Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Kalia
Skrevet

hehe :) eg og blei ganske øvegidde, å slide max md såvingå, mn alt for et godt resultat :tunge1:

prøvde litt bh-er i dag, å blei litt mer fornødde :) tror mye ligge i at eg har tatt av nesten 10kg de siste månedane, å då va eg oppe i en str 80C (har stor omkrets på brystene mn fylle liksom ikje selve cup-en), å nå va eg nere i ca en 75B før OP. Tror eg e oppe i 80c eller kanskje 75D, må nok bare prøva mg fram itte kvert når hevelsen gir sg... Blir nok bedre når eg kan bruga vanlig bh igjen. Eg la inn 300 i venstre og 325 i høyre, over muskel...

ja det er jo verdt det :) :) heilt klart hehe

så bra :) gratla me vektnedgang og større pupper :) du komme heilt sikkert til å få komentarer på de forandringene :jepp: men er jo ikkje alle så tør komentera puppene til folk då :fnise: :gjeiper:

eg tok og 300, under muskel og syns mine er svære, de er så runde :/ litt skumle hehe :gjeiper: men blir nok bra til slutt :) eg hadde ikkje någe fra før av då, ein liten a :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalia:

Var det ikke du som trodde du hadde infeksjon? Hvordan gikk det? Og snakket de ikke om at du ikke tålte implantatet eller noe?

Gjest Kalia
Skrevet

Kalia:

Var det ikke du som trodde du hadde infeksjon? Hvordan gikk det? Og snakket de ikke om at du ikke tålte implantatet eller noe?

hadde ikkje infeksjon, bare sykt sterke smerter på eina sidå :( paralagin forte funka ikkje heller :( men i dag går det mye bedre, klarte komma meg inn i bil uten å grina og uden å bruka 10min :gjeiper: har gått bedre og bedre siden mandag :) eg var bare ein av de uheldige så antagelig reagerte på implantene, var på kontroll på mandag og alt såg fint ud. får ein de smerter ennå hvis eg bevege meg mar enn et par min.... men går myyyye bedre :)

Skrevet

ja det er jo verdt det :) :) heilt klart hehe

så bra :) gratla me vektnedgang og større pupper :) du komme heilt sikkert til å få komentarer på de forandringene :jepp: men er jo ikkje alle så tør komentera puppene til folk då :fnise: :gjeiper:

eg tok og 300, under muskel og syns mine er svære, de er så runde :/ litt skumle hehe :gjeiper: men blir nok bra til slutt :) eg hadde ikkje någe fra før av då, ein liten a :gjeiper:

Takk, takk :takke: hehe, nei dr e nok ikje så mange så tørr å komentera d nei, tror de fleste faktisk e mer opptatt av vektnedgangen for den blir kommentert ofta, å d e jo kjempekjekt :jepp: Må jo sei eg e fornødde md puppene i nettoen, å d e e jo ganske greit :fnise: bare hb dr ikje så mye hevelse igjen :gjeiper: hihi

Skrevet

Kjekt å hørra d går bedre md dg nå Kalia forresten :biggrin::5:

Gjest Kalia
Skrevet

Takk, takk :takke: hehe, nei dr e nok ikje så mange så tørr å komentera d nei, tror de fleste faktisk e mer opptatt av vektnedgangen for den blir kommentert ofta, å d e jo kjempekjekt :jepp: Må jo sei eg e fornødde md puppene i nettoen, å d e e jo ganske greit :fnise: bare hb dr ikje så mye hevelse igjen :gjeiper: hihi

hehe ja er nok mest vanlig å komentera vektnedgang :) men tror nok der ser puppene og, bare holde det fint for seg skjøl :gjeiper:

hehe eg håpe der ein del hevelse igjen, for syns formen er så runde :gjeiper: veldig uvant me pupper hehe, tror det kan ta tid for meg å venna meg til de ja :fnise:

Gjest Kalia
Skrevet

Kjekt å hørra d går bedre md dg nå Kalia forresten :biggrin::5:

tusne takk :) :)

Skrevet

oi, nå er det jo MIN tur :jepp:

er egentlig veldig nysgjerrig på hvordan det har gått med de som har fått pupper i dag :D

Skrevet

er egentlig veldig nysgjerrig på hvordan det har gått med de som har fått pupper i dag :D

Lykke til :) Skal du legge over eller under muskelen?

Blir spennende å høre hvordan det har gått med de andre og deg etterhvert :)

Skrevet

Masse lykke til :)

Skrevet

hadde ikkje infeksjon, bare sykt sterke smerter på eina sidå :( paralagin forte funka ikkje heller :( men i dag går det mye bedre, klarte komma meg inn i bil uten å grina og uden å bruka 10min :gjeiper: har gått bedre og bedre siden mandag :) eg var bare ein av de uheldige så antagelig reagerte på implantene, var på kontroll på mandag og alt såg fint ud. får ein de smerter ennå hvis eg bevege meg mar enn et par min.... men går myyyye bedre :)

Så bra!! Jeg har tenkt litt på deg nemlig :fnise:

Skrevet

Kopierer innlegget mitt, da det havnet så fort bak på sidene, og jeg ikke fikkHei igjen!

Jeg er på dag 5 som skrevet lengre bak her, og har noen spørsmål:

Når begynner krympinga? Jeg har lagt bak muskel, og fikk høre at de krymper ikke noe særlig da, siden protesen ligger bak, og da vil de heller kommer "Mer frem" etterhvert. jeg har snudd litt nå, og håper egentlig de krymper litt, for jeg prøvde en vanlig BH i går og de ble jo enorme.

Når blir det mykere? Mine er steinharde enda!

Samtidig lurer jeg på hvordan dagene den første uka var for dere andre. Mine har vært så og si problemfrie, bare ubehag og ingen smerter. Men nå på dag 5 kan jeg nesten ikke trykke på en knapp med venstrehånda før det river øverst på venstre-boob.

Siste spørsmål: Når fikk dere som mistet følelse tilbake førlelsen? jeg kjenner ikke undersiden av brystene, og heller ikke brystvortene. Det plager meg ikke, men selvfølgelig håper jeg den kommer tilbake.

Vil gjerne ha mange svar! noen svar. Lurer så fælt!

Skrevet

Lykke til :) Skal du legge over eller under muskelen?

Blir spennende å høre hvordan det har gått med de andre og deg etterhvert :)

kirurgen hadde tenkt over, men jeg er litt redd for kanter og skygger, så får se i morgen hva det blir til :) men han er eksperten, så det blir vel hans mening som blir til slutt :)

Skrevet

kirurgen hadde tenkt over, men jeg er litt redd for kanter og skygger, så får se i morgen hva det blir til :) men han er eksperten, så det blir vel hans mening som blir til slutt :)

Masse lykke til imorgen :laugh:

Skrevet

Da går min operasjonsdag mot slutten! Ligger i senga og skal sove nå, men tenkte å oppdatere dere litt først. Operasjonen har gått så bra som den kunne gått, da jeg våknet etter op var den største smerten sprøyta jeg hadde fått i armen, og da sykepleieren spurte hvor vondt jeg hadde det fra 1-10, svarte jeg 5. Det var vel kanskje mer enn 6er, men allikevel var jeg veldig positivt overrasket. Beste måten å beskrive det på er vel at det føles ut som at jeg på en måte har hoppet over hele operasjonen :P

Selve operasjonen gikk knirkefritt, jeg husker ikke en gang at jeg lukket øynene før jeg åpnet dem igjen og lå på en seng. Først trodde jeg at operasjonen ikke hadde startet enda, men så fikk jeg en dyne over meg og skjønte at det hele var over :)

Kom hjem kl 1900 og har følt meg litt slapp og støl, men det har ikke vært verre enn at jeg har sittet i sofaen og sett på TV med familien, og vurderte om jeg skulle sette meg litt på spinning-sykkelen :P Gjorde selvfølgelig ikke dette, det hadde nok ikke vært lurt.

Jeg får til mye selv, men føler meg veldig funksjonshemmet allikevel da, man må jo ta hensyn til det faktum at man faktisk er ny-operert og at for store anstrengelser kan gjøre ting vondere. Henter ting ut av skap, kommer meg ut av sengen selv. kan kle på meg og rydde kopper ol. inn i oppvaskmaskinen.

Etter operasjonen fikk jeg vite at jeg hadde fått lagt inn 260 cc under muskel, og at det rett og slett ikke var plass til mer fordi jeg er såpass smal. Jeg er 172-173 cm høy og veide inn i dag på 54 kg. Vet noen om puppene "krymper" mye når man har lagt under muskel? Tok av BHen og nedpressbåndet et kort sekund bare for å få en titt på resultatet.. :sjenert: Det så bra ut. ikke for store, og ikke for små :)

Jeg lurer på om smertene kommer til å bli verre de kommende dagene, er den noen som har erfaring med dette? Når jeg ligger i sengen her nå kjenner jeg ingen smerter bortsett fra at det "presser" litt i brystet.

Venter spent på tilbakemeldinger! :)

Skrevet

Lykke til i morgen Sinne! Håper at det går like bra for deg som det har gjort for meg :)

Skrevet (endret)

Da går min operasjonsdag mot slutten! Ligger i senga og skal sove nå, men tenkte å oppdatere dere litt først. Operasjonen har gått så bra som den kunne gått, da jeg våknet etter op var den største smerten sprøyta jeg hadde fått i armen, og da sykepleieren spurte hvor vondt jeg hadde det fra 1-10, svarte jeg 5. Det var vel kanskje mer enn 6er, men allikevel var jeg veldig positivt overrasket. Beste måten å beskrive det på er vel at det føles ut som at jeg på en måte har hoppet over hele operasjonen :P

Selve operasjonen gikk knirkefritt, jeg husker ikke en gang at jeg lukket øynene før jeg åpnet dem igjen og lå på en seng. Først trodde jeg at operasjonen ikke hadde startet enda, men så fikk jeg en dyne over meg og skjønte at det hele var over :)

Kom hjem kl 1900 og har følt meg litt slapp og støl, men det har ikke vært verre enn at jeg har sittet i sofaen og sett på TV med familien, og vurderte om jeg skulle sette meg litt på spinning-sykkelen :P Gjorde selvfølgelig ikke dette, det hadde nok ikke vært lurt.

Jeg får til mye selv, men føler meg veldig funksjonshemmet allikevel da, man må jo ta hensyn til det faktum at man faktisk er ny-operert og at for store anstrengelser kan gjøre ting vondere. Henter ting ut av skap, kommer meg ut av sengen selv. kan kle på meg og rydde kopper ol. inn i oppvaskmaskinen.

Etter operasjonen fikk jeg vite at jeg hadde fått lagt inn 260 cc under muskel, og at det rett og slett ikke var plass til mer fordi jeg er såpass smal. Jeg er 172-173 cm høy og veide inn i dag på 54 kg. Vet noen om puppene "krymper" mye når man har lagt under muskel? Tok av BHen og nedpressbåndet et kort sekund bare for å få en titt på resultatet.. :sjenert: Det så bra ut. ikke for store, og ikke for små :)

Jeg lurer på om smertene kommer til å bli verre de kommende dagene, er den noen som har erfaring med dette? Når jeg ligger i sengen her nå kjenner jeg ingen smerter bortsett fra at det "presser" litt i brystet.

Venter spent på tilbakemeldinger! :)

Så gøy å høre at operasjonen gikk knirkefritt og at formen er ganske bra :) Hehe, ja det hadde vært noe om man kunne trene litt på spinningsykkel når man er ny-operert :fnise:

Hos meg ble smertene verre på dag 2 og 3 og varte i en god uke ca. Uke to hadde jeg fortsatt en del vondt og trengte hjelp til nesten alt egentlig, men det var ikke de intense smertene som jeg hadde den første uka:) Virker som om det er veldig individuelt. Har lest om flere her som er veldig oppegående allerede etter noen dager :)

Mine krympa litt. Målte meg når jeg var ganske hoven og når hevelsen var gått ned hadde jeg krympa 4-6 cm i omkrets.

Puppene mine er akkurat 3 uker gamle i dag :) Håper krympinga er ferdig :gjeiper: Er spent på hvordan bhstørrelse jeg kommer til å ende opp med nå :)

Får håpe du får en god natt søvn og at det ikke blir så mye mer smerter hos deg:)

Endret av Stimorol
Skrevet

Okei:) Du får sende en oppdatering til oss når du orker :)

Skrevet

Hva mener dere med skygger ? Viss man legger over muskel, så kan man få kanter og skygger liksom..

Skrevet

Og hvilken bh str synes dere er pent på en som er slank og 180 høy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...