Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nord norge ://

Takk <3

Nord norge her også :)

Sjitsækk kalller vi slike duster ;)

Håper det går over og han tar til fornuft!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk godt over om du vil dele resten av livet ditt med den mannen... han høres veldig egoistisk, sjalu og blir nesten litt skremt... du skal jo være en av de viktigste personene i livet hans og ikke en gang når du er sengeliggende kan han hjelpe deg...

• Liker 1
Skrevet

Huff sweeti:(

vet ikke så mye om situasjonen din, men du sier han har vært slik hele tida? For en ynkelig og liten mann, som må psyke deg ned for å føle seg bedre. Og for en latmakk! Tar jeg helt feil om jeg tror du gjlør det meste ellers også, husarbeid og arbeid med datteren din?

Tenk over om dette er en erson du vil ha i livet ditt, når han

ikke takler litt motgang i det hele tatt? Og enda viktigere: er dette en du vil ha i datterens dins liv?

Er han sjalu/føler seg truet av at du har forandret på puppene dine? At du har gjort noe godt for deg selv?

Jeg signerer på det de andre har skrevet ovenfor. Forklar til familien din hva som foregår, og la dem hjelpe deg. Bo litt hos dem en stund, så du får kommet deg litt. Og bestem deg for hva du vil med livet ditt, og få hjelp til å komme deg ut av detter forholdet om det er det du ønsker. Dette høres IKKE bra ut!

Husk: DU er god som du er, akkurat som du er!

God klem fra en annen i Nord Norge

Skulle gjerne forklart det til familie men det er det at det er kun han og jeg som vet om dette.. Jeg føler liksom at det ikke er noen annens sak hva jeg har gjort.. Ville at det skulle være min hemmelighet :((

Vil jo på en rar måte ha han i livet mitt.. Jeg går hele tiden å håper på at han skal forandre seg og at han skal se hva han har... Men nei.. Ser ikke ut som den dagen kommer...

Vet at jeg ikke får han ut av min datters liv.. Han går da rettens vei å vinner sikkert.. Å da blir det vell 50-50? Å da får jeg jo nesten ikke sett hun?? :(

Åååh nå fikk jeg kjempe vondt i venstre pupp.. Kjennes nesten ut som mini hjerteinnfark så vondt :(

Skrevet

tenk godt over om du vil dele resten av livet ditt med den mannen... han høres veldig egoistisk, sjalu og blir nesten litt skremt... du skal jo være en av de viktigste personene i livet hans og ikke en gang når du er sengeliggende kan han hjelpe deg...

. Ja ikke sannt!!!!! Sånn tenker jeg å.. Trodde jeg var mere verdt liksom..

Spurte han nettopp om han gadd å koke vann til meg men han sa nei....

Skrevet

Nord norge her også :)

Sjitsækk kalller vi slike duster ;)

Håper det går over og han tar til fornuft!

Jaaa sannt! Drittsekk!:(

Skrevet

Noen ganger ER gresset grønnere på den andre siden....

• Liker 2
Skrevet

Prøv så godt du kan å ta den en velfortjent dusj. Ta puppebilde og legg ut her. SÅ skal vi skryte hemningsløst om hvor fantastiske nye pupper du har fått :) Jaaa!!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jo sakt at sårene kan revne og alt det men han bryr seg ikke.. Å før operasjonen viste han ingen tegn til at han ikke likte det... :/

uffa meg!!!! Kjenner jeg blir MEGA provosert når jeg leser det du har skrevet her i dag. Jeg blir litt motløs, skjønner ikke hvor jeg skal begynne en gang, for å foklare hva jeg mener om dette!! Dette fortjener du virkelig ikke!!!

Gjest Kalia
Skrevet

Noen ganger ER gresset grønnere på den andre siden....

signere denne

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Skulle gjerne forklart det til familie men det er det at det er kun han og jeg som vet om dette.. Jeg føler liksom at det ikke er noen annens sak hva jeg har gjort.. Ville at det skulle være min hemmelighet :((

Vil jo på en rar måte ha han i livet mitt.. Jeg går hele tiden å håper på at han skal forandre seg og at han skal se hva han har... Men nei.. Ser ikke ut som den dagen kommer...

Vet at jeg ikke får han ut av min datters liv.. Han går da rettens vei å vinner sikkert.. Å da blir det vell 50-50? Å da får jeg jo nesten ikke sett hun?? :(

Åååh nå fikk jeg kjempe vondt i venstre pupp.. Kjennes nesten ut som mini hjerteinnfark så vondt :(

Hmmm, om han ikke gidder å hjelpe deg litt nå. Kan jeg ikke forstå at han orker ALT ansvaret alene. Selv om det er bare 50 prosent av tiden.

Skrevet

. Ja ikke sannt!!!!! Sånn tenker jeg å.. Trodde jeg var mere verdt liksom..

Spurte han nettopp om han gadd å koke vann til meg men han sa nei....

Gresset er nok definitivt grønnere på den andre siden ja... Føler så med deg :( si at du ikke har lyst til å dele resten av livet ditt med en mann som ikke kan verdsette deg og hjelpe deg når du trenger han som mest, kanskje han tyr til fornuften da:)

Skrevet

Nå stikker jeg nesa mi i ting jeg ikke har noe med, og ikke vet nok om til å kunne uttale meg om. Men jeg mener likevel at du enten er nødt til å kontakte familievernkontoret for hjelp, eller prøve å komme deg ut av dette forholdet. Det kan hende familievernkontoret kan hjelpe dere, og få han til å åpne øynene sine. Av en eller annen grunn tviler jeg likevel.

Hvor gammelt er dette mennesket? For meg virker han enten som en med litt alder som er flink til å manipulere, ellers er han bare veldig ung og umoden og skjønner ikke bedre. Noe i meg tipper det første, men det er av tidligere erfaringer jeg selv har gjort meg (Litt morsomt egentlig, jeg satt senest i dag og tenkte at jeg er utrolig glad jeg kom meg unna før det forholdet fikk utvikle seg...).

Jeg vet ikke hvor mye samvær far kan kreve, godt mulig det er 50/50, men jeg tenker det er mye bedre enn at du skal kaste bort resten av livet ditt i et forhold du ikke er fornøyd i. Du er fremdeles veldig ung, og har hele livet foran deg. Det er ikke ok at noen skal presse deg ned psykisk og få deg til å føle deg som dritt!

Jeg tror din datter har bedre av å vokse opp med foreldre som er gått fra hverandre, selv med 50 % samvær med han, enn å vokse opp med å se på at faren behandler moren så dårlig som det høres ut som han gjør. Unger får ofte med seg mer enn man tror.

Og mtp det at du "på en syk måte" vil ha han der - jeg tror ikke du vil ha han der, jeg tror du vil ha noen der. En noen som gir deg trygghet (gjerne økonomisk, kanskje?) og litt stabilitet. Det er ingen hemmelighet at det kan være tungt å være alenemor.

Masse lykke til, håper for all del han skjerper seg!

PS: Om du tilfeldigvis er fra Harstadområdet kan jeg sikkert finne noen til å hjelpe deg med dusjen ;p

Skrevet

Du må vite at du fortjener bedre! Uansett om jeg kjenner han eller ei.. Tenk om man faktisk hadde blitt ordentlig syk engang, måtte ha støtte igjennom livet / eller perioder i livet. Da vil man gjerne ha en trygg samboer/ektefelle som er der i TYKT OG TYNT.. Håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Hvis jeg skal si hva jeg mener ut i fra mine egne erfaringer så vil jeg anbefale deg å snakke med familien din om dette.. Jeg snakka mye med dem og fikk uventet mye støtte derfra!!

Jeg ville goså at *han* skulle være en del av livet mitt og ikke minst datteren min.. og jeg må si at han har blitt en mye bedre far etter vi flytta...

Og enda en ting.. *han* prøvde å gå rettens vei for å få ho 50%.. han kom ikke lenger enn en samtale med advokaten før han skjønte at han ikke hadde sjanse..

Så lenge jenta er så liten så trenger du ikke bekymre deg for det :)Barn under 7år skal ikke ha delt bosted, og det skal MYE til før de får det etter det, med mindre de vil det selv..

Jeg tror du trenger å komme deg til familie eller venner med lille jenta di.. være der noen dager først og fremst!!

Masse gode tanker til du!!!

Skrevet

Stakkars Sweeti, håper det ordner seg! :klemmer:

Nå er det bare en uke igjen til jeg skal under kniven !! :danse: Gleder meg noe sykt, men kommer nok til å være dødsnervøs den dagen jeg skal inn.. Hehe :sjenert: Jeg skal ha inn ca 270 over muskel. Vil gjerne motta før- og etter bilder av dere! Kan sende de på PM, vet det ikke er alle som legger de rett ut her liksom :) Og jeg vil gjerne høre om hvordan deres dager var etter operasjonen^^

Skrevet

HJELP! Jeg får ikke av teipen over stingene!!

Hørte på apoteket om de ikke hadde noe som løsner , men det hadde de ei!

Denne plasterlimfjerneren tar jo kun bort rester av lim ETTER at teipen er av...og den måtte man for guds skyld ikke bruke på sting/sår sa vedkommende på apoteket.

Skrevet

Sweeti: Stakkars deg som må holde ut med dette og enda når du er ny operert!! Ble lei meg på dine vegne nå :tristbla: Er det ingen andre som kan hjelpe deg? Tror jeg hadde kommet meg vekk og tatt med meg barna.

Ragpride: Har du prøvd å ta den bort i dusjen etter tapen er blitt skikkelig våt?

Skrevet (endret)

Ragpride : Du må være forsiktig...., ikke få panikk og IKKE riv den av..

Den kan trygt sitte på til den løsner av seg selv altså...

Sweeti : Du trenger litt hjelp i tiden fremover, så noen MÅ du snakke med! Tenker på deg.....

Og til alle dere andre: Denne tråden her MÅ dere lese litt på! Ler så jeg nesten dauer!! http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=271282

Endret av Betty84
Skrevet

Heihei!

Jeg skammer meg veldig, men nå i dag synes jeg plutselig puppene begynner å bli små! Herregud så grådig man blir :-p

3 dager siden op, hvor mye kommer de til å krympe? Jeg la under muskel om det har noe å si for krympeprosessen :-)))

Du er ikke alene om å fortvile over krymping;) jeg la 260 moderatproofil under muskelen, og ble egentlig skuffa med en gang jeg fikk sett ned etter operasjonen.. jeg har gleda meg så veldig til å endelig få litt kløft etter å ha vært helt flat hele livet, men de var så langt ned og fra hverandre at jeg ikke hadde kløft rett etter operasjonen en gang.. og nå etter 3 uker har de falt ned på plass og de har krympet myyye (1/3 er borte fra dag 1 i alle fall):/ hadde sett fram til å fylle ut klærne mine litt bedre og se bra ut i bikini, men det er faktisk nesten ikke noen forskjell.. så nå føles det som det er litt forgjeves i grunn.. klart er de større enn hva de var, men det føles litt forgjeves å ha gått gjennom all smerten og å ha brukt så mye penger på noe som ikke svarer til forventningene jeg hadde.

Sweetie: jeg føler virkelig med deg! men du får bare være sta og passe på kroppen din, få han til å forstå at alt ekstra du må gjøre bare øker sjansen for kapseldannelse og da må du kanksje gjennom det hele en gang til.. så det er bare å stille opp og hjelpe til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...