Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk! Så deilig å høre! Men utg pkt mitt var helt horribelt! Hadde ammet mest på ene siden, så var skikkelig skjeivt, rart og stygt. Klarer ikke se på førbildet mitt i naken tilstand lengre. Jeg viste det til svigermor da jeg fortalte hva jeg hadde gjort, og fra og være helt ufortående til hvorfor jeg hadde valgt å operere, så var hun plutselig HELT enig i at dette nok ikke var så dumt å gjennomføre.

Jeg dusjet førstegang i går, og fikk se dem helt nakne uten plaster, og de var kjempefine! Litt høyt oppe, men synes det har bedret seg fra de første dagene. Det ser naturlig og fint ut, og ikke for voldsomt. Har vært sammen med et vennepar i går, og vært i kirken i et bryllup i dag, og ingen har sett rart på meg, eller bemerket noe. selv om jeg nå er i allefall en full C. Rart så stor forskjell 280 gram kan gjøre:) ikke minst for selvtillitten:)

Håper du er like fornøyd med dine:)

Helt fantastisk hva det gjør for selvtilliten :)

Nå er det helt greit at jeg har en mage som har tegn etter 2 graviditeter, for nå er det noe annet som utligner det :jepp:

Fantastisk å føle seg fin i topper, og se at jeg har en midje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte litt lengre oppe, men fikk ikke noen svar, så jeg spør igjen ;-)

Nedpressbånd: Hvor stramt skal jeg stramme det? Synes det var så slapt satt på av klinikken?

Støttebher... Kan jeg bruke noen andre enn den jeg fikk av klinikken? Jeg har noen andre her, men er redd stroppene blir for trange (De er ikke justerbare) og klinikken sa jeg ikke skulle løfte puppene med sportsbhen... Så hjelp, noen?

Ellers vil jeg si at jeg kjørte bil i dag og det gikk helt fint! :jepp:

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Jeg gikk med doble innlegg selv en stund :sjenert: For jeg syns etterhvert det ble så tydelig at jeg hadde ingenting :tristbla: Jeg var da en veldig liten A før op. Bikinier var jo bare umulig. Er 172 høy jeg og, men 75 kg. Puppene mine stod jo veldig lite i forhold til resten av kroppen, hadde lår men manglet pupper liksom.

Jeg la inn 325 under muskel, og har nå en 80 C :rodmer: Prøvde en 75D, og den passet den også.

Skal du ta under muskel? Jeg husker da jeg stod med størrelsen i hånda- den virket så stor! Og putta den i sportsBHn...wow, det var stort! Men som kirurgen sa, det minker litt ekstra når man tar under muskel. Så stol på kirurgen, han har både kunnskap og erfaring. Bare husk å si ifra hvordan du vil ha det, så han vet det :lur: Og en viss størrelse vil man jo ha, når man først gjør et slikt stort inngrep. For oss uten noe særlig fra før, så trenger vi jo litt ekstra. Jeg opererte på Nobel Clinic i Oslo.

Jeg tok snittet under brystet, som jeg har inntrykk av er det vanligste i Norge. Kirurgen sa veldig tydelig til meg at jeg kom til å få to arr, som ville være synlige resten av livet. "Oj" tenkte jeg. Men når jeg ser på dem et halvt år etterpå- så kunne det ha vært mye verre! Det er to tynne, kanskje 4-5 cm lange, streker. Mine har ikke blitt helt hvite enda da, så de er litt rødlige på en måte. Men likevel ikke sånn at de er så lette å få øye på. Kirurgen legger jo snittet i folden eller litt oppå brystet, slik at ikke arrene skal vise i feks bikinioverdel. Når jeg står oppreist, skygger puppene for arrene også. At de kommer til å bli enda mindre synlige- fint :fnise:

Ser det er mange her inne som opereres om dagen, virker nesten som en populær tid å gjøre det på?? Også akkurat i tide til sommeren.

Jeg var jo nesten "alene" i september :fnise:

Så heldig du er som har pupper nå! Tenker nesten ikke på noe annet om dagen, snakker høl i hue til venninner og kjæresten, blir nesten sliten av det selv :fnise: Gleder meg så at jeg har sommerfugler i magen hele tiden. Hihi

Jeg skal ta under muskel ja. Hører at det er vondere:( Men men, blir resultatet bra, så overlever jeg nok litt smerter ;)Har ikke hørt noe negativt om min kirurg, så satser på at han kan jobben sin!

Måtte du teipe arrene lenge, og hvordan er det med soling osv. Må du ha sun block og teip eller? Og hvordan var tiden etter? Har tatt 2 uker ferie fra jobben, håper det er nok :)

Ja, er så mange her at jeg nesten ikke greier å følge med lenger :) Er nok både pga sommeren, og at forumet har blitt bedre "kjent"

Skrevet

Jeg spurte litt lengre oppe, men fikk ikke noen svar, så jeg spør igjen ;-)

Nedpressbånd: Hvor stramt skal jeg stramme det? Synes det var så slapt satt på av klinikken?

Støttebher... Kan jeg bruke noen andre enn den jeg fikk av klinikken? Jeg har noen andre her, men er redd stroppene blir for trange (De er ikke justerbare) og klinikken sa jeg ikke skulle løfte puppene med sportsbhen... Så hjelp, noen?

Ellers vil jeg si at jeg kjørte bil i dag og det gikk helt fint! :jepp:

Hei :)

Jeg har nedpressbånd på.. Jeg strammer det så mye jeg kan, men ikke så mye at det blir for ubehagelig og vondt. Var innom og snakka med en sykepleier og ho tok det ikke på så stramt, men det var ikke veldig slapt heller..

Litt vanskelig å forklare egentlig :gjeiper:

Det skal jo stramme litt, men ikke så mye at det blir ubehagelig sa ho.

Du kan jo bare prøve å stramme det mer å se om det føles greit.

Hvor lenge siden er det du opererte? Klarer ikke å holde styr på alle her.. :P

Det med bh-er tør jeg ikke svare på. Jeg har lett etter en anna støttebh som er litt mer behagelig og billigere enn den jeg kjøpte på en klinkk i byen her, men har ikke funnet noen siden jeg synes de har vært så stramme i stroppene og som du sier så bør man jo ikke ha noe som løfter og strammer for mye. Noen som vet om noen bra og litt rimelige sportsbh-er?

Håper det hjalp litt hvertfall :)

Skrevet (endret)

Har ikke følelse i noen av puppene og heller ikke under armene!!! Er dette normalt og kommer den noen gang tilbake? Jeg synes også det ser ut som jeg har mye vann i kroppen og at den ene puppen er en del større?? Hjeeelp!!

Endret av Sweeti
Skrevet

Har ikke følelse i noen av puppene og heller ikke under armene!!! Er dette normalt og kommer den noen gang tilbake? Jeg synes også det ser ut som jeg har mye vann i kroppen og at den ene puppen er en del større?? Hjeeelp!!

Hei!

Det har jeg aldri hørt om før..... :( i papirene dine, står det ikke et telefonnr. til kirurgen eller noe, så får du ringt å hørt med dem?

Hilsen Snøfte....

Skrevet

du fikk moderate plus profil ? :)

Har tenkt på om jeg ønsker det selv, vil gjerne se bilde hvis du kan legge ut eller sende på pm ? :)

Skrevet

ææh, vet ikke hvordan jeg svarer folk her en gang :P

den heter High den profilen jeg har :) men er sikkert den som du snakker om :)

kan legge ut bilde etterhvert, må bare finne ut hvordan jeg gjør det :)

Skrevet

ææh, vet ikke hvordan jeg svarer folk her en gang :P

den heter High den profilen jeg har :) men er sikkert den som du snakker om :)

kan legge ut bilde etterhvert, må bare finne ut hvordan jeg gjør det :)

Skrevet

Hei :)

Jeg har nedpressbånd på.. Jeg strammer det så mye jeg kan, men ikke så mye at det blir for ubehagelig og vondt. Var innom og snakka med en sykepleier og ho tok det ikke på så stramt, men det var ikke veldig slapt heller..

Litt vanskelig å forklare egentlig :gjeiper:

Det skal jo stramme litt, men ikke så mye at det blir ubehagelig sa ho.

Du kan jo bare prøve å stramme det mer å se om det føles greit.

Hvor lenge siden er det du opererte? Klarer ikke å holde styr på alle her.. :P

Det med bh-er tør jeg ikke svare på. Jeg har lett etter en anna støttebh som er litt mer behagelig og billigere enn den jeg kjøpte på en klinkk i byen her, men har ikke funnet noen siden jeg synes de har vært så stramme i stroppene og som du sier så bør man jo ikke ha noe som løfter og strammer for mye. Noen som vet om noen bra og litt rimelige sportsbh-er?

Håper det hjalp litt hvertfall :)

Da har en smukk venninne vært innom meg og vist meg hvordan nedpressbåndet skal sitte for sikkerhetsskyld :-D Jeg hadde det for slapt, og langt ned, av alle ting, hehe. Men mistenkte det jo selv, så greit å få vite hvordan det skal være.

Ang sportsbher så har Carite noen gode, men ulempen med disse er at de ikke har åpning hverken foran eller bak, du må ha den på deg som en topp... Jeg skal sjekke på Cubus i morgen jeg, å se om jeg finner noen fra Triumph der. Jeg har Tri Action nå, og den er helt grei den også, men vil gjerne ha en å bytte med i disse ukene.

Ellers ser jeg mange anbefaler en fra Lindex her?

Skrevet

Da har en smukk venninne vært innom meg og vist meg hvordan nedpressbåndet skal sitte for sikkerhetsskyld :-D Jeg hadde det for slapt, og langt ned, av alle ting, hehe. Men mistenkte det jo selv, så greit å få vite hvordan det skal være.

Ang sportsbher så har Carite noen gode, men ulempen med disse er at de ikke har åpning hverken foran eller bak, du må ha den på deg som en topp... Jeg skal sjekke på Cubus i morgen jeg, å se om jeg finner noen fra Triumph der. Jeg har Tri Action nå, og den er helt grei den også, men vil gjerne ha en å bytte med i disse ukene.

Ellers ser jeg mange anbefaler en fra Lindex her?

Hei!

Nå vet jeg ikke hvor du bor i landet, men jeg fant gode sportsbh-er på XXL... De er jo ikke noe pyntelige, men gir god støtte og er behagelige rundt (omkretsen) Jeg husker desverre ikke hvilke bh som er på Lindex..... :klo:

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Gjest halebein
Skrevet

Feit du, din tullehøne!!! :lol:

Jeg tipper du er så vandt med å ikke ha pupper, at du føler deg generellt større på overkroppen nå, og det er du jo! Du har boobs!! :ler: Jeg har jo sett bildene dine, og du er jo kjempeflott! Riktig så lekker er du!

Kle deg slik du føler deg vel, gi en bæng i ha andre måtte tenke om det! Før eller siden vil det vises, og noen får mistanke. Du har jo gått opp flere str :biggrin: Det som er så flott at de som ikke står deg nær er som regel for feig til å spørre!

Vær stolt av kroppen din du!!

Og forresten, så flott at du føler deg så bra!

Stor klem!

Ha ha, din RAMP! Så søt du er! Ja kanskje jeg skal tenke litt mer sånn:) Ser på nytt på nytt nå, og hun mørke utenlandske har så fin topp på! Tettsittende og hun har ganske store pupper, det ser fint ut, og hun ser veldig nett ut. jeg gleder meg til å shoppe igjen!!! Huff at man nå skal bo i bygda, hvor nærmeste klesbutikk er en time unna:) Også har jeg jo nettopp vært i "storbyen" tromsø, men der shoppet jeg bare pupper, gitt! ;)

Skrevet (endret)

Vil ikke ringe å mase på kirurgen søndags kveld:((

Ingen som har hatt det sånn?? Har ikke noe følelse i puppene og under armene!! Få litt råd, er så rådvill :((

Endret av Sweeti
Gjest halebein
Skrevet

Hei:)

Jeg tror ikke det er noen fare, følelsen kommer og går, og noen får ikke følelsen tilbake før etter et halvt år. og noen får ikke over hele brystet.

Jeg har i en brystvorte, men ikke den andre, det er irriterende. Håper det ordner seg.

Jeg har også mye vann i kroppen. Jeg veide 47 kilo rett før operasjon da jeg veide meg der, og nå etter så veier jeg 50, og jeg har ikke lagt innlegg på 1 1/2 kilo i hver pupp. Kirurgen sa det var vanlig med litt vann i kroppen og litt forsoppelse og treg mage etter narkose og medisiner. Jeg fikk ikke gjort "nr 2" før fire dager etter operasjonen :S (Too much info maybe :D Ha ha! ) Det skal gå seg til, men man kan jo prøve å unngå mye salt mat og snacks nå den første tiden, siden det er vannbindende. (Og jeg som har levd på potetgull denne uka! :)

Skrevet

Hei!

Nå vet jeg ikke hvor du bor i landet, men jeg fant gode sportsbh-er på XXL... De er jo ikke noe pyntelige, men gir god støtte og er behagelige rundt (omkretsen) Jeg husker desverre ikke hvilke bh som er på Lindex..... :klo:

Da får jeg sjekke ut XXL neste gang jeg er på bytur! takk skal du ha for tips! :skravle:

Gjest halebein
Skrevet

Ingen som har hatt det sånn?? Har ikke noe følelse i puppene og under armene!! Få litt råd, er så rådvill :((

slapp av, stress ned:) Som oppmuntring så har jeg fått gradvis mer følelse over større og større del av brystet siden tirsdagen:) Det går så bra. Klem!

Skrevet

Ha ha, din RAMP! Så søt du er! Ja kanskje jeg skal tenke litt mer sånn:) Ser på nytt på nytt nå, og hun mørke utenlandske har så fin topp på! Tettsittende og hun har ganske store pupper, det ser fint ut, og hun ser veldig nett ut. jeg gleder meg til å shoppe igjen!!! Huff at man nå skal bo i bygda, hvor nærmeste klesbutikk er en time unna:) Også har jeg jo nettopp vært i "storbyen" tromsø, men der shoppet jeg bare pupper, gitt! ;)

Mente hvert ord, DRIT i andres tanker. Now it's your time to SHINE! Kjøp deg topper du har lyst på, og ikke skjul det du har gjort. Du er jo dritlekker! :digge:

Haha, måtte le litt av at du ikke kjøpte noen i Tromsø, for da kjøpte du pupper. Hihi, puppeshopping er det morsomste jeg har gjort, tror jeg! Bor visst litt slik som deg til jeg også, ikke akkurat storbyen utenfor døra. Men da kan man jo shoppe EKSTRA mye når man har sjansen vettu, og det blir ikke akkurat feil det heller! :briller:

Skrevet

Skjønner du blir engstelig, men dersom det ikke blir rødt og ekstra hovent så tror ejg ikke det er noe farlig. De sier jo det at man kan kutte noen nerver under operasjonen, så kan jo være det som er skjedd med deg. Mener å ha hørt at det som oftest bare er midlertidig. Men hvis du blir riktig engstelig så synes jeg du skal ringe, eller sende mail. Håper det går over og at du blir beroliget på en eller annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...