Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hahaha, hva man ikke finner ut en uke etter OP!

Jeg har tydeligvis 375 high profile DELVIS under muskel!

Noen flere som har erfaring med å ha det delvis under???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nå måtte jeg trekke litt på smilebåndene her :)

De fleste som ikke kjenner en kroppsdel får vell litt lettere panikk men, ikke du jenta min ;) hheheh :) er sååå fint med moralsk støtte fra likesinnedde :) hadde aldri klart dette alene :)

Haha så bra, da hjalp innlegget mitt da! :-)

Skrevet

Dag 4 (operasjonsdagen er dag 1)

Jeg er i overraskende bra form på dagtid.

Natta blir litt kortere enn jeg hadde tenkt meg, men det er ikke pga smerter. Jeg blir bare så støl av å ligge på ryggen, så i dag var jeg opp klokken 04 :gjeiper: Men jeg tenner opp i peisen og koser meg alikevel!

I går kjørte jeg bil, var ute å gikk tur, og kosa meg skikkelig.

Har ikke behov for smertestillende i det hele tatt, har ikke tatt annet enn paracet mot stivheten.

Hvorfor iallverden gjorde jeg ikke dette tidligere?

Puppene har fått penere form allerede, jeg som la under muskel fikk jo den litt rare fasongen fra profil. Men den var borte nå i morges, så nedpressbåndet har en effekt, tydeligvis! :jepp:

Jenter, ikke la narkoseskrekk og andre ting som hindrer dere i og la være dette. Jeg var SÅ redd på forhånd, men det har vist seg å være ubegrunnet. Jeg er så glad nå, at jeg har ikke ord :danse:

Ønsker alle puppedamer en flott dag, og håper du Sweeti føler deg bedre!

Skrevet

Dette har jeg lurt litt på ogå. Jeg trener en del og er definitvt sterkest i overkropp. Syns derfor det høres veldig vondt ut og få det lagt under muskel. Noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar etter operasjon før mann kan gjenopta treningen?

Jeg trener også en del bryst, og fikk dermed beskjed om at jeg måtte legge den over for å ikke kutte deler av brystmuskelen. Har hørt at man bør legge under tidligere, men må nesten stole på kirugen. Hva fikk dere beskjed om på konsultasjon ang dette :-) ?

Skrevet

Jeg trener nå så mye jeg kan før operasjonen, men vet noen av dere hvordan det er med brystmusklene? Jeg trener ikke dem nå i frykt for om det blir "vondere" om de er mer trent før op, skal ha under muskelen

Dette har jeg også lurt på. Hmm

Skrevet (endret)

Etter hva jeg har lest så er delvis bak muskel det vanligste når man har lagt bak muskel :)

Fant dette på en svensk side:

Subglandular - Framför muskeln men under fett och körtelvävnad

Subfascial - Framför muskeln men under muskelhinnan

Submuscular - HELT bakom (implantatet döljs helt, bakom fler muskler)

Subpectoral - Delvis bakom (Bakom stora bröstmuskeln. Detta är den vanligaste bakomplaceringen)

Endret av Lillefy
Skrevet

Dag 4 (operasjonsdagen er dag 1)

Jeg er i overraskende bra form på dagtid.

Natta blir litt kortere enn jeg hadde tenkt meg, men det er ikke pga smerter. Jeg blir bare så støl av å ligge på ryggen, så i dag var jeg opp klokken 04 :gjeiper: Men jeg tenner opp i peisen og koser meg alikevel!

I går kjørte jeg bil, var ute å gikk tur, og kosa meg skikkelig.

Har ikke behov for smertestillende i det hele tatt, har ikke tatt annet enn paracet mot stivheten.

Hvorfor iallverden gjorde jeg ikke dette tidligere?

Puppene har fått penere form allerede, jeg som la under

muskel fikk jo den litt rare fasongen fra profil. Men den var borte nå i morges, så nedpressbåndet har en effekt, tydeligvis! :jepp:

Jenter, ikke la narkoseskrekk og andre ting som hindrer dere i og la være dette. Jeg var SÅ redd på forhånd, men det har vist seg å være ubegrunnet. Jeg er så glad nå, at jeg har ikke ord :danse:

Ønsker alle puppedamer en flott dag, og håper du Sweeti føler deg bedre!

Takk og i like måde :)

Jeg er jo også på Dag 4 , tenk! Dette går unna.. Jeg er fortsatt fryktelig støl og hoven men har ikke sånn direkte vondt.. Hvorfor får de sånn "klyster" (eller hva det nå heter) for å ta ut blod i usa men ikke vi i norge? Kjennes ut som jeg har en del blod under huden? oO

ååja.. Har ikke mer følelse idag heller,.

Foresten, idag er det dusje dag ;D

Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Hmm

Nå kommer det ett skudd i blinde fra min side her men jeg tror (merk dere TROR) at det kan være lurt å la brystmuskelen hvile før operasjon. En operasjon er en stor påkjenning i seg selv og tenk dere hvordan det blir vuss muskel i tillegg til å bli skjært i er utslitt fra før! Tror dere den bruker lengere tid på "ricovery" da? Det tror jeg.

Jeg trente ikke noe før operasjon, har faktisk aldri trent å jeg har heller ikke noe vondt.. Litt støl og stiv men ikke vondt.. Min brystmuskel var "uthvilt" før operasjon å klarer dette supert. Så jeg vil anbefale å legge vekk treninga for en stund.. Ingen krise det vell? Dere får nåkk av tid til å trene.. Pupper er jo ikke noe dere skal kjøpe hver dag! ;)

Skrevet

Etter hva jeg har lest så er delvis bak muskel det vanligste når man har lagt bak muskel :)

Fant dette på en svensk side:

Subglandular - Framför muskeln men under fett och körtelvävnad

Subfascial - Framför muskeln men under muskelhinnan

Submuscular - HELT bakom (implantatet döljs helt, bakom fler muskler)

Subpectoral - Delvis bakom (Bakom stora bröstmuskeln. Detta är den vanligaste bakomplaceringen)

Jøss, takk takk :) da er det ikke rart jeg har følt meg helt crappy ift hvordan jeg trodde det skulle bli..

Han sa det sikkert etter op, men jeg ble liggende i 6 timer etterpå til dem siden jeg fikk så lavt blodtrykk og kastet opp *grøss*, aldri igjen!!

Var heeeelt borte for å si det sånn :/

Skrevet

Foresten, jeg får IKKE av teipen som de satte på stingene etter op.

Med eller uten vann...

Løsner det med denne plasterlimfjereren tro??

Om ikke blir det et sant H å få de av... :gjeiper:

Gjest Kalia
Skrevet

heia kalia her :) fyste gang eg skrive skjøl på pcen på 1uka :gjeiper:

fekk sambo til å ta pcen opp på fanget :) eg ska snart på kontroll, kirurgen ringte sambo i går. Eg grue meg :( :( ane ikkje kossen eg ska klara det, slide max me å komma meg fram og tilbake fra doen, og nå ska eg ut og inn av bil og gå fra og til bilen :( ikkje minst sitta i bilen... einaste plassen eg sleppe ha smerter er i ein go stol og sengå :gjeiper:

beklage at eg ikkje svare alle så har svart innleggå mine,men føle eg ikkje kan masa på sambo om alt heile veien, vil sei TUSEN TAKK t dokk ALLE :) lese inne her kver time minst, så får alt me meg, kan bare ikkje svara :(

eg må ennå ha hjelp til alt :( stoooore smerter i eina brystet når eg gjør någe aent enn å sitta i go stolen elle sengå :( akuratt som någen stikke med ein kniv i brystet, når eg står i ro osv, er det som om någen skjere med ein kniv fram og tbake :( håpe det forsvinne snart og at turen til kirurgen er verdt smertene.....

Gratulere så masse til alle dokke andre så har fått nye pupper :) :)

Skrevet

heia kalia her :) fyste gang eg skrive skjøl på pcen på 1uka :gjeiper:

fekk sambo til å ta pcen opp på fanget :) eg ska snart på kontroll, kirurgen ringte sambo i går. Eg grue meg :( :( ane ikkje kossen eg ska klara det, slide max me å komma meg fram og tilbake fra doen, og nå ska eg ut og inn av bil og gå fra og til bilen :( ikkje minst sitta i bilen... einaste plassen eg sleppe ha smerter er i ein go stol og sengå :gjeiper:

beklage at eg ikkje svare alle så har svart innleggå mine,men føle eg ikkje kan masa på sambo om alt heile veien, vil sei TUSEN TAKK t dokk ALLE :) lese inne her kver time minst, så får alt me meg, kan bare ikkje svara :(

eg må ennå ha hjelp til alt :( stoooore smerter i eina brystet når eg gjør någe aent enn å sitta i go stolen elle sengå :( akuratt som någen stikke med ein kniv i brystet, når eg står i ro osv, er det som om någen skjere med ein kniv fram og tbake :( håpe det forsvinne snart og at turen til kirurgen er verdt smertene.....

Gratulere så masse til alle dokke andre så har fått nye pupper :) :)

Du har virkelig vært uheldig du.. :/ Hjelper ikke smertestillende noe heller? Håper det blir en grei kontroll og at du kan bli fort bra igjen :) Fortsatt masse god bedring! :)

Skrevet

Gratulerer med nye pupper:D

Hva synes du om resultatet? Jeg skal opp fra 325cc høy profil (som jeg har nå), til ca 400cc gøy profil. Har du noen bilder av resulatet? Hadde vært gøy å se, men forstår om du ikke vil legge ut:)

Gjest Kalia
Skrevet

Du har virkelig vært uheldig du.. :/ Hjelper ikke smertestillende noe heller? Håper det blir en grei kontroll og at du kan bli fort bra igjen :) Fortsatt masse god bedring! :)

ja har det :( klarte så vidt å komma meg inn og ut av bilen :gjeiper: flaut

nei paralagin forte virke ikkje i det heila tatt, fekk beskjed om å prøva vanlig ibux, ikkje alle paralagin forte virke på

det va ikkje mye de gjor, de såg på det, alt såg fint ud, sa eg måtte slappa masse av (eg tenkte bare at eg gjør jo ikkje någe aent enn det :( gå på do, og til sengå er det einaste eg gjør )

Tusen takk :) :)

Skrevet

ja har det :( klarte så vidt å komma meg inn og ut av bilen :gjeiper: flaut

nei paralagin forte virke ikkje i det heila tatt, fekk beskjed om å prøva vanlig ibux, ikkje alle paralagin forte virke på

det va ikkje mye de gjor, de såg på det, alt såg fint ud, sa eg måtte slappa masse av (eg tenkte bare at eg gjør jo ikkje någe aent enn det :( gå på do, og til sengå er det einaste eg gjør )

Tusen takk :) :)

Skjønner godt at det var flaut, og ikke minst vondt :/

Dumt at smertestillende ikke virker. Jeg fikk pinex forte, men ble dårlig og kasta bare opp av det så jeg ringte fastlegen og spurte om å få noe anna. Da fikk jeg Tramadol i stede og det funka ganske bra og jeg ble ganske trøtt når jeg tok det så fikk sovet meg gjennom en del av smertene i tillegg :gjeiper: På dagtid vel og merke.. Er ikke mye søvn å få om natta enda.

Kunne kanskje vært en idè å spør om å få det eller noe lignende?

Gjest Kalia
Skrevet

Skjønner godt at det var flaut, og ikke minst vondt :/

Dumt at smertestillende ikke virker. Jeg fikk pinex forte, men ble dårlig og kasta bare opp av det så jeg ringte fastlegen og spurte om å få noe anna. Da fikk jeg Tramadol i stede og det funka ganske bra og jeg ble ganske trøtt når jeg tok det så fikk sovet meg gjennom en del av smertene i tillegg :gjeiper: På dagtid vel og merke.. Er ikke mye søvn å få om natta enda.

Kunne kanskje vært en idè å spør om å få det eller noe lignende?

hmm det kunne eg kansje sport om ja, bare prøva ud ibux fyst :gjeiper: heldige du er så kan sova deg igjennom det :) :) sove du kansje formye på dagen siden du ikkje får sova på nattå ? keti du opererte deg ? (klare ikkje ha kontroll på alle her )

Skrevet

hmm det kunne eg kansje sport om ja, bare prøva ud ibux fyst :gjeiper: heldige du er så kan sova deg igjennom det :) :) sove du kansje formye på dagen siden du ikkje får sova på nattå ? keti du opererte deg ? (klare ikkje ha kontroll på alle her )

Klarer heller ikke å ha kontroll på alle her :P

Jeg ble operert 23.februar :) Den første tia sov jeg sittende i stresslessen også klarte jeg å ligge på sofan etterhvert med masse puter under ryggen. Liker ikke å ligge på ryggen og stivner helt så er derfor jeg ikke får sove så mye om natta. Pleier vanligvis bare å sove på siden og nå våkner jeg hele tia siden jeg føler at jeg må snu meg, men det går ikke enda :P

I dag skal jeg prøve å sove en hel natt i senga for første gang på 3 uker :D

Er du fornøyd med resultatet så langt? :) Eller har du kanskje ikke klart å se så mye på det og glede deg ordentlig over det med all smerten?

Skrevet

Gratulerer med nye pupper:D

Hva synes du om resultatet? Jeg skal opp fra 325cc høy profil (som jeg har nå), til ca 400cc gøy profil. Har du noen bilder av resulatet? Hadde vært gøy å se, men forstår om du ikke vil legge ut:)

Takk takk :))

Tja, er nok ikke helt fornøyd enda...de er så store og ikke "falt ned".. men gubben er storfornøyd ihvertfall..ha ha :)

Har snakket med kirurgen siden jeg freaker ut om de ikke blir seende mer "naturlig" ut fremover..ha ha, maks utålmodig siden de bare er 1 uke gammel......

Kan prøve å legge ut, må bare finne ut hvordan ;)Eller ev sende privat om det går..

Har du hatt de du har nå lenge? Vært spennende å se hvordan high profilen blir etterhvert...

Skrevet (endret)

Jeg trener også en del bryst, og fikk dermed beskjed om at jeg måtte legge den over for å ikke kutte deler av brystmuskelen. Har hørt at man bør legge under tidligere, men må nesten stole på kirugen. Hva fikk dere beskjed om på konsultasjon ang dette :-) ?

Jeg har ikke vært til konsultasjonstime enda. Skal det neste uke:)

Endret av enne
Skrevet (endret)

Nå kommer det ett skudd i blinde fra min side her men jeg tror (merk dere TROR) at det kan være lurt å la brystmuskelen hvile før operasjon. En operasjon er en stor påkjenning i seg selv og tenk dere hvordan det blir vuss muskel i tillegg til å bli skjært i er utslitt fra før! Tror dere den bruker lengere tid på "ricovery" da? Det tror jeg.

Jeg trente ikke noe før operasjon, har faktisk aldri trent å jeg har heller ikke noe vondt.. Litt støl og stiv men ikke vondt.. Min brystmuskel var "uthvilt" før operasjon å klarer dette supert. Så jeg vil anbefale å legge vekk treninga for en stund.. Ingen krise det vell? Dere får nåkk av tid til å trene.. Pupper er jo ikke noe dere skal kjøpe hver dag! ;)

Det jeg er mest bekymret for, er det at jeg kjenner og ser at jeg har mye brystmuskler. Å det er det jo for sent å gjøre noe med nå... de er jo allerede større en de var da jeg begynte å trene regelmessig, for ca 10 år siden.... Men nå skal jeg jo på konsultasjonstime nesuke uke, så da får jeg vel svar på det. Om man driver med hard styrketrening trenger musklene litt lengere tid på å "vile" seg, 1-2 dager er faktisk nok:) Etter 14 dager begynner forfallet igjen.... hørtes ikke helt pent ut, men "tilbake til start" igjen da ;) ;) ;)

Endret av enne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...