Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16622 Skrevet 13. mars 2011 Takk for alle svar foresten, dere er gull verdt!! :) <3
Jenny A Skrevet 13. mars 2011 #16623 Skrevet 13. mars 2011 Med det så tenker jeg at det er en hevelse som ikke har vært der tidligere, og hvor den ene siden skiller seg vesentlig fra den andre for eksempel. ( men som du vet er jo ikke jeg operert, så ingen selverklært ekspert her altså) ;)dersom du tenker infeksjon så skal jo det da bli rødt og hissig har jeg skjønt, og gjerne med en infuensafølelse i kroppen,feber etc. Går nok bra dette Sweetie!
Gjest halebein Skrevet 13. mars 2011 #16624 Skrevet 13. mars 2011 Takk for alle svar foresten, dere er gull verdt!! :) <3 Fikk du mobilnr til kirurgen? Send en sms da vel bare for å være sikker. Min kirurg foretrakk sms, så kunne han ringe opp igjen og svare på mld når det passet han. Du har tross alt betalt for en tjeneste, og du har jo fått nr han av en grunn:)
boobjob Skrevet 13. mars 2011 #16625 Skrevet 13. mars 2011 Her kommer noen bilder Hadde tenkt til å sende før/etter bilder som PM til de som har etterlyst det, men jeg fikk det ikke til.. Kanskje det går senere, stod det var noe feil med bildeopplasteren.. Siden jeg ikke har veldig lyst til å poste nakenbilder rett her ute på forumet blir det altså etterbilder med sportsbh Satser på at det er bedre enn ikke noe! (Tatt 2 dager etter op) (Tatt 4 dager etter op) De var jo kjempe fine! Nederste bhen kjøpt på Cubus? Isåfall har jeg helt lik. Fornøyd? Jeg elsker dem jeg. har i svart og i hvit
Stimorol Skrevet 13. mars 2011 #16626 Skrevet 13. mars 2011 Da har en smukk venninne vært innom meg og vist meg hvordan nedpressbåndet skal sitte for sikkerhetsskyld :-D Jeg hadde det for slapt, og langt ned, av alle ting, hehe. Men mistenkte det jo selv, så greit å få vite hvordan det skal være. Ang sportsbher så har Carite noen gode, men ulempen med disse er at de ikke har åpning hverken foran eller bak, du må ha den på deg som en topp... Jeg skal sjekke på Cubus i morgen jeg, å se om jeg finner noen fra Triumph der. Jeg har Tri Action nå, og den er helt grei den også, men vil gjerne ha en å bytte med i disse ukene. Ellers ser jeg mange anbefaler en fra Lindex her? Så bra Jeg har kjøpt en fra Lindex som heter Swegmark i str 70 (var ikke noe cupstr etter det jeg forsto), men den ble for liten så må bytte den til uka. Rart å kunne si at en bh er for liten for meg Noen som har noe erfaring med denne bhen? Eller noen andre fra Lindex?
ragpride Skrevet 13. mars 2011 #16627 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hvorfor er det så mange som må ha bandasje på? Jeg fikk ikke det..ikke nedpressbånd heller..Tok 375 høy profil over muskel. Har kun en sportsbh som jeg våknet i, er kun stramt rundt, ikke over selve brystene... Har det noe å si for "formingen" ? vil ikke ha "kjegle-pupper"..ha ha Endret 13. mars 2011 av ragpride
Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16628 Skrevet 13. mars 2011 Hvorfor er det så mange som må ha bandasje på? Jeg fikk ikke det..ei nedpressbånd heller..Tok 375 høy profil over muskel. Har kun en sportsbh som jeg våknet i, kun stram rundt, og over selve brystene... Jeg har heller ikke nedpressbånd å jeg tok under muskel tror det er forskjellig praksis fra klinikk til klinikk!
Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16629 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Med det så tenker jeg at det er en hevelse som ikke har vært der tidligere, og hvor den ene siden skiller seg vesentlig fra den andre for eksempel. ( men som du vet er jo ikke jeg operert, så ingen selverklært ekspert her altså) ;)dersom du tenker infeksjon så skal jo det da bli rødt og hissig har jeg skjønt, og gjerne med en infuensafølelse i kroppen,feber etc. Går nok bra dette Sweetie! Den ene siden er jo vesentlig større men dette har jeg hørt er normalt? Ingen sterk smerte eller hissighet her så da senker jeg skuldrene Takk for svar dr jenny hihi <3 Endret 13. mars 2011 av Sweeti
Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16630 Skrevet 13. mars 2011 Fikk du mobilnr til kirurgen? Send en sms da vel bare for å være sikker. Min kirurg foretrakk sms, så kunne han ringe opp igjen og svare på mld når det passet han. Du har tross alt betalt for en tjeneste, og du har jo fått nr han av en grunn:) Jaa du har rett.. Skrev en melding å han sa at dette hørtes fint ut. Ikke noe å bekymre seg over *pust pust puuuuuust*
Jenny A Skrevet 13. mars 2011 #16631 Skrevet 13. mars 2011 Den ene siden er jo vesentlig større men dette har jeg hørt er normalt? Ingen sterk smerte eller hissighet her så da senker jeg skuldrene Takk for svar dr jenny hihi <3 Ja, er nok normalt med forskjell i hevelsen på puppene ja. Dr. Jenny, i wish! haha Ja, senk skuldrene. Så kan du jo ringe kontoret i morgen for å høre. Absolutt ikke noe å tenke over når man ringer i kontortiden i allefall!
ramp Skrevet 13. mars 2011 #16632 Skrevet 13. mars 2011 Jaa du har rett.. Skrev en melding å han sa at dette hørtes fint ut. Ikke noe å bekymre seg over *pust pust puuuuuust* Skjønner at du kan få litt hetta, men så lenge det ikke er rødt, betydelig mer hovent eler du har feber tror jeg du gjerne kan puste rolig ja Om det hjelper så kjenner jeg ikke undersiden av brystene mine nå, og om det kommer tilbake vet jeg jo heller ikke. Men akkurat nå (Var nettopp i speilet) så er jeg så overfladisk at jeg ikke klarer å bry meg, hahaha! For nå ER det iallefall noe der, om jeg kjenner det eller ei :gjeiper:
Coco7 Skrevet 13. mars 2011 #16633 Skrevet 13. mars 2011 De var jo kjempe fine! Nederste bhen kjøpt på Cubus? Isåfall har jeg helt lik. Fornøyd? Jeg elsker dem jeg. har i svart og i hvit Takk:) i liige måte får jeg vel nesten si:)) Er så fornøyd selv også, det regner jeg med du er og:) Veldig fornøyd med de ja, stemmer at de er fra Cubus:) Skal kjøpe en ny i svart, har kun hvit. Hvilken str har du i den? Syns du den har gått seg litt ut i str, det syns jeg.. Så tror jeg kjøper en mindre rundt, men cup'n er D, så den er vel ikke i større:) hihi..
Jenny A Skrevet 13. mars 2011 #16634 Skrevet 13. mars 2011 Dytter litt på denne 11.mars: Sweeti 20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg. Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt! 16.mars: dingding 23 år, 1 barn, 159cm, 57kg, bh:75a Skal opereres på Klinikk Arendal. Legen mente jeg ville få en c-cup med 300.. men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. det vil han se ved OP Under muskel.. Rund protese 17.mars: Sinne 21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic. 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 22. mars: 9naah 18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 25.mars: Stellinax 27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo. 14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup. Morten Haug Nobel clinic 14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken. 18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet. Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen. 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer. Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad. 30. september: Jenny A 30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.
Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16635 Skrevet 13. mars 2011 Ja, er nok normalt med forskjell i hevelsen på puppene ja. Dr. Jenny, i wish! haha Ja, senk skuldrene. Så kan du jo ringe kontoret i morgen for å høre. Absolutt ikke noe å tenke over når man ringer i kontortiden i allefall! Haha så mye tid som vi legger i dette skulle vi jo nesten fått en liten doktor grad snart Virker som vi er litt over gjennomsnittet opptatt av dette alle sammen her.. er vell grunnen til at vi har funnet hverandre i dette forumet også det er jo trossalt en "hemmelig verden" ;D
Sweeti Skrevet 13. mars 2011 #16636 Skrevet 13. mars 2011 Skjønner at du kan få litt hetta, men så lenge det ikke er rødt, betydelig mer hovent eler du har feber tror jeg du gjerne kan puste rolig ja Om det hjelper så kjenner jeg ikke undersiden av brystene mine nå, og om det kommer tilbake vet jeg jo heller ikke. Men akkurat nå (Var nettopp i speilet) så er jeg så overfladisk at jeg ikke klarer å bry meg, hahaha! For nå ER det iallefall noe der, om jeg kjenner det eller ei :gjeiper: Hehe, nå måtte jeg trekke litt på smilebåndene her De fleste som ikke kjenner en kroppsdel får vell litt lettere panikk men, ikke du jenta min hheheh er sååå fint med moralsk støtte fra likesinnedde hadde aldri klart dette alene
lilletenkende Skrevet 13. mars 2011 #16637 Skrevet 13. mars 2011 Dytter litt på denne 11.mars: Sweeti 20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg. Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt! 16.mars: dingding 23 år, 1 barn, 159cm, 57kg, bh:75a Skal opereres på Klinikk Arendal. Legen mente jeg ville få en c-cup med 300.. men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. det vil han se ved OP Under muskel.. Rund protese 17.mars: Sinne 21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic. 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 22. mars: 9naah 18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 24.mars: Lilletenkende 21 år, 172cm høy, ca 60 kg. 75 A/B (ulik str på bryst). Skal legge inne 250-320cc anatomiske, er ikke sikker på om det skal legges under eller over muskel enda. Opereres på Fornebuklinikken av Dr. Barstad i Oslo. 25.mars: Stellinax 27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo. 14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup. Morten Haug Nobel clinic 14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken. 18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet. Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen. 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer. Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad. 30. september: Jenny A 30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.
Jenny A Skrevet 13. mars 2011 #16638 Skrevet 13. mars 2011 Haha så mye tid som vi legger i dette skulle vi jo nesten fått en liten doktor grad snart Virker som vi er litt over gjennomsnittet opptatt av dette alle sammen her.. er vell grunnen til at vi har funnet hverandre i dette forumet også det er jo trossalt en "hemmelig verden" ;D Ja, jeg kan jo ikke snakkke med mannen eller venninner om dette puppegreiene hele tiden. Greit å være innom her så man får sin daglige dose med puppeprat, haha! Jeg kommer jo til å bli helt tullerusk innen det blir min tur til høsten. Da er jo dine pupper gamle og satte, hihi
9naah Skrevet 13. mars 2011 #16640 Skrevet 13. mars 2011 Er det noen som røyker her? Jeg gjør det, og har gjort det lenge! lurer på hvordan dere klarte å slutte å røyke uka før og etter operasjonen? Eller er det noen her som ikke klarte å slutte, hvordan gikk det da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå