Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å ikke brue spilebh hvis jeg kan kjøpe en og ta ut spilene? har de så mye å si da? :P merker at jeg er litt "grønn" på dette :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg endelig fått bestemt meg:) skal opereres av Dr, Barstad på Fornebuklinikken 24 mars allerede:O Kjenner jeg gruer meg en del, i og med det går så fort...Er det noen her inne som har erfaring med Barstad? Skal også legge anatomiske innlegg,noe jeg er litt usikker på,så lurer litt på om noen har erfaring med det?

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Idag er puppene mine 1 uke gamle.. Fy som tiden flyr. Synes ikke det er lenge siden nervene lå i spenn og jeg stod i dusjen med scrub og det hele.. Tiden etter har vært ganske bra. Opererte torsdag og begynte å jobbe igjen mandag. Med to barn som krever en del oppmerksomhet på ettermiddagstid, har jeg vært helt utslitt, så har ikke fått vært her inne på leeeenge.

Ser det har kommet noen nye - og det er jo såå koselig.

Idag var jeg på H&M og smugkikka på bh´er. Turde ikke kjøpe, siden jeg er ganske hoven enda, men guuuuud så moro det var å prøve :D. En helt ny verden for meg!!

Hadde som sagt ikke så vondt dagene etter operasjonen, men nå i de siste dagene kan jeg nesten ikke komme borti, uten at det verker i hele brystet. Jeg er så sår!!! Har fortsatt en del blåmerker også. Noen som har erfaring om hvor lenge denne sårheten varer?? Synes det er så trist og ikke klare å holde barna mine inntil meg, uten at det gjør vondt :/

Bilde kommer snart, men er så gul og blå enda ;)

Skrevet

Oi, så heldig du er som kunne sove på siden allerede etter 3 netter :o

Er akkurat 14 dager siden min operasjon nå og jeg klarer det fortsatt ikke.

Jeg ble dårlig av pinex forte så har tatt tramadol i stede. Har nesten slutta med smertestillende, tar bare på kvelden så jeg får sove godt og så mye som mulig. Får håpe jeg også kan ligge på siden snart :)

Huff så trasig då at du må bare ligge på ryggen.Slutten helt med smertestillende om kvelden 5 natten. Har vært veldig heldig,men det er sikkert fordi at jeg har hatt huden strekt så mye to ganger før.Var så stor som dette i begge svangerskapene.

I natt har jeg også lagt lit på magen.17 dager siden opperasjonen :)

Skrevet

Da er det 6 dager siden operasjon...og jeg liker ikke puppene enda :(

Håper virkelig de faller mer ned, nå ser de sååå store ut..grøss

I tillegg får jeg ikke til å løfte venstre arm+ at venstre pupp er veldig hoven enda.

Den høyre er bedre, kjenner såvidt at det er silikon der..men fortsatt alt for stort og rundt :/

Vær så snill å kom med oppmuntrene ord....Flere som ikke har vært superfornøyd så kort etterpå?

Eller erfaring med high profile generelt..

Skrevet

Må sies at jeg faktisk ikke er gul eller blå, selv om det kjennes slik ut :)

Trenger ikke smertestillende, men tar en paracet om dagen siden jeg ikke kan løfte armen, håper det er en muskel/nerve som ikke har helet ordentlig enda

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Idag er puppene mine 1 uke gamle.. Fy som tiden flyr. Synes ikke det er lenge siden nervene lå i spenn og jeg stod i dusjen med scrub og det hele.. Tiden etter har vært ganske bra. Opererte torsdag og begynte å jobbe igjen mandag. Med to barn som krever en del oppmerksomhet på ettermiddagstid, har jeg vært helt utslitt, så har ikke fått vært her inne på leeeenge.

Ser det har kommet noen nye - og det er jo såå koselig.

Idag var jeg på H&M og smugkikka på bh´er. Turde ikke kjøpe, siden jeg er ganske hoven enda, men guuuuud så moro det var å prøve :D. En helt ny verden for meg!!

Hadde som sagt ikke så vondt dagene etter operasjonen, men nå i de siste dagene kan jeg nesten ikke komme borti, uten at det verker i hele brystet. Jeg er så sår!!! Har fortsatt en del blåmerker også. Noen som har erfaring om hvor lenge denne sårheten varer?? Synes det er så trist og ikke klare å holde barna mine inntil meg, uten at det gjør vondt :/

Bilde kommer snart, men er så gul og blå enda ;)

Gratulere så mye! :D

Jeg hadde det slikt også, var i knallform dag 1 og 2. Sminket meg, ordnet håret etc...men dag 3 og 4 fikk jeg straffen.. rett ut med andre ord. Om det hjelper deg klarer jeg ikke løfte ene armen enda...heheheh :) Det går nok over , hihihih :)

Det er helt grusomt dette med å ikke kunne klemme de små 100%! Jeg får tårer i øynene bare tanken :(

Skrevet

Hei.

Jeg har opperert der og har "bare" lagt inn 220cc. Sa at han skulle ta det som ble finest til kroppen min,han skulle se ann 240,men det ble bar 220.Vanlige runde over muskel.

Men jeg er veldig fornøyd.

Ikke så stor av meg, 157cm høy,52kg.Ammet 2 barn,var en liiiiiten A før.

Har sportsBH i 75B.

Prøvd forskjellige BHer i butikken nå og må ha 75c eller 70D.

Uansett masse lykke til.

Du kan jo høre med andre klinikker for å høre deres mening også.

Så etter-bildet ditt, og de ble jo driiitfine!

Han har jo sikkert rett, og sånn sett kvier jeg meg litt for å gå til noen andre. Men det er sikkert like greit bare for å få bekreftet fra enda en at han har rett, tilfelle den neste sier at jeg ikke kvalifiserer i det hele tatt, eller noe slikt.

Har snakka med jobben nå, og det ser ut som avspasering/ferie går i boks til da, så er meget mulig det blir nye pupper på meg i April!

Du har forresten ikke et før-bilde også, så jeg ser litt hva du hadde til utgangspunkt for dine 220-innlegg? :)

Skrevet

11.mars: Sweeti

20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg.

Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt!

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

18. april: Judge Judy. 21 år gammel, 169 høy, ca 60 kg. 65 B nå, bruker oftest 75/70 B som ikke fylles ut ordentlig (opprinnelig størrelse før barn). Har "fuglebryst"/utstikkende brystbein + skeiv brystkasse, og kan derfor ikke ta mer enn 200 cc over muskel. Lege ville ikke legge under muskel fordi man ikke vet hvordan muskelen er utviklet med brystbeinet.

Opereres av Dr. Ørner ved Klinikk Bergen.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Oppdatert

Skrevet

Hjeeeelp! Jeg er øverst på lista!! I morgen klokken 10.45 skjer det! Gruer meeg! Å er redd for å ikke våkne mer :(

Ligger helt alene på hotellet nå. Ingen å snakke med. Har lagt fram alt jeg tror jeg blir å trenge.... Håper bare dette går bra å at jeg holder ut alene!

Skrevet (endret)

Ps har ikke blitt å svare/skrive her siden hele gårsdagen gikk til reising

Endret av Sweeti
Gjest Kalia
Skrevet

Samboeren til Kalia her:

er det noen andre som sliter med at 2 paralgin forte hver 6 time ikke er nok?

Hun tok av bandasjen i går, og det verker noe forferdelig etter hun fikk på en stram sports-bh.

Noen andre som slet med at sports-bh'en ikke rakk rundt og måtte strekke den dritstramt for å få den på?

Operasjonen var på mandag under muskelen.

Skrevet

Hjeeeelp! Jeg er øverst på lista!! I morgen klokken 10.45 skjer det! Gruer meeg! Å er redd for å ikke våkne mer :(

Ligger helt alene på hotellet nå. Ingen å snakke med. Har lagt fram alt jeg tror jeg blir å trenge.... Håper bare dette går bra å at jeg holder ut alene!

Lykke til! Det går nok kjempebra og du kommer til å våkne :)

Jeg har hatt narkose 5-10 ganger før og har alltid våkna igjen :gjeiper:

Bruk resten av natta til å slappe av og ikke grue deg så mye (prøve hvertfall) :)

Skrevet

Gratulere så mye! :D

Jeg hadde det slikt også, var i knallform dag 1 og 2. Sminket meg, ordnet håret etc...men dag 3 og 4 fikk jeg straffen.. rett ut med andre ord. Om det hjelper deg klarer jeg ikke løfte ene armen enda...heheheh :) Det går nok over , hihihih :)

Det er helt grusomt dette med å ikke kunne klemme de små 100%! Jeg får tårer i øynene bare tanken :(

Gratulerer tilbake :)

Huff, det høres jo ikke noe særlig ut at du ikke klarer å løfte da! Så ille er det heldigvis ikke her. Men det føles som jeg har vært igjennom en skikkelig treningsøkt. Klarer ikke stryke over brystet engang.

Har desverre ingen erfaring med highprofile, så jeg kan ikke komme med noen trøstende ord mtp egen erfaring. Tok moderat selv. MEN, jeg har lest om flere eksempler her inne, hvor puppene synker og får et mer "normalt" utseende etter noen uker. Du blir nok helt sikkert fornøyd!! :) Håper det hjalp! Tror ikke du trenger å bekymre deg.

Nå har eldstemor her blitt syk og trenger mamma mer enn vanlig. Så det skjærer i hjertet, uansett om jeg har ho på fanget eller ikke. Hehe.. :) Litt kos blir det!!

Ha en fin dag!

Skrevet

I tillegg får jeg ikke til å løfte venstre arm+ at venstre pupp er veldig hoven enda.

Den høyre er bedre, kjenner såvidt at det er silikon der..men fortsatt alt for stort og rundt :/

Vær så snill å kom med oppmuntrene ord....Flere som ikke har vært superfornøyd så kort etterpå?

Nå har ikke jeg operert enda, men har lest at maaaange ikke liker utseende så kort tid etterpå.

Og de blir bare finere og finere dess lenger tid det går :) Tok du under eller over muskel? Hvis du tok under må jo muskelen "slippe" og da detter de jo litt ned. Ettersom jeg har forstått.

Og det er jo sikkert litt hovent enda så de blir helt sikkert mindre og mer naturlig etterhvert :)

Jeg har iallefall psyket meg opp til at jeg ikke kommer til å like puppene med det samme etter op.

Skrevet

Lykke til i dag!! :) Det går helt sikker bra skal du se.

Skrevet

Ragpride: Det tar en god stund før puppene faller på plass. De sitter ofte høyt på brystet til å begynne med og kan føles som torpedoer på kroppen...men etter noen uker og mnd så blir de mykere, faller lavere på brystet og blir rundere og mer naturlige i formen:)

Skrevet (endret)

Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i det du skriver ragpride! Jeg måtte bare kikke på puppene, men etter første gangen så torde jeg liksom ikke mer. Visste ikke hvordan de "skulle" se ut og hvordan silikonpupper ser ut, særlig et par dager etter operasjon. Men de så jo ikke bra ut :sukk: Jeg syns det verste var at de stakk sånn ut! Føltes som å gå med to baller. Jeg var så flau da jeg gikk ned til frokost på hotellet, og følte alle la merke til de utstikkende puppene mine :fnise: Venninnen min kommenterte også i ettertid, at de stakk sånn ut... runde og som en ball utover.

Men så gikk etterhvert hevelsen ned. Det virket som de sank litt av det. Brystvortene mine var så hovne også... Så var puppene plutselig ikke gule og blå lenger. Og etter noen uker, så tror jeg muskelen slapp (jeg hadde under muskel ja). De fikk ivertfall et naturlig preg, og har lagt seg :rodmer: Hun venninnen min har ikke sett de siden operasjonen, og hun ble overrasket nå, noen måneder etterpå :skratte: I tillegg har de blitt mykere. Så bare vent! Det kommer :jepp:

Endret av loxodonta
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å ikke brue spilebh hvis jeg kan kjøpe en og ta ut spilene? har de så mye å si da? :P merker at jeg er litt "grønn" på dette :P

Viss du kjøper en spileBH og tar ut spilene, eller en uten spiler, så blir jo det det samme. Husker det var ei her inne som sa (JANE DOE- hvor er du???) at spilene danner et slags press utenfra, mot protesen og protesekanten. Og at det kan være uheldig på noen måte. En myk BH derimot, gir jo ikke det samme presset. Så det er altså selve spilen man skal unngå.

Skrevet

Lykke til! Spent på å høre oppdateringer fra deg! :tommelopp: Det ordner seg vet du. Bare vær masse i ro, uannsett hvordan du føler deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...