Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser også at nesten alle skriver at de vaska seg med hibiskrub.. det står ingenting om det i mine papirer.. må man det? står bare at jeg skal være nydusja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ramp: Legg gjerne ut bilde, eller sent på pm. :)

Skrevet

Er det noen av dere som fikk snittet rundt brystvorten forresten? Mange skriver at det strammer litt i brystfolden, men hvordan er det til dere som har gått inn via brystvorten? Det er nemlig der min kirug vil gå inn : ) 26 dager igjen, gleder meg!

Jeg gikk inn via brystvorten, og har bare positiv erfaring med det. Har ikke vondt og kirurgen min anbefalte det, for her ville arret bli minst synlig. :)

Absolutt å anbefale med andre ord.

Nå vil jeg legge til at jeg har hørt at melkegangene kan bli ødelagt når man går inn den veien. Så hvis du ønsker å amme, så ville jeg forhørt meg med kirurgen om det først. Jeg er ferdig med amming, så for meg var det et lett valg :)

Lykke til med operasjonen :) Skulle du opereres av Isern?

Skrevet

ramp: Legg gjerne ut bilde, eller sent på pm. :)

jeg skal ta bilder på tirsdag (Dusjedag) så da kan jeg sende deg på PM :-) Minn meg på det, ok? :-D

Skrevet

11.mars: Sweeti

20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg.

Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt!

16.mars: dingding

23 år, 1 barn, 159cm, 57kg, bh:75a

Skal opereres på Klinikk Arendal. Legen mente jeg ville få en c-cup med 300.. men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. det vil han se ved OP Under muskel.. Rund protese

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

22. mars: 9naah

18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer.

Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad.

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Gjest Kalia
Skrevet

Bandasjene med lim, måtte ha på i 3 dager:

post-42023-0-13015500-1299962942_thumb.j

Bilde i sports BH (Skal ta bilde uten BH når smertene er borte):

post-42023-0-69865300-1299962952_thumb.j

Skrevet

Må alle ha sånn bandasje på?

Skrevet

jeg skal ta bilder på tirsdag (Dusjedag) så da kan jeg sende deg på PM :-) Minn meg på det, ok? :-D

Det skal jeg gjøre. Tirsdag er notert ;) ååå, så heldig du er som får se vidunderne på ordenlig til tirsdag da :) Ikke lenge til i det heletatt. Skal du være lenge borte fra jobb eller? Hvordan føles muskelen ut foreløpig? Hvordan vondt er det? Er det som å være jævlig støl, eller?

Skrevet

hvorfor ble du bandasjert?

Gjest Kalia
Skrevet

du skriver som om du skal skrive et vanlig innlegg, eller svar, og når du er ferdig , scroller du ned siden litt og så ser du under overskriften "Legg til vedlegg" der klikker du, og finner bildet på datamaskinen din. jeg måtte formisnse mine bilder litt i paint først, siden det ikke var tillatt å laste opp så store bilder. men det var ganske enkelt. Håper det går bra med deg Kalia, og at du kommer deg til legen/kirurgen, slik at de får finne ut hva som er galt, og gjøre noe med det. Stakkars stakkars deg, vennen. sender mange gode tanker til deg.

Jeg har enda vondt i ene brystet, når det henger fritt. Er vondt innenfor stingene når brystet er løs fra sports BH, og jeg måtte holde det ope da jeg dusjet. E biiittelitt bedre i dag. Det andre brystet har vært, slik som deg, helt fint hele tiden. Du får ha lykke til.

Tusen tusen takk :) det går heilt fint når eg sitte i stress-less stolen, men hver gang jeg reiser meg eller beveger meg stikker det som en kniv. Skal på kontroll på mandag hvis det ikke har blitt bedre til da. Da er det tross alt 1 uke siden operasjonen så da bør jeg kunne fungere sånn noenlunde normalt. fortsatt samboeren som skriver. :gjeiper:

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Tirsdag er notert ;) ååå, så heldig du er som får se vidunderne på ordenlig til tirsdag da :) Ikke lenge til i det heletatt. Skal du være lenge borte fra jobb eller? Hvordan føles muskelen ut foreløpig? Hvordan vondt er det? Er det som å være jævlig støl, eller?

Jeg smugkikka i dag da jeg tok av kompressene, og jeg sier bare WOW!!!! helt sykt at de kan ta et så jævlig utgangspunkt, å få til noe sånt!

Jeg er i permisjon, men kunne lett ha jobbet om en uke, altså. Hadde vondt/var støl i går, i dag bare støl. Men når jeg sier vondt, mener jeg slettes ikke gråtevondt. Vondt å nyse/le/hoste om du skjønner :-) Og jeg har under muskel, som skal være værst. fatter det ikke jeg. Jeg grudde meg jo så fælt på forhånd!

Når jeg sitter kjenner jeg ikke noe, men når jeg beveger armene kjennes det ut som jeg er overtent :-)

Gjest Kalia
Skrevet

Ja alle får bandasjer på colloseum klinikken i stavanger tror jeg.

Den er ubehagelig og et mareritt og få av. :(

-Vær glade de som slipper den... :)

De fleste andre plasser får folk et bånd rundt tror jeg.

Skrevet

Jeg smugkikka i dag da jeg tok av kompressene, og jeg sier bare WOW!!!! helt sykt at de kan ta et så jævlig utgangspunkt, å få til noe sånt!

Jeg er i permisjon, men kunne lett ha jobbet om en uke, altså. Hadde vondt/var støl i går, i dag bare støl. Men når jeg sier vondt, mener jeg slettes ikke gråtevondt. Vondt å nyse/le/hoste om du skjønner :-) Og jeg har under muskel, som skal være værst. fatter det ikke jeg. Jeg grudde meg jo så fælt på forhånd!

Når jeg sitter kjenner jeg ikke noe, men når jeg beveger armene kjennes det ut som jeg er overtent :-)

Jeg vil også kikke ned og få den WOW-følelsen!!! Er også i permisjon, men ikke så veldig mye lenger. Skal jobbe litt igjen fra midten av april, så ha litt mer perm + ferie. Skal tilbake i full jobb fra august av. Håper jeg får like lite vondt som deg etterpå.. HERREGUD så lenge det er til 30.sept!

Skrevet

Noen som kan svae på hvor stramt nedpressbåndet SKAL være? Synes mitt ble satt på litt slakt, og jeg ser jo at jeg bør ha det litt strammere :skratte: les: Puppene under haken.

Gjest halebein
Skrevet

Det så ikke godt ut med de bandasjene nei:( kanskje du fikk dem siden du la under muskelen) Jeg som la over fikk bare bhen og to plaster. Men størrelsen ser jo veldig fin ut! De ser jo faktisk for store ut til sports bh'en din:) Så godt at du slipper smerter når du sitter i ro i alle fall. så får du hentet deg litt inn. Håper alt ordner seg for deg! Du har nå i allefall sen snill samboer som gidder å skrive her inne for deg. Det hadde jeg aldri fått min til å gjøre:)

Skrevet (endret)

Da tenkte jeg å komme med min fulle puppehistorie

Klokken 0915 møtte jeg opp på klinikken, og ble sittende en liten time å vente. Takket gud der og da for at jeg ikke hadde operasjon seinere på dagen, fasting er ikke helt min greie

Først kom en sykepleier inn og sjekket at jeg hadde tatt de medisinene jeg skulle ha tatt, og snakket litt med meg om oppvåkningen. Jeg fortalte min engstelse for å våkne med kvalme, som jeg har opplevd hver gang jeg har vært i narkose. "Hvorfor tror du det?" var svaret hennes. Jeg skal passe på deg, og jeg har medisiner mot sånt. Man skal ikke ligge kvalme hos oss. Og det var godt å høre :Nikke:

Kirurgen kom så å hentet meg, å vi endte opp på kontoret hans hvor han tegnet litt på meg, og vi pratet litt om str igjen.

Han syntes ikke jeg skulle ha noe under 300, i og med at jeg har en del skinn. Kanskje blir det 320, 340, eller 360 sa han. Gulp, tenkte jeg, det hørtes mye ut. Jeg gjenntok at jeg ikke ville ha struttepupper, men faste naturlige. Og det forsto han, jeg er jo ingen ungmø lengre. (31 år)

Så var det å gå inn i operasjonssalen. (Herregud som jeg grudde meg for narkosen) Det var 2 anestesi-sykepleiere der, som vasket meg, målte blodtrykk og puls. De var rolige og snille.

Så sier den manlige av dem, at nå setter jeg litt sovemedisin, så du får sove godt :-) Kjente det bruste inn, følte meg bare helt på en snurr, og der var jeg vekk. (IKKE UBEHAGELIG)

Så, noe som føltes ut som 2 sekunder senere, våkner jeg av **** nå må du våkne! Du er ferdig! :-) Var svimmel, men alldeles ikke kvalm. Fokuserte VELDIG på forhenget, prøvde å ikke være svimmel :eeeh: Etter en ca 20 minutter forsvant mye av det, men helt pigg var jeg ikke. Følte meg ikke dårlig, men var bare redusert, og følte meg sliten å ustø.

Kikket ned i sportsbh'en, og må si at det lille jeg så var virkelig VAKKERT! Spurte sykepleier på oppvåkning om hun visste str og om det ble over eller under muskel (Kirurgen ville se det an under op) og hun kunne fortelle at det ble 360 under. Hihihi, plutselig var ikke str skremmende lengre, jeg følte meg bare smashing!

Kort tid etterpå fikk jeg reise meg, og fikk hjelp av sp til å få på meg klærne. Kirurgen kom inn å sa: "Dette ble bra altså! Det ble virkelig kjempefint, du kommer til å bli så fornøyd!" Han fulgte meg ut, og tullet litt med meg før jeg kom ut til ledsageren min som satt spent på venterommet.

Jeg hadde stiv overkropp, strammet godt over øvre del, men alt i alt, LANGT I FRA slike smerter jeg hadde regnet med. Jeg sa det til mannen min, dette kunne jeg ha gjort igjen i morgen!!

Vi dro på hotellet, og slappet av litt. Jeg hadde ikke lyst på mat på klinikken, men nå smakte det virkelig med rundstykker med ost og paprika!

Nå er det litt over et døgn siden operasjonen min, og jeg tok av BH en i stad for å ta av kompressene og vaske bort litt tusj. OH MY GOD!!! Det er ikke mulig tenkte jeg da jeg så i speilet. Selvfølgelig er de hovne, og de sitter enda litt høyt oppe (Går med nedpressbånd) men de er virkelig flottere enn hva jeg trodde på forhånd :hjerter:

De er steinharde da, men det kan sikkert dere erfarne puppedamer svare på om er normalt?!

Nesten så jeg må beklage lang historie her men jeg vil bare betrygge dere som er like reddhare som meg at dette er INGENTING å spekulere på, eller grue seg for!!!!! Det har gått sååå bra!

Kle fra en lykkelig ramp, med boobs! ;)

GRATULERER!!!!

Dette var virkelig godt å høre!!! Jeg blir drit kvalm av narkose. Gruer meg litt for smertene, gruer meg INGENTING for selve narkosen, men gruer meg SINNSYKT til kvalmen etter operasjonen. Jeg har hatt narkose noen ganger før,og har fått høre at det står i sjonalen min på sykehuset at jeg blir uten om det vanlige kvalm etter narkose :tristbla:

Men det hjalp å lese om dine erfaringer :)

Endret av enne
Skrevet

Gratulerer til alle nyopererte! :sexy: Håper alt går bra!

I dag er puppene mine 3 uker og 5 dager. Opererte 15.Februar.

Ting blir virkelig bedre og bedre. De er også blitt veeeldig myke, kjennes så å si helt naturlige ut!! Noe som jeg synes er kjempe bra. De ser veldig naturlige ut også, utenom at huden enda er litt stram, og når jeg ligger så står dem jo opp som silikonpupper gjør :)

Jeg lever helt som normalt. Sover på magen og siden. Jeg klarer alt jeg vil.. Jeg jobber, vasker, støvsuger, har sex, ja alt som før. Skal begynne på Elixia den 1.april. Så satser på jeg er helt klar til å trene da, det har da gått 6 uker. Så håper det.

Har ikke noe vondt lenger heller. Litt stikking her og der av og til. Men det er greit. Har følesle i nesten hele puppen , utenom litt nederst på høyre pupp. Men det bryr jeg meg ikke om.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd.. Selv om jeg synes de ikke er så store lenger.. Mye vil ha mer kanskje?

BoobieGreed. :sjenert:

Jeg skal gå å måle meg på Change i Stavanger på tirsdag er planen, å se hva bh størrelse jeg er :)

Hvis jeg ikke blir fornøyd 6 mnd etter operasjonen, altså med vanlig bh og klær på, så blir det nok sparing til en ny operasjon.

Jeg synes størrelsen er helt ok uten klær. Men ikke med klær. Men håper det ordner seg når jeg kan bruke vanlig bh i rett størrelse :)

Hvis ikke blir det operasjon neste år igjen.

Alle andre fornøyd med sine pupper? :)

Skrevet

Hei, Kalia!

Kjenner meg veldig igjen med bandasjen du har på bildet:-) Var ikke mye godt å få av, men fytti for en lettelse :) dag 2 klippet jeg litt i kløfta og under armene, da orket jeg ikke mer av det stramme. Har til og med sår på ryggen etter bandasjen :snurt:

Håper virkelig du snart blir bedre :)

Hilsen Snøfte

Skrevet

hei! er helt ny her inne så har egentlig ikke så mye peiling på hvordan dette fåregår.

jeg ble operert på torsdag på fornebuklinikken, er 172 høy og 60 kilo ca, la inn 360 gram i hver under muskelen, i høy profil. ikke den alle høyeste men den som er i mellom medium og extra høy profil :) skal legge ut bilde her etter hvert om noen er intrisert i det.

men har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på:) hvordan er det med dere når det gjelder følelsen i brytvortene? nå er det jo bare noen få dager siden operasjon så di er jo kjempe håvene, men har fått litt følelsen i den ene brystvorten tilbake men ikke den andre, men samme dagen som operasjoen hadde jeg følselse i motsatt brystvorte. tror dere følelsen blir og komme i gjenn i begge? eller er det normalt å miste den?

håper på svar :)

Skrevet

hei! er helt ny her inne så har egentlig ikke så mye peiling på hvordan dette fåregår.

jeg ble operert på torsdag på fornebuklinikken, er 172 høy og 60 kilo ca, la inn 360 gram i hver under muskelen, i høy profil. ikke den alle høyeste men den som er i mellom medium og extra høy profil :) skal legge ut bilde her etter hvert om noen er intrisert i det.

men har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på:) hvordan er det med dere når det gjelder følelsen i brytvortene? nå er det jo bare noen få dager siden operasjon så di er jo kjempe håvene, men har fått litt følelsen i den ene brystvorten tilbake men ikke den andre, men samme dagen som operasjoen hadde jeg følselse i motsatt brystvorte. tror dere følelsen blir og komme i gjenn i begge? eller er det normalt å miste den?

håper på svar :)

Hei!

Jeg er også ny her, men opererte for 9 dager siden :) Jeg har over muskel, men har det samme som deg, følelse i den ene og ikke i den andre. Kjenner litt stikkninger av og til i den uten følelse så jeg håper det kommer tilbake. Etter som jeg har leste tidligere er det flere som har hatt det samme...? I mine papirer står det at følelsen kan komme og gå en stund....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...