Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

11.mars: Sweeti

20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg.

Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt!

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Oppdatert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter å venter på klinikken nå! Kun 5 minutter igjen....

Skjelver i kroppen... Skulle ønske jeg hadde noen her med meg...

Skrevet

Lykke til! Spent på å høre oppdateringer fra deg! :tommelopp: Det ordner seg vet du. Bare vær masse i ro, uannsett hvordan du føler deg.

Takk <3

Skrevet

Lykke til! Det går nok kjempebra og du kommer til å våkne :)

Jeg har hatt narkose 5-10 ganger før og har alltid våkna igjen :gjeiper:

Bruk resten av natta til å slappe av og ikke grue deg så mye (prøve hvertfall) :)

Takk <3

Skrevet

Lykke til i dag!! :) Det går helt sikker bra skal du se.

Takk <3

Skrevet

Lykke til i dag Sweetie! Skulle ønske det var meg :)

Skrevet

Tok ut tunge piercingen nå... Venter fortsatt..

Skrevet

Lykke til i dag Sweetie! Skulle ønske det var meg :)

Takk <3

Gjest halebein
Skrevet

Samboeren til Kalia her:

er det noen andre som sliter med at 2 paralgin forte hver 6 time ikke er nok?

Hun tok av bandasjen i går, og det verker noe forferdelig etter hun fikk på en stram sports-bh.

Noen andre som slet med at sports-bh'en ikke rakk rundt og måtte strekke den dritstramt for å få den på?

Operasjonen var på mandag under muskelen.

Jeg!

Jeg fikk da beskjed og å ta en fortetabelett sammen med en vanlig paracet hver 3 time. Mye bedre. også to jeg to pinex forte til kvelden. Jeg hadde nok kjøpt en litt større sportsbh da til henne, om jeg var deg. Jeg er helt smertefri i det ene brystet, men ikke det andre, det er vondt bare jeg kommer borti det. Har ennå ikke turdt å ta av sportsbh.

Huff da, Kalia, håper det bedrer seg. Ta kontakt med klinikken og få mer smertestillende!!!!! Kroppen trenger ro fra smertene til å hele seg skikkelig, for at resultatet skal bli bra!

Gjest halebein
Skrevet (endret)

post-41460-0-48392900-1299840858_thumb.jpost-41460-0-94211900-1299840880_thumb.j

post-41460-0-45055500-1299840960_thumb.j

førbilde

75 minus A (hadde ingenting...)

Etterbilde

innlegg på 280 g i hver pupp, runde, moderat profil over muskel

Her er før og etterbilde fra Halebein, hvis pupper er hele 4 dager i dag!!!

Jeg har fremdeles så vondt i det ene brystet, at jeg ikke har klart å ta av meg sports bh for å se skikkelig. Er helt smertefri hvis jeg sitter helt i ro. Jeg sniktitter jo selvfølgelig nedi bhen og de er så fine!!! jeg er superfornøyd!

Den BH'en jeg har på meg er den berømte sparkjøp-bhen, den er helt helt grei den. Jeg har kjøpt 3 slike til 69 i ulike farger, og en "god" en som kostet en god del mer fra Triumph. Men den har knepping bak, så må vente litt med å bruke den.

Jeg er veldig hoven, og er nok nå en c-d cup, tenker jeg, og jeg som bare ville ha B! Jeg håper de roer seg litt før jeg skal begynne på jobb. Jeg synes det er så rart at formen vår er så forskjellig etter operasjonen, noen er på shopping på dag 3, og tar bilder i nydelige bher og nakne og alt mulig, mens jeg ikke greier å ta borti brystet mitt, og det er ikke snakk om å reise seg fra senga engang:( Håper formen blir bedre snart. Har 3 barn jeg vil herje litt med (får abstinenser! :)

SÅ gledes melding til alle dere som skal fylle opp i slarkete ammebryster, slik som jeg, og som kanskje har strekkmerker fra svangerskapet/amming på brystene:

MINE HAR NÅ BLITT HELT BORTE!!!!!! :)))) Juhuuuu for en glede!

og lykke til til Sweetie, under henne operasjon. krysser fingrene for deg snuppa!

Endret av halebein
Skrevet

Samboeren til Kalia her:

er det noen andre som sliter med at 2 paralgin forte hver 6 time ikke er nok?

Hun tok av bandasjen i går, og det verker noe forferdelig etter hun fikk på en stram sports-bh.

Noen andre som slet med at sports-bh'en ikke rakk rundt og måtte strekke den dritstramt for å få den på?

Operasjonen var på mandag under muskelen.

Hvor opererte du? Viss sportsBHn er stram rundt, så ville jeg absolutt skiftet og fått på en som ikke strammer sånn. Den skal jo ikke stramme så voldsomt rundt, men gi støtte der man trenger det, rundt brystene. Eventuelt kan du jo få samboeren din til å kjøpe sånn hempe-forlenger, som de har på cubus, lindex etc. Fikk du sportsBHn der du opererte eller? Du har ikke hatt den på hele tiden siden op?

Skrevet (endret)

Endret av loxodonta
Gjest halebein
Skrevet

sweeti, er de så forsinket?

Len deg tilbake, tenk på hvor fin du kommer til å bli, og så deilig det skal bli med litt mat etter operasjonen. Dette kommer til å gå så bra! :) Du er tøff! God klem fra nord til deg.

Skrevet

Jeg tørr ikke ligge på siden jeg! Hehe.. Men er for øm fortsatt også..

Hehe.. Jeg tørr heller ikke for det er for ømt hos meg også fortsatt.

Er redd for å ligge feil sånn at jeg ødelegger resultatet :P

Føler meg helt invalid når jeg bare kan ligge på sofan uten å røre på meg nesten og må ha hjelp til å komme opp :gjeiper:

Gjest Kalia
Skrevet

Jeg!

Jeg fikk da beskjed og å ta en fortetabelett sammen med en vanlig paracet hver 3 time. Mye bedre. også to jeg to pinex forte til kvelden. Jeg hadde nok kjøpt en litt større sportsbh da til henne, om jeg var deg. Jeg er helt smertefri i det ene brystet, men ikke det andre, det er vondt bare jeg kommer borti det. Har ennå ikke turdt å ta av sportsbh.

Huff da, Kalia, håper det bedrer seg. Ta kontakt med klinikken og få mer smertestillende!!!!! Kroppen trenger ro fra smertene til å hele seg skikkelig, for at resultatet skal bli bra!

kalia sier: Prøver nå å ta 1 paralgin forte hver 4de time.

Men kjenner jo at det river mellom dosene.

De ville ha meg inn på en kontrol siden jeg ennå trenger 8 paragin forte i døgnet, men jeg valgte å prøve det andre opplegget og avlyste . (Har lite lyst å ta av sports-bh'en :( )

Fikk 30 mere paralgin forte på onsdag.

Hvor stramt skal sports-bh'en egentlig sitte? var minst 20cm mellom festene bak før stramming, så det reiv skikkelig når den ble festet. :(

Gjest Kalia
Skrevet

Hvor opererte du? Viss sportsBHn er stram rundt, så ville jeg absolutt skiftet og fått på en som ikke strammer sånn. Den skal jo ikke stramme så voldsomt rundt, men gi støtte der man trenger det, rundt brystene. Eventuelt kan du jo få samboeren din til å kjøpe sånn hempe-forlenger, som de har på cubus, lindex etc. Fikk du sportsBHn der du opererte eller? Du har ikke hatt den på hele tiden siden op?

Kalia sier: Colloseum klinikken i stavanger. Kjøpte bh'en der men hadde bandasje først (helvete og få av, 2 flasker plasterfjerner 3t masse tårer.) Så tok ikke på bh'en før torsdag.

ca 20cm mellom festehempene bak på ryggen og måtte dra dem sammen, stramt som fy. :(

Gjest halebein
Skrevet

min er ikke strammere enn man ville hatt en normal sports bh, det hørtes altfor stramt ut på deg! har du ikke bare en gammel en liggende du an prøve, til du får kjøpt en ny. eller har du ei venninne du kan låne en av?

huff hørtes ikke bra ut.

kanskje du skulle tatt den kontrollen likevel?

Du får sikkert mertestillende der, før du må av med bhen, hvis du spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...