Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff så trasig då at du må bare ligge på ryggen.Slutten helt med smertestillende om kvelden 5 natten. Har vært veldig heldig,men det er sikkert fordi at jeg har hatt huden strekt så mye to ganger før.Var så stor som dette i begge svangerskapene.

I natt har jeg også lagt lit på magen.17 dager siden opperasjonen :)

Så bra at kunne slutte med smertestillende etter den 5.natta :) Og ikke minst fått strekt huden litt før. Jeg er veldig tynn og har lite fett/hud på brystet fra før av så her er det så stramt og ømt som det kan bli føler jeg :gjeiper:

Kan tenke meg det var godt å få lagt litt på magen. Det tør ikke jeg å prøve på før om lenge :P

Har kanskje fått infeksjon i det ene såret også :/ Var hos legen i går siden det plutselig begynte å blø en del natt til i går (tenkte at det er vel ikke vanlig og plutselig blø fra såret 2 uker etter en operasjon ?! så jeg ringte legevakta og de sa jeg måtte dra til fastlegen dagen etter) De tok bakterieprøver, la på kompress også ga de meg antibiotika for sikkerhetsskyld.

Krysser fingrene for at det blir helt bra uten noe mer komplikasjoner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kalia sier: Prøver nå å ta 1 paralgin forte hver 4de time.

Men kjenner jo at det river mellom dosene.

De ville ha meg inn på en kontrol siden jeg ennå trenger 8 paragin forte i døgnet, men jeg valgte å prøve det andre opplegget og avlyste . (Har lite lyst å ta av sports-bh'en :( )

Fikk 30 mere paralgin forte på onsdag.

Hvor stramt skal sports-bh'en egentlig sitte? var minst 20cm mellom festene bak før stramming, så det reiv skikkelig når den ble festet. :(

Jeg ville nok reist på kontroll, siden det høres ut som du har så mye vondt. Det kan jo være at du ikke reagerer så godt på paralgin forte, og evt fått noe annet.

Også hørtes det ut som om sportsBHn er altfor stram. Da vil det jo stramme unødig, sikkert ikke bra det heller. SportsBHn skal jo bare støtte protesene, slik at de sitter (litt stramt) i fred og kan gro. Ikke lage merker i huden, eller lage en pushup effekt, eller at det er vondt å ta av. "Tilpasset" de sportsBHn på klinikken eller? Test ivertfall en sånn ekstra-hempe, da får du plutselig noen cm ekstra, (selv om det hørtes ut til å være for lite det også.)

Skrevet

Så bra at kunne slutte med smertestillende etter den 5.natta :) Og ikke minst fått strekt huden litt før. Jeg er veldig tynn og har lite fett/hud på brystet fra før av så her er det så stramt og ømt som det kan bli føler jeg :gjeiper:

Kan tenke meg det var godt å få lagt litt på magen. Det tør ikke jeg å prøve på før om lenge :P

Har kanskje fått infeksjon i det ene såret også :/ Var hos legen i går siden det plutselig begynte å blø en del natt til i går (tenkte at det er vel ikke vanlig og plutselig blø fra såret 2 uker etter en operasjon ?! så jeg ringte legevakta og de sa jeg måtte dra til fastlegen dagen etter) De tok bakterieprøver, la på kompress også ga de meg antibiotika for sikkerhetsskyld.

Krysser fingrene for at det blir helt bra uten noe mer komplikasjoner:)

Skummelt :sjenert: og særlig så "lang" tid etter op. Glad i ettertid for at jeg slapp alle komplikasjoner, særlig når man bor langt unna klinikken. Du var til fastlegen? Det vet jeg ikke om eg hadde turt :sjenert: Må man så man selvfølgelig.

Skrevet

Skummelt :sjenert: og særlig så "lang" tid etter op. Glad i ettertid for at jeg slapp alle komplikasjoner, særlig når man bor langt unna klinikken. Du var til fastlegen? Det vet jeg ikke om eg hadde turt :sjenert: Må man så man selvfølgelig.

Ja er litt skummelt :/ Jeg ble operert på sykehuset i Østfold og det er 7 timer unna med tog så måtte dessverre bare gå til fastlegen. Skal på kontroll hos han som opererte meg om en uke heldigvis så får høre hva han har å si om saken :)

Skrevet

Heihei

Jeg er ny her, har lest mye her den siste uken, og søker herved om mdlemskap! :)

Jeg er 172 cm høy og veier 55kg. Skal opereres på Fornebuklinikken førstkommende onsdag, den 16. Mars. Jeg skal legge inn mellom 260-300g under muskel, og lurer veldig på hvor store pupper jeg kommer til å ende opp med! Jeg er 70A nå.

Dere som allerede er operert, fikk dere prøve forskjellige størrelser i en BH? I såfall, var størrelsen dere endte opp med annerledes enn dere hadde trodd? Jeg har hørt at man kan trekke fra ca 15-20% av størrelsen dersom man skal legge under muskel, har noen erfaring med dette?

Venter spent på svar, på forhånd takk! :biggrin:

Gjest Hikken
Skrevet

Er det noen her som er korte ( ca 160 ) og har hatt litt pupper før dere la inn silikon? Jeg har Stor B men vil gjerne opp til D. :sjenert:

Skrevet

kalia sier: Prøver nå å ta 1 paralgin forte hver 4de time.

Men kjenner jo at det river mellom dosene.

De ville ha meg inn på en kontrol siden jeg ennå trenger 8 paragin forte i døgnet, men jeg valgte å prøve det andre opplegget og avlyste . (Har lite lyst å ta av sports-bh'en :( )

Fikk 30 mere paralgin forte på onsdag.

Hvor stramt skal sports-bh'en egentlig sitte? var minst 20cm mellom festene bak før stramming, så det reiv skikkelig når den ble festet. :(

Hei!

Jeg er ny her, men har fulgt denne siden i noen uker nå som gjest... Jeg opererte også på Colosseumklinikken i Stavanger for 8 dager siden, og kjøpte med meg deres sportsbh. Den skal ikke sitte så stramt som det høres ut som du har. Vil absolutt anbefale deg å få en ny. Kanskje en som er litt mykere i strikken, da det ikke er så mye elastikk i bh-en. Følte selv jeg var ganske hoven i hele overkroppen etter operasjonen, og startet med å ha den på de ytterste hempene. Kanskje det hadde vært verdt å kjøpt en som er litt større i omkrets? Hun som hadde kjøpt på spar-kjøp la ut bilder tidligere, og den så veldig behagelig ut... :-) Jeg føler så med deg, det er ikke godt å ha så vondt og ubehagelig:-( håper virkelig du snart føler deg litt bedre, og jeg ville absolutt gått på den timen du fikk:-)

Måtte bare få svart deg, selv om jeg ser du har fått veldig mange gode svar tidligere også:-) Skal presentere meg skikkelig i et eget innlegg senere:-)

God bedring:-)

Hilsen Snøfte...

Skrevet (endret)

Kalia sier: Colloseum klinikken i stavanger. Kjøpte bh'en der men hadde bandasje først (helvete og få av, 2 flasker plasterfjerner 3t masse tårer.) Så tok ikke på bh'en før torsdag.

ca 20cm mellom festehempene bak på ryggen og måtte dra dem sammen, stramt som fy. :(

Hva i alle slags dager bandasje brukte de?? Høres jo ut som de har hatt superlim på den! Mine kunne de bare dra rett av, og var ikke vondt i det hele tatt.

Eg syns absolutt du bør skifte til en annen sportsbh som er litt større i omkrets. Selv om det kan gjøre vondt akkuratt når du tar den av, så kommer det nok til å bli mye bedre etterpå.

Og hvis du har like vondt i morgen syns jeg du børe gå å få en sjekk.

Lykke til!

Endret av lilleville85
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg ønsker herved også å søke om medlemskap:-)

Jeg har fulgt med på denne siden i snart en måned nå tror jeg, og har funnet mye nyttig info:-)En skikkelig super side :-) Ble op. på Colosseumklinikken i Stavanger for 8 dager siden, og er foreløpig veldig fornøyd. Jeg har lagt inn 300/325, er litt usikker på profil, over muskel:-) har gått fra en "fyldig" A til en fyldig C tror jeg ;-) Har ikke vært ute å prøvd noe bh ennå så jeg er litt usikker :-) hehe... Var en del sengeliggene de første 3 dagene, men føler meg i ok form nå :-) Er litt uvandt å ha litt tyngde på frontpartiet samt jeg får en følelse av at "noe" er i veien når jeg skal gjøre enkelte ting :-) hihi

Merker at dagsformen er veldig opp og ned, og at brystene kan gå fra å være normalt følsomme til superfølsomme.... Vet ikke om det er normalt, men jeg håper det :-)

Til dere som venter på op., så ønkser jeg dere lykke til:-)

Hilsen Snøfte:-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Heihei :) Nå har jeg sittet å lest gjennom mange sider i denne dagboken. Og søker nå om medlemskap.

Litt om meg: Jeg er 18 år (ikke gidd å kommenter at jeg er ung og burde vente)

Har vært på konsultasjon på fornebuklinikken, hos Pål Schistad i januar. Fikk dato 20. juni. Måtte være ute i god tid, pga ferie fra jobb osv. Han lurte på hvilken strl jeg ville ha, så sa jeg at jeg ville ha en stor c cup. "Da må nok opp i en 360g ja" Sa han. Hehe. Så sier seg selv at her er det ikke mye fra før ;)Så nå sparer jeg som en gal. Så langt har jeg 16 000. Ble bestemt at jeg skulle ha moderat profil, men nå lurer jeg litt på om jeg vil ha høy? Noen meninger? Skal ha under muskel forresten :) Og er 172 høy, 60 kg.

Veldig spennende å lese gjennom her, kommer nok til å komme masse spørsmål fra meg når tiden nermer seg.

Klem Chikki :):klemmer:

Endret av chikki
Skrevet (endret)

Heihei :) Nå har jeg sittet å lest gjennom mange sider i denne dagboken. Og søker nå om medlemskap.

Litt om meg: Jeg er 18 år (ikke gidd å kommenter at jeg er ung og burde vente)

Har vært på konsultasjon på fornebuklinikken, hos Pål Schistad i januar. Fikk dato 20. juni. Måtte være ute i god tid, pga ferie fra jobb osv. Han lurte på hvilken strl jeg ville ha, så sa jeg at jeg ville ha en stor c cup. "Da må nok opp i en 360g ja" Sa han. Hehe. Så sier seg selv at her er det ikke mye fra før ;)Så nå sparer jeg som en gal. Så langt har jeg 16 000. Ble bestemt at jeg skulle ha moderat profil, men nå lurer jeg litt på om jeg vil ha høy? Noen meninger? Skal ha under muskel forresten :)

Veldig spennende å lese gjennom her, kommer nok til å komme masse spørsmål fra meg når tiden nermer seg.

Klem Chikki :):klemmer:

:velkommen:

Jeg er også 18år, jeg skal ha operasjon neste tirsdag. Skal ha ca 270.. Jeg er 180 høg da. Og har en liten B ifra før av.. Jeg får full støtte fra foreldrene mine, siden de ikke har noe annet valg enn å støtte meg :) jeg er jo tross alt myndig nå. Har tenkt mye på dette i ca 1,5år, så jeg er helt sikker på avgjørelsen. Skal ha de inn gjennom brystvortene i lokalbedøvelse. Gruer meg sykt til lokalbedøvelsen, siden jeg er livredd sprøyter! Men håper det går bra, kanskje jeg besvimer før de setter inn sprøytene :skratte:

Skal få noe coctail greire før da (med tabletter elns i), men jeg ville fortsatt kjenne sprøytene sa kirurgen..

Endret av 9naah
Skrevet

:velkommen:

Jeg er også 18år, jeg skal ha operasjon neste tirsdag. Skal ha ca 270.. Jeg er 180 høg da. Og har en liten B ifra før av.. Jeg får full støtte fra foreldrene mine, siden de ikke har noe annet valg enn å støtte meg :) jeg er jo tross alt myndig nå. Har tenkt mye på dette i ca 1,5år, så jeg er helt sikker på avgjørelsen. Skal ha de inn gjennom brystvortene i lokalbedøvelse. Gruer meg sykt til lokalbedøvelsen, siden jeg er livredd sprøyter! Men håper det går bra, kanskje jeg besvimer før de setter inn sprøytene :skratte:

Skal få noe coctail greire før da (med tabletter elns i), men jeg ville fortsatt kjenne sprøytene sa kirurgen..

Så heldig du er :) Her heller har ikke foreldrene mine så mye valg, mamma har jo gjort det selv, så hun kan ikke si så mye ;) Har alltid visst at det er dette jeg ville gjøre om de ikke ble større. Å de ble de ikke, en knapp B. Hehe.

Hvilken profil skal du ha? Og hvor skal du opereres? Gleder meg til å høre hvordan det har gått:) Heldiggrisen, må vente helt til 20.juni. Å jeg greier ikke å tenke på annet. Hehe :fnise:

Skrevet

Så heldig du er :) Her heller har ikke foreldrene mine så mye valg, mamma har jo gjort det selv, så hun kan ikke si så mye ;) Har alltid visst at det er dette jeg ville gjøre om de ikke ble større. Å de ble de ikke, en knapp B. Hehe.

Hvilken profil skal du ha? Og hvor skal du opereres? Gleder meg til å høre hvordan det har gått:) Heldiggrisen, må vente helt til 20.juni. Å jeg greier ikke å tenke på annet. Hehe :fnise:

Jeg skal ha moderatprofil og skal opereres på volvat i bergen :) Skal ha det over muskel. Jeg gleder meg sykt mye jeg også, men er veldig nervøs for de dumme sprøytene :sjenert: men det går som det går, om jeg besvimer, så er det egentlig bare poestivt! da kjenner jeg jo ikke når de setter sprøytene :fnise:

Skrevet

Jeg skal ha moderatprofil og skal opereres på volvat i bergen :) Skal ha det over muskel. Jeg gleder meg sykt mye jeg også, men er veldig nervøs for de dumme sprøytene :sjenert: men det går som det går, om jeg besvimer, så er det egentlig bare poestivt! da kjenner jeg jo ikke når de setter sprøytene :fnise:

:fnise: Men tenk på så fin du kommer til å bli etterpå :D Kommer du bare til å få lokalbedøvelse, eller får du narkose i tilleg? Er vel litt skummelt om man må ligge våken? :sjokkert: Gleder meg helt sykt til å kjøpe bh og bikinier. Tenk på hvordan det kommer til å bli :D Er vært litt smerte da =)

Skrevet

:fnise: Men tenk på så fin du kommer til å bli etterpå :D Kommer du bare til å få lokalbedøvelse, eller får du narkose i tilleg? Er vel litt skummelt om man må ligge våken? :sjokkert: Gleder meg helt sykt til å kjøpe bh og bikinier. Tenk på hvordan det kommer til å bli :D Er vært litt smerte da =)

Tror jeg skal være våken :hakeslepp: men jeg bare lukker øynene, og håper det ikke lager så mye lyder! Jeg gleder meg utrolig mye til å gå på bikini og bh shopping, det skal bli skikkelig stas! Men det jeg gruer meg mest til er som sagt sprøytene.. Men den smerten som kommer etter operasjonen må man bare komme seg gjennom, fordi det er jo ikke noe ne kan gjøre med det etter operasjone, da er det gjort :) Gleder meg også til å føle litt ekstra tyngde der framme, har jo såvidt noe der nå liksom, hehe^^

Skrevet

Tror jeg skal være våken :hakeslepp: men jeg bare lukker øynene, og håper det ikke lager så mye lyder! Jeg gleder meg utrolig mye til å gå på bikini og bh shopping, det skal bli skikkelig stas! Men det jeg gruer meg mest til er som sagt sprøytene.. Men den smerten som kommer etter operasjonen må man bare komme seg gjennom, fordi det er jo ikke noe ne kan gjøre med det etter operasjone, da er det gjort :) Gleder meg også til å føle litt ekstra tyngde der framme, har jo såvidt noe der nå liksom, hehe^^

Oii, jaja. De vet sikkert hva de skal gjøre for å få deg til å føle deg trygg! Også får du sikkert beroligende. Er vel kun de første sprøytene du kjenner mest, for til flere man tar, til mer bedøvet er man, ville jeg tro da ;)Det går sikkert kjempe fint, gleder meg til å høre videre hvordan det går med deg! Lykke til =) Skal tenke på deg :klemmer:

Skrevet

Oii, jaja. De vet sikkert hva de skal gjøre for å få deg til å føle deg trygg! Også får du sikkert beroligende. Er vel kun de første sprøytene du kjenner mest, for til flere man tar, til mer bedøvet er man, ville jeg tro da ;)Det går sikkert kjempe fint, gleder meg til å høre videre hvordan det går med deg! Lykke til =) Skal tenke på deg :klemmer:

Takk :hoppendeglad:

Skrevet

post-41460-0-48392900-1299840858_thumb.jpost-41460-0-94211900-1299840880_thumb.j

post-41460-0-45055500-1299840960_thumb.j

førbilde

75 minus A (hadde ingenting...)

Etterbilde

innlegg på 280 g i hver pupp, runde, moderat profil over muskel

Her er før og etterbilde fra Halebein, hvis pupper er hele 4 dager i dag!!!

Jeg har fremdeles så vondt i det ene brystet, at jeg ikke har klart å ta av meg sports bh for å se skikkelig. Er helt smertefri hvis jeg sitter helt i ro. Jeg sniktitter jo selvfølgelig nedi bhen og de er så fine!!! jeg er superfornøyd!

Den BH'en jeg har på meg er den berømte sparkjøp-bhen, den er helt helt grei den. Jeg har kjøpt 3 slike til 69 i ulike farger, og en "god" en som kostet en god del mer fra Triumph. Men den har knepping bak, så må vente litt med å bruke den.

Jeg er veldig hoven, og er nok nå en c-d cup, tenker jeg, og jeg som bare ville ha B! Jeg håper de roer seg litt før jeg skal begynne på jobb. Jeg synes det er så rart at formen vår er så forskjellig etter operasjonen, noen er på shopping på dag 3, og tar bilder i nydelige bher og nakne og alt mulig, mens jeg ikke greier å ta borti brystet mitt, og det er ikke snakk om å reise seg fra senga engang:( Håper formen blir bedre snart. Har 3 barn jeg vil herje litt med (får abstinenser! :)

SÅ gledes melding til alle dere som skal fylle opp i slarkete ammebryster, slik som jeg, og som kanskje har strekkmerker fra svangerskapet/amming på brystene:

MINE HAR NÅ BLITT HELT BORTE!!!!!! :)))) Juhuuuu for en glede!

og lykke til til Sweetie, under henne operasjon. krysser fingrene for deg snuppa!

Oi så lekre da! :sexy: Gleder meg til det er min tur!!

Og så fantastisk at strekkmerkene ble borte, de har jeg nok av så håper jeg er like heldig :)

Er det noen her som er korte ( ca 160 ) og har hatt litt pupper før dere la inn silikon? Jeg har Stor B men vil gjerne opp til D. :sjenert:

Nå har ikke jeg operert enda da, men er 162 selv og har 70B nå, aå har jo litt pupp. Jeg vil også opp til D ;) Skal legge inn ca 280-300 cc :)

Skrevet

11.mars: Sweeti

20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg.

Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt!

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Oppdatert

Skrevet

Er det noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan bade i svømmehall? Å hvor lenge måtte dere som har opperert venter før dere kunne kjøre bil igjen?

Setter pris på svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...