Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16781 Skrevet 15. mars 2011 Kan tenke meg det var godt å få dusja nå Godt å høre at du er bedre! Mine var også veldig store de første to ukene, men hevelsen gikk en del ned. (hvertfall 4-6 cm i omkrets ) ja det va kanon herligt, har ikkje følt me så vell i det sista , lukta drid haha :gjeiper: :gjeiper: det va kjekt å hørra syns mine va så runde :gjeiper:
Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16782 Skrevet 15. mars 2011 75A = 70B = 65C, altså kan du godt ha en C allerede (én ned i omkrets, én opp i cup. Og omvendt) Om du egentlig er for liten i omkrets til en 75C fra HM kan det hende du egentlig er blitt en 70D eller 65E :o ååå, men den 75a eg hadde va jo liten, hadde lite pupp :gjeiper: kan ikkje se for meg at det sko ver en 70b :gjeiper: eg ville jo helst hatt mindre enn a då hehehe men blei kloker på størrelse greiene nå iaf tusen takk :)
Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16783 Skrevet 15. mars 2011 hmm usikker. trodde bilde kom poo av seg selv hmm ja det burde jo det, virke jo mest logisk ... men er ikkje någe bilde lyst å prøva igjen ?
dingding Skrevet 15. mars 2011 #16784 Skrevet 15. mars 2011 Lykke til i morra dingding Kan jeg spør om du er fra Arendal eller om du bare reiser dit for å operere? Takk :D Er så spent!! :D Jeg er fra Arendal ja Greit å gjøre det så nærme hjemme
Stimorol Skrevet 15. mars 2011 #16785 Skrevet 15. mars 2011 ja det va kanon herligt, har ikkje følt me så vell i det sista , lukta drid haha :gjeiper: :gjeiper: det va kjekt å hørra syns mine va så runde :gjeiper: Hehe, jeg følte også det samme etter en uke uten dusjing :gjeiper: Hvis du er ganske hoven på sidene så kan det være at du føler at de er litt ekstra runde pga det. Når hevelsen gikk ned hos meg synes jeg ikke de var så veldig runde lenger. Får håpe det samme skjer hos deg
Stimorol Skrevet 15. mars 2011 #16787 Skrevet 15. mars 2011 Takk :D Er så spent!! :D Jeg er fra Arendal ja Greit å gjøre det så nærme hjemme Så greit da Må være godt å kunne reise rett hjem etter operasjonen i stede for å bo på hotell og stresse med buss/bil/tog hjem igjen. Er fra Arendal jeg også forresten
9naah Skrevet 15. mars 2011 #16788 Skrevet 15. mars 2011 Kan dere som har operert sende meg bile på PM? Har sikkert spurt tre-fire ganger her inne nå, og har ikke fått noe bilde ..
Coco7 Skrevet 15. mars 2011 #16789 Skrevet 15. mars 2011 kan sende bilde ja Send gjerne til meg også Boobjob! Jeg har også tatt høy profil og lurer veldig på hvordan andre sine i samme profil ser ut:) Ragpride, jeg skal sende deg bilde tilbake, må bare få lagt inn på dataen!)
dingding Skrevet 15. mars 2011 #16790 Skrevet 15. mars 2011 lykke til i mårå dingding :) Tusen takk!! :D
dingding Skrevet 15. mars 2011 #16791 Skrevet 15. mars 2011 Så greit da Må være godt å kunne reise rett hjem etter operasjonen i stede for å bo på hotell og stresse med buss/bil/tog hjem igjen. Er fra Arendal jeg også forresten Ja, jeg er veldig glad for det 10 min så er jeg hjemme
dingding Skrevet 15. mars 2011 #16792 Skrevet 15. mars 2011 Ja, jenter.. da er det min tur i morgen.. :O Det er ikke lenge siden det føltes som en evighet til OP, men plutselig er det bare timer!! :O skal OP på kvelden.. skriver rapport så fort jeg klarer det!! Takker for gode svar og godt "selskap" i ventetiden Dere er gode :D KLEM!! :D
9naah Skrevet 15. mars 2011 #16793 Skrevet 15. mars 2011 Ja, jenter.. da er det min tur i morgen.. :O Det er ikke lenge siden det føltes som en evighet til OP, men plutselig er det bare timer!! :O skal OP på kvelden.. skriver rapport så fort jeg klarer det!! Takker for gode svar og godt "selskap" i ventetiden Dere er gode :D KLEM!! :D Lykke til gleder meg til rapporten!!
enne Skrevet 15. mars 2011 #16794 Skrevet 15. mars 2011 Hei alle <3 Jeg tenkte at i stedenfor å "quote" alle innleggene deres skriver jeg heller ett litt lengere og mer omfattende innlegg der jeg skal prøve å forklare situasjonen å svare på noen spørsmål.. Kan på en måte ikke skrive så lenge heller for hsn må for alt i verdens ikke se hva jeg skriver her! Det hadde blitt som å helle salt i sårene på meg selv... Å jeg vil heller ikke få denne fiiiine tråden "off topic" å ødelegge den :/ Min nye taktikk er å sove mest mulig for å slippe å plage hab. Han syår heldigvis opp om morgenen etter litt banning og klaging men jeg er nå bare glad for at han i det hele tatt gjør det så jeg prøver bare å lukke ørene.. Han er veldig manipulerende å ekspert på å fremmstillle seg sånn at det er mere "synd" i han så han skal sleppe å gjøre mer en apselutt nødvendig.. Han stjeler mye fra meg, altså penger. Han stjeler mye penger å kjefter på meg når jeg er tom. (er ikke tom for penger men har i hemmelighet byttet bank så han ikke tar alt).. Han har spillegalskap å det er nåkk mye av grunnen til at han er som han er. Alt handler om spill,penger og seg selv. Han er veldig "trangsynt" å ser egentlig ikke andres behov. Han gjør ikke noe for å hjelpe av fri vilje å ser ikke husarbei som må bli gjort.. Han lover meg gull og grønneskoger men det jeg får er noe helt annet.. Jeg har overveid tanken på å flytte å tror kanskje jeg skal gjøre det til sommeren.. Jeg er komnet til ett punkt hvor jeg bare tenker å holde ut med han til puppene blir bra for så å flytte for etter så mange år holder jeg ut ett parr måneder til? Det blit jo fordelaktig for meg? Han kaller mwg hele tiden idiot og j***l og sånn.. Å det tar på... Jeg er ikke noe verdt i hannes øye å han har store humøtsvingninger.. Jeg skal komme meg bort, jeg må bare avvente litt.. Dere skjønner vell.. Gresset er nåkk grønnere på andre siden ja men nå er jeg ikke på utkikk etter nytt gress.. Tror jeg vil være singel ig alenemor.. Dette skal jeg klare! Takk for alle fine og støttende ord! Det hjelper mye å høre at andre er enige og at det ikke bare er noe jeg føler er feil her.. Dere er gullverdt!!! Mine beste "nett veninner" <3 takk!!! Klem til alle og til puppene deres det er trossalt puppene som holder oss sammen og sammen er vi sterke!! Stå på!!!!! Dette greier du!!!! Jeg har også vært alene mor, jeg hadde det slett ikke værst
enne Skrevet 15. mars 2011 #16795 Skrevet 15. mars 2011 Ja, jenter.. da er det min tur i morgen.. :O Det er ikke lenge siden det føltes som en evighet til OP, men plutselig er det bare timer!! :O skal OP på kvelden.. skriver rapport så fort jeg klarer det!! Takker for gode svar og godt "selskap" i ventetiden Dere er gode :D KLEM!! :D Lykke til, spent på høre hvordan det går videre :)
sinne Skrevet 15. mars 2011 #16796 Skrevet 15. mars 2011 75B passte i cupen. Men det er samme cup som i 65D.. D og B er det samme.. Var bare rundt jeg måtte skifte på. Når jeg brukte 75B, så hadde jeg den på det innerste hakket. Men det er feil, man skal bruke det på det ytterste. Så da gikk jeg ned rundt. Å det vil si at man går opp i cup.. Glad jeg endelig skjønner bh størrelser. Skjønte ingenting før. haha Men ja, bher er ikke like stor på, men uten noe pupper inni ser den super stor ut Kan sende deg en PM med bilde kan du sende et til meg også? har selv nå 65d og bruker 75b... har planer om å legge inn ca 300
sinne Skrevet 15. mars 2011 #16797 Skrevet 15. mars 2011 Ja, jenter.. da er det min tur i morgen.. :O Det er ikke lenge siden det føltes som en evighet til OP, men plutselig er det bare timer!! :O skal OP på kvelden.. skriver rapport så fort jeg klarer det!! Takker for gode svar og godt "selskap" i ventetiden Dere er gode :D KLEM!! :D Lykke til :D :D Når jeg leser rapporten din så er jeg vel nydusja med hibskrubb( eller hva det heter )
dingding Skrevet 15. mars 2011 #16798 Skrevet 15. mars 2011 Lykke til :D :D Når jeg leser rapporten din så er jeg vel nydusja med hibskrubb( eller hva det heter ) Spennende!! :D Lykke til hvis jeg ikke får skrevet før du skal
sinne Skrevet 15. mars 2011 #16799 Skrevet 15. mars 2011 Spennende!! :D Lykke til hvis jeg ikke får skrevet før du skal takk det blir spennende å følge med deg siden det bare er en dag i mellom
sanssouci Skrevet 15. mars 2011 #16800 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Bilde av tvillingene mine! Hehe:) Side bildet er ikke helt som de er, syns ikke de kommer helt til sin rett på det bildet, men da får dere et inntrykk! På bloggen er det bikinibilder;) De er nå 14 dager gamle og jeg fikk sett arrene for første gang i dag. De er kjempe pene!! Så jeg er VELDIG fornøyd:) Føler meg så utrolig vel nå!! Må bare beklage den fæle neglelakken.. Hehe.. Håper det har gått bra med alle andre som er operert siden sist:) Endret 16. mars 2011 av sanssouci
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå