Lillefy Skrevet 15. mars 2011 #16761 Skrevet 15. mars 2011 Og forresten de ser kjempe lekre ut!! Den bh'en vil jeg også ha
Sweeti Skrevet 15. mars 2011 #16762 Skrevet 15. mars 2011 Hei alle <3 Jeg tenkte at i stedenfor å "quote" alle innleggene deres skriver jeg heller ett litt lengere og mer omfattende innlegg der jeg skal prøve å forklare situasjonen å svare på noen spørsmål.. Kan på en måte ikke skrive så lenge heller for hsn må for alt i verdens ikke se hva jeg skriver her! Det hadde blitt som å helle salt i sårene på meg selv... Å jeg vil heller ikke få denne fiiiine tråden "off topic" å ødelegge den :/ Min nye taktikk er å sove mest mulig for å slippe å plage hab. Han syår heldigvis opp om morgenen etter litt banning og klaging men jeg er nå bare glad for at han i det hele tatt gjør det så jeg prøver bare å lukke ørene.. Han er veldig manipulerende å ekspert på å fremmstillle seg sånn at det er mere "synd" i han så han skal sleppe å gjøre mer en apselutt nødvendig.. Han stjeler mye fra meg, altså penger. Han stjeler mye penger å kjefter på meg når jeg er tom. (er ikke tom for penger men har i hemmelighet byttet bank så han ikke tar alt).. Han har spillegalskap å det er nåkk mye av grunnen til at han er som han er. Alt handler om spill,penger og seg selv. Han er veldig "trangsynt" å ser egentlig ikke andres behov. Han gjør ikke noe for å hjelpe av fri vilje å ser ikke husarbei som må bli gjort.. Han lover meg gull og grønneskoger men det jeg får er noe helt annet.. Jeg har overveid tanken på å flytte å tror kanskje jeg skal gjøre det til sommeren.. Jeg er komnet til ett punkt hvor jeg bare tenker å holde ut med han til puppene blir bra for så å flytte for etter så mange år holder jeg ut ett parr måneder til? Det blit jo fordelaktig for meg? Han kaller mwg hele tiden idiot og j***l og sånn.. Å det tar på... Jeg er ikke noe verdt i hannes øye å han har store humøtsvingninger.. Jeg skal komme meg bort, jeg må bare avvente litt.. Dere skjønner vell.. Gresset er nåkk grønnere på andre siden ja men nå er jeg ikke på utkikk etter nytt gress.. Tror jeg vil være singel ig alenemor.. Dette skal jeg klare! Takk for alle fine og støttende ord! Det hjelper mye å høre at andre er enige og at det ikke bare er noe jeg føler er feil her.. Dere er gullverdt!!! Mine beste "nett veninner" <3 takk!!! Klem til alle og til puppene deres det er trossalt puppene som holder oss sammen og sammen er vi sterke!!
Sweeti Skrevet 15. mars 2011 #16763 Skrevet 15. mars 2011 I dag var jeg på Change i Stavanger og målet meg. MIn nye størrelse er 65G. Så jeg gikk fra 65D til 65G. Kjempe fornøyd Så kjøpte meg en bh i samme slengen. Siden puppene mine har 1 mnd dag i dag Åjåjåj, så lekkre pupper!!!! :D Utrolig fine og utrolig fin bh Ekte babe du nå
Sweeti Skrevet 15. mars 2011 #16764 Skrevet 15. mars 2011 Jeg lurer forresten også på hvordan man bruker Hibiscrub, noen som har greie på dette? Datoen er forresten i morgen, 16 mars, på Fornebuklinikken Jeg har ikke noe fasitsvar men kan jo si hvordan jeg brukte den Jeg bare gikk i dusjen, våta håret og kroppen.. Masserte hibiskrub inni håret å på HELE kroppen UNTATT pannen,ørene,øynene,nesa og intinområdet! Veldig viktig å ikke få kremmen inni ørene!! Er noe med hørselen og ikke inn i øynene og munnen av ukjennte men sikkert logiske forklaringer! bare smør på, la det virke og dusj av. Ikke skyll håret før hele kroppen er innsmurt Lykke til <3
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16765 Skrevet 15. mars 2011 Og forresten de ser kjempe lekre ut!! Den bh'en vil jeg også ha Takk Takk, veldig førnøyd Har sendt deg PM !
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16766 Skrevet 15. mars 2011 Åjåjåj, så lekkre pupper!!!! :D Utrolig fine og utrolig fin bh Ekte babe du nå haha, takk Føler meg litt babe med vanlig bh på haha!
dingding Skrevet 15. mars 2011 #16767 Skrevet 15. mars 2011 ragpride og Kalia; You got mail Hva med meg da?
Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16768 Skrevet 15. mars 2011 ragpride og Kalia; You got mail fyst pm eg har fått, kossen ser eg bilde ? ser teksten liksom hehe
Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16769 Skrevet 15. mars 2011 eg klarte dysja nettopp :) fyste gang på øve 1uka :gjeiper: eg begynne bli bedre nå, endelig fyste gang eg fekk se skikkelig på puppene og, har bare sitt de litt når eg har bretta de bhen ner, syns de såg store ud og runde ud .... håpe formen endre seg ein go del, og at der er ein del hevelse der nå :gjeiper:
Stimorol Skrevet 15. mars 2011 #16770 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jepp, målte meg og da var det 65G som passet := Synes bhen ser SVÆÆÆÆR ut. Skikkeliig gigantisk. haha. Men med en gang den er på meg så passer den perfekt Jeg la inn 300 og 325, over muskel, høyprofil Før operasjon brukte jeg 75B, men målte meg en uke før operasjonen og fant ut at det var feil. Rett størrelse før operasjonen var 65D. Sååå har gått opp fra 65D til 65G Så bra det så ut Gjerne send bilde på PM til meg også hvis du vil. Jeg har også høy profil, men bare i det ene brystet. Er ikke helt fornøyd enda siden det er litt forskjell på brystene. Også lurte jeg på en ting som jeg håper du eller noen andre kan svare på Har noen målt seg på change sin nettside og i butikk og fått riktig bhstørrelse på begge stedene? Har prøvd mange forskjellige bhkalkulatorer på nett, men får så mange forskjellige størrelser. Vet ikke om noen steder å måle meg her i byen heller. Endret 15. mars 2011 av Stimorol
dingding Skrevet 15. mars 2011 #16772 Skrevet 15. mars 2011 Hei alle <3 Jeg tenkte at i stedenfor å "quote" alle innleggene deres skriver jeg heller ett litt lengere og mer omfattende innlegg der jeg skal prøve å forklare situasjonen å svare på noen spørsmål.. Kan på en måte ikke skrive så lenge heller for hsn må for alt i verdens ikke se hva jeg skriver her! Det hadde blitt som å helle salt i sårene på meg selv... Å jeg vil heller ikke få denne fiiiine tråden "off topic" å ødelegge den :/ Min nye taktikk er å sove mest mulig for å slippe å plage hab. Han syår heldigvis opp om morgenen etter litt banning og klaging men jeg er nå bare glad for at han i det hele tatt gjør det så jeg prøver bare å lukke ørene.. Han er veldig manipulerende å ekspert på å fremmstillle seg sånn at det er mere "synd" i han så han skal sleppe å gjøre mer en apselutt nødvendig.. Han stjeler mye fra meg, altså penger. Han stjeler mye penger å kjefter på meg når jeg er tom. (er ikke tom for penger men har i hemmelighet byttet bank så han ikke tar alt).. Han har spillegalskap å det er nåkk mye av grunnen til at han er som han er. Alt handler om spill,penger og seg selv. Han er veldig "trangsynt" å ser egentlig ikke andres behov. Han gjør ikke noe for å hjelpe av fri vilje å ser ikke husarbei som må bli gjort.. Han lover meg gull og grønneskoger men det jeg får er noe helt annet.. Jeg har overveid tanken på å flytte å tror kanskje jeg skal gjøre det til sommeren.. Jeg er komnet til ett punkt hvor jeg bare tenker å holde ut med han til puppene blir bra for så å flytte for etter så mange år holder jeg ut ett parr måneder til? Det blit jo fordelaktig for meg? Han kaller mwg hele tiden idiot og j***l og sånn.. Å det tar på... Jeg er ikke noe verdt i hannes øye å han har store humøtsvingninger.. Jeg skal komme meg bort, jeg må bare avvente litt.. Dere skjønner vell.. Gresset er nåkk grønnere på andre siden ja men nå er jeg ikke på utkikk etter nytt gress.. Tror jeg vil være singel ig alenemor.. Dette skal jeg klare! Takk for alle fine og støttende ord! Det hjelper mye å høre at andre er enige og at det ikke bare er noe jeg føler er feil her.. Dere er gullverdt!!! Mine beste "nett veninner" <3 takk!!! Klem til alle og til puppene deres det er trossalt puppene som holder oss sammen og sammen er vi sterke!! Vil ikke virke negativ, men jeg tror det beste for deg og ho lille er å komme dere vekk!! Xen min (og far til jentungen) var på samme måten.. ikke samme problemene, men samme tankegangen... OG, det å være singel og alenemor er ikke noe problem!! Det er selvsagt litt mer arbeid, men hva gjør man ikke for de små? Jeg er i jobb og alenemor.. Går kjempefint!!! :D Vi elsker jo de små gullene våre over alt, og gjør alt for dem Ting går av seg selv.. selv om man er alene Stå på Sweeti!! <3 Vi er ihvertfall mange her som støtter deg!! Håper det hjelper litt
Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16773 Skrevet 15. mars 2011 75B passte i cupen. Men det er samme cup som i 65D.. D og B er det samme.. Var bare rundt jeg måtte skifte på. Når jeg brukte 75B, så hadde jeg den på det innerste hakket. Men det er feil, man skal bruke det på det ytterste. Så da gikk jeg ned rundt. Å det vil si at man går opp i cup.. Glad jeg endelig skjønner bh størrelser. Skjønte ingenting før. haha Men ja, bher er ikke like stor på, men uten noe pupper inni ser den super stor ut Kan sende deg en PM med bilde åja hehe då har nok eg og brukt feil bh :O brukte 75a på det stamaste hakket, men har fått b cup str til jul før og den va jo for store :gjeiper: men tror det va 75b, så det er kansje annerledes :gjeiper: eg forstår meg ikkje på størrelsene alså, håpe eg passe vanlige c bh fra hm
Stimorol Skrevet 15. mars 2011 #16774 Skrevet 15. mars 2011 eg klarte dysja nettopp :) fyste gang på øve 1uka :gjeiper: eg begynne bli bedre nå, endelig fyste gang eg fekk se skikkelig på puppene og, har bare sitt de litt når eg har bretta de bhen ner, syns de såg store ud og runde ud .... håpe formen endre seg ein go del, og at der er ein del hevelse der nå :gjeiper: Kan tenke meg det var godt å få dusja nå Godt å høre at du er bedre! Mine var også veldig store de første to ukene, men hevelsen gikk en del ned. (hvertfall 4-6 cm i omkrets )
Judge Judy Skrevet 15. mars 2011 #16775 Skrevet 15. mars 2011 åja hehe då har nok eg og brukt feil bh :O brukte 75a på det stamaste hakket, men har fått b cup str til jul før og den va jo for store :gjeiper: men tror det va 75b, så det er kansje annerledes :gjeiper: eg forstår meg ikkje på størrelsene alså, håpe eg passe vanlige c bh fra hm 75A = 70B = 65C, altså kan du godt ha en C allerede (én ned i omkrets, én opp i cup. Og omvendt) Om du egentlig er for liten i omkrets til en 75C fra HM kan det hende du egentlig er blitt en 70D eller 65E :o
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16776 Skrevet 15. mars 2011 fyst pm eg har fått, kossen ser eg bilde ? ser teksten liksom hehe hmm usikker. trodde bilde kom poo av seg selv
Stimorol Skrevet 15. mars 2011 #16777 Skrevet 15. mars 2011 Lykke til i morra dingding Kan jeg spør om du er fra Arendal eller om du bare reiser dit for å operere?
Jenny A Skrevet 15. mars 2011 #16778 Skrevet 15. mars 2011 ragpride og Kalia; You got mail Vil også gjerne ha bilde i profil Har fått før og etter-bildet fra før
Jazne Skrevet 15. mars 2011 #16779 Skrevet 15. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
9naah Skrevet 15. mars 2011 #16780 Skrevet 15. mars 2011 Kan dere som har operert sende meg bile på PM? Har sikkert spurt tre-fire ganger her inne nå, og har ikke fått noe bilde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå