Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkar :tristbla: det er ikke greit når gubbene er i det hjørnet :riste: sender deg masse gode tanker....

Takk snøfte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm :/ stakkars deg.. :(

Han har vært sånn mot meg også hele tiden men av en eller annen absurd grunn trodde jeg kanskje han skulle skjønne omfanget av en operasjon......

Har jo prøvd å snakke mef han og forklare at jeg ikke prøver å straffe han på noen måte viss han tror det men han bare roper tilbake til meg å trykker meg ned...

Trist å se at han ikke stiller opp for meg engang når jeg virkelig trenger han.... Får han ikke til å forstå!! :(

Han klarer alltid å snu det til at det er meg det er noe galt med og at det er min skyld alt sammen

Huff, vet ikke helt hva jeg skal si.. :/ kjenner så godt til problemet ditt.. og skjønner hvor vanskelig det er å være i en sånn sitiasjon!!! skulle ønske jeg kjente deg så skulle jeg hjulpet og støttet deg masse!! Og jeg vet alt om å tro at det blir bedre.. i mitt tilfelle gjorde det ikke det, men håper virkelig det gjør det for deg!!! :)

Ikke la deg bli tråkka på!! det er du ikke verdt!!! :) Sett foten ned og si ting akkurat osm du mener det!!

Skrevet

Sier det samme som alle andre her.. Hva for en oppførsel er det?!

Du fortjener ikke det. Ikke ta det til deg, ikke føl at det er deg det er noe galt og ikke føl at alt er din skyld hvertfall.

Håper du får snakka han til fornuft. Han kunne trengt og fått banka inn litt vett i hodet! Blir så provosert av mannfolk som holder på sånn..

Sender mange gode tanker og håper det blir skjerpings! :)

Skrevet

Hmm :/ stakkars deg.. :(

Han har vært sånn mot meg også hele tiden men av en eller annen absurd grunn trodde jeg kanskje han skulle skjønne omfanget av en operasjon......

Har jo prøvd å snakke mef han og forklare at jeg ikke prøver å straffe han på noen måte viss han tror det men han bare roper tilbake til meg å trykker meg ned...

Trist å se at han ikke stiller opp for meg engang når jeg virkelig trenger han.... Får han ikke til å forstå!! :(

Han klarer alltid å snu det til at det er meg det er noe galt med og at det er min skyld alt sammen

off då! Det høres ikke godt ut!! Håper han snart kommer på bedre tanker! Du må huske du er et godt menneske, og ta godt vare på deg selv......

Skrevet

Nå må jeg bare klage å syte litt!!!

Etter at jg kom hjem har min psykiskehelse gått rett ned!

Samboer hjelper ikke til meg noe, sier at det var mitt eget valg at jeg ikke fortjener noe godt!!

Jeg må tvinge han til å hjelpe meg med vår datter på 14måneder.. Jeg er frustrert, gråter, har vondt og er sint!!

Hva skal jeg gjøre?

Måtte be pappa komme hit å han har hjulpet med å rydde

her . Jeg hadde filset hele huset før jeg dro men kom hjem til en svinesti!!!! Ååååh :(((((((

jeg hadde rett og slett eksplodert i sinne om det hadde vært min samboer! han hadde nå iallefall ikke fått så mye som sett på en pupp en gang! :rope:

har du ingen mor eller søster som kunne hjulpet deg så du kunne fått tatt deg en dusj?

Skrevet

Som dette var å straffe han? det hørtes veldig feil ut som han tenker..

Ja på en måte viss han tror at jeg bare ikke gidder å gjøre ting.. At jeg da er ekkelt med han når jeg ber om hjelp viss du skjønner

Skrevet

Vet ikke hvem andre jeg skal snakke om dette til en dere.. Ingen andre som forstår :/

Fysj! For en fyr!

Hvor i landet bor du ? Har jeg bodd i nærheten skulle jeg ha hjulpet deg det lille jeg kan... Disse mannfolka!! grr!

Skrevet

ja eg er nå iaf heldig me samboere min :) håpe han din sjerpe seg og holde det han lovte deg, det hadde eg krevd !! Det er jo kun for et par dager forhåpenligvis

Ikke lett å kreve noe "uten" armer...

Håper han skjerper seg ja men ser dålig ut

Skrevet (endret)

Huff, vet ikke helt hva jeg skal si.. :/ kjenner så godt til problemet ditt.. og skjønner hvor vanskelig det er å være i en sånn sitiasjon!!! skulle ønske jeg kjente deg så skulle jeg hjulpet og støttet deg masse!! Og jeg vet alt om å tro at det blir bedre.. i mitt tilfelle gjorde det ikke det, men håper virkelig det gjør det for deg!!! :)

Ikke la deg bli tråkka på!! det er du ikke verdt!!! :) Sett foten

ned og si ting akkurat osm du mener det!!

Takk <3

Prøver å si men det går inn det ene øret hannes og ut det

andre.. Må vell "krype" til han nå å si hvor dålig og dum jg er og bra han er å alt det der så hjertet hannes kanskje fungerer noen sekunder.. :(

Hater å la meg undertrykke men har ikke akkurat noe valg...

Endret av Sweeti
Skrevet

Sier det samme som alle andre her.. Hva for en oppførsel er det?!

Du fortjener ikke det. Ikke ta det til deg, ikke føl at det er deg det er noe galt og ikke føl at alt er din skyld hvertfall.

Håper du får snakka han til fornuft. Han kunne trengt og fått banka inn litt vett i hodet! Blir så provosert av mannfolk som holder på sånn..

Sender mange gode tanker og håper det blir skjerpings! :)

Takk for alle gode tanker <3

Må nåkk bare legge meg flat her å prøve å få han til å føle seg bra :(

Sku banka han litt ja :P eller ikke......ønsker han ikke noe vondt..

Skrevet

Fysj! For en fyr!

Hvor i landet bor du ? Har jeg bodd i nærheten skulle jeg ha hjulpet deg det lille jeg kan... Disse mannfolka!! grr!

Nord norge ://

Takk <3

Skrevet

off då! Det høres ikke godt ut!! Håper han snart kommer på bedre tanker! Du må huske du er et godt menneske, og ta godt vare på deg selv......

Takk, du også <3

Skrevet

Takk <3

Prøver å si men det går inn det ene øret hannes og ut det

andre.. Må vell "krype" til han nå å si hvor dålig og dum jg er og bra han er å alt det der så hjertet hannes kanskje fungerer noen sekunder.. :(

Hater å la meg undertrykke men har ikke akkurat noe valg...

Det skal ikke være nødvendig å krype til noen å si at man er dårlig, når man VET at man ikke er det!!!! Har du ikke noen du kan reise til sammen med datteren deres?

Kanskje han skjønner det hvis du tar med deg ho lille og reiser vekk til du blir bedre..

For "kryper" du til han. så utsetter du bare problemene lille venn :/

Skrevet

jeg hadde rett og slett eksplodert i sinne om det hadde vært min samboer! han hadde nå iallefall ikke fått så mye som sett på en pupp en gang! :rope:

har du ingen mor eller søster som kunne hjulpet deg så du kunne fått tatt deg en dusj?

Han fikk se de i går, angrer nå!!!:(((

Nei desverre :/ er alene med han og min datter..

Jeg får nåkk bare bite i meg smertene og dusje.. Får heller proppe i meg smertestillende etterpå :(

Skrevet

Det skal ikke være nødvendig å krype til noen å si at man er dårlig, når man VET at man ikke er det!!!! Har du ikke noen du kan reise til sammen med datteren deres?

Kanskje han skjønner det hvis du tar med deg ho lille og reiser vekk til du blir bedre..

For "kryper" du til han. så utsetter du bare problemene lille venn :/

Var jo i oslo alene.. Trodde jo han skulle savne meg litt..

Har i ettertid fått vite at han hadde barnevakt til dattera vår å selv lå hjemme på sofaen å sløvde.....

Da kunne han jo blitt med til oslo???!!

Klarer ikke reise noen steder nå.... :/ i vertfall ikke sammen med lille jenta min....

Skrevet

Jeg skriver fra mobilen Å han ser at jeg holder den så sa han" åååja du klarer å holde mobilen men ikke å smørre en brødskive???!!!" :s

Gjest halebein
Skrevet

Huff sweeti:(

vet ikke så mye om situasjonen din, men du sier han har vært slik hele tida? For en ynkelig og liten mann, som må psyke deg ned for å føle seg bedre. Og for en latmakk! Tar jeg helt feil om jeg tror du gjlør det meste ellers også, husarbeid og arbeid med datteren din?

Tenk over om dette er en erson du vil ha i livet ditt, når han ikke takler litt motgang i det hele tatt? Og enda viktigere: er dette en du vil ha i datterens dins liv?

Er han sjalu/føler seg truet av at du har forandret på puppene dine? At du har gjort noe godt for deg selv?

Jeg signerer på det de andre har skrevet ovenfor. Forklar til familien din hva som foregår, og la dem hjelpe deg. Bo litt hos dem en stund, så du får kommet deg litt. Og bestem deg for hva du vil med livet ditt, og få hjelp til å komme deg ut av detter forholdet om det er det du ønsker. Dette høres IKKE bra ut!

Husk: DU er god som du er, akkurat som du er!

God klem fra en annen i Nord Norge

• Liker 2
Gjest halebein
Skrevet

Jeg skriver fra mobilen Å han ser at jeg holder den så sa han" åååja du klarer å holde mobilen men ikke å smørre en brødskive???!!!" :s

dette her ondsinnet hersketeknikk! Dette skal ingne være nødt til å finne seg i! Hva er det neste? Hva skjer om du sier han i mot? Blir han fysisk da? Igjen, dette høres ikke bra ut!

Skrevet

Han fikk se de i går, angrer nå!!!:(((

Nei desverre :/ er alene med han og min datter..

Jeg får nåkk bare bite i meg smertene og dusje.. Får heller proppe i meg smertestillende etterpå :(

Hvis du skal dusje, så vil jeg bare gi deg et lite tips :) jeg syntes det gikk veldig greit å sette meg på huk i dusjen, og la puppene hvile på lårene.... Da slipper du å løfte armene for høyt og "alt" blir litt mer tilgjengelig... :) Og prøv å nyt den så godt du kan med masse godt varmt vann og litt egenpleie... Så kan du poppe litt piller etterpå og sove godt i natt :rodmer: (kanskje gubben også gjør det, og kommer på litt bedre tanker)

God klem fra meg :klemmer:

Skrevet

Takk for alle gode tanker <3

Må nåkk bare legge meg flat her å prøve å få han til å føle seg bra :(

Sku banka han litt ja :P eller ikke......ønsker han ikke noe vondt..

Bruker det bare som et uttrykk alså, jeg pleier bokstavlig talt ikke å banke inn fornuft hos min samboer selv om det kanskje hadde vært nødvendig av og til:p

MEN det burde ikke være nødvendig å legge seg flat og få han til å føle seg bra. Han burde skjønne at det er nødvendig å hjelpe en nyoperert samboer. Det bør skje uten en sur mine og drittkasting :/

Ville kanskje anbefalt å tatt smertestillende før du dusjer så slipper du forhåpentligvis å ha fullt så mye vondt.

Er han typen til å føle seg "truet" av de nye puppene dine? Hvis du skjønner hva jeg mener..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...