Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

aha :) står du ikke på listen?

jeg bare gleder meg, er HELT i 100! sikker på at både samboer, mamma, pappa og søstra mi er drit lei alt puppe pratet mitt :daane:

Nei, jeg har ikke kommet på lista.. :)

Godt å høre at du også bare gleder deg!! :) Jeg VET det kommer til å være vondt og alt det der.. men jeg klarer ikke gure meg!! :)

Hehe, ja alle rundt meg er også lei av å høre om det.. :P er nesten mere puppeprat nå enn det var babyprat når jeg gikk gravid :P

Og jeg har venta i 1mnd på puppene, venta i 9mnd på babyen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke kommet på lista.. :)

Godt å høre at du også bare gleder deg!! :) Jeg VET det kommer til å være vondt og alt det der.. men jeg klarer ikke gure meg!! :)

Hehe, ja alle rundt meg er også lei av å høre om det.. :P er nesten mere puppeprat nå enn det var babyprat når jeg gikk gravid :P

Og jeg har venta i 1mnd på puppene, venta i 9mnd på babyen :P

hehe, jeg har aldri vært gravid.. men kan nok tenke meg at det er noe av det samme ja :)

kjenner jeg er litt redd for hvordan de blir når den dagen kommer hvor jeg skal ha barn.. men tenker kanskje å legge inn anatomiske og litt mer når jeg har fått de barna jeg vil ha( hvis jeg føler det er nødvendig da..)

Hvor skal du ta OP?

Skrevet

Da er jeg ferdig!!

Ble operert tidligere enn jeg trodde i dag, da de hadde fått en avbestilling :-D

Det ble 360 cc under muskel, og bortsett fra stivhet og skikkelig ømhet (verst mellom puppene?!) er jeg i mye bedre form enn jeg trodde jeg skulle bli :-D

Jepp Halebein, like gamle vi! Litt moro det å da, noen på samme alder som seg :-)

Skriver mer senere, jeg er så sliten...!

Klem :-)

Skrevet

hehe, jeg har aldri vært gravid.. men kan nok tenke meg at det er noe av det samme ja :)

kjenner jeg er litt redd for hvordan de blir når den dagen kommer hvor jeg skal ha barn.. men tenker kanskje å legge inn anatomiske og litt mer når jeg har fått de barna jeg vil ha( hvis jeg føler det er nødvendig da..)

Hvor skal du ta OP?

Føler ikke jeg kan si at jeg ikke skal ha fler barn, men foreløpig er ikke det en del av planen min :) Jeg elsker jobben min og kan ikke jobbe med det mens jeg går gravid pga skadelige gasser osv. pluss fødselsperm.. Så jeg skal ikke ha barn på leeeeeenge, hvis jeg skal ha fler i det hele tatt :) får heller fikse på de etterpå hvis det skulle skje.. :)

Jeg skal OP i arendal.. på klinikk Arendal :)

Hvor skal du?

kan være du har skrevet det før, men er så mange forskjellige som skriver her at det er vanskelig å følge med.. :P

Hvor mye skal du ha? Hva har du nå? osv.. :P

Gjest halebein
Skrevet

Da er jeg ferdig!!

Ble operert tidligere enn jeg trodde i dag, da de hadde fått en avbestilling :-D

Det ble 360 cc under muskel, og bortsett fra stivhet og skikkelig ømhet (verst mellom puppene?!) er jeg i mye bedre form enn jeg trodde jeg skulle bli :-D

Jepp Halebein, like gamle vi! Litt moro det å da, noen på samme alder som seg :-)

GRATULERER!!!!!!! Herlig! Endelig er du også ferdig! Nå må du bare komme deg gjennom de neste dagene:) Slapp av og kos deg med de nyanskaffne puppeluppsene:)

Skrevet

Heihei:) Synes det er veldig spennende å lese alle erfaringer og puppehistoriene, blir jo reint hekta her, kjenner jeg har en gruklump i magen allerede:P Vil gjerne være med på listen over de som skal opereres, er jo allerede torsdag 24 mars:O Prøver å dytte litt på om noen her har tatt anatomiske innlegg? og om hva dere mener om Dr. Barstad på Fornebuklinikken i Oslo...

Jeg er forresten 172 cm høy og veier rundt 60 kg, 21 år gammel. Skal ha anatomiske innlegg, vet ikke helt enda om jeg skal ha under eller over muskel, 250-300 gramm.

God klem til dere som akkurat har hatt operasjon:)

Skrevet

Føler ikke jeg kan si at jeg ikke skal ha fler barn, men foreløpig er ikke det en del av planen min :) Jeg elsker jobben min og kan ikke jobbe med det mens jeg går gravid pga skadelige gasser osv. pluss fødselsperm.. Så jeg skal ikke ha barn på leeeeeenge, hvis jeg skal ha fler i det hele tatt :) får heller fikse på de etterpå hvis det skulle skje.. :)

Jeg skal OP i arendal.. på klinikk Arendal :)

Hvor skal du?

kan være du har skrevet det før, men er så mange forskjellige som skriver her at det er vanskelig å følge med.. :P

Hvor mye skal du ha? Hva har du nå? osv.. :P

ok :)

Jeg skal på nobel clinic i oslo. Er ca 161 høy, ca 52 kg har vel omtrent en b igjen nå.. alt krympa VELDIG når jeg slutta på pillene for snart 1 år siden. det blir et sted mellom 250-300de skulle prøve litt under OP, men jeg heller mere mot 300 enn 250 :)håper vel på en stor c, liten d kanskje. det blir vel over muskel og profil er jeg litt usikker på. hva med deg?

Skrevet (endret)

Jeg er sånn ca 160.. 57kg.. 75a.. noen i samme sjangeren som har fått operasjon, eller skal få??

legen mente 300 ville bli en c-cup på meg.. Hva mener dere om det?

Endret av dingding
Skrevet

Da er jeg ferdig!!

GRATULERER!! :D

Skrevet (endret)

11.mars: Sweeti

20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg.

Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt!

16.mars: dingding

23 år, 1 barn, 159cm, 57kg, bh:75a

Skal opereres på Klinikk Arendal. Legen mente jeg ville få en c-cup med 300.. men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. det vil han se ved OP Under muskel.. Rund protese

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Før dere inn da jenter :)

Endret av Niliv
Skrevet

ok :)

Jeg skal på nobel clinic i oslo. Er ca 161 høy, ca 52 kg har vel omtrent en b igjen nå.. alt krympa VELDIG når jeg slutta på pillene for snart 1 år siden. det blir et sted mellom 250-300de skulle prøve litt under OP, men jeg heller mere mot 300 enn 250 :)håper vel på en stor c, liten d kanskje. det blir vel over muskel og profil er jeg litt usikker på. hva med deg?

Hehem ja jeg gikk på pilla når jeg ble gravid.. :P og når jeg da slutta med den ble de kjempesmå.. for å så bli kjempestore når jeg amma, og ENDA mindre når jeg var ferdig med det :P Legen min sa t jeg ville få en c cup med 300... men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. får jo bare se hva det blir :P jeg er 159, 57kg og har 75a nå.. jeg skal ha under muskel jeg da.. :/ og runde proteser :)

Skrevet

Da er jeg ferdig!!

Gratulerer :) Nå er det bare til å glede seg til vår og sommer :)

Skrevet

Gratulerer med nye fiiine pupper :)

Ble et veldig fint resultat,og fin BH.Fant ikke de her på vår spar kjøp.

Mine har nå blitt mindre,og begynner å se naturlige ut.

Må bare signere her! Halebein for en digg fasong du har fått!! :-) tror jeg og du er veldig like i overkroppen. Puppene dine ser smashing ut, virkelig!! Gleder meg sånn til å se mine egne :-)

Skrevet

Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt!

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Før dere inn da jenter :)

23år, 1 barn, 159cm, 57kg, bh:75a :)

Skal opereres på Klinikk Arendal 16mars. Legen mente jeg ville få en c-cup med 300.. men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. det vil han se ved OP :) Under muskel.. Rund protese :)

Skrevet

Da er jeg ferdig!!

Hei.

Hvor gamle er dere da?

Føler jeg er et 10 år eldre enn de fleste her inne ;)

79modell.

Skrevet

16.mars: dingding

23 år, 1 barn, 159cm, 57kg, bh:75a

Skal opereres på Klinikk Arendal. Legen mente jeg ville få en c-cup med 300.. men at det kanskje ikke var plass til mer enn 275.. det vil han se ved OP Under muskel.. Rund protese

22. mars: 9naah

18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn.

Morten Haug Nobel clinic

Redigert meg inn :)

Skrevet

Nillv, både jeg og halebein er 31 :-))) så da er jo du i samme alder som oss!

Skrevet

Takk :) Veldig fornøyd og,gleder meg enormt til å få vanlig BH på :)

Har før bilde og,men vil helst ikke legge de ut på her.Mindre vakkert syn.

Så visst noen kan fortelle meg hvordan jeg sender bilder privat så kan du få se de :sjenert:

Skjønner om du ikke har lyst å legge ut for hele verden :)

Tror ikke det skal være noe annerledes å legge ved bilder i PM som det er i et vanlig innlegg i forumet (men jeg har ikke prøvd på dette forumet). Om du allerede har lagt ut bildet et sted på nettet kan du kopiere linken til bildet (må slutte på .jpg eller lignende) og trykke på knapp nummer to til venstre for smilyen på toppen av innlegget. Der limer du inn linken. Ellers kan du legge ved filen som vedlegg ved å trykke på "bla gjennom..." under her du skriver inn.

For å sende meg en PM, så finn et innlegg jeg har skrevet (slik som her ;) ) og trykk på konvolutt-ikonet under nicket mitt. Da skal det komme opp et skrive-vindu, slik som når du poster innlegg på et forum :)

Takker hjerteligst på forhånd! :D

Skrevet

Om noen har før- og etterbilder så vil jeg gjerne se dem! :) Kan sende dem til meg på innboks, eller her. Jeg skal opereres 22.mars og har helt puppedilla nå, gru-gleder meg sykt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...