sanssouci Skrevet 16. mars 2011 #16821 Skrevet 16. mars 2011 Hvor høy er du sanssouci og hvor mye veier du? La du inn mye? Er 167 og veier 58 nå. La inn 390 cc!
sanssouci Skrevet 16. mars 2011 #16822 Skrevet 16. mars 2011 prøvde å sova på sidå i natt (alså ligga litt på siå, 5-7min) men får det ikkje heilt til :gjeiper: men det avlaste iaf ryggen/magen litt, for klare ikkje sova lengre enn max 3, ite det slide eg med å sova på ryggen. dokk så sove på sidå, keti gjor dokk det? var det behageligt elle uvant og litt ubehagelig ? va puppene litt i veien :gjeiper: ? Jeg prøvde å ligge litt på siden på lørdag, da var det fortsatt rart. La meg litt på siden i går, altså 14 dager etter operasjon og syns det var litt rart nå også. Akkurat som noe var i veien:p Men det var ikke vondt da, kjente bare at det strakk litt!
ramp Skrevet 16. mars 2011 #16823 Skrevet 16. mars 2011 Hei igjen! Jeg er på dag 5 som skrevet lengre bak her, og har noen spørsmål: Når begynner krympinga? Jeg har lagt bak muskel, og fikk høre at de krymper ikke noe særlig da, siden protesen ligger bak, og da vil de heller kommer "Mer frem" etterhvert. jeg har snudd litt nå, og håper egentlig de krymper litt, for jeg prøvde en vanlig BH i går og de ble jo enorme Samtidig lurer jeg på hvordan dagene den første uka var for dere andre. Mine har vært så og si problemfrie, bare ubehag og ingen smerter. Men nå på dag 5 kan jeg nesten ikke trykke på en knapp med venstrehånda før det river øverst på venstre-boob. Siste spørsmål: Når fikk dere som mistet følelse tilbake førlelsen? jeg kjenner ikke undersiden av brystene, og heller ikke brystvortene. Det plager meg ikke, men selvfølgelig håper jeg den kommer tilbake. Vil gjerne ha mange svar!
Kims Skrevet 16. mars 2011 #16824 Skrevet 16. mars 2011 lykke til Kims :) Tusen takk! Begynner å grue meg nå! og er redd for komplikasjoner.. men sånn er det vel for de fleste rett før operasjonen
Kims Skrevet 16. mars 2011 #16825 Skrevet 16. mars 2011 Lykke til med op i dag jenter! Misunnelsen ligger tykt utenpå her nå Skal vi se.. bare for moro skal jeg nå telle hvor mange dager det er igjen til min op... 200 (!) dager igjen... Ønsker også gjerne flere bilder på pm dersom noen vil sende Tusen takk! 200 dager ja.. det er en stund å vente det! Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.. Og så har du jo i allefall en dato å se fram til
just me Skrevet 16. mars 2011 #16826 Skrevet 16. mars 2011 StellinaX: er det bare pga, str du reopererer, og hvor mye skal du legge inn denne gangen? Kims: lykke til i dag :D beklager at jeg ikke fikk svart før du ble lagt under kniven, håper du og kirurgen kom fram til noe du blir fornøyd med:) er 159 og 48 kg, men samme str og plassering kan jo bli så ulikt.. har ei svigerinne som fikk lagt 220 under muskelen og hennes ser mye større ut og har mye finere form enn mine 260.
Niliv Skrevet 16. mars 2011 #16827 Skrevet 16. mars 2011 Hei. Til alle dere som ønsker bilde på pm så skulle jeg gjerne ha sendt til dere, men er skikkelig dårlig på data. Og når jeg prøver å ligge inn bilder får jeg bare beskjed om at de er for store. Og aner ingenting om hvordan jeg kan gjøre de mindre Så beklager virkelig Jeg hadde en veldig fin opperasjon,220cc over muskel(har ammet,så strekt hud fra før) Fylte opp det som var tomt. Dagen etter opp(dag 2) kunne jeg lage middag, være med ungene,tømme oppvaskemaskin,henge opp klær. Dag 3 tok jeg meg en dusj alene. Natt 4 låg jeg på siden,dag 5 kjørte jeg bil. Smertene her har vært minimale Er nå en 75c/70d. Men i sportsBHen er jeg 75B. Så når jeg går med den kan en ikke se at jeg har gjort noe. Har heller ikke på meg for stramme klær så de på jobben skal merke forskjell. Ha en fin dag jenter
Jenny A Skrevet 16. mars 2011 #16828 Skrevet 16. mars 2011 Dere som har vært på Fornebuklinikken. Hvor lenge etter op må man vente med å bruke annen bh, feks med spiler og push-up?
just me Skrevet 16. mars 2011 #16829 Skrevet 16. mars 2011 Dere som har vært på Fornebuklinikken. Hvor lenge etter op må man vente med å bruke annen bh, feks med spiler og push-up? I papirene du får fra klinikken står det at du skal bruke støttebh dag og natt i 4 uker, så bruke bh mest mulig etter dette. Push og spile kan du bruke etter 6 mnd.
Jenny A Skrevet 16. mars 2011 #16830 Skrevet 16. mars 2011 I papirene du får fra klinikken står det at du skal bruke støttebh dag og natt i 4 uker, så bruke bh mest mulig etter dette. Push og spile kan du bruke etter 6 mnd. 6 måneder?! Det var lenge!
just me Skrevet 16. mars 2011 #16831 Skrevet 16. mars 2011 6 måneder?! Det var lenge! huff, ja! ser andre klinikker ikke har noen "restriksjoner" etter 4 uker.. men det lønner seg vel å høre på hva kirurgen sin sier. De har jo 5 års garanti på fornebuklinikken, så det lønner seg vel å følge anbefalingene om man vil at den skal gjelde.. :/
dingding Skrevet 16. mars 2011 #16832 Skrevet 16. mars 2011 Tusen takk for svar! Nå har jeg akkurat vasket meg med Hibiscrub, og huden "klør"! Dingding, vi skal opereres i morgen begge to, har nervene begynt å melde seg? Det har de i alle fall hos meg.. Vet du noe om over/under muskel, profil osv? Lykke til i morgen! Nå er det ikke lenge før jeg skal... Og har ikke nerver nei bare gleder meg jeg Du er kanskje ferdig nå . lykke til i hvertfall!! :D Jeg skal ha 300 under muskel.. runde proteser var alt han sa, vet ikke om de er høye eller ikke Og du da?
Gjest Kalia Skrevet 16. mars 2011 #16833 Skrevet 16. mars 2011 Eg snakkte med de på klinikken på mandag, og fekk streng beskjed om å ligga på ryggen i 6 uge! Står jo ingen ting om det i papirene, men det fylle jo bh-opplegget.... Eg sove vanligvis på magen, så eg slide litt med å ligga på rygg... Heilt tilfeldigt at eg fant ud at eg helst sko holda meg på ryggen engentig, va ikje det eg sko snakka md de om.... Eg merke puppegreeden herje i meg for tiå, syns nesten ikje dr e forskjell fra før og etter..... Dr e ingen så legge merke te at eg har gjort noge, for bh-en før va ganske stuffa av div. innlegg... Tror eg hvertfall Sitte her å e ganske øvegjidde øve meg sjøl... Disse puppegreiene går mg mer te håve enn heile svangerskapene hæ føle alle legge seg på sidå fysta ukå eg :gjeiper: rart de ikkje seie någe om sånne ting så det, er jo greit å vida, eg slite max me å sova på ryggen, blir dårlig søvn då årrrhh de legge nok merke til det ite kvert når du kan gå me vanlig bh og sånn ? viss du stapte bhen før me masse så kan det jo ver at det er derfor og ja, ke størrelse bruke du i bh nå ? la du inn mye ?
Gjest Kalia Skrevet 16. mars 2011 #16834 Skrevet 16. mars 2011 Jeg prøvde å ligge litt på siden på lørdag, da var det fortsatt rart. La meg litt på siden i går, altså 14 dager etter operasjon og syns det var litt rart nå også. Akkurat som noe var i veien:p Men det var ikke vondt da, kjente bare at det strakk litt! hehe ja det er veldig rart, tør ikkje legga meg heilt øve, prøvde bare litt, for var liksom någe i veien der ja :gjeiper:
Gjest Kalia Skrevet 16. mars 2011 #16835 Skrevet 16. mars 2011 eg sov vel på siå sånn 5-6 dager etter operasjonen. Nå 4 uker itte sove eg heilt likt som før operasjonen. Både mage og side. Det e såååååå deilig heldigen eg klarte ikkje gå aleina omtrent ite 5 dager gøede meg kanon masse til å kunne sova normalt igjen
ragpride Skrevet 16. mars 2011 #16836 Skrevet 16. mars 2011 Kan noen fortelle hvordan man legger ut bilde fra pc?? får ikke til
Stimorol Skrevet 16. mars 2011 #16837 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hei. Til alle dere som ønsker bilde på pm så skulle jeg gjerne ha sendt til dere, men er skikkelig dårlig på data. Og når jeg prøver å ligge inn bilder får jeg bare beskjed om at de er for store. Og aner ingenting om hvordan jeg kan gjøre de mindre Så beklager virkelig Jeg hadde en veldig fin opperasjon,220cc over muskel(har ammet,så strekt hud fra før) Fylte opp det som var tomt. Dagen etter opp(dag 2) kunne jeg lage middag, være med ungene,tømme oppvaskemaskin,henge opp klær. Dag 3 tok jeg meg en dusj alene. Natt 4 låg jeg på siden,dag 5 kjørte jeg bil. Smertene her har vært minimale Er nå en 75c/70d. Men i sportsBHen er jeg 75B. Så når jeg går med den kan en ikke se at jeg har gjort noe. Har heller ikke på meg for stramme klær så de på jobben skal merke forskjell. Ha en fin dag jenter Hei:) Gratulerer Man kan gjøre bildet mindre i Paint. Du åpner bare bildet du vil ha i Paint, trykk på Ctrl + W så kommer det opp "endre størrelse og forskyv bilde" da står det at bildet er i 100% både vannrett og loddrett. Da skriver du heller inn f.eks 50% på begge i stede for 100%. (det kommer jo sikkert litt an på størrelsen på bildet ditt så er bare å prøve seg frem evt.) Håper det var forståelig Hvordan kamera har du tatt bilde med forresten? Digital, speilrefleks? Tror hvertfall det skal gå da Hvis jeg sier noe feil her må dere gjerne rett på meg :gjeiper: Endret 16. mars 2011 av Stimorol
Lillefy Skrevet 16. mars 2011 #16838 Skrevet 16. mars 2011 I dag er det bare 1 uke igjen til det er min tur å få boobs :D Fikk klokkeslettet for operasjonen i dag og skal møte opp kl 07.45 og op start kl 08. Like greit så slipper jeg å sulte utover dagen. Gleder meg nå men kommer nok til å få nerver etterhvert som det nærmer seg. Hva er lurt å handle inn før op? Kommer bare på tape og plasterlimfjerner.
sanssouci Skrevet 16. mars 2011 #16839 Skrevet 16. mars 2011 Legger inn bikinibilde også jeg, siden da kan folk se hvordan det er i samme bikini som jeg la ut før operasjon! Prøvde også bher på hm i dag, men ble litt rart siden mine er ganske harde fortsatt. Når merket dere at deres ble mykere?
Snøfte Skrevet 16. mars 2011 #16840 Skrevet 16. mars 2011 hæ føle alle legge seg på sidå fysta ukå eg :gjeiper: rart de ikkje seie någe om sånne ting så det, er jo greit å vida, eg slite max me å sova på ryggen, blir dårlig søvn då årrrhh de legge nok merke til det ite kvert når du kan gå me vanlig bh og sånn ? viss du stapte bhen før me masse så kan det jo ver at det er derfor og ja, ke størrelse bruke du i bh nå ? la du inn mye ? hehe eg og blei ganske øvegidde, å slide max md såvingå, mn alt for et godt resultat prøvde litt bh-er i dag, å blei litt mer fornødde tror mye ligge i at eg har tatt av nesten 10kg de siste månedane, å då va eg oppe i en str 80C (har stor omkrets på brystene mn fylle liksom ikje selve cup-en), å nå va eg nere i ca en 75B før OP. Tror eg e oppe i 80c eller kanskje 75D, må nok bare prøva mg fram itte kvert når hevelsen gir sg... Blir nok bedre når eg kan bruga vanlig bh igjen. Eg la inn 300 i venstre og 325 i høyre, over muskel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå