Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei! er helt ny her inne så har egentlig ikke så mye peiling på hvordan dette fåregår.

jeg ble operert på torsdag på fornebuklinikken, er 172 høy og 60 kilo ca, la inn 360 gram i hver under muskelen, i høy profil. ikke den alle høyeste men den som er i mellom medium og extra høy profil :) skal legge ut bilde her etter hvert om noen er intrisert i det.

men har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på:) hvordan er det med dere når det gjelder følelsen i brytvortene? nå er det jo bare noen få dager siden operasjon så di er jo kjempe håvene, men har fått litt følelsen i den ene brystvorten tilbake men ikke den andre, men samme dagen som operasjoen hadde jeg følselse i motsatt brystvorte. tror dere følelsen blir og komme i gjenn i begge? eller er det normalt å miste den?

håper på svar :)

Hvordan har du vært i form etter operasjonen? Mye vondt? kan du kjøre bil? :P

Hva var bh str din? og hva mente legen du ville få?

Vil gjerne se bilder!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til dere som er nyoperert :)

Hadde satt veldg pris på om dere kan skrive litt om dagene etter operasjonen..

Spes til dere som har fått under muskel :P (ihvertfall for min egen del)

Smerter, søvn, smertestillende, og andre ting som kan være greit å vite :)

Jeg er så spent, så spent!!! :D

Skrevet

Jeg gikk inn via brystvorten, og har bare positiv erfaring med det. Har ikke vondt og kirurgen min anbefalte det, for her ville arret bli minst synlig. :)

Absolutt å anbefale med andre ord.

Nå vil jeg legge til at jeg har hørt at melkegangene kan bli ødelagt når man går inn den veien. Så hvis du ønsker å amme, så ville jeg forhørt meg med kirurgen om det først. Jeg er ferdig med amming, så for meg var det et lett valg :)

Lykke til med operasjonen :) Skulle du opereres av Isern?

Skjønner! Jeg fortalte at jeg ikke hadde fått noen barn ennå, og at det var aktuelt for meg å amme. Så satser på at de vet hva de gjør :-) Jeg opereres av Isern om 25 dager, hurra.

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også Sweeti :) Henger litt etter her jeg.. Mye å lese på her inne ;p Veldig imponert over at du har gjort det her helt alene :) Du er tøff!

Tusen takk søta :)

Skrevet

Til dere som er nyoperert :)

Hadde satt veldg pris på om dere kan skrive litt om dagene etter operasjonen..

Spes til dere som har fått under muskel :P (ihvertfall for min egen del)

Smerter, søvn, smertestillende, og andre ting som kan være greit å vite :)

Jeg er så spent, så spent!!! :D

Dag 3, (operasjon er dag 1)

Kom meg opp av sengen selv i går, og hadde klart det i dag også, men jeg orket ikke prøve :gjeiper: Dagene har gått kjempebra. Jeg er stiv og støl, men sterke smerter har jeg ikke. Klarer fint å gå på do, sminke meg, lage meg mat og drikke osv. Ingen problemer :danse:

På natta er det litt kjipere, men det er bare fordi jeg skal sitte de første nettene. Tenkte å prøve å legge meg ned denne natta som kommer, må jo prøve. det verste er ikke puppene, men ryggen. Jeg er jo litt anspent både på dagtid og natta, så da blir det litt ryggvondt. Men alt i alt, helt supert, dette har ikke vært ille i det hele tatt. (Og jeg forventet meg det verste)

Jeg har under muskel.

Skrevet

Jeg vil også kikke ned og få den WOW-følelsen!!! Er også i permisjon, men ikke så veldig mye lenger. Skal jobbe litt igjen fra midten av april, så ha litt mer perm + ferie. Skal tilbake i full jobb fra august av. Håper jeg får like lite vondt som deg etterpå.. HERREGUD så lenge det er til 30.sept!

Det kan jeg garantere deg at du får! Wow følelsen altså! :danse:

Hvor lenge har du fri mellom operasjon og jobb? Om du har en uke, og ikke den tyngste jobben i verden, er jeg helt sikker på at det går bra.

Skrevet

Dag 3, (operasjon er dag 1)

Kom meg opp av sengen selv i går, og hadde klart det i dag også, men jeg orket ikke prøve :gjeiper: Dagene har gått kjempebra. Jeg er stiv og støl, men sterke smerter har jeg ikke. Klarer fint å gå på do, sminke meg, lage meg mat og drikke osv. Ingen problemer :danse:

På natta er det litt kjipere, men det er bare fordi jeg skal sitte de første nettene. Tenkte å prøve å legge meg ned denne natta som kommer, må jo prøve. det verste er ikke puppene, men ryggen. Jeg er jo litt anspent både på dagtid og natta, så da blir det litt ryggvondt. Men alt i alt, helt supert, dette har ikke vært ille i det hele tatt. (Og jeg forventet meg det verste)

Jeg har under muskel.

Jeg forventer også det værste. Har lest om andre som har så vondt at de ikke kan gjøre noenting. Håper jeg får det som du!! :) men er jo greit å være forberedt på at det kan gjøre skikkelig vondt!!

Skrevet (endret)

Her kommer noen bilder :)

Hadde tenkt til å sende før/etter bilder som PM til de som har etterlyst det, men jeg fikk det ikke til.. Kanskje det går senere, stod det var noe feil med bildeopplasteren..

Siden jeg ikke har veldig lyst til å poste nakenbilder rett her ute på forumet blir det altså etterbilder med sportsbh :)

Satser på at det er bedre enn ikke noe!

post-42329-0-90131600-1300008397_thumb.j

(Tatt 2 dager etter op)

post-42329-0-87565300-1300008841_thumb.j

(Tatt 4 dager etter op)

Endret av Coco7
Skrevet

Hadde tenkt til å sende før/etter bilder som PM til de som har etterlyst det, men jeg fikk det ikke til.. Kanskje det går senere, stod det var noe feil med bildeopplasteren..

Siden jeg ikke har veldig lyst til å poste nakenbilder rett her ute på forumet blir det altså etterbilder med sportsbh :)

(Tatt 2 dager etter op)

(Tatt 4 dager etter op)

Så flotte da var!! :D

Skrevet

Så flotte da var!! :D

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd!! :))) Og de blir bare finere og finere, er 10 dager siden op og de er myke, har sunket ganske godt og er akkurat slik jeg ville de skulle bli! Ingenting å være redd for :)

Skrevet

Det kan jeg garantere deg at du får! Wow følelsen altså! :danse:

Hvor lenge har du fri mellom operasjon og jobb? Om du har en uke, og ikke den tyngste jobben i verden, er jeg helt sikker på at det går bra.

Operasjonen er på en fredag, også skal jeg da på jobb en uke etter. Er jeg ikkehelt i form må jeg vel bare ta et par egenmeldingsdager. Har konstorjobb så ikke fysisk tungt nei :)

Skrevet

post-42329-0-90131600-1300008397_thumb.j

(Tatt 2 dager etter op)

post-42329-0-87565300-1300008841_thumb.j

(Tatt 4 dager etter op)

så fine! hvor mye har du lagt inn? og hva var du ifra før?

Skrevet

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd!! :))) Og de blir bare finere og finere, er 10 dager siden op og de er myke, har sunket ganske godt og er akkurat slik jeg ville de skulle bli! Ingenting å være redd for :)

De var virkelig kjempefine!!! Grattis så mye! :klemmer:

Skrevet

Operasjonen er på en fredag, også skal jeg da på jobb en uke etter. Er jeg ikkehelt i form må jeg vel bare ta et par egenmeldingsdager. Har konstorjobb så ikke fysisk tungt nei :)

Det er jeg sikker på at går kjempebra. Jeg ble operert for 2 dager siden, og kunne lett ha sittet ved en kontorpult i morgen.

Men når jeg leser andres historier her begynner jeg å lure på om det er noe rart med meg :gjeiper:

Skrevet

Så fint å høre at du er fornøyd!:) Schistad sa at så lenge jeg har sluttet å vokse i høyde, og har regelmessig mensturasjon, så kom de ikke til å bli særlig mye større. Så siden både min bestemor, og mamma har slitt med dårlig selvbilde pga flate bryster, tenker jeg at det ikke er noe vits å vente. Mamma har selv tatt silikon da. Men begge støtter meg i det (noe jeg er utrolig glad for. for jeg hadde gjort det uansett), selv om de synes det er trist at noen skal skjære i den lille jenta deres :fnise: Men hvorfor vente? Når man har komplekser. Gjør ikke dette for å se ut som en bimbo, som kanskje mange vil tro. Men kun for min egen del, for å føle meg vel med min egen kropp. Tror jeg nesten har bestemt meg for høy profil, men er ikke sikker. Alt er jo bedre enn de jeg har!:P

Jeg har en A cup, eller B med dobbelt innlegg, som jeg pleier å ha :fnise: Veier 60 kg og er 172 høy.

Hvor opererte du, og hvor mange g har du? Og hvor tok du snittet?

Jeg skal selv ha ca 360 :overrasket: Synes det høres så mye ut i forhold til andre her inne, men han sa jeg måtte HVERTFALL ha såppas om jeg skulle få en full C, siden jeg hadde så lite fra før av. Så må vel bare stole på han.. Hva endte du opp med?:)

Takker for svar, veldig hyggelig å bli tatt godt i mot her! :smilyblomst:

Jeg gikk med doble innlegg selv en stund :sjenert: For jeg syns etterhvert det ble så tydelig at jeg hadde ingenting :tristbla: Jeg var da en veldig liten A før op. Bikinier var jo bare umulig. Er 172 høy jeg og, men 75 kg. Puppene mine stod jo veldig lite i forhold til resten av kroppen, hadde lår men manglet pupper liksom.

Jeg la inn 325 under muskel, og har nå en 80 C :rodmer: Prøvde en 75D, og den passet den også.

Skal du ta under muskel? Jeg husker da jeg stod med størrelsen i hånda- den virket så stor! Og putta den i sportsBHn...wow, det var stort! Men som kirurgen sa, det minker litt ekstra når man tar under muskel. Så stol på kirurgen, han har både kunnskap og erfaring. Bare husk å si ifra hvordan du vil ha det, så han vet det :lur: Og en viss størrelse vil man jo ha, når man først gjør et slikt stort inngrep. For oss uten noe særlig fra før, så trenger vi jo litt ekstra. Jeg opererte på Nobel Clinic i Oslo.

Jeg tok snittet under brystet, som jeg har inntrykk av er det vanligste i Norge. Kirurgen sa veldig tydelig til meg at jeg kom til å få to arr, som ville være synlige resten av livet. "Oj" tenkte jeg. Men når jeg ser på dem et halvt år etterpå- så kunne det ha vært mye verre! Det er to tynne, kanskje 4-5 cm lange, streker. Mine har ikke blitt helt hvite enda da, så de er litt rødlige på en måte. Men likevel ikke sånn at de er så lette å få øye på. Kirurgen legger jo snittet i folden eller litt oppå brystet, slik at ikke arrene skal vise i feks bikinioverdel. Når jeg står oppreist, skygger puppene for arrene også. At de kommer til å bli enda mindre synlige- fint :fnise:

Ser det er mange her inne som opereres om dagen, virker nesten som en populær tid å gjøre det på?? Også akkurat i tide til sommeren.

Jeg var jo nesten "alene" i september :fnise:

Skrevet

så fine! hvor mye har du lagt inn? og hva var du ifra før?

Jeg la inn 370 i ene og 320 i andre, over muskel.

Før var jeg en liten 75b, nå er jeg ca 75d tenker jeg:)

Gjest halebein
Skrevet

Hei dere!

I dag er nypuppene mine 6 dager gamle, og i morgen begynner jeg på jobb igjen:)

Formen har vært helt fin de to siste dagene, men jeg merker når jeg går ute at det er litt verking i stingene når de humper opp og ned. Men jeg har kun brukt de sterke forte tabellettene de 2 første dagene, og her hjemme har jeg vært så og si uten smertestillende:)

Deilig!

Jeg tror det skal gå helt fint å jobbe (er lærer), men tror ike det blir noe skriving på tavla de første dagene. Jeg har prøvd masse klær for å finne ut hva jeg skal ha på meg de første dagene, slik at ikke elevene ser noe forskjell. (og kollegaene mine) Noen sa det var kjempelett å skjule en c cup under klær, men det er ikke så lett når brystene er så harde som de er, tross om jeg tar 2 sportsbher på. men så var jo utgangspunktet mitt minus a.

Jeg er veldig fornøyd, med hele prosessen og med resultatet - men et lite hjetesukk synes jeg er at jeg synes jeg ser litt "feit" ut! Jeg er bare 157 høy, og er lita og tynn, og vanligvis når jeg ikke har hatt pupper så har jeg sett litt atletisk ut, og bruker mye trange sportsklær siden jeg underviser mye i gym... men nå når jeg har disse nye fordelene mine, så passer ikke klærne like godt, og jeg synes jeg ser feit ut.

hvordan kler man seg egentlig med store pupper? Tips?

Hva ser fint ut, og hva ser bare vulgært ut?

Tenker jo at jeg nå må prøve å se mer "timeglass" ut,og markere midjen mer enn før. Da brukte jeg mer empiresnitt i topper o.l for å lage enillusjon av bryster. Har jeg nå topper med snitt under brystet på meg, så ser de jo enorme ut - og jg ser kjempefeit ut!

Hmmmm....må nok ta en gjennomgang i klesskapet, og så har jeg jo ingen bher som passer lengre, bortsett fra 4 sports bher pg t amme bher:S

Men hadde vært fint med noen klestips før man gjør nye innkjøp:)

Jeg la forresten inn 280 g, og gikk fra a minus til ca en c-cup.

Skrevet

Hei dere!

Formen har vært helt fin de to siste dagene, men jeg merker når jeg går ute at det er litt verking i stingene når de humper opp og ned. Men jeg har kun brukt de sterke forte tabellettene de 2 første dagene, og her hjemme har jeg vært så og si uten smertestillende:)

Deilig!

Jeg tror det skal gå helt fint å jobbe (er lærer), men tror ike det blir noe skriving på tavla de første dagene. Jeg har prøvd masse klær for å finne ut hva jeg skal ha på meg de første dagene, slik at ikke elevene ser noe forskjell. (og kollegaene mine) Noen sa det var kjempelett å skjule en c cup under klær, men det er ikke så lett når brystene er så harde som de er, tross om jeg tar 2 sportsbher på. men så var jo utgangspunktet mitt minus a.

Jeg er veldig fornøyd, med hele prosessen og med resultatet - men et lite hjetesukk synes jeg er at jeg synes jeg ser litt "feit" ut! Jeg er bare 157 høy, og er lita og tynn, og vanligvis når jeg ikke har hatt pupper så har jeg sett litt atletisk ut, og bruker mye trange sportsklær siden jeg underviser mye i gym... men nå når jeg har disse nye fordelene mine, så passer ikke klærne like godt, og jeg synes jeg ser feit ut.

Tenker jo at jeg nå må prøve å se mer "timeglass" ut,og markere midjen mer enn før. Da brukte jeg mer empiresnitt i topper o.l for å lage enillusjon av bryster. Har jeg nå topper med snitt under brystet på meg, så ser de jo enorme ut - og jg ser kjempefeit ut!

Hmmmm....må nok ta en gjennomgang i klesskapet, og så har jeg jo ingen bher som passer lengre, bortsett fra 4 sports bher pg t amme bher:S

Jeg har fremdeles små pupper, så dette blir bare gjetting fra min side. Men jeg snakket om dette med en venninne her om dagen. Hun er ca like stor som meg i kroppen, men har hatt genene på sin side når det kommer til puppene - folk pleier å tro at hun har silikon.

Jeg jobber i barnehage (og skal begynne lærerutdanning til høsten), så for meg er det også viktig at det ikke skal bli sånn "BOOM!!" når jeg kommer på jobb igjen og møter sjefer og foreldrene til barna i barnehagen. Min plan er å gradvis begynne å bruke litt baggy hettegensre, eller skjerf, og bh med innlegg. Og så fortsette dette etter operasjonen, bare med sportsBH. Det skal i teorien gjøre dem litt mer "ubestemmelig" i størrelse. Vet ikke hva som passer seg i en gymtime på skolen, men hettegenser er kanskje en idé der og? :)

Skrevet

Hei dere!

Deilig!

Feit du, din tullehøne!!! :lol:

Jeg tipper du er så vandt med å ikke ha pupper, at du føler deg generellt større på overkroppen nå, og det er du jo! Du har boobs!! :ler: Jeg har jo sett bildene dine, og du er jo kjempeflott! Riktig så lekker er du!

Kle deg slik du føler deg vel, gi en bæng i ha andre måtte tenke om det! Før eller siden vil det vises, og noen får mistanke. Du har jo gått opp flere str :biggrin: Det som er så flott at de som ikke står deg nær er som regel for feig til å spørre!

Vær stolt av kroppen din du!!

Og forresten, så flott at du føler deg så bra!

Stor klem!

Skrevet

Jeg velger å si at vi er i vår beste alder :klemmer:

Helt enig,i hodet mitt har jeg enda ikke bikket 27 :gjeiper:

Årene etter barna har komt, så har de vokst men jeg har jo ikke blitt eldre :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...