Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk takk :))

Tja, er nok ikke helt fornøyd enda...de er så store og ikke "falt ned".. men gubben er storfornøyd ihvertfall..ha ha :)

Har snakket med kirurgen siden jeg freaker ut om de ikke blir seende mer "naturlig" ut fremover..ha ha, maks utålmodig siden de bare er 1 uke gammel......

Kan prøve å legge ut, må bare finne ut hvordan ;)Eller ev sende privat om det går..

Har du hatt de du har nå lenge? Vært spennende å se hvordan high profilen blir etterhvert...

Ragpride, kan du sende bilde på PM til meg også? :) Du har ganske lik str som meg, og jeg lurer veldig på hvordan den størrelsen ser ut på andre :P hehe.. Sender gjerne i retur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Jeg skammer meg veldig, men nå i dag synes jeg plutselig puppene begynner å bli små! Herregud så grådig man blir :-p

3 dager siden op, hvor mye kommer de til å krympe? Jeg la under muskel om det har noe å si for krympeprosessen :-)))

Skrevet

Ragpride, kan du sende bilde på PM til meg også? :) Du har ganske lik str som meg, og jeg lurer veldig på hvordan den størrelsen ser ut på andre :P hehe.. Sender gjerne i retur!

Send gjerne pm til meg også! :) Er redd for at jeg skal føle det sånn som Ragpride, at de er fior store og unaturlig høyt oppe etc..

Skrevet (endret)

Nå må jeg bare klage å syte litt!!!

Etter at jg kom hjem har min psykiskehelse gått rett ned!

Samboer hjelper ikke til meg noe, sier at det var mitt eget valg at jeg ikke fortjener noe godt!!

Jeg må tvinge han til å hjelpe meg med vår datter på 14måneder.. Jeg er frustrert, gråter, har vondt og er sint!!

Hva skal jeg gjøre?

Måtte be pappa komme hit å han har hjulpet med å rydde

her . Jeg hadde filset hele huset før jeg dro men kom hjem til en svinesti!!!! Ååååh :(((((((

Endret av Sweeti
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre for å få han til å forstå meg!! :((((

Han bare sier "stakkars" på en stygg måte når han går forbi meg....

Skrevet

Er jo dusje dag idag men det kan jeg glemme.. Jeg klarer ikke dusje meg selv :'(

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Jeg skulle dasket han i hue og bedt han å skjerpe seg, og hjelpe deg, om vi hadde vært bekjent. Hva feiler det han?

Jeg vet ikke! Kjenner bare meg skikkelig liten og alene her nå :(

Skrevet

Samboer hjelper ikke til meg noe, sier at det var mitt eget valg at jeg ikke fortjener noe godt!!

Jeg må tvinge han til å hjelpe meg med vår datter på 14måneder.. Jeg er frustrert, gråter, har vondt og er sint!!

Hva skal jeg gjøre?

her . Jeg hadde filset hele huset før jeg dro men kom hjem til en svinesti!!!! Ååååh :(((((((

Jeg kjenner det stikker i hjertet når jeg leser sånn!! Var sånn far til dattera mi behandla meg mens jeg gikk gravid og etter fødselen!!

Gi han ett spark bak og be han stille opp for deg og lille jenta!! Skulle bare mangle!! ;)

Lykke til ;) Sender noen gode tanker din vei :*

Skrevet

Vet ikke hvem andre jeg skal snakke om dette til en dere.. Ingen andre som forstår :/

Gjest Kalia
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

fytti :kjefte: stakkars :( kossen kan han ver sånn mot deg når du nettopp har operert :( ? ville ann ikkje du sko det elle ? eg hadde ikkje fonne meg i det der alså.... her hjelpe sambo meg me ALT, han gjør alt for meg og sønnen min ( han er ikkje faren). han støtte og hjelpe meg 100%, hadde han oppført seg sånn så din sambo då hadde eg daua, eg slide masse me å bevega meg og gjør ting som dokk vett :gjeiper: og er virkelig avhengig av hjelp. forstår ikkje samboeren din at du trenge litt hjelp disse dagene ?

håpe han endre holdning alså, syns synd på deg!!

:klemmer:

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

I alle dager!!? hva har han sagt om dette i forkant da? Stakkar deg da, du trenger jo noen som kan pleie deg litt. Synes han oppfører seg lite modent og helt forferdelig. Dette handler jo om din, altså hans datters mors helse! Prøv å forklar han det at du kan få alvorlige komplikasjoner om han ikke hjelper til. Håper han kommer på bedre tanker.

Skrevet

Stakkar :tristbla: det er ikke greit når gubbene er i det hjørnet :riste: sender deg masse gode tanker....

Skrevet

Men iallverden da!!

Hvilken tåpe er det du har til mann?! Og hvordan kan du akseptere slikt??

Jeg håper for GUDS skyld at du holder puppene dine helt for deg selv når du blir bedre, han fortjener ikke å ta på en pupp engang!!

Stakkars deg, ble lei meg på dine vegne nå!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner det stikker i hjertet når jeg leser sånn!! Var sånn far til dattera mi behandla meg mens jeg gikk gravid og etter fødselen!!

Gi han ett spark bak og be han stille opp for deg og lille jenta!! Skulle bare mangle!! ;)

Lykke til ;) Sender noen gode tanker din vei :*

Hmm :/ stakkars deg.. :(

Han har vært sånn mot meg også hele tiden men av en eller annen absurd grunn trodde jeg kanskje han skulle skjønne omfanget av en operasjon......

Har jo prøvd å snakke mef han og forklare at jeg ikke prøver å straffe han på noen måte viss han tror det men han bare roper tilbake til meg å trykker meg ned...

Trist å se at han ikke stiller opp for meg engang når jeg virkelig trenger han.... Får han ikke til å forstå!! :(

Han klarer alltid å snu det til at det er meg det er noe galt med og at det er min skyld alt sammen

Skrevet

fytti :kjefte: stakkars :( kossen kan han ver sånn mot deg når du nettopp har operert :( ? ville ann ikkje du sko det elle ? eg hadde ikkje fonne meg i det der alså.... her hjelpe sambo meg me ALT, han gjør alt for meg og sønnen min ( han er ikkje faren). han støtte og hjelpe meg 100%, hadde han oppført seg sånn så din sambo då hadde eg daua, eg slide masse me å bevega meg og gjør ting som dokk vett :gjeiper: og er virkelig avhengig av hjelp. forstår ikkje samboeren din at du trenge litt hjelp disse dagene ?

håpe han endre holdning alså, syns synd på deg!!

:klemmer:

Du har på en måte hell i uhell.. Uheldig med tiden etter op men utrolig heldig med samboeren!!

Han syntes det var helt greit at jeg sku operere, han lovte meg full service og masse kos og hjelp men sånn ble det ikke.. :(

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Gjest Kalia
Skrevet

Du har på en måte hell i uhell.. Uheldig med tiden etter op men utrolig heldig med samboeren!!

Han syntes det var helt greit at jeg sku operere, han lovte meg full service og masse kos og hjelp men sånn ble det ikke.. :(

ja eg er nå iaf heldig me samboere min :) håpe han din sjerpe seg og holde det han lovte deg, det hadde eg krevd !! Det er jo kun for et par dager forhåpenligvis

Skrevet

Men iallverden da!!

Hvilken tåpe er det du har til mann?! Og hvordan kan du akseptere slikt??

Jeg håper for GUDS skyld at du holder puppene dine helt for deg selv når du blir bedre, han fortjener ikke å ta på en pupp engang!!

Stakkars deg, ble lei meg på dine vegne nå!

Når jeg blir bedre ja... Er jo, skala vi se.. En ho stund til.. Hadde jo opersjon pp fredah..

Jeg skriver med mobilen og han så det så sa han :ååja mobilen klarer du å holde men du klarer ikke å smørre en brødskive???!!!!"

Skrevet

I alle dager!!? hva har han sagt om dette i forkant da? Stakkar deg da, du trenger jo noen som kan pleie deg litt. Synes han oppfører seg lite modent og helt forferdelig. Dette handler jo om din, altså hans datters mors helse! Prøv å forklar han det at du kan få alvorlige komplikasjoner om han ikke hjelper til. Håper han kommer på bedre tanker.

Jeg har jo sakt at sårene kan revne og alt det men han bryr seg ikke.. Å før operasjonen viste han ingen tegn til at han ikke likte det... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...