loxodonta Skrevet 11. mars 2011 #16461 Skrevet 11. mars 2011 Heihei Nå har jeg sittet å lest gjennom mange sider i denne dagboken. Og søker nå om medlemskap. Litt om meg: Jeg er 18 år (ikke gidd å kommenter at jeg er ung og burde vente) Har vært på konsultasjon på fornebuklinikken, hos Pål Schistad i januar. Fikk dato 20. juni. Måtte være ute i god tid, pga ferie fra jobb osv. Han lurte på hvilken strl jeg ville ha, så sa jeg at jeg ville ha en stor c cup. "Da må nok opp i en 360g ja" Sa han. Hehe. Så sier seg selv at her er det ikke mye fra før ;)Så nå sparer jeg som en gal. Så langt har jeg 16 000. Ble bestemt at jeg skulle ha moderat profil, men nå lurer jeg litt på om jeg vil ha høy? Noen meninger? Skal ha under muskel forresten Og er 172 høy, 60 kg. Veldig spennende å lese gjennom her, kommer nok til å komme masse spørsmål fra meg når tiden nermer seg. Klem Chikki Jo, jeg fikk veldig lyst å kommentere alderen din. Da jeg selv var 18 (snart 6 år siden!!), visste jeg at jeg kom til å ta operasjon en gang. Men fikk bare høre at jeg burde vente osv... Det jeg angrer på nå, er at jeg ikke gjorde det tidligere! Så lenge valget er gjennomtenkt og ikke forandrer seg med åra, så har jo ikke alder så mye å si. Hva slags profil, har jeg ikke så mye formening om. Jeg har selv moderat, og er veldig fornøyd med det. Men har heller ikke inntrykk av at de som har tatt høy har vært missfornøyd med det. Du er jo ung og passer litt mer spretne pupper. Mulig jeg hadde passet det selv også Jeg er uannsett veldig fornøyd. Med mitt utgangspunkt så skulle det ikke så mye til. Hvilket utgangspunkt har du? 1
Niliv Skrevet 11. mars 2011 #16462 Skrevet 11. mars 2011 Så etter-bildet ditt, og de ble jo driiitfine! Han har jo sikkert rett, og sånn sett kvier jeg meg litt for å gå til noen andre. Men det er sikkert like greit bare for å få bekreftet fra enda en at han har rett, tilfelle den neste sier at jeg ikke kvalifiserer i det hele tatt, eller noe slikt. Har snakka med jobben nå, og det ser ut som avspasering/ferie går i boks til da, så er meget mulig det blir nye pupper på meg i April! Du har forresten ikke et før-bilde også, så jeg ser litt hva du hadde til utgangspunkt for dine 220-innlegg? Takk Veldig fornøyd og,gleder meg enormt til å få vanlig BH på Har før bilde og,men vil helst ikke legge de ut på her.Mindre vakkert syn. Så visst noen kan fortelle meg hvordan jeg sender bilder privat så kan du få se de
Niliv Skrevet 11. mars 2011 #16463 Skrevet 11. mars 2011 førbilde 75 minus A (hadde ingenting...) Etterbilde innlegg på 280 g i hver pupp, runde, moderat profil over muskel Her er før og etterbilde fra Halebein, hvis pupper er hele 4 dager i dag!!! Jeg har fremdeles så vondt i det ene brystet, at jeg ikke har klart å ta av meg sports bh for å se skikkelig. Er helt smertefri hvis jeg sitter helt i ro. Jeg sniktitter jo selvfølgelig nedi bhen og de er så fine!!! jeg er superfornøyd! Den BH'en jeg har på meg er den berømte sparkjøp-bhen, den er helt helt grei den. Jeg har kjøpt 3 slike til 69 i ulike farger, og en "god" en som kostet en god del mer fra Triumph. Men den har knepping bak, så må vente litt med å bruke den. Jeg er veldig hoven, og er nok nå en c-d cup, tenker jeg, og jeg som bare ville ha B! Jeg håper de roer seg litt før jeg skal begynne på jobb. Jeg synes det er så rart at formen vår er så forskjellig etter operasjonen, noen er på shopping på dag 3, og tar bilder i nydelige bher og nakne og alt mulig, mens jeg ikke greier å ta borti brystet mitt, og det er ikke snakk om å reise seg fra senga engang:( Håper formen blir bedre snart. Har 3 barn jeg vil herje litt med (får abstinenser! SÅ gledes melding til alle dere som skal fylle opp i slarkete ammebryster, slik som jeg, og som kanskje har strekkmerker fra svangerskapet/amming på brystene: MINE HAR NÅ BLITT HELT BORTE!!!!!! ))) Juhuuuu for en glede! og lykke til til Sweetie, under henne operasjon. krysser fingrene for deg snuppa! Gratulerer med nye fiiine pupper Ble et veldig fint resultat,og fin BH.Fant ikke de her på vår spar kjøp. Mine har nå blitt mindre,og begynner å se naturlige ut.
dingding Skrevet 11. mars 2011 #16464 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Omg.. Snart er det min tur.. En skremmende men artig tanke Onsdag 16.mars kl 18.30 skal jeg under kniven... :D Jeg føler puppene mine blit mindre og mindre for hver dag som går.. og dagene går seinere og seinere Til dere som har fått de operert under muskelen, når kunne dere kjøre bil igjen?? Endret 11. mars 2011 av dingding
Lillefy Skrevet 11. mars 2011 #16465 Skrevet 11. mars 2011 Så nettopp på kalenderen og dessverre skal jeg ha mensen på operasjons dagen Ville helst sluppet det pga jeg får sykt menssmerter første dagen, men har det noe å si for operasjonen sin del?
loxodonta Skrevet 11. mars 2011 #16466 Skrevet 11. mars 2011 Er det noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan bade i svømmehall? Å hvor lenge måtte dere som har opperert venter før dere kunne kjøre bil igjen? Setter pris på svar I mine papirer (fra Nobel) stod det at man bør vente minst 4 uker med badekar, basseng osv. Da det var gått en måned, følte jeg likevel ikke for å ta en tur i svømmehallen. Med tanke på svømming, så tok det enda lenger tid før jeg følte det var vits å dra i svømmehallen for en treningsøkt. Det er vel egentlig bare å se an formen etter en måned. Kjøre bil kommer nok veldig an på formen det også. De første dagene burde det være uaktuelt. Men etter en uke kan man jo begynne å være mer aktiv. Jeg syns det var litt ubehagelig, å ratte stort og å gire. Så jeg unngikk heller bilkjøring de første to ukene. Jeg ville heller være litt forsiktig. Tok forresten under muskelen jeg og.
Niliv Skrevet 11. mars 2011 #16467 Skrevet 11. mars 2011 Jeg skal ha moderatprofil og skal opereres på volvat i bergen Skal ha det over muskel. Jeg gleder meg sykt mye jeg også, men er veldig nervøs for de dumme sprøytene men det går som det går, om jeg besvimer, så er det egentlig bare poestivt! da kjenner jeg jo ikke når de setter sprøytene Lykke til Håper du blir fornøyd med Volvat Har dårlig erfaring derfra(men på noe annet) og de er ikke så fornøyd de jeg kjenner som har vært der Men håper du får en positiv opplevelse
Gjest halebein Skrevet 11. mars 2011 #16468 Skrevet 11. mars 2011 jeg husker ikke hvem som spurte på forrige side om svømmehall...men dette lurer jeg også på? er gymlærer og vi skal ha svømming med elevene etter påske. Kan jeg det, eller må jeg få vikar? ser ikke at det står noe om klorvann i mine papirer. Noen spurte om bilkjøring - jeg tror du kan gjøre dette når du har sluttet på de sterke forte medikamentene, de er jo merket med trekant- og når du føler du har styrke nok i armene dine til å gire, brekke og styre rattet. jeg tror nok jeg vil vente en uke med dette. dessuten klare jeg ikke løfte minsta inn og opp i bilstolen. Nå skal jeg hoppe i dusjen for første gang etter operasjonen, og ta av de store plastrene over tapen. er så spent å se hvordan boobisene ser ut i "fri flyt" )) Har ikke hatt av meg sportsbh'en ennå, men i ettermiddag har formen vært utmerket! har ikke trengt noe smertestillende- så hvos dette va alt, så gikk det jo pyntelig for seg! Smerte i 4 dager må jo være overkommelig for et fint resultat:) Er så spent å høre fra Sweeti nå, hvordan det gikk med henne...håper på en update snart. Hvordan går det med deg Kalia nå?
Gjest halebein Skrevet 11. mars 2011 #16469 Skrevet 11. mars 2011 Så nettopp på kalenderen og dessverre skal jeg ha mensen på operasjons dagen Ville helst sluppet det pga jeg får sykt menssmerter første dagen, men har det noe å si for operasjonen sin del? Har hørt noen som er mer følsomme akkurat under mensen, og derfor har fått mer smerter, men tror dette er individuelt. Men se det på den lyse siden, nå kan du "fråtse" lovlig i sterke smertestillende, så da slipper du kanskje mer menssmerter enn vanlig:)
Niliv Skrevet 11. mars 2011 #16470 Skrevet 11. mars 2011 Så nettopp på kalenderen og dessverre skal jeg ha mensen på operasjons dagen Ville helst sluppet det pga jeg får sykt menssmerter første dagen, men har det noe å si for operasjonen sin del? Tror ikke det har noe å si,og så får du jo så mye smertestillende så tror det tar knekken på mens smertene og. Det hadde ikke hindret meg i å ta opperasjonen. Bare pass på at du ikke tar noe for mens smerter før opperasjonen som du ikke skal ta.Som eks.naproxen.
Gjest Kalia Skrevet 11. mars 2011 #16471 Skrevet 11. mars 2011 Kalia sier : Tusen takk for alle svarene og gode råd Har fått forlenger/skjøtestykke til bh (omkrets) nå, tror det hjelper. Ang bandasje; fikk masse bandasjer over brystet til skulderbladene, limet var sterkt, umulig å fjerne uten pasterfjerner. har tatt bilder kan nok legge ut etter hvert hvis noen ønsker. -jeg lurer også på når dere som tok under muskelen kunne kjøre bil?
Niliv Skrevet 11. mars 2011 #16472 Skrevet 11. mars 2011 11.mars: Sweeti 20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg. Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt! 17.mars: Sinne 21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic. 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 25.mars: Stellinax 27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo. 14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup. Morten Haug Nobel clinic 14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken. 18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet. Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen. 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 30. september: Jenny A 30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil. **** Oppdatert Dytter frem denne Er mangen nye her nå,har dere ført dere inn Kjekt å følge med på hvem som blir neste puppejente
dingding Skrevet 11. mars 2011 #16473 Skrevet 11. mars 2011 Ser at dere anbefaler meg å vente 1uke med å kjøre bil.. Dattera mi skal til faren sin på onsdagen jeg skal operere og så skal jeg hente ho på søndagen.. kan jeg klare å hente ho selv hvis jeg får han til å sette ho i bilen? Han vet ikke hva jeg skal.. :/
sinne Skrevet 11. mars 2011 #16474 Skrevet 11. mars 2011 oi, nå er jo jeg neste spent på hvordan det går med sweetie!
dingding Skrevet 11. mars 2011 #16475 Skrevet 11. mars 2011 oi, nå er jo jeg neste spent på hvordan det går med sweetie! Jeg skal dagen før deg.. Er du nervøs? jeg klarer ikke bli det.. bare gleder meg :D
chikki Skrevet 11. mars 2011 #16476 Skrevet 11. mars 2011 Jo, jeg fikk veldig lyst å kommentere alderen din. Da jeg selv var 18 (snart 6 år siden!!), visste jeg at jeg kom til å ta operasjon en gang. Men fikk bare høre at jeg burde vente osv... Det jeg angrer på nå, er at jeg ikke gjorde det tidligere! Så lenge valget er gjennomtenkt og ikke forandrer seg med åra, så har jo ikke alder så mye å si. Hva slags profil, har jeg ikke så mye formening om. Jeg har selv moderat, og er veldig fornøyd med det. Men har heller ikke inntrykk av at de som har tatt høy har vært missfornøyd med det. Du er jo ung og passer litt mer spretne pupper. Mulig jeg hadde passet det selv også Jeg er uannsett veldig fornøyd. Med mitt utgangspunkt så skulle det ikke så mye til. Hvilket utgangspunkt har du? Så fint å høre at du er fornøyd! Schistad sa at så lenge jeg har sluttet å vokse i høyde, og har regelmessig mensturasjon, så kom de ikke til å bli særlig mye større. Så siden både min bestemor, og mamma har slitt med dårlig selvbilde pga flate bryster, tenker jeg at det ikke er noe vits å vente. Mamma har selv tatt silikon da. Men begge støtter meg i det (noe jeg er utrolig glad for. for jeg hadde gjort det uansett), selv om de synes det er trist at noen skal skjære i den lille jenta deres Men hvorfor vente? Når man har komplekser. Gjør ikke dette for å se ut som en bimbo, som kanskje mange vil tro. Men kun for min egen del, for å føle meg vel med min egen kropp. Tror jeg nesten har bestemt meg for høy profil, men er ikke sikker. Alt er jo bedre enn de jeg har! Jeg har en A cup, eller B med dobbelt innlegg, som jeg pleier å ha Veier 60 kg og er 172 høy. Hvor opererte du, og hvor mange g har du? Og hvor tok du snittet? Jeg skal selv ha ca 360 Synes det høres så mye ut i forhold til andre her inne, men han sa jeg måtte HVERTFALL ha såppas om jeg skulle få en full C, siden jeg hadde så lite fra før av. Så må vel bare stole på han.. Hva endte du opp med? Takker for svar, veldig hyggelig å bli tatt godt i mot her!
Jazne Skrevet 11. mars 2011 #16477 Skrevet 11. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Jazne Skrevet 11. mars 2011 #16478 Skrevet 11. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
sinne Skrevet 11. mars 2011 #16479 Skrevet 11. mars 2011 Jeg skal dagen før deg.. Er du nervøs? jeg klarer ikke bli det.. bare gleder meg :D aha står du ikke på listen? jeg bare gleder meg, er HELT i 100! sikker på at både samboer, mamma, pappa og søstra mi er drit lei alt puppe pratet mitt
loxodonta Skrevet 11. mars 2011 #16480 Skrevet 11. mars 2011 Så nettopp på kalenderen og dessverre skal jeg ha mensen på operasjons dagen Ville helst sluppet det pga jeg får sykt menssmerter første dagen, men har det noe å si for operasjonen sin del? Vel, det lurer jeg og på! Glemte å spørre kirurgen om det... Jeg hadde mensen da jeg ble operert Husker jeg så helt forferdelig ut på op dagen, uten sminke, kviser, og lite fresh... Jeg fikk sykt opphovnet brystvorter, kanskje pga de var litt følsomme pga mensen. Ellers tenkte jeg ikke så mye på mensen i grunn. Hadde jeg pleid å være meget plaget med mensen, kan det jo være kjipt å ha mensen i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå