Snøfte Skrevet 15. mars 2011 #16801 Skrevet 15. mars 2011 Hei alle <3 Jeg tenkte at i stedenfor å "quote" alle innleggene deres skriver jeg heller ett litt lengere og mer omfattende innlegg der jeg skal prøve å forklare situasjonen å svare på noen spørsmål.. Kan på en måte ikke skrive så lenge heller for hsn må for alt i verdens ikke se hva jeg skriver her! Det hadde blitt som å helle salt i sårene på meg selv... Å jeg vil heller ikke få denne fiiiine tråden "off topic" å ødelegge den :/ Min nye taktikk er å sove mest mulig for å slippe å plage hab. Han syår heldigvis opp om morgenen etter litt banning og klaging men jeg er nå bare glad for at han i det hele tatt gjør det så jeg prøver bare å lukke ørene.. Han er veldig manipulerende å ekspert på å fremmstillle seg sånn at det er mere "synd" i han så han skal sleppe å gjøre mer en apselutt nødvendig.. Han stjeler mye fra meg, altså penger. Han stjeler mye penger å kjefter på meg når jeg er tom. (er ikke tom for penger men har i hemmelighet byttet bank så han ikke tar alt).. Han har spillegalskap å det er nåkk mye av grunnen til at han er som han er. Alt handler om spill,penger og seg selv. Han er veldig "trangsynt" å ser egentlig ikke andres behov. Han gjør ikke noe for å hjelpe av fri vilje å ser ikke husarbei som må bli gjort.. Han lover meg gull og grønneskoger men det jeg får er noe helt annet.. Jeg har overveid tanken på å flytte å tror kanskje jeg skal gjøre det til sommeren.. Jeg er komnet til ett punkt hvor jeg bare tenker å holde ut med han til puppene blir bra for så å flytte for etter så mange år holder jeg ut ett parr måneder til? Det blit jo fordelaktig for meg? Han kaller mwg hele tiden idiot og j***l og sånn.. Å det tar på... Jeg er ikke noe verdt i hannes øye å han har store humøtsvingninger.. Jeg skal komme meg bort, jeg må bare avvente litt.. Dere skjønner vell.. Gresset er nåkk grønnere på andre siden ja men nå er jeg ikke på utkikk etter nytt gress.. Tror jeg vil være singel ig alenemor.. Dette skal jeg klare! Takk for alle fine og støttende ord! Det hjelper mye å høre at andre er enige og at det ikke bare er noe jeg føler er feil her.. Dere er gullverdt!!! Mine beste "nett veninner" <3 takk!!! Klem til alle og til puppene deres det er trossalt puppene som holder oss sammen og sammen er vi sterke!! Heia:-) Masse lykke til! Håper du klarer å holde deg sterk i ventetiden. Tror nok avgjørelsen din er den beste for deg og barnet i det lange løp ut fra det du skriver. Krysser fingrene for dere
Stimorol Skrevet 15. mars 2011 #16802 Skrevet 15. mars 2011 Bilde av tvillingene mine! Hehe:) Side bildet er ikke helt som de er, syns ikke de kommer helt til sin rett på det bildet, men da får dere et inntrykk! På bloggen er det bikinibilder;) De er nå 14 dager gamle og jeg fikk sett arrene for første gang i dag. De er kjempe pene!! Så jeg er VELDIG fornøyd:) Føler meg så utrolig vel nå!! Håper det har gått bra med alle andre som er operert siden sist:) Så pene de var Bra at du er fornøyd =) Vet du hvilken bhstørrelse du har fått? Fin blogg forresten
Snøfte Skrevet 15. mars 2011 #16803 Skrevet 15. mars 2011 eg klarte dysja nettopp :) fyste gang på øve 1uka :gjeiper: eg begynne bli bedre nå, endelig fyste gang eg fekk se skikkelig på puppene og, har bare sitt de litt når eg har bretta de bhen ner, syns de såg store ud og runde ud .... håpe formen endre seg ein go del, og at der er ein del hevelse der nå :gjeiper: Så kjekt å hørra at formen e stiganes:-)
sanssouci Skrevet 15. mars 2011 #16804 Skrevet 15. mars 2011 Så pene de var Bra at du er fornøyd =) Vet du hvilken bhstørrelse du har fått? Fin blogg forresten Takk for det:) Jeg er en 70 d/dd, 75c/d, tror jeg, men skal prøve ordentlig senere:) Men har 75d i sportsbhen!
Snøfte Skrevet 15. mars 2011 #16805 Skrevet 15. mars 2011 Bilde av tvillingene mine! Hehe:) Side bildet er ikke helt som de er, syns ikke de kommer helt til sin rett på det bildet, men da får dere et inntrykk! På bloggen er det bikinibilder;) De er nå 14 dager gamle og jeg fikk sett arrene for første gang i dag. De er kjempe pene!! Så jeg er VELDIG fornøyd:) Føler meg så utrolig vel nå!! Håper det har gått bra med alle andre som er operert siden sist:) De så kjempefine ut!
sanssouci Skrevet 15. mars 2011 #16806 Skrevet 15. mars 2011 De så kjempefine ut! Takk takk:) De må jo bli litt mindre runde og sånn, men er glad jeg:)
Kims Skrevet 15. mars 2011 #16807 Skrevet 15. mars 2011 Tusen takk for svar! Nå har jeg akkurat vasket meg med Hibiscrub, og huden "klør"! Dingding, vi skal opereres i morgen begge to, har nervene begynt å melde seg? Det har de i alle fall hos meg.. Vet du noe om over/under muskel, profil osv? Lykke til i morgen!
Sweeti Skrevet 16. mars 2011 #16808 Skrevet 16. mars 2011 Takk takk:) De må jo bli litt mindre runde og sånn, men er glad jeg:) Hvor høy er du sanssouci og hvor mye veier du? La du inn mye?
Gjest Kalia Skrevet 16. mars 2011 #16809 Skrevet 16. mars 2011 Så kjekt å hørra at formen e stiganes:-) ja endelig begynne eg se lys i tunnelen :gjeiper: klare legga meg ner i sengå fint og aleina og nå får litt hjelp opp, men kan ver eg kan prøva skjøl på det og nå
Gjest Kalia Skrevet 16. mars 2011 #16810 Skrevet 16. mars 2011 prøvde å sova på sidå i natt (alså ligga litt på siå, 5-7min) men får det ikkje heilt til :gjeiper: men det avlaste iaf ryggen/magen litt, for klare ikkje sova lengre enn max 3, ite det slide eg med å sova på ryggen. dokk så sove på sidå, keti gjor dokk det? var det behageligt elle uvant og litt ubehagelig ? va puppene litt i veien :gjeiper: ?
Snøfte Skrevet 16. mars 2011 #16812 Skrevet 16. mars 2011 prøvde å sova på sidå i natt (alså ligga litt på siå, 5-7min) men får det ikkje heilt til :gjeiper: men det avlaste iaf ryggen/magen litt, for klare ikkje sova lengre enn max 3, ite det slide eg med å sova på ryggen. dokk så sove på sidå, keti gjor dokk det? var det behageligt elle uvant og litt ubehagelig ? va puppene litt i veien :gjeiper: ? Eg snakkte med de på klinikken på mandag, og fekk streng beskjed om å ligga på ryggen i 6 uge! Står jo ingen ting om det i papirene, men det fylle jo bh-opplegget.... Eg sove vanligvis på magen, så eg slide litt med å ligga på rygg... Heilt tilfeldigt at eg fant ud at eg helst sko holda meg på ryggen engentig, va ikje det eg sko snakka md de om.... Eg merke puppegreeden herje i meg for tiå, syns nesten ikje dr e forskjell fra før og etter..... Dr e ingen så legge merke te at eg har gjort noge, for bh-en før va ganske stuffa av div. innlegg... Tror eg hvertfall Sitte her å e ganske øvegjidde øve meg sjøl... Disse puppegreiene går mg mer te håve enn heile svangerskapene
ramp Skrevet 16. mars 2011 #16813 Skrevet 16. mars 2011 Hei 9naah! :-) Det er nå 5 dager siden jeg ble operert, fikk 360 under muskel. Smertefullt har det ikke vært, men en god del ubehag. Det verste er at man blir fort sliten, egentlig. Jeg klarer det meste selv, men prøver å passe meg litt for å bruke armene for mye. De sier at under muskel er vondere, og da må det absolutt være tålelig :-) jeg kunne ha gjort dette igjen uten problemer! :-)
boobjob Skrevet 16. mars 2011 #16814 Skrevet 16. mars 2011 prøvde å sova på sidå i natt (alså ligga litt på siå, 5-7min) men får det ikkje heilt til :gjeiper: men det avlaste iaf ryggen/magen litt, for klare ikkje sova lengre enn max 3, ite det slide eg med å sova på ryggen. dokk så sove på sidå, keti gjor dokk det? var det behageligt elle uvant og litt ubehagelig ? va puppene litt i veien :gjeiper: ? eg sov vel på siå sånn 5-6 dager etter operasjonen. Nå 4 uker itte sove eg heilt likt som før operasjonen. Både mage og side. Det e såååååå deilig
lilleville85 Skrevet 16. mars 2011 #16815 Skrevet 16. mars 2011 (endret) .. Endret 5. april 2011 av lilleville85
boobjob Skrevet 16. mars 2011 #16816 Skrevet 16. mars 2011 Hei! I dag er det første dag med vanlig bh, og det er fantastisk! Er så dritt lei av sportsbh'en nå. Skulle vel egentlig vente til i morgen da de er 6 uker, men en dag tidligere kan vel ikke gjøre noe skade... Legger med et bilde bare for å feire =) Kjempe fiine! Hvilken bh størrelse har du nå ?
lilleville85 Skrevet 16. mars 2011 #16817 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Kjempe fiine! Hvilken bh størrelse har du nå ? Takk! Nå har jeg ikke målt meg, men den jeg har på meg i dag er 75C. Men den er litt stor rundt, så burde vel egentlig hatt 70D. Endret 16. mars 2011 av lilleville85
Lillefy Skrevet 16. mars 2011 #16818 Skrevet 16. mars 2011 Hei! I dag er det første dag med vanlig bh, og det er fantastisk! Er så dritt lei av sportsbh'en nå. Skulle vel egentlig vente til i morgen da de er 6 uker, men en dag tidligere kan vel ikke gjøre noe skade... Legger med et bilde bare for å feire =) Kjempe lekre! Hvor mye la du inn?
lilleville85 Skrevet 16. mars 2011 #16819 Skrevet 16. mars 2011 Kjempe lekre! Hvor mye la du inn? Takk! Jeg er godt fornøyd selv også =) Jeg la inn 330 runde moderat profil over muskel
Jenny A Skrevet 16. mars 2011 #16820 Skrevet 16. mars 2011 Lykke til med op i dag jenter! Misunnelsen ligger tykt utenpå her nå Skal vi se.. bare for moro skal jeg nå telle hvor mange dager det er igjen til min op... 200 (!) dager igjen... Ønsker også gjerne flere bilder på pm dersom noen vil sende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå