mari Skrevet 3. februar 2007 #1661 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg ble spurt om puppene min var originale i går; ja de er ekstremt originale ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 3. februar 2007 #1662 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe! Originale! Morsomt!! ( Kanskje vedkommede er mye på FINN.no, der er alt "originalt". "Strømpebukse selges, original.") Ha en fin dag alle! *ut på shopping* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 3. februar 2007 #1663 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg ble spurt om puppene min var originale i går; ja de er ekstremt originale ja! :D ← Og da sa du, ja dette er ekte silikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 3. februar 2007 #1664 Del Skrevet 3. februar 2007 Ang sports-BH etter operasjonen Ser dere anbefaler Swegmark, fant 4 typer av denne i Ellos-katalogen, vet ikke hvilken av de dere mener. Så er jo også Triump Tri-Action anbefalt, ser på Triump-sidene at det finnes 4 av den sorten. Hvilken av de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 3. februar 2007 #1665 Del Skrevet 3. februar 2007 Ang sports-BH etter operasjonen Ser dere anbefaler Swegmark, fant 4 typer av denne i Ellos-katalogen, vet ikke hvilken av de dere mener. Så er jo også Triump Tri-Action anbefalt, ser på Triump-sidene at det finnes 4 av den sorten. Hvilken av de da? ← Hvis du kjøper bh'ene på lindex er det mye lettere... for der har de kun en type.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 3. februar 2007 #1666 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvis du kjøper bh'ene på lindex er det mye lettere... for der har de kun en type.. ← Aha Men gir Swegmarken like god støtte som jeg har forstått Triumphen gir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 3. februar 2007 #1667 Del Skrevet 3. februar 2007 Aha Men gir Swegmarken like god støtte som jeg har forstått Triumphen gir? ← jeg synes den gir kjempebra støtte...! litt rart å bytte fra den supertrange jeg fikk på klinikken, men nå så er det ikke noe rart, bare utrolig mye mer støttende enn pushup bh'en :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 4. februar 2007 #1668 Del Skrevet 4. februar 2007 Takk for svar LostSOul, da satser jeg på Swegmark. Jeg har fått beskjed om å kjøpe BH selv, så får den ikke på klinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 4. februar 2007 #1669 Del Skrevet 4. februar 2007 Løvinne : Det er bra :D bedre å få med flere i Swegmarkklubben Skal jeg fortelle dere noe morsomt*? I går så skulle jeg spraybrune meg, fordi jeg følte meg litt blek og ¨sånn.. så veldig bra ut da.. helt til jeg våknet i dag Hadde visst fått litt mye spray på hender og føtter ikke bare utenpå men inni håndflaten og under fotsåla også.. Hvordan jeg har fått til det vet jeg ikke helt da men... Og nå får jeg ikke skrubbet bort det som er i håndflatene Så nå ser jeg u t som om jeg ikke har vasket meg på år og dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 4. februar 2007 #1670 Del Skrevet 4. februar 2007 Løvinne : Det er bra :D bedre å få med flere i Swegmarkklubben Så nå ser jeg u t som om jeg ikke har vasket meg på år og dag ← Du ser nok riktig så lekker ut ja Hvordan går det med dere andre jenter som skal opereres snart da? Surrer det mye rart i hodet deres også, eller er det bare jeg som er helt koko :icon_razz: Ellers håper jeg alle dere opererte er fornøyd og har det bra :enig_anim: Noen av dere som fortsatt kjenner smerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 4. februar 2007 #1671 Del Skrevet 4. februar 2007 Du ser nok riktig så lekker ut ja Noen av dere som fortsatt kjenner smerte? ← Hehe, ja det kan du si Kjenner ikke direkte smerte, men en sånn sviing på en måte... men det er pga nervene som vokser ut igjen.. Ellers så er alt fint med dem... Men å ligge på magen er ikke noe godt... kjennes ut som å ligge på to ballonger fylt med noe annet enn luft.. foressten.. er det noen av dere opererte som synes at puppene er ganske harde når dere ligger på rygg? mine blir ganske harde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 4. februar 2007 #1672 Del Skrevet 4. februar 2007 Hehe, ja det kan du si Kjenner ikke direkte smerte, men en sånn sviing på en måte... men det er pga nervene som vokser ut igjen.. Ellers så er alt fint med dem... Men å ligge på magen er ikke noe godt... kjennes ut som å ligge på to ballonger fylt med noe annet enn luft.. foressten.. er det noen av dere opererte som synes at puppene er ganske harde når dere ligger på rygg? mine blir ganske harde da ← Jeg ligger nesten bare på magen nå, jeg synes det er deilig å ligge på magen jeg! Mine er også harde når jeg ligger på rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 4. februar 2007 #1673 Del Skrevet 4. februar 2007 Hehehe! Jeg opplevde det samma da jeg skulle spraybrune meg hjemme med TanCan, himmel så svart jeg ble under føttene, så ikke klok ut Jeg har også litt sviing i puppene, og musklene, mest når jeg har brukt armene eks måket sne. De kjennes også litt hardere når jeg ligger på rygg, akkorat som de flyter ut til en viss grad og fyller ut all plassen. Kjennes litt ut som harde baller. Men de ligger fint egentlig, ser ikke så kunstig ut, står liksom ikke rett opp. Så det er jeg kjempefornøyd med De er mykest når jeg er oppreist, er veldig myke da faktisk! De kjennes helt ekte ut. Samboeren min sier også, de kjennes akkurat som før. Imorgen begynner uken da det er 2 mnd siden, enda litt "smårusk" nå og da, vondt eller sviing. Så bedringstiden kjennes laaang, men sånn er det jo. Var på byen igår, helt normal topp på, bh under. Himmel for noen blikk jeg fikk Syntes nesten det var irriterende, så mange fulle duster som sikla. Så det var uvant, en ny verden. Gamle griser som glante og blinka lurt liksom. Jeg bare så rart tilbake. Æsj. Jaja, man får ta det på kjøpet Men tenk da, for en virkning pupper har på menn!!! Det var en syk opplevelse. Hjelpe meg. *rister på hodet* Det var liksom ikke de jeg hadde i tankene da jeg valgte denne operasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 4. februar 2007 #1674 Del Skrevet 4. februar 2007 Ellers håper jeg alle dere opererte er fornøyd og har det bra :enig_anim: Noen av dere som fortsatt kjenner smerte? ← Nå er det 1 mnd siden jeg opererte meg Det er helt utrolig hvor fort tiden går... Jeg er veldig fornøyd med mine nye fordeler. Synes de ser helt naturlig ut jeg, og det beste av alt: De føles helt naturlig ut for meg. Det vil si at jeg ikke har noe ubehag i det hale tatt nå. Arrene klør ikke, og jeg har ikke noe smerte i brystene. Har ikke en gang noen følelse av at puppene egentlig ikke er mine egne Det eneste aberet er at jeg synes de er blitt små nå. Hmm, mon tro om det bare er meg som er blitt litt vel vant til de, eller om det er helvelser som er gått så mye ned at volumet føles tryllet vekk Er så utrolig spent på hvilken BH-størrelse jeg ender med, men mener at jeg er på 70C - og det tilsvarer jo ca 75 B bare Oi, jo forresten så har jeg endel smerte: Nakkesmerter. Lurer på om det kan komme av den ekstra vekten i brystene mine? Noen som har opplevd det samme? Jeg klikker snart av disse smertene, og ender opp hos legen i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 4. februar 2007 #1675 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjekt å høre fra dere jenter som har operert for en stund siden I morgen er det 5 uker til det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 4. februar 2007 #1676 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg har lyst å bli målt og da sannsynligvis kjøpe en bh i en god undertøysbutikk. er det noen som kan anbefale noen bra butikker i kristiansand, evt. i stavanger? lurer sånn på om jeg bruker feil str eller ikke, for jeg har hørt at tabellene på f.eks triumf ikke stemmer alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littleme Skrevet 4. februar 2007 #1677 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, da er det kun 4 dager til jeg skal ut i ilden! Fredag kl 7.45 skal det skje:) Noen som har noen lure tips? Jeg skal vaske hvert eneste vide plagg jeg har, de kommer til å bli godt brukt fremover regner jeg med. Jeg skal jo selvfølgelig på middag og show med svigerfamilien kvelden før operasjonen. Er det sånn at man bør kun spise lett mat kvelden før? Gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 5. februar 2007 #1678 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, da er det kun 4 dager til jeg skal ut i ilden! Fredag kl 7.45 skal det skje:) Noen som har noen lure tips? Jeg skal vaske hvert eneste vide plagg jeg har, de kommer til å bli godt brukt fremover regner jeg med. Jeg skal jo selvfølgelig på middag og show med svigerfamilien kvelden før operasjonen. Er det sånn at man bør kun spise lett mat kvelden før? Gleder meg!!!! ← Heldig du er som kun har 4 dager igjen å vente Ang det med spising så antar jeg du kan spise hva du vil, jeg har ikk hørt noen ting ang mat hvertfall, så spis og kos deg du Håper du kommer innom med rapport så fort du er i stand til det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 5. februar 2007 #1679 Del Skrevet 5. februar 2007 Da fikk jeg legge inn noen ml ekstra . Noe mer kunne jeg ikke ha for da måtte protesen blitt bredere og det ville ikke blitt fint, og da vil jeg jo ikke det. Er jo bare snakk om 40 ml ekstra, men selv om det høres lite ut mente legen at jeg ville merke at det fyllet opp litt ekstra. Men uansett, kunne ikke hatt mer uten at det så stygt ut så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 5. februar 2007 #1680 Del Skrevet 5. februar 2007 Så stille det var her inne i dag... Klem fra meg....zzzz...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå