heipåådeg Skrevet 15. mars 2011 #16741 Skrevet 15. mars 2011 Stakkars Sweeti, håper det ordner seg! Nå er det bare en uke igjen til jeg skal under kniven !! Gleder meg noe sykt, men kommer nok til å være dødsnervøs den dagen jeg skal inn.. Hehe Jeg skal ha inn ca 270 over muskel. Vil gjerne motta før- og etter bilder av dere! Kan sende de på PM, vet det ikke er alle som legger de rett ut her liksom Og jeg vil gjerne høre om hvordan deres dager var etter operasjonen^^ Jeg vil også gjerne ha, om noen vil sende. Jeg synes det er så greit å se hvordan de sitter på folk, før jeg bestemmer meg HELT hvordan jeg vil ha det
enne Skrevet 15. mars 2011 #16742 Skrevet 15. mars 2011 Dytter litt på denne 11.mars: Sweeti 20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg. Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt! 16.mars: dingding 23 år, 1 barn, 159cm, 57kg, bh:75a Skal opereres på Klinikk Arendal. Legen mente jeg ville få en c-cup med 300.. men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. det vil han se ved OP Under muskel.. Rund protese 17.mars: Sinne 21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic. 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 22. mars: 9naah 18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 25.mars: Stellinax 27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo. 14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup. Morten Haug Nobel clinic 14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken. 18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet. Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen. 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer. Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad. 30. september: Jenny A 30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil. Dytter litt igjen:)
StellinaX Skrevet 15. mars 2011 #16743 Skrevet 15. mars 2011 Sweeti: Lei for at mannen din oppfører seg som en dritt mt deg nå som du trenger han som mest! Just me: Kjenner til den følelsen....jeg la inn 325cc under muskel (høy profil) og jeg også er skuffet over str. De er omtrent like store som puppene var med miraculous bra fra Vistorias secret, så med klær på merker jeg omtrent ikke forskjell fra tidligere. Skal ha en reop. neste uke, kommer til å øke litt i str da. Håper du blir mer fornøyd med str. med tiden:)
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16745 Skrevet 15. mars 2011 (endret) I dag var jeg på Change i Stavanger og målet meg. MIn nye størrelse er 65G. Så jeg gikk fra 65D til 65G. Kjempe fornøyd Så kjøpte meg en bh i samme slengen. Siden puppene mine har 1 mnd dag i dag Endret 15. mars 2011 av boobjob
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16746 Skrevet 15. mars 2011 http://www.kjendis.no/2011/03/15/kjendis/modeller/utenriks/slanger/dyrenes_nyheter/15819706/ Litt humor bare.. Ikke la en slange bite deg i puppen om du har silikon haha..
Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16747 Skrevet 15. mars 2011 har du G boobjob ? det hørtes svæææært ud, men såg jo kjempe bra ud då gratulere me 1mnd dag kor mye du la inn og kor store hadde du fra før ?
Kims Skrevet 15. mars 2011 #16748 Skrevet 15. mars 2011 Du er ikke alene om å fortvile over krymping;) jeg la 260 moderatproofil under muskelen, og ble egentlig skuffa med en gang jeg fikk sett ned etter operasjonen.. jeg har gleda meg så veldig til å endelig få litt kløft etter å ha vært helt flat hele livet, men de var så langt ned og fra hverandre at jeg ikke hadde kløft rett etter operasjonen en gang.. og nå etter 3 uker har de falt ned på plass og de har krympet myyye (1/3 er borte fra dag 1 i alle fall):/ hadde sett fram til å fylle ut klærne mine litt bedre og se bra ut i bikini, men det er faktisk nesten ikke noen forskjell.. så nå føles det som det er litt forgjeves i grunn.. klart er de større enn hva de var, men det føles litt forgjeves å ha gått gjennom all smerten og å ha brukt så mye penger på noe som ikke svarer til forventningene jeg hadde. Hvor mye veier du og hva er høyden din? jeg skal under kniven og kirurgen pratet om at ca 260g under muskel ville være fint på meg, men er livredd for at jeg skal bli skuffet over resultatet! Jeg er 172 cm høy og veier 55 kg. Er det noen andre som har noen innspill? Begynner å få kalde føtter her!
Kims Skrevet 15. mars 2011 #16749 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg lurer forresten også på hvordan man bruker Hibiscrub, noen som har greie på dette? Datoen er forresten i morgen, 16 mars, på Fornebuklinikken Endret 15. mars 2011 av Kims
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16750 Skrevet 15. mars 2011 har du G boobjob ? det hørtes svæææært ud, men såg jo kjempe bra ud då gratulere me 1mnd dag kor mye du la inn og kor store hadde du fra før ? Jepp, målte meg og da var det 65G som passet := Synes bhen ser SVÆÆÆÆR ut. Skikkeliig gigantisk. haha. Men med en gang den er på meg så passer den perfekt Jeg la inn 300 og 325, over muskel, høyprofil Før operasjon brukte jeg 75B, men målte meg en uke før operasjonen og fant ut at det var feil. Rett størrelse før operasjonen var 65D. Sååå har gått opp fra 65D til 65G
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16751 Skrevet 15. mars 2011 Hvor mye veier du og hva er høyden din? jeg skal under kniven og kirurgen pratet om at ca 260g under muskel ville være fint på meg, men er livredd for at jeg skal bli skuffet over resultatet! Jeg er 172 cm høy og veier 55 kg. Er det noen andre som har noen innspill? Begynner å få kalde føtter her! Jeg er litt høyere enn deg. men ikke så forferdelig mye. Jeg anbefaler at om du er høy så er det lurt å a ta høy profil, da virker de med en gang litt større Kirurgen sa 260 til meg også, men jeg sa jeg ville ha mer, så det ble 300. Selv om det ikke er mye forskjell. Jeg ville gjeeeerne hatt større. Men han mente det ville bli unaturlig på meg. Så jeg får se. Kanskje jeg opererer på nytt en gang. Hadde uansett ikke plass til mer. Pga huden må strekke seg. Så jeg har det største jeg kan ha. Så får se om jeg blir helt fornøyd. Liker dem veeldig godt, og de er mye større en før. men skulle fremdeles ønske de var større. Sooo go for bigger! og høyprofil.
Kims Skrevet 15. mars 2011 #16752 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er litt høyere enn deg. men ikke så forferdelig mye. Jeg anbefaler at om du er høy så er det lurt å a ta høy profil, da virker de med en gang litt større Kirurgen sa 260 til meg også, men jeg sa jeg ville ha mer, så det ble 300. Selv om det ikke er mye forskjell. Jeg ville gjeeeerne hatt større. Men han mente det ville bli unaturlig på meg. Så jeg får se. Kanskje jeg opererer på nytt en gang. Hadde uansett ikke plass til mer. Pga huden må strekke seg. Så jeg har det største jeg kan ha. Så får se om jeg blir helt fornøyd. Liker dem veeldig godt, og de er mye større en før. men skulle fremdeles ønske de var større. Sooo go for bigger! og høyprofil. Takk for svar Puppene dine så veldig fine ut, ser ut som mer enn 300g altså! Men du hadde litt fra før? Jeg er nok en 70A, så dersom jeg legger inn like mye som deg blir vel resultatet litt mindre enn det du har. Men da burde jeg vel kanskje bare be kirurgen om å legge inn så mye som det er pass til, ut ifra deres erfaringer?
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16753 Skrevet 15. mars 2011 Takk for svar Puppene dine så veldig fine ut, ser ut som mer enn 300g altså! Men du hadde litt fra før? Jeg er nok en 70A, så dersom jeg legger inn like mye som deg blir vel resultatet litt mindre enn det du har. Men da burde jeg vel kanskje bare be kirurgen om å legge inn så mye som det er pass til, ut ifra deres erfaringer? Jeg brukte 75B. Målet meg før operasjonen, så den størrelsen jeg egentelig hadde var 65D. Men ja, jeg ville sagt at jeg ville ha så mye det er plass til, så lenge han mener det ikke blir unatrulig
Gjest Kalia Skrevet 15. mars 2011 #16754 Skrevet 15. mars 2011 Jepp, målte meg og da var det 65G som passet := Synes bhen ser SVÆÆÆÆR ut. Skikkeliig gigantisk. haha. Men med en gang den er på meg så passer den perfekt Jeg la inn 300 og 325, over muskel, høyprofil Før operasjon brukte jeg 75B, men målte meg en uke før operasjonen og fant ut at det var feil. Rett størrelse før operasjonen var 65D. Sååå har gått opp fra 65D til 65G ojj hehe brukte så feil størrelse før :gjeiper: va ann strame då ? bhen ser ikkje gigantiske ud bare store ud, ser nok større ud når ein ser heilheten , har du bilde uden bh du kunne sendt ? bra at det ser bra ud og sånn, eg er vandte me ein liten a :gjeiper: så hørtes stort ud me g :gjeiper: såg iaf bra ud :)
ragpride Skrevet 15. mars 2011 #16755 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er litt høyere enn deg. men ikke så forferdelig mye. Jeg anbefaler at om du er høy så er det lurt å a ta høy profil, da virker de med en gang litt større Kirurgen sa 260 til meg også, men jeg sa jeg ville ha mer, så det ble 300. Selv om det ikke er mye forskjell. Jeg ville gjeeeerne hatt større. Men han mente det ville bli unaturlig på meg. Så jeg får se. Kanskje jeg opererer på nytt en gang. Hadde uansett ikke plass til mer. Pga huden må strekke seg. Så jeg har det største jeg kan ha. Så får se om jeg blir helt fornøyd. Liker dem veeldig godt, og de er mye større en før. men skulle fremdeles ønske de var større. Sooo go for bigger! og høyprofil. Hei boobjob! Jeg lurer på om du har hatt lyst til å legge ut/pm et bilde av de i profil :D Jeg har selv tatt high profile, og lurer på hvordan de blir etterhvert med den typen...
ragpride Skrevet 15. mars 2011 #16756 Skrevet 15. mars 2011 Jeg lurer forresten også på hvordan man bruker Hibiscrub, noen som har greie på dette? Datoen er forresten i morgen, 16 mars, på Fornebuklinikken Åh, lykke til i morgen!! :D Ang hibiscruben, der jeg ble operert sa de at det er nesten gått ut å bruke den før op, siden de vasker den bort med eget heksebrygg.. Mange som får beskjed om å dusje vanlig og møte opp uten enn masse dilldall
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16757 Skrevet 15. mars 2011 ojj hehe brukte så feil størrelse før :gjeiper: va ann strame då ? bhen ser ikkje gigantiske ud bare store ud, ser nok større ud når ein ser heilheten , har du bilde uden bh du kunne sendt ? bra at det ser bra ud og sånn, eg er vandte me ein liten a :gjeiper: så hørtes stort ud me g :gjeiper: såg iaf bra ud :) 75B passte i cupen. Men det er samme cup som i 65D.. D og B er det samme.. Var bare rundt jeg måtte skifte på. Når jeg brukte 75B, så hadde jeg den på det innerste hakket. Men det er feil, man skal bruke det på det ytterste. Så da gikk jeg ned rundt. Å det vil si at man går opp i cup.. Glad jeg endelig skjønner bh størrelser. Skjønte ingenting før. haha Men ja, bher er ikke like stor på, men uten noe pupper inni ser den super stor ut Kan sende deg en PM med bilde
boobjob Skrevet 15. mars 2011 #16758 Skrevet 15. mars 2011 Hei boobjob! Jeg lurer på om du har hatt lyst til å legge ut/pm et bilde av de i profil :D Jeg har selv tatt high profile, og lurer på hvordan de blir etterhvert med den typen... kan sende bilde ja
Lillefy Skrevet 15. mars 2011 #16760 Skrevet 15. mars 2011 Kan jeg også få bilde boobjob? SKal ta 300 cc høy profil jeg også og er spent på hvordan det blir.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå