig her jeg sitter med mine "dunker" ;P Tok rundt 3 uker før mine ble litt mykere, men nå er de nesten som en vanlig pupp.... Tror jeg da hehe, er noen år siden mine var vanlige!
Stimorol Skrevet 17. mars 2011 #16867 Skrevet 17. mars 2011 Uff da, det hørtes ikke bra ut! Det blir spennende å se hvordan smertene utvikler seg da. Hvor mye har du lagt inn og hvor høy er du osv, hva hadde du fra før? over eller under muskel? BHstørrelser er alltid spennende! Hold meg oppdatert! Går heldigvis mye bedre nå, bortsett fra soving om natta Jeg er 167 høy, veier 48-50 (litt for lite synes jeg..), brukte 75A før, skulle egentlig hatt 70A, men HM har ikke så veldig godt utvalg i små størrelser Jeg la 225 i venstre bryst og 325 (!) i høyre, under muskelen. Skjønner ikke åssen det var plass til så mye i lille meg Utrooolig stor forskjell på brystene ja. Jeg har hatt svulst over den ene lunga som måtte opereres bort når jeg var 6 mnd gammel. Så jeg har et veldig stygt arr fra før av tvers over det ene brystet og bak på ryggen dessverre.. Misunner virkelig alle dere andres "vanlige" pupper uten sånne arr Skal holde deg oppdatert når jeg får prøvd litt bher etterhvert Også må du holde oss oppdatert på hvordan du har det i dagene fremover:)
Stimorol Skrevet 17. mars 2011 #16868 Skrevet 17. mars 2011 Stimorol: Gratulerer med 3 ukers dag! Tusen takk :D
Coco7 Skrevet 17. mars 2011 #16869 Skrevet 17. mars 2011 Var på innlegget med bikini bildet, lurte på om hvor fort brystene til folk ble mykere? Mine er harde og ikke veldig bevegelige:p Hei, vi opererte med 1 dags mellomrom.. Mine har begynt å mykne ganske bra nå, er bevegelige og jeg kan liksom "klemme" på de og presse de sammen for å få kløft.. Men, jeg har ammet 2 barn så huden min var jo strekt en del fra før av. Men mine har hvertfall myknet veldig og begynner å bli ganske gode å ta på
sanssouci Skrevet 17. mars 2011 #16870 Skrevet 17. mars 2011 Sanssouci: For noen flotte pupper på deg da! Blir nesten litt misunnelig her jeg sitter med mine "dunker" ;P Tok rundt 3 uker før mine ble litt mykere, men nå er de nesten som en vanlig pupp.... Tror jeg da hehe, er noen år siden mine var vanlige!
sanssouci Skrevet 17. mars 2011 #16871 Skrevet 17. mars 2011 Hei, vi opererte med 1 dags mellomrom.. Mine har begynt å mykne ganske bra nå, er bevegelige og jeg kan liksom "klemme" på de og presse de sammen for å få kløft.. Men, jeg har ammet 2 barn så huden min var jo strekt en del fra før av. Men mine har hvertfall myknet veldig og begynner å bli ganske gode å ta på Jeg tror jeg har hatt veldig stram hud, eller jeg må jo ha hatt det, ettersom jeg aldri har hatt bryster.. Siden hvis jeg skal presse mine sammen går det ikke at de går helt sammen på en måte. De sitter ganske godt fast der de sitter ...
Betty84 Skrevet 17. mars 2011 #16872 Skrevet 17. mars 2011 Takk skal du ha! Hva mener du med dunker? Når tok du silikon? Bra de har blitt nesten som vanlige da:)
sanssouci Skrevet 17. mars 2011 #16873 Skrevet 17. mars 2011 Jeg mener at de er store! Ønsket meg egentlig ikke store pupper... Var kjempe lei meg første ukene, men etter hevelsen gikk over er jeg mye mer fornøyd. Selv om de er mye større enn jeg håpet på. Mine pupper fyller 6 uker imorgen
chikki Skrevet 17. mars 2011 #16874 Skrevet 17. mars 2011 Bare lurer på en ting. Hva vil det si å "ikke få plass til mer"? Er livredd for at jeg skal ende opp med kjempe lite, for at de ikke fikk plass til mer=( Glemte å spørre om dette på konsultasjonen. Han sa han kunne garantere at de ble rundt 360 da. Men er fortsatt nervøs. Hehe. Har jo ikke noe løs hud der eller noe, sånn som dere som har ammet:( Så er redd for at de ikke får "strekt" huden nok.. Kanskje litt dumt spørsmål, men har ikke så god greie på dette.. Hadde blitt kjempe glad om noen kunne svare=)
ramp Skrevet 17. mars 2011 #16875 Skrevet 17. mars 2011 Om han kan garantere 360, tror jeg ikke du skal være redd for at de blir for små :-p jeg har 360 bak muskel, hadde en 75b fra før, og er nå en E MINST :-p
chikki Skrevet 17. mars 2011 #16876 Skrevet 17. mars 2011 Om han kan garantere 360, tror jeg ikke du skal være redd for at de blir for små :-p jeg har 360 bak muskel, hadde en 75b fra før, og er nå en E MINST :-p Tusen takk for svar =) Er under muskelen jeg også skal ha Men da satser jeg på at de blir store nok. Hehe
Betty84 Skrevet 17. mars 2011 #16877 Skrevet 17. mars 2011 Åja skjønner! Hvor mye tok du og over eller under muskel? Hvilken str er du blitt? 6 ukersdagen gleder jeg meg til, da skal jeg på treningsstudio hvertfall!! Det blir herlig:) Fikk 325, moderat, over muskel... Var 75-80, a-b cup, er nå 80D... Er sånn joggefantom jeg da, men det må jeg holde meg unna en god stund til.....Men sykkelen er tatt ut, så håper på å kunne sykle meg av et par kilo som har dukket opp den siste tiden
sanssouci Skrevet 17. mars 2011 #16878 Skrevet 17. mars 2011 Fikk 325, moderat, over muskel... Var 75-80, a-b cup, er nå 80D... Er sånn joggefantom jeg da, men det må jeg holde meg unna en god stund til.....Men sykkelen er tatt ut, så håper på å kunne sykle meg av et par kilo som har dukket opp den siste tiden Jeg er vant med daglige joggeturer med hunden min, så hadde håpet det skulle gå etter 6 uker, men gjør kanskje ikke det? Sykkel er jo et bra alternativ, så du kommer nok til å merke forskjell fort. Siden du føler dine er digre, har folk lagt mye merke til at du har operert da eller?
Betty84 Skrevet 17. mars 2011 #16879 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er vant med daglige joggeturer med hunden min, så hadde håpet det skulle gå etter 6 uker, men gjør kanskje ikke det? Sykkel er jo et bra alternativ, så du kommer nok til å merke forskjell fort. Siden du føler dine er digre, har folk lagt mye merke til at du har operert da eller? Nå har jeg ikke papirene mine her, men minnes det sto at jeg ikke skulle jogge - påføre brystene rystelser på 3-4 måneder.... Men de sier jo forskjellig fra klinikk til klinikk. Er ikke mange som har sett det, gjemt meg litt vekk i hettegensere...liker ikke de ekstra kiloene som har lagt seg på magen heller, så blir nok ikke trange klær før det er vekk!
Betty84 Skrevet 17. mars 2011 #16880 Skrevet 17. mars 2011 Tusen takk for svar =) Er under muskelen jeg også skal ha Men da satser jeg på at de blir store nok. Hehe Tror IKKE du trenger å bekymre deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå