sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16381 Skrevet 9. mars 2011 Oi, så heldig du er som kunne sove på siden allerede etter 3 netter :o Er akkurat 14 dager siden min operasjon nå og jeg klarer det fortsatt ikke. Jeg ble dårlig av pinex forte så har tatt tramadol i stede. Har nesten slutta med smertestillende, tar bare på kvelden så jeg får sove godt og så mye som mulig. Får håpe jeg også kan ligge på siden snart Jeg tørr ikke ligge på siden jeg! Hehe.. Men er for øm fortsatt også..
Gjest halebein Skrevet 10. mars 2011 #16382 Skrevet 10. mars 2011 Noen som gidder å svare meg eller? tror det er veldig forskjellig fra erson til person. men har du mer utg pkt (du har jo litt pupper fra før) så trenger du mindre for å gå opp en str. Har du liten A-cup i utg-pkt så trenger du ca 300 for å gå opp til B, sa kirurgen min. Jeg fikk 280, og nå synes jeg det ligner mer på en liten c-cup jeg har nå. Hoven selvfølgelig, men tror de ble litt større enn det som var tenkt.
Gjest halebein Skrevet 10. mars 2011 #16383 Skrevet 10. mars 2011 Nå kjenner jeg at spørsmålene bare ramler inn i hodet mitt.. I morgen er det bare 1 uke til!! :D Får jeg se puppene med en gang? og når kan man se dem selv? Kan man ta av bhen og brystbåndet for å "vise dem fram"? Jeg så noen sportsbher på nettet som er litt tykkere i stoffet foran, hvis du skjønner.. Kan jeg bruke de? JEg skal ikke bruke spile eller pushup bh på 6mnd sier OPlegen min.. mens noen andre her inne skriver 3 mnd... Kan jeg prøve en sånn bh før 6 mnd? OG, hvilke andre alternativer er det enn spile og pushup bh? Kommer sikkert fler spm Hei! Jeg fikk se dem med en gang, i starten etter operasjonen hadde jeg så mye smertestillende at jeg kunne se og røre så mye jeg ville. På dag 2 var det så vondt at jeg ikke klarte ta av BH'en. Du må sikkert kjenne på dette selv. Jeg tror ikke det er så nøye hvilken sportsbh du bruker, bare den gir god støtte. jeg kjøpte jo mine fra sparkjøp.no til 69 kr pr stk, og de er supre! knepping foran, og ikke så mange sømmer som gnager, brede skulderstropper. og så hadde jeg råd til å kjøpe mange sånne i både sort og hvit, siden de var så billige. i mine papirer står det at jeg må bruke sports bh dag og natt i 6 uker, og på dagtid i 3 mnd. mer står det faktisk ikke, står ingen ting om at jeg ikke skal bruke push up eller slikt etterpå... gå f.eks på ellos.no å sjekk ut bh-utvalget, der har de kanskje noen spileløse, ellers så kan du jo bare kjøpe noen med spiler og fjerne dem?
ramp Skrevet 10. mars 2011 #16384 Skrevet 10. mars 2011 Jeg var på fornebuklinikken og ble operert av Schistad, skulle ikke du også dit? jeg var ikke forberedt på at de var spisse, så har liksom vært små stresset en stund, men de er blitt bedre. Psyk deg opp og bli heller positivt overrasket:) Jo jeg skal også dit :-) Tenk nå er det under 30 timer igjen! I morgen skjer det Angsten blir bare større og større, kan ikke forstå at jeg som har ønsket dette i så mange år plutselig tenker: "Er dette riktig, kommer jeg til å angre" osv.. Psyken er rar. Jeg ser jo at de aller fleste av dere er veldig fornøyde, og få angrer. Men jeg ER redd kompliakasjoner, må innrømme det. Får håpe det ikke blir det eneste jeg tenker på etter op, at jeg klarer å glede meg litt også, mellom smertene. Så fint å høre at dine har blitt litt bedre! Jeg kan tenke meg man får litt noia når man er skeptisk på fasongen i starten, da er det sikkert en lettelse å se at de former seg og mister litt av spissheten
sanssouci Skrevet 10. mars 2011 #16385 Skrevet 10. mars 2011 Jo jeg skal også dit :-) Tenk nå er det under 30 timer igjen! I morgen skjer det Angsten blir bare større og større, kan ikke forstå at jeg som har ønsket dette i så mange år plutselig tenker: "Er dette riktig, kommer jeg til å angre" osv.. Psyken er rar. Jeg ser jo at de aller fleste av dere er veldig fornøyde, og få angrer. Men jeg ER redd kompliakasjoner, må innrømme det. Får håpe det ikke blir det eneste jeg tenker på etter op, at jeg klarer å glede meg litt også, mellom smertene. Så fint å høre at dine har blitt litt bedre! Jeg kan tenke meg man får litt noia når man er skeptisk på fasongen i starten, da er det sikkert en lettelse å se at de former seg og mister litt av spissheten Spennende! jeg tullet også med mitt eget hode og begynte å tenke på om jeg virkelig skulle gjøre det dagen før, på tross av at dette var noe jeg ønsket lenge og hadde tenkt ordentlig gjennom. Komplikasjoner har jeg fått intrykk av at oppstår sjelden og hvertfall ved private klinikker.. Prøv å legge det tilside og nyt at du endelig får endret på noe med kroppen din, som har plaget deg. Ja nå blir de rundere og rundere for hver da! Takk og pris.
ramp Skrevet 10. mars 2011 #16386 Skrevet 10. mars 2011 Spennende! jeg tullet også med mitt eget hode og begynte å tenke på om jeg virkelig skulle gjøre det dagen før, på tross av at dette var noe jeg ønsket lenge og hadde tenkt ordentlig gjennom. Komplikasjoner har jeg fått intrykk av at oppstår sjelden og hvertfall ved private klinikker.. Prøv å legge det tilside og nyt at du endelig får endret på noe med kroppen din, som har plaget deg. Ja nå blir de rundere og rundere for hver da! Takk og pris. Tusen takk for betryggende ord, det hjelper mer enn du tror! :-) Er du åpen i omgangskrets om det? Jeg har sagt det til de nærmeste venninnene, og mannen selvfølgelig, og mamma. Føler jeg har sagt det til for mange allerede, men de jeg har sagt det til, må nesten vite det. Hvis ikke begynner de å lure etterpå, når jeg ikke klarer å delta på ting osv..
Gjest Lara89 Skrevet 10. mars 2011 #16387 Skrevet 10. mars 2011 Heisann! Har lest i dette forumet jevnt og trutt siden før operasjonen min for 6 uker siden. Så nå tenkte jeg kanskje det var på tide å presentere meg selv også Jeg er 21 år gammel, 174 høy og veier 55 kg. Jeg opererte inn 300 gram, runde over muskelen. Tok snittet under brystvorta. Jeg skulle egentlig ha 240 gram, så ble litt sjokkert da jeg våknet og kirurgen fortalte meg at de la inn 60gram mer enn hva jeg ønsket. Men nå begynner jeg å venne meg til størrelsen. Jeg gikk fra en 65B til en 65G (!!). Men det er ikke så stort som det høres ut. Det eneste jeg har å klage på er at når jeg går med sportsbh, vanligbh eller bare pusher puppene sammen så løfter huden mellom puppene seg, så jeg får ikke noe særlig kløft. Det ser veldig rart ut. Litt mannepupper nesten.. Er det vanlig? Går det over etter hvert?
Gjest halebein Skrevet 10. mars 2011 #16388 Skrevet 10. mars 2011 Tusen takk for betryggende ord, det hjelper mer enn du tror! :-) Er du åpen i omgangskrets om det? Jeg har sagt det til de nærmeste venninnene, og mannen selvfølgelig, og mamma. Føler jeg har sagt det til for mange allerede, men de jeg har sagt det til, må nesten vite det. Hvis ikke begynner de å lure etterpå, når jeg ikke klarer å delta på ting osv.. Det vil nok gå halt fint, Ramp. Du har sikkert skrive det før, men hvor gammel er du? og hvor store vil du ha? jeg går litt i surr her med alle navnene:) Vi er liksom blitt en stor familie er på puppeforumet:) Jeg har sagt det til mamma, svigermor(fikk vite det i går på sms, hun har jo passet barna. fikk ikke til å si det rett ut, så måtte skrive en lang og forklarende melding), mannen selvfølgelig, ei barndomsvenninne, og en kollega på jobb som måtte vite det i forhold til videre arbeid etter operasjonen. disse er personer jeg stoler på. Men dersom ikke hevelsen går ned før mandag, så vil det nok vises godt at noe er blitt gjort her, når jeg kommer på jobb. Jeg er lærer i ung.skolen, så mulig jeg tar et påa dager egenmld etter vinterferien, dersom jeg er veldig hoven. vil ikke at elevene skal se, og så har vi skoleskirenn tirsdag, og der har jeg INGENTING å gjøre med de smertene jeg har hatt. men slik det ser ut nå, så har jeg i allefall c-cup...og jeg som ville ha b. og dette med bare 280 cc på hver side. men de ser fine ut! Kan noen forklare hvordan man legger ut bilde, så kan jeg legge ut?
ramp Skrevet 10. mars 2011 #16389 Skrevet 10. mars 2011 Det vil nok gå halt fint, Ramp. Du har sikkert skrive det før, men hvor gammel er du? og hvor store vil du ha? jeg går litt i surr her med alle navnene:) Vi er liksom blitt en stor familie er på puppeforumet:) Jeg har sagt det til mamma, svigermor(fikk vite det i går på sms, hun har jo passet barna. fikk ikke til å si det rett ut, så måtte skrive en lang og forklarende melding), mannen selvfølgelig, ei barndomsvenninne, og en kollega på jobb som måtte vite det i forhold til videre arbeid etter operasjonen. disse er personer jeg stoler på. Men dersom ikke hevelsen går ned før mandag, så vil det nok vises godt at noe er blitt gjort her, når jeg kommer på jobb. Jeg er lærer i ung.skolen, så mulig jeg tar et påa dager egenmld etter vinterferien, dersom jeg er veldig hoven. vil ikke at elevene skal se, og så har vi skoleskirenn tirsdag, og der har jeg INGENTING å gjøre med de smertene jeg har hatt. men slik det ser ut nå, så har jeg i allefall c-cup...og jeg som ville ha b. og dette med bare 280 cc på hver side. men de ser fine ut! Kan noen forklare hvordan man legger ut bilde, så kan jeg legge ut? Åh, nå skulle jeg ønske jeg kunne fortelle deg hvordan du legger ut bilder!!! :-D Håper noen forteller deg det, så jeg får se! Det høres ut som en kjempefin størrelse til deg iallefall Jeg er 31, så jeg føler det er litt nå eller aldri. Og siden aldri ikke er et alternativ, må det bli nå! Tok du over eller under muskel, Halebein? jeg må ta under. Får lyst til å grine bare jeg sier det, er så redd for smertene. Jeg er ikke så tynn, men hadde visst lite underhudsfett mellom lefsene, så de anbefalte meg og ta under om jeg ikke ønsket 2 runde sprettballer ala Vic. Beckham. Og det trengte jeg ikke så lang betenkningstid på egentlig..! Målet mitt med denne operasjonen, er å ha fyldige pupper, med litt naturlig heng. Jeg er tross alt ikke 20 lengre, og det må jeg innse først som sist. Har et håp om å kunne gå med en litt utringet topp og føle meg fin, i sosiale sammenhenger. Og det må det vel være lov å håpe på. Hvordan føler du deg i kroppen mtp tiden etter inngrepet? føler du at du har mye begrensninger enda? Klem fra ramp
Gjest halebein Skrevet 10. mars 2011 #16390 Skrevet 10. mars 2011 da er vi jo like gamle! ja jeg har også kjent litt på den følelsen nå eller aldri. Jeg har også ammet mine 3 barn, så her var ikke mye igjen:) Jeg ble kjempefornøyd med resultatet, men har ikke fått sett skikkelig uten bh enda. Jeg er helt smertefri så lenge jeg ligger, men med en gang jeg reiser meg og skal gå, så river det i stingene på den ene siden. den andre uppen har jeg ikke hatt noe vondt i. men smertene er ikke så ille, verst er kvalme og svimmelhet pga medisinene. er nok ikke vant til å ta så sterke drugs:) og så er matlysten litt dårlig, så det hadde nok hjulpet mot kvalmen å spist litt:) Men ikke tenk så mye på over/under. Smerter blir det uansett, bare å ta smertestillende jevnlig, og holde deg i ro. har lest noen her i tråden som omtrent ikke har hatt smerter selv om de har tatt under muskel, så kanskje du er så heldig? Alle er vi forskjellige. De verste begrensingene mine, nå på dag 3 etter oerasjonen, er at jeg ikke får kose med barna mine! de er vant til å hoppe opp på meg når de ser meg, herje, spille fotballi gangen, og bare sitte på fanget. Nå klarer jeg ikke engang sitte oppreist i sofaen for dem:( men det blir jo bedre dag for dag:)
sanssouci Skrevet 10. mars 2011 #16391 Skrevet 10. mars 2011 Tusen takk for betryggende ord, det hjelper mer enn du tror! :-) Er du åpen i omgangskrets om det? Jeg har sagt det til de nærmeste venninnene, og mannen selvfølgelig, og mamma. Føler jeg har sagt det til for mange allerede, men de jeg har sagt det til, må nesten vite det. Hvis ikke begynner de å lure etterpå, når jeg ikke klarer å delta på ting osv.. Jeg har sagt det til de nærmeste, mor, far, søsken og de venninne jeg syns skal vite det. Også vet sjefen det, siden jeg måtte være borte 2 uker.. Hehe. Også fetteren min og eksen.. Sier det bare til de jeg vil skal vite det, men folk kommer nok til å se litt forskjell, så hvis folk spør skal jeg jo ikke lyve. Mor har sagt til resten av familien at jeg ikke er i form og derfor ikke deltar, dersom de graver mer så får du skylde på forkjølelse eller noe da vet du:) Folk har jo ikke noe med alt, de bare liker å vite alt;)
StellinaX Skrevet 10. mars 2011 #16392 Skrevet 10. mars 2011 Hei, hilser på dere jentene her inne jeg! Jeg har lagt inn 325cc runde, høy profil under muskel, men skal reoperere nå i slutten av mars (en liten korreksjon, ingen komplikasjon egentlig) og tenkte å øke litt i str. i samme slengen. Er det noen her inne som har eller skal legge inn 375cc-450cc? Jeg ser for meg 400cc, men vil gjerne bli 100% fornøyd med str denne gangen og er litt usikker på om det er "nok". Er 27 år, 172cm høy, 56 kg og var mer eller mindre flat etter å ha ammet to søte, små barn. Ønsker et seminaturlig resultat, dvs. vil ikke se ut som silikon på to ben, men bittelitt wow-følelse vil jeg gjerne ha *erfart etter første operasjon* Opererer meg forresten på Collosseum i Oslo, og er så utrolig fornøyd med både lege og sykepoleiere der:)
sanssouci Skrevet 10. mars 2011 #16393 Skrevet 10. mars 2011 Hei, hilser på dere jentene her inne jeg! Jeg har lagt inn 325cc runde, høy profil under muskel, men skal reoperere nå i slutten av mars (en liten korreksjon, ingen komplikasjon egentlig) og tenkte å øke litt i str. i samme slengen. Er det noen her inne som har eller skal legge inn 375cc-450cc? Jeg ser for meg 400cc, men vil gjerne bli 100% fornøyd med str denne gangen og er litt usikker på om det er "nok". Er 27 år, 172cm høy, 56 kg og var mer eller mindre flat etter å ha ammet to søte, små barn. Ønsker et seminaturlig resultat, dvs. vil ikke se ut som silikon på to ben, men bittelitt wow-følelse vil jeg gjerne ha *erfart etter første operasjon* Opererer meg forresten på Collosseum i Oslo, og er så utrolig fornøyd med både lege og sykepoleiere der:) Heihei! Jeg opererte inn 390 cc for 1 uke siden, er 167 cm og blir 20 år i år. Veier mellom 55-58, varierer mye.. Mitt resultat vil jeg si er veldig naturlig, har over muskel, moderat profil. Vanskelig å si hvordan det blir for deg, men regner med at det blir bra om det er det du vil ha. Hva skal du korrigere?
Gjest halebein Skrevet 10. mars 2011 #16394 Skrevet 10. mars 2011 Hei, hilser på dere jentene her inne jeg! Jeg har lagt inn 325cc runde, høy profil under muskel, men skal reoperere nå i slutten av mars (en liten korreksjon, ingen komplikasjon egentlig) og tenkte å øke litt i str. i samme slengen. Er det noen her inne som har eller skal legge inn 375cc-450cc? Jeg ser for meg 400cc, men vil gjerne bli 100% fornøyd med str denne gangen og er litt usikker på om det er "nok". Er 27 år, 172cm høy, 56 kg og var mer eller mindre flat etter å ha ammet to søte, små barn. Ønsker et seminaturlig resultat, dvs. vil ikke se ut som silikon på to ben, men bittelitt wow-følelse vil jeg gjerne ha *erfart etter første operasjon* Opererer meg forresten på Collosseum i Oslo, og er så utrolig fornøyd med både lege og sykepoleiere der:) Hei! Har nok ikke lagt inn så mye, men på tirsdag da jeg lå på oppvåkningen så lå jeg sammen med en dame som hadde gjort det samme som du hadde tenkt til. Hun så flott ut, men var seff mye høyere enn meg. jeg hadde nok sett småfeit ut med digre pupper på mine 157 cm:) Men det som slo meg var at hun så ut som hun ikke hadde vondt i det hele tatt, og at alt gikk så greit med henne andre gang. er nok ikke så alvorlig inngrep for kroppen, som med første operasjon. Lykke til! Ps: får du noe rabatt nå, eller må du betale full pris?
StellinaX Skrevet 10. mars 2011 #16395 Skrevet 10. mars 2011 Heihei! Jeg opererte inn 390 cc for 1 uke siden, er 167 cm og blir 20 år i år. Veier mellom 55-58, varierer mye.. Mitt resultat vil jeg si er veldig naturlig, har over muskel, moderat profil. Vanskelig å si hvordan det blir for deg, men regner med at det blir bra om det er det du vil ha. Hva skal du korrigere? Godt å høre du er fronøyd med 390 og at resulatet ser naturlig ut:) Det ene brystet sitter litt stuck under muskelen og vil ikke falle helt på plass, legen skal derfor slippe det opp litt slik at det faller på plass som det andre brystet.
StellinaX Skrevet 10. mars 2011 #16396 Skrevet 10. mars 2011 Hei! Har nok ikke lagt inn så mye, men på tirsdag da jeg lå på oppvåkningen så lå jeg sammen med en dame som hadde gjort det samme som du hadde tenkt til. Hun så flott ut, men var seff mye høyere enn meg. jeg hadde nok sett småfeit ut med digre pupper på mine 157 cm:) Men det som slo meg var at hun så ut som hun ikke hadde vondt i det hele tatt, og at alt gikk så greit med henne andre gang. er nok ikke så alvorlig inngrep for kroppen, som med første operasjon. Lykke til! Ps: får du noe rabatt nå, eller må du betale full pris? Hvor my la du inn? Har også hørt at "høyde spiser cc`s", tror det er det som har skjedd litt med meg egentlig. Synes mine 325cc`s er litt små. Legen sier også at det er veldig greit 2.gang man opererer, så jeg krysser fingrene for at det stemmer:) Jeg får gratis operasjon denne gangen, men betaler for nye proteser.
Nienna83 Skrevet 10. mars 2011 #16397 Skrevet 10. mars 2011 Til dere som lurer på hvordan dere legger inn bilder, er det ikke bare å trykke på "Velg fil" under "Legg til vedlegg" rett under der du skriver inn innlegget ditt? Så dobbeltklikker du bare på bildet/filen du vil legge ved.. For oss som ønsker/vurderer/og skal operere inn nye pupper er det gull verdt å se bilder av dere som har gjort det
9naah Skrevet 10. mars 2011 #16398 Skrevet 10. mars 2011 WIII!! Gledre meg sykt til å få nye pupper! Skal inn å operere den 22.mars! Men jeg skal ha lokalbedøvelse.. :S Jeg er livredd sprøyter, så det gruer jeg meg sykt til.. Er det noen her som har tatt lokalbedøvelse? Gjorde det vondt? Jeg skal få en slags coctail greier før, slik at jeg blir litt "øren".. Men legen sa at jeg fortsatt ville kjenne at det kom noen stikk.. Det tok ca syv minutter før de fungerte.. Håper på noen svar, siden jeg er ganske så nervøs for de sprøytene.. Er ikke så redd for selve operasjonen da.
enne Skrevet 10. mars 2011 #16399 Skrevet 10. mars 2011 dytter 11.mars: Sweeti 20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg. Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt! 17.mars: Sinne 21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic. 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup. Morten Haug Nobel clinic 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 30. september: Jenny A 30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil. Legger til info og dytter
dingding Skrevet 10. mars 2011 #16400 Skrevet 10. mars 2011 Hei! Jeg fikk se dem med en gang, i starten etter operasjonen hadde jeg så mye smertestillende at jeg kunne se og røre så mye jeg ville. På dag 2 var det så vondt at jeg ikke klarte ta av BH'en. Du må sikkert kjenne på dette selv. Jeg tror ikke det er så nøye hvilken sportsbh du bruker, bare den gir god støtte. jeg kjøpte jo mine fra sparkjøp.no til 69 kr pr stk, og de er supre! knepping foran, og ikke så mange sømmer som gnager, brede skulderstropper. og så hadde jeg råd til å kjøpe mange sånne i både sort og hvit, siden de var så billige. i mine papirer står det at jeg må bruke sports bh dag og natt i 6 uker, og på dagtid i 3 mnd. mer står det faktisk ikke, står ingen ting om at jeg ikke skal bruke push up eller slikt etterpå... gå f.eks på ellos.no å sjekk ut bh-utvalget, der har de kanskje noen spileløse, ellers så kan du jo bare kjøpe noen med spiler og fjerne dem? Jeg har allerede betalt 600 for en bh på klinikken.. litt dumt at jeg gjorde det hvis jeg kunne kjøpt på spar kjøp.. :/ menmen.. når man betaler nesten 30000 så har ikke de få kr ekstra så mye å si. I mine papirer står det at "Du skal bruke konpresjons-bh, dag og natt i 1 mnd. Vent 6 mnd før du bruker bøyle/pushup-bh. Har du fått innlagt proteser under brystmuskelen, skal du i tillegg bruke brystbånd i 1mnd etter operasjonen." Har du også fått under muskelen? jeg har lest og lest og lest på nettet og har hatt så mange spørsmål, uten å få svar.. Så finner jeg denne siden og får svar på alt superfort :D fantastisk!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå