sinne Skrevet 13. mars 2011 #16641 Skrevet 13. mars 2011 nå får jeg litt hetta! det er 4 dager til OP og jeg har ikke skjønt forskjell på profilene dere snakker om og kirurgen har heller ikke sagt noe... noen som kan forklare meg litt om hva som gir hvilket resultat??
Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16642 Skrevet 13. mars 2011 Ja, jeg kan jo ikke snakkke med mannen eller venninner om dette puppegreiene hele tiden. Greit å være innom her så man får sin daglige dose med puppeprat, haha! Jeg kommer jo til å bli helt tullerusk innen det blir min tur til høsten. Da er jo dine pupper gamle og satte, hihi Jaa da kan jeg komme med masse tips og råd (forhåpentligvis) gleder meg på dine vegner jeg nå som min op er overstått! Blir spennende!!
Jenny A Skrevet 13. mars 2011 #16643 Skrevet 13. mars 2011 nå får jeg litt hetta! det er 4 dager til OP og jeg har ikke skjønt forskjell på profilene dere snakker om og kirurgen har heller ikke sagt noe... noen som kan forklare meg litt om hva som gir hvilket resultat?? Trodde det bare var runde implantater enten i moderat profil, eller høy profil? Ved høy profil bør man ha en del pupp/brystvev og litt underhudsfett dersom man ikke ønsker kant eller skygge på brystet. De blir vel en del mer fremtrendene dersom man velger høy profil. Kirurgen vil hjelpe deg å ta dette valget etter dine ønsker om utseende på puppene. Kirurgen sas til meg at jeg skulle ha moderat profil siden jeg ønsket mest mulig naturlig utseende og ikke glamourpupper. Jeg har lite pupp og lite underhudsfett. Anatomiske vet jeg ikke om det er noen forskjell på profilen eller ikke.
dingding Skrevet 13. mars 2011 #16644 Skrevet 13. mars 2011 Hvor lang tid tok det fra dere kom inn til dere reiste hjem? hvor lang tid tar operasjonen?
Snøfte Skrevet 13. mars 2011 #16645 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Er det noen som røyker her? Jeg gjør det, og har gjort det lenge! lurer på hvordan dere klarte å slutte å røyke uka før og etter operasjonen? Eller er det noen her som ikke klarte å slutte, hvordan gikk det da? Hei! Ja, jeg røyker. I mine papirer stod det at jeg ikke skulle røyke dagene før og etter op. Fra jeg var på konsultasjon til jeg skulle operere var det under 14 dager, så jeg kuttet ned i starten og holdt meg 3 dager før op. Dagene etter så fristet det ikke med røyk, så min første ble dag 4 etter op. Regner da dag for op. som dag 1. Det beste er jo å klare å slutte/holde opp for en stund, da helingsprosessen er mer optimal uten røyken.... Men som gammel innbarket røyker (som har prøvd å slutte flere ganger) så klarte jeg ikke legge røyken på helt på hylla Det har jeg bare klart når jeg har vært gravid.... Men det ser ut til å gå greit, nå er det 10 dager siden jeg opererte, og de gror fint... Endret 13. mars 2011 av Snøfte
Niliv Skrevet 13. mars 2011 #16646 Skrevet 13. mars 2011 Hvor lang tid tok det fra dere kom inn til dere reiste hjem? hvor lang tid tar operasjonen? Jeg var på klinikk Bergen, og der er de effektive Kom inn kl.07.15 og reiste hjem kl 10.15 Sykepleieren som var der med meg når jeg våknet tok meg med på toalettet så jeg fikk se de før jeg reiste hjem Det var veldig greit.
Jazne Skrevet 13. mars 2011 #16647 Skrevet 13. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
sinne Skrevet 13. mars 2011 #16648 Skrevet 13. mars 2011 Trodde det bare var runde implantater enten i moderat profil, eller høy profil? Ved høy profil bør man ha en del pupp/brystvev og litt underhudsfett dersom man ikke ønsker kant eller skygge på brystet. De blir vel en del mer fremtrendene dersom man velger høy profil. Kirurgen vil hjelpe deg å ta dette valget etter dine ønsker om utseende på puppene. Kirurgen sas til meg at jeg skulle ha moderat profil siden jeg ønsket mest mulig naturlig utseende og ikke glamourpupper. Jeg har lite pupp og lite underhudsfett. Anatomiske vet jeg ikke om det er noen forskjell på profilen eller ikke. ok TAKK ! jeg skal ha runde, og han hadde tenkt over muskel. ga han bare et ark med flere bilder av pupper jeg synes er fine.. da tenkte han sikkert sitt uten å si noe.. men utifra det du sier høres det ut som om jeg skal ha moderatprofil. jeg skal ikke ha noen glam pupper iallefall har jo litt pupp ifra før, jeg har bare fått ferdig tomme ammepupper uten å ha ammet....
dingding Skrevet 13. mars 2011 #16649 Skrevet 13. mars 2011 Jeg var på klinikk Bergen, og der er de effektive Kom inn kl.07.15 og reiste hjem kl 10.15 Sykepleieren som var der med meg når jeg våknet tok meg med på toalettet så jeg fikk se de før jeg reiste hjem Det var veldig greit. OI! Det var fort!! er det vanlig?
Niliv Skrevet 13. mars 2011 #16650 Skrevet 13. mars 2011 OI! Det var fort!! er det vanlig? Ja der er det vanlig,du får en lett narkose og lokalbedøvelse i puppene etter en er sovnet, og de annbefaler at en kommer seg hjem før lokalbedøvelsen går ut.Den varer bare ca 3 timer. Siden det ikke er så behagelig å sitte i bil etter op. Selve opperasjonen tar bare 50min.
Jazne Skrevet 13. mars 2011 #16651 Skrevet 13. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Niliv Skrevet 13. mars 2011 #16652 Skrevet 13. mars 2011 ok TAKK ! jeg skal ha runde, og han hadde tenkt over muskel. ga han bare et ark med flere bilder av pupper jeg synes er fine.. da tenkte han sikkert sitt uten å si noe.. men utifra det du sier høres det ut som om jeg skal ha moderatprofil. jeg skal ikke ha noen glam pupper iallefall har jo litt pupp ifra før, jeg har bare fått ferdig tomme ammepupper uten å ha ammet.... Jeg har fått vanlige runde Og de ser veeeeeldig ekte ut allerede.Oppererte den 21 feb. Det var det legen annbefalte meg for at jeg skulle få finest resultat. Tror det er best å høre på hva de mener siden alle er forskjellige. Form,brystvev osv. Mine er bare 220c men fyller fint ut en 75c og 70d. Jeg hadde veldig lite pupp før.
sinne Skrevet 13. mars 2011 #16653 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg har fått vanlige runde Og de ser veeeeeldig ekte ut allerede.Oppererte den 21 feb. Det var det legen annbefalte meg for at jeg skulle få finest resultat. Tror det er best å høre på hva de mener siden alle er forskjellige. Form,brystvev osv. Mine er bare 220c men fyller fint ut en 75c og 70d. Jeg hadde veldig lite pupp før. det høres bra ut :)kan jeg på bilde på PM? jeg gleder meg så mye!! er helt i hundre, det er så uvirkelig at det snart er min tur til dere som har lagt over muskel, hvor lenge tok det før dere kunne kjøre bil og fungere lit som normalt? Endret 13. mars 2011 av sinne
enne Skrevet 13. mars 2011 #16654 Skrevet 13. mars 2011 Hei:) Jeg tror ikke det er noen fare, følelsen kommer og går, og noen får ikke følelsen tilbake før etter et halvt år. og noen får ikke over hele brystet. Jeg har i en brystvorte, men ikke den andre, det er irriterende. Håper det ordner seg. Jeg har også mye vann i kroppen. Jeg veide 47 kilo rett før operasjon da jeg veide meg der, og nå etter så veier jeg 50, og jeg har ikke lagt innlegg på 1 1/2 kilo i hver pupp. Kirurgen sa det var vanlig med litt vann i kroppen og litt forsoppelse og treg mage etter narkose og medisiner. Jeg fikk ikke gjort "nr 2" før fire dager etter operasjonen :S (Too much info maybe :D Ha ha! ) Det skal gå seg til, men man kan jo prøve å unngå mye salt mat og snacks nå den første tiden, siden det er vannbindende. (Og jeg som har levd på potetgull denne uka! [/quote Treg mage er vel ganske vanlig etter narkose ja. Luft smerter er heller ikke uvanlig. jeg hadde "sting" helt opp til kragebena,(ved tidligere operasjon) fikk beskjed om at det var luftsmerter. Beste medisin for å få magen i gang igjen da, er faktisk å gå. Noe som kansje ikke er så enkelt for alle etter en slik operasjon.
Betty84 Skrevet 13. mars 2011 #16655 Skrevet 13. mars 2011 Må bare dele dette med dere puppevenner Idag var mannen min og jeg på besøk hos mamma og pappa.. Han skulle helle kaffe i koppen, samtidig som jeg "strakk" meg. Han presterer å helle all kaffen utover bordet og merket ingenting før det rant ned i fanget hans !! Pappa lo så han grein og mannen min var sprut rød i trynet! Fungerer på mange måter disse puppene altså Gratulerer til alle nye puppedamer! Og mange gode tanker til dere som skal operere! Dere vill ikke angre
Betty84 Skrevet 13. mars 2011 #16656 Skrevet 13. mars 2011 det høres bra ut :)kan jeg på bilde på PM? jeg gleder meg så mye!! er helt i hundre, det er så uvirkelig at det snart er min tur til dere som har lagt over muskel, hvor lenge tok det før dere kunne kjøre bil og fungere lit som normalt? Opererte en fredag, kjørte bil på søndag. Etter 4-5 dager fungerte jeg nogenlunde normalt, men var svært forsiktig med hva jeg foretok meg... Lykke til
9naah Skrevet 13. mars 2011 #16657 Skrevet 13. mars 2011 Hei! Ja, jeg røyker. I mine papirer stod det at jeg ikke skulle røyke dagene før og etter op. Fra jeg var på konsultasjon til jeg skulle operere var det under 14 dager, så jeg kuttet ned i starten og holdt meg 3 dager før op. Dagene etter så fristet det ikke med røyk, så min første ble dag 4 etter op. Regner da dag for op. som dag 1. Det beste er jo å klare å slutte/holde opp for en stund, da helingsprosessen er mer optimal uten røyken.... Men som gammel innbarket røyker (som har prøvd å slutte flere ganger) så klarte jeg ikke legge røyken på helt på hylla Det har jeg bare klart når jeg har vært gravid.... Men det ser ut til å gå greit, nå er det 10 dager siden jeg opererte, og de gror fint... Det hørtes bra ut I mine papirer står det at jeg ikke skal ha noen form for nikotin en uke før og en til to uker etter op.. Men jeg får bare prøve å redusere det litt, og håper på at alt går bra! Jeg også har prøvd å slutte flere ganger, men det går bare ikke
Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16658 Skrevet 13. mars 2011 Hvor lang tid tok det fra dere kom inn til dere reiste hjem? hvor lang tid tar operasjonen? Kom inn klokken 10, reiste hjem ca kl 18 Var der vell litt lengere enn gjennomsnittet
enne Skrevet 13. mars 2011 #16659 Skrevet 13. mars 2011 Jeg trener nå så mye jeg kan før operasjonen, men vet noen av dere hvordan det er med brystmusklene? Jeg trener ikke dem nå i frykt for om det blir "vondere" om de er mer trent før op, skal ha under muskelen Dette har jeg lurt litt på ogå. Jeg trener en del og er definitvt sterkest i overkropp. Syns derfor det høres veldig vondt ut og få det lagt under muskel. Noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar etter operasjon før mann kan gjenopta treningen?
9naah Skrevet 13. mars 2011 #16660 Skrevet 13. mars 2011 Må bare dele dette med dere puppevenner Idag var mannen min og jeg på besøk hos mamma og pappa.. Han skulle helle kaffe i koppen, samtidig som jeg "strakk" meg. Han presterer å helle all kaffen utover bordet og merket ingenting før det rant ned i fanget hans !! Pappa lo så han grein og mannen min var sprut rød i trynet! Fungerer på mange måter disse puppene altså Gratulerer til alle nye puppedamer! Og mange gode tanker til dere som skal operere! Dere vill ikke angre Haha, så morsomt :gjeiper: Må ha vert dødsflaut for mannen din da! Jeg gleder meg utrolig mye til jeg får nye pupper, det blir utrolig herlig å få noe som synes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå