Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar Kristina :)

Jeg og ønsker meg en C-cup, men fikk vite med en gang at her var det ikke snakk om hvor mange ml jeg ønsket meg, men hva som passet kroppen min :sjenert: Prøvde jo ulike proteser, og større og større :ler:. De jeg endte opp med til slutt mente legen var i grenseland for hvor store de kunne være, syntes det så ut som en B-cup. Låne t.o.m målebåndet hans som lå der og det var bare B-cup ja... Håper jeg får fylle i noen ml til.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer kjempemasse til deg Melinda!!! :klem1:

Morsomt at du synes de ligner på mine ;)

Nå har det gått drøye 3 uker siden operasjonen min :)

Puppene mine ser mye mer naturlige ut nå, enn de gjorde i starten. de har fått mer form, og er ikke hovne oppe lenger. Drt er vanlig at de får normal form og mykhet etter noen uker, fikk jeg beskjed om :)

lykke ti med dine nye fordeler!

:klem: fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men 80 B er jo tilsvarende 75 c.. så da er det jo ganske bra!

Det har du jo rett i, ikke sikkert de blir så små da :ler: Jeg så jo meg selv bare med genser utenpå, en som var litt inntilsittende for å få rett resultat, men antar det ser bedre ut uten klær, så kanskje jeg må gå toppløs :legrine: Tuller :ler: Nei, jeg er blitt helt tullete jeg av denne størrelsen :)

Rosa Mirabella: Så godt å høre at du er fornøyd med puppene dine nå. Selv syntes jeg tiden går alt for seint. Men fordelen for meg at jo at magen kommer nok til å minke nå som jeg passer vekten, og da vil jo så klart puppene se større ut og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjempemasse til deg Melinda!!!  :klem1:

Morsomt at du synes de ligner på mine ;)

Nå har det gått drøye 3 uker siden operasjonen min :)

Puppene mine ser mye mer naturlige ut nå, enn de gjorde i starten. de har fått mer form, og er ikke hovne oppe lenger. Drt er vanlig at de får normal form og mykhet etter noen uker, fikk jeg beskjed om :)

lykke ti med dine nye fordeler!

:klem: fra meg!!!

Ja, dine er så pene så! :klappe: Det høres kjempebra ut, det at de blir mer myke. Da blir det kanskje litt enklere å se hvordan de blir...?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men 80 B er jo tilsvarende 75 c.. så da er det jo ganske bra!

Er det så..?? Det var jo litt morsomt, siden jeg er en 80B nå.. Da er de kanskje ikke såååå små som jeg skal ha det til... :forvirra: Det skal bli morsomt å gå å kjøpe "ordentlig" bh om en måneds tid. Da skjønner jeg sikkert mer hvor små/store de er... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så..?? Det var jo litt morsomt, siden jeg er en 80B nå.. Da er de kanskje ikke såååå små som jeg skal ha det til...  :forvirra:  Det skal bli morsomt å gå å kjøpe "ordentlig" bh om en måneds tid. Da skjønner jeg sikkert mer hvor små/store de er...  :sjenert:

Gitt om jeg og er spent på hvilken BH-str jeg ender på :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det KLØR, det KLØR, tiddeli bom.

Det er det det gjør, tiddeli bom.

Nå KLØR det mye mer enn før

tiddeli bom og tuttemei tu"

Ja, idag klør det virkelig på arrene under puppene. Vil bare åpne opp bh'n og kløøøøøøøøøøøøøøøøø....!! :roll:

Noen som også hadde det slik etter noen dager???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melinda: Vi har alle vært der.. kløingen er en del av legingsprosessen! Så du får nok leve med litt kløing en stund fremover ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Gratulerer Melinda!! :hoppe:

Tipper du føler deg som the top of the world!!! Så bra at du er i så god form! Heldig du er!

Nyt puppene dine :danse:

Idag er det 7 uker og 1 dag siden jeg opererte meg, alt er bare velstand :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest på ett annet forum om en jente som var til en plastisk kirurg (PK) i Trondheim, han anbefalte ikke anatomiske proteser da han mente alle bryst ville henge etter hvert :forvirret: Jeg blir helt sprø jeg som får så mange ulike beskjeder rundt om kring. Har dere jenter hørt noe slikt og?

Uansett spør jeg min PK på mandag når jeg skal ringe uansett. Typsisk meg å alltid være så usikker, gjelder det meste i livet, store problemer med å bestemme meg og tenker alltid nøye over ting, for nøye kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70: det er klart alle leger har forskjellige meninger om hva de mener man bør bruke. MEN, de protesene de har på Volvat er de eneste silikon protesene som er godkjedt i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løvinne70: det er klart alle leger har forskjellige meninger om hva de mener man bør bruke. MEN, de protesene de har på Volvat er de eneste silikon protesene som er godkjedt i USA.

Ja, det burde jo ha litt og si det og ja :)

Kunne ønske alle PK var enig om det meste jeg, hadde jo vært såå mye lettere for oss da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei Løvinne :klem:

Ser du har valgets kvaler!

Det er ganske stor forskjell på protesetypene og de har sin funksjon å dekke kravene til pasientenes anatomi. Noen kirurger blir spesielt fornøyd med sitt eget arbeid mht utseende på brystene til pasientene, og danner seg fort en favoritt, anatomisk eller runde.

Men uansett hvilke de opererer mest med, har de erfaring som er verdt å lytte til. Hos "min" klinikk er runde vanligst.

Runde proteser vil ikke være like fylte oppe når en står pga tyngdekraften, og derav ligne litt anatomiske i stående stilling. De vill fylles mest i nederste del.

Men de har veldig ulike "utrykk", anatomiske, runde, lav el høyprofil.

Mine er ikke trillrunde, men har fint volum hele veien og de er naturlig tyngst under når jeg står. Jeg hadde behov for å "fylle opp" litt oppe, hadde mest pupp under vorta jeg, før. Derfor runde.

Med avstand mellom puppene, lite brystvolum over vorten anbefales runde.

Har en litt hud, brystene er nære hverandre, el en ønsker litt naturlig fasong, anbefales anatomiske.

Størrelsene i ml oppfattes ulikt da volumet i protesene er enten likt overalt eller konentrert nede i bunnen av den.

Min kirurg anbefalte konsekvent ikke anatomiske til meg, da jeg trener og protesene kan snu seg og brystet vil få en abnorm form. Dette var skjelden, og helst hos de med protesen lagt over muskelen. (sikkert mye ulike utsagn om dette fra kirurgene)

Og fordi det ikke ville gitt meg volum oppe, avgjørende for meg.

Se på deg selv i speilet. Se litt på avstand og kjenn litt på substansen du har.

Er drømmepuppene runde og jevne? Eller naturlige med litt heng? C eller D?

Stol på kirurgen (husk at du har lett lenge etter den gode magefølelsen hva klinikk angår! :) ) Han ser nok ganske lett hva du kler, og skjønner hva du mener når du sier hva du ønsker. Hvis du ønsker en C, så kanskje du behøver rundt 300 ml. Dette vet han mye bedre enn oss her, siden han ser deg.

Jeg stolte på kirurgen jeg, og er superfornøyd! Ønsker deg lykke til! :klem:

:kose:

Dette hjalp sikkert ingenting, men måtte bare skrive noe.

Husk, ta heller for mye enn for lite, en blir fort vant, spesielt når man har de inni en trang sportsbh i ukesvis, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

El Caramba: Setter stor pris på ditt lange og utfyllende svar jeg :klem: Du har nok rett i det at kirurgene foretrekker det de gjør mest av, at jeg ikke tenkte på det da :sjenert:. Men som du sier, jeg vil heller ha for mye enn for lite, og håper jeg derfor kan fylle i litt mer. Er spent på hva han sier på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Håper dere finner ut av det sammen på mandag, blir spennende å høre hva dere blir enige om! Er det ikke gøy å glede seg til å få pupper? Jeg skulle gjerne skrudd tida tilbake å fått sommerfuglene på plass i magen igjen :ler: Men du kan tro at det er gøy på "denne siden" også, juhuu!! :sexy:

Jeg har liksom merkedag, puppelivet mitt før/etter 14 desember. Er så glad for at jeg gjorde det, håper vi alle sammen er like fornøyde hele veien, og at ingen av oss får plager med nypuppene våre! *bank i bordet*

Ønsker deg lykke til på konsultasjonen på mandag! :danse:

Hei LostSOUl :klem:

Hvordan går det med deg og dine underverker? Jeg sprader hjemme nå, med push up og trang genser. En liten pause fra sportsbhen bare ikveld, for å få en boost! Du kan tro jeg føler meg som en killerbabe, HAHA :tommelsmil:

Håper det går bra med deg, og dine!

Alle dere andre :klem:

Ha en fantastisk fredagskveld!!

Nå må jeg ta en tur foran speilet, å beundre meg selv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere finner ut av det sammen på mandag, blir spennende å høre hva dere blir enige om! Er det ikke gøy å glede seg til å få pupper? Jeg skulle gjerne skrudd tida tilbake å fått sommerfuglene på plass i magen igjen :ler:  Men du kan tro at det er gøy på "denne siden" også, juhuu!! :sexy:

Jeg har liksom merkedag, puppelivet mitt før/etter 14 desember. Er så glad for at jeg gjorde det, håper vi alle sammen er like fornøyde hele veien, og at ingen av oss får plager med nypuppene våre! *bank i bordet*

Ønsker deg lykke til på konsultasjonen på mandag! :danse:

Hei LostSOUl  :klem:

Hvordan går det med deg og dine underverker? Jeg sprader hjemme nå, med push up og trang genser. En liten pause fra sportsbhen bare ikveld, for å få en boost! Du kan tro jeg føler meg som en killerbabe, HAHA :tommelsmil: 

Håper det går bra med deg, og dine!

Alle dere andre  :klem:

Ha en fantastisk fredagskveld!!

Nå må jeg ta en tur foran speilet, å beundre meg selv! :ler:

Hei Caramba :D mine underverker har det bra, bortsett fra litt sviing og stikking i venstre bryst.. men det er mest sannsynlig nervene som vokser ut igjen..

Tatt litt pause fra push up bh'en, siden jeg er mye på skolen og fordi jeg føler den er litt stram.. har merker etter den når jeg tar den av..også gnager den på ribbeina mine.. mulig jeg må opp i F altså.. hehe..

Du er nok kjempelekker der du sprader rundt snuppa :legrine: Godt du er fornøyd!! Det er du ikke alene om gitt :P

Tenkte jeg skulle spraybrune meg nå, føler meg så vinterblek, så er på tide med litt glød :D får bare håpe det ikke blir skjolder..

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El Caramba og LostSOul: Kan skjønne dere må beundre underverkene deres, de er da ikke billige heller :ler: Ja, jeg gleder meg noe voldtsomt og gud så spennende det skal bli når jeg skal prøve vanlig BH etter noen uker, spent på hvilken str jeg ender på, men er og veldig spent på hvordan puppene bli seende ut og om jeg blir fornøyd med str :sjenert:

God helg puppejenter :ler: og vi andre som må nøye oss med de små vi har :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...