boobjob Skrevet 9. mars 2011 #16361 Skrevet 9. mars 2011 Jeg var på skjekk i dag, 3 uker og 1 dag etter operasjonen. Kunne ikke før pga lang avstand. Alt var bra:D Han sa huden fremdeles var stram, å at det kom til å synke litt mer. Men ellers var det ikke særlig hovent. Å det er jo kjekt!! En ting jeg lurer på. Jeg skal ut på fest i dag, har såå lyst å ha på meg bhen. Bare sånn fra kl 8 til 12-1 eller noe slik.. Hva tror dere? Når brukte dere en bh "ulovlig" et par timer ?
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16362 Skrevet 9. mars 2011 Takk for lykkeønskninger, og gode råd! Jeg får litt sånn småangst av å tenke på det, så jeg pusler og rydder litt for å få tiden til å gå. Men når jeg setter meg ned er det rett tilbake hit, hehe. Utrolig hvor puppefiksert man blir av dette altså. Jeg undrer meg sånn over hva jeg tenker når jeg våkner.. Er jeg bare helt i svime, omtåket og greier? Og når får jeg egentlig sett puppene første gangen? Det er så mye man lurer på..! Ikke bekymre deg! Det går fint;) Man blir kjempe puppefiksert, det er nesten litt skummelt, jeg flyr frem og tilbake til pcen og sjekker forumet, eller diverse blogger. Også ser jeg på undertøy og bikinier, bestilte til og med en bikini fra vs i dag. Du får skrive her og fortelle hvordan det går da. Da jeg våknet etter narkosen, var det siste jeg husket at jeg tenkte jeg ikke kom til og sovne og at jeg hadde lukket øynene. Kjennes ut som du har sovet veldig godt og jeg følte meg veldig uthvilt. Tittet rundt meg og rett ned på puppene, som så spisse og stygge ut i bhen. Kjente også etter om jeg hadde følelse i brystvortene, noe jeg hadde. Lå der og pleieren kom inn og sjekket pulsen min. Deretter ba hun meg ligge i ro, så la jeg meg på siden for å slappe av, men da fikk jeg streng beskjed om å legge meg på rygg. Følte meg litt småbrisen og fnisete, egentlig ganske greit. Også presset det litt i den ene puppen husker jeg at jeg syns. Fikk etter en stund litt mat, valgte selv hva jeg ville ha og våknet med ønske om syltetøy, noe jeg aldri spiser. Hehe. Men fikk rundstykke med syltetøy og jucie og vann. Deretter fikk jeg smertestillende og ble liggende en stund til. Jeg var småbrisen en stund etter at jeg dro derifra og var litt ustød. Det kom seg fort.
sinne Skrevet 9. mars 2011 #16363 Skrevet 9. mars 2011 snakket med ei ifra klinikken i dag og hun fortalte at det var ment å legge over muskel på meg, ble litt overrasket over det... for hadde trodd at han ville legge under.. er redd for å få kanter og skygger... er 162 ca og 52 kg.. eller jeg synes jeg er normal, men alle andre sier jeg er veldig tynn og lita.... noen som hadde ment å legge under men endte opp med over? ble så usikker..... haff
Sweeti Skrevet 9. mars 2011 #16364 Skrevet 9. mars 2011 Det fikser du vet du! Ta trillekoffert, ikke pakk mye, det trenger du ikke! Anbefaler deg å kjøpe en singlett med knapper hele veien foran, det gjorde jeg og har brukt de jeg kjøpte masse. (Bikbok). Jeg er sikker på at hvertfall dersom du velger hotellet i sandvika, som jeg vet er bra, at folk der vil være behjelpelige med en god del. Du kunne jo evt ring t godthaab rehabiliteringssenter, og leie deg inn der. Jeg har en venninne som arbeider der, kan jo høre med henne om det går an? Der får du hvertfall nok hjelp, men er mulig man må være der en uke da. Ikke bekymre deg, jeg klarte så og si alt selv etter 3 dager, måtte ha hjelp til tunge løft og slikt, men kofferten kan de på hotellet hente på rommet ditt for deg og ta med ned til taxi, som jeg anbefaler deg å ta til flyplassen. Det koster omtrent 600-700 fra fornebu/sandvika. Det er dyrere enn flytoget, men mye bedre for deg, siden da får du hjelp. Dette spørs jo selvfølgelig på formen din da, jeg sier bare at dersom du sliter med å komme deg avgårde, vil en taxi sjåfør hjelpe deg hele veien.. Takk for hjelpa! Kam du ringe å spørre om jeg får bo der fra i morgen til søndag?
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16365 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Takk for hjelpa! Kam du ringe å spørre om jeg får bo der fra i morgen til søndag? Koster 1600 kr i døgnet, men du kan ringe fra i morgen tidlig 07:30 og høre om det finnes plass:) Hun var ikke helt sikker, men ta kontakt:) Hvor gammel er du og hvor bor du egentlig siden du skal fly? Når opereres du i morgen? Endret 9. mars 2011 av sanssouci
ramp Skrevet 9. mars 2011 #16366 Skrevet 9. mars 2011 Ikke bekymre deg! Det går fint;) Man blir kjempe puppefiksert, det er nesten litt skummelt, jeg flyr frem og tilbake til pcen og sjekker forumet, eller diverse blogger. Også ser jeg på undertøy og bikinier, bestilte til og med en bikini fra vs i dag. Du får skrive her og fortelle hvordan det går da. Da jeg våknet etter narkosen, var det siste jeg husket at jeg tenkte jeg ikke kom til og sovne og at jeg hadde lukket øynene. Kjennes ut som du har sovet veldig godt og jeg følte meg veldig uthvilt. Tittet rundt meg og rett ned på puppene, som så spisse og stygge ut i bhen. Kjente også etter om jeg hadde følelse i brystvortene, noe jeg hadde. Lå der og pleieren kom inn og sjekket pulsen min. Deretter ba hun meg ligge i ro, så la jeg meg på siden for å slappe av, men da fikk jeg streng beskjed om å legge meg på rygg. Følte meg litt småbrisen og fnisete, egentlig ganske greit. Også presset det litt i den ene puppen husker jeg at jeg syns. Fikk etter en stund litt mat, valgte selv hva jeg ville ha og våknet med ønske om syltetøy, noe jeg aldri spiser. Hehe. Men fikk rundstykke med syltetøy og jucie og vann. Deretter fikk jeg smertestillende og ble liggende en stund til. Jeg var småbrisen en stund etter at jeg dro derifra og var litt ustød. Det kom seg fort. Hehe, jeg regner med jeg kommer til å synes de er både spisse og stygge i starten ja. Har syket meg opp på det, så jeg ikke skal bli helt sjokkert, liksom. Hvor var du hen? Du har helt sikkert skrevet det, og jeg har helt sikkert lest det, men for å være ærlig går det litt i surr for meg :-) Så mange her inne, og jeg leser jo alt :-D veldig glad for erfaringene dere deler da, jeg tror det er greit å psyke seg opp på at dette kan bli knalltøft mtp smerter osv. Iallefall når det skal legges under muskel.. Får lyst til å hakke tenner bare av tanken. GULP! Men timene går fort, og plutselig er jeg i puppeland også! :-D
Coco7 Skrevet 9. mars 2011 #16367 Skrevet 9. mars 2011 Ikke bekymre deg! Det går fint;) Man blir kjempe puppefiksert, det er nesten litt skummelt, jeg flyr frem og tilbake til pcen og sjekker forumet, eller diverse blogger. Også ser jeg på undertøy og bikinier, bestilte til og med en bikini fra vs i dag. Du får skrive her og fortelle hvordan det går da. Da jeg våknet etter narkosen, var det siste jeg husket at jeg tenkte jeg ikke kom til og sovne og at jeg hadde lukket øynene. Kjennes ut som du har sovet veldig godt og jeg følte meg veldig uthvilt. Tittet rundt meg og rett ned på puppene, som så spisse og stygge ut i bhen. Kjente også etter om jeg hadde følelse i brystvortene, noe jeg hadde. Lå der og pleieren kom inn og sjekket pulsen min. Deretter ba hun meg ligge i ro, så la jeg meg på siden for å slappe av, men da fikk jeg streng beskjed om å legge meg på rygg. Følte meg litt småbrisen og fnisete, egentlig ganske greit. Også presset det litt i den ene puppen husker jeg at jeg syns. Fikk etter en stund litt mat, valgte selv hva jeg ville ha og våknet med ønske om syltetøy, noe jeg aldri spiser. Hehe. Men fikk rundstykke med syltetøy og jucie og vann. Deretter fikk jeg smertestillende og ble liggende en stund til. Jeg var småbrisen en stund etter at jeg dro derifra og var litt ustød. Det kom seg fort. Hvilken størrelse bestilte du fra VS? Hvordan er de i størrelsen?? )
9naah Skrevet 9. mars 2011 #16368 Skrevet 9. mars 2011 Meller meg ut av denne dagboken, får jo ikke noe svar av noen!!!
Jenny A Skrevet 9. mars 2011 #16369 Skrevet 9. mars 2011 Meller meg ut av denne dagboken, får jo ikke noe svar av noen!!! Det var jo ei som svarte deg her. Mener jeg så det. jeg har selv ikke operert så har ingen erfaringer og tips å komme med, desverre. Men om man leser litt bakover er det massevis av erfaringe å få med seg
Jazne Skrevet 9. mars 2011 #16370 Skrevet 9. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Stimorol Skrevet 9. mars 2011 #16371 Skrevet 9. mars 2011 Ganske likt her ennå Sov litt bedre i natt, er ikke kvalmen lenger. -Men må opp3-4ganger per natt fordi jeg får vondt i ryggen av å sove på ryggen. Er ennå vondt å reise seg ut av senga må ha hjelp til alt ennå. Bruker paralgin forte 8stk per døgn. Når kan jeg sove på siden iggjen, noen som vet? PS: Inlegget ennå skrevet av sekretæren(samboeren ) Hehe, min samboer måtte også hjelpe meg med pcn den første tiden Off. Det går ut over ryggen ja.. Hvertfall når man ikke pleier å ligge på ryggen til vanlig. Jeg sover fortsatt på sofan og trenger hjelp til å komme opp. Klarer heller ikke å ligge på siden enda fordi det er fortsatt litt hovent på sidene og jeg har en del blåmerker. Håper du er heldigere enn meg og kan ligge på siden fortere og har mindre vondt snart Det er jo veldig individuelt hvor fort man leges. Jeg lurer også på om noen vet når man kan ligge på siden igjen. Liker virkelig ikke å ligge på ryggen. Er det noen som har noen erfaringer å dele?
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16372 Skrevet 9. mars 2011 Hehe, jeg regner med jeg kommer til å synes de er både spisse og stygge i starten ja. Har syket meg opp på det, så jeg ikke skal bli helt sjokkert, liksom. Hvor var du hen? Du har helt sikkert skrevet det, og jeg har helt sikkert lest det, men for å være ærlig går det litt i surr for meg :-) Så mange her inne, og jeg leser jo alt :-D veldig glad for erfaringene dere deler da, jeg tror det er greit å psyke seg opp på at dette kan bli knalltøft mtp smerter osv. Iallefall når det skal legges under muskel.. Får lyst til å hakke tenner bare av tanken. GULP! Men timene går fort, og plutselig er jeg i puppeland også! :-D Jeg var på fornebuklinikken og ble operert av Schistad, skulle ikke du også dit? jeg var ikke forberedt på at de var spisse, så har liksom vært små stresset en stund, men de er blitt bedre. Psyk deg opp og bli heller positivt overrasket:)
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16373 Skrevet 9. mars 2011 Hvilken størrelse bestilte du fra VS? Hvordan er de i størrelsen?? ) Jeg har flere bikinier der fra før og da jeg hadde mindre pupper kjøpte jeg faktisk medium i topp, fordi jeg likte at de dekket puppen. Men har prøvd de nå og de strammer en del over brystet, bestilte derfor den ene i m og den andre i l. Buksene bytter jeg på mellom s og m.. Jeg syns personlig at de er små i str. Er en ganske typisk 34/36 str.. Men så skal det sies at jeg liker at bikiniene ikke er for små da! hEHE:)
Niliv Skrevet 9. mars 2011 #16374 Skrevet 9. mars 2011 Da har jeg vært på konsultasjon hos Klinikk Bergen. Jeg er litt skuffet, men samtidig er jeg glad for at han var såpass realistisk og ærlig. Når jeg tenker meg om var det heller ikke så langt unna hva jeg ønsket, så jeg begynner å godta det nå. Jeg hadde sett for meg å legge inn mellom 250 og 280 etter å ha tatt ristest. Hovedgrunnen til at jeg ønsker å operere er at brystbeinet mitt stikker ganske mye ut på midten (lengre ut enn puppene). Det viste seg at det ikke bare er brystbeinet som stikker ut, men hele brystkassen er også skeiv. Dermed vil den ene puppen stikke fremover mens den andre vil gå litt til siden. Hvor mye vil avhenge av mengden jeg tar. Han vil ikke legge inn mer enn 200, men kan kanskje strekke seg opp mot 240 under operasjonen, han mener selv det ikke blir bra. Han vil heller ikke begynne å tukle med muskelen min, siden man ikke kan vite hvordan den har utviklet seg på skeiva under der. Kan i værste fall risikere at beinet blir mer fremtredende... Jo mer jeg skriver jo mer innser jeg at 220 eller 240 ikke er så langt unna 250. Ble vel mer paff over at brystbeinet var værre enn jeg hadde trodd:) Har fått operasjonsdato 18. April rett før påske, er ikke sikker på om jeg kan ta den pga jobb og avspasering. Var i hvert fall heldig og fikk dagens første operasjon klokka halv 8 om morgenen;) Hei. Jeg har opperert der og har "bare" lagt inn 220cc. Sa at han skulle ta det som ble finest til kroppen min,han skulle se ann 240,men det ble bar 220.Vanlige runde over muskel. Men jeg er veldig fornøyd. Ikke så stor av meg, 157cm høy,52kg.Ammet 2 barn,var en liiiiiten A før. Har sportsBH i 75B. Prøvd forskjellige BHer i butikken nå og må ha 75c eller 70D. Uansett masse lykke til. Du kan jo høre med andre klinikker for å høre deres mening også.
sinne Skrevet 9. mars 2011 #16375 Skrevet 9. mars 2011 Er det noen av dere puppedamene som har støpte negler? akryl eller gele? isåfall måtte dere file de av? sto i papirene at neglelakk måtte fjernes..
Niliv Skrevet 9. mars 2011 #16376 Skrevet 9. mars 2011 Heihei! Jeg er 180cm høg og veger 67kg.. Jeg var på konsultasjon idag, og da nsakket legen om at jeg kunne få cå 270cc i brystene.. Jeg har en liten B. Han sa at detkom vertfall til å bli en str større, kanskje en liten D.. Men så lurer jeg på om det er andre som la inn 270cc, hvor mye større ble de? Er du fornøyd? Hvilken str hadde du før, og hva har du nå? Jeg gleder med sykt til operasjonen (gruer meg litt også da.. ).. Takk for alle svar :D Hei. Jeg er 157cm.52kg.Liiiten 75A for(visst det egentlig har vært rett) La inn 220cc.Vanlige runde over muskel. Er nå en 75C, eller 70D Men ikke så lenge siden enda,så tror jeg lander mer på en 75C! Godt fornøyd,ville ikke ha de for store.Ingen som har sett det på jobb heldigvis.
Niliv Skrevet 9. mars 2011 #16377 Skrevet 9. mars 2011 Har ligget litt på latsiden i det siste, har ikke blitt så mye skriving De ringte ifra klinikken nå og plutselig ble det så mye mer virkelig! det er jo bare en uke til omtrent skal hente ut reseptene mine nå etterpå, noen som vet sånn ca hvor mye det koster? Betalte litt under 400kr! Hibiscusen,2pk panodil og 1pk pinex forte.
Niliv Skrevet 9. mars 2011 #16378 Skrevet 9. mars 2011 Hehe, min samboer måtte også hjelpe meg med pcn den første tiden Off. Det går ut over ryggen ja.. Hvertfall når man ikke pleier å ligge på ryggen til vanlig. Jeg sover fortsatt på sofan og trenger hjelp til å komme opp. Klarer heller ikke å ligge på siden enda fordi det er fortsatt litt hovent på sidene og jeg har en del blåmerker. Håper du er heldigere enn meg og kan ligge på siden fortere og har mindre vondt snart Det er jo veldig individuelt hvor fort man leges. Jeg lurer også på om noen vet når man kan ligge på siden igjen. Liker virkelig ikke å ligge på ryggen. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Jeg låg litt halveis på siden natt 3 etter opp. Var fantastisk. Men jeg tok alltid en pinex forte når jeg la meg,så jeg fikk slappet ordentlig av når jeg skulle sove. Så du vil nok få en mye bedre natt i natt.
sinne Skrevet 9. mars 2011 #16379 Skrevet 9. mars 2011 Betalte litt under 400kr! Hibiscusen,2pk panodil og 1pk pinex forte. Ok:) har hentet det ut nå, synes det var så mye rArt... Leste på vedleggende og det var tabl som ble brukt mot klamydia og gonore... Og en annen ble ofte brukt mot urinsyregikt... Synes det var merkelig.. Aldri hatt noe av det. Pluss kvalmestillende og 500g paracet.
Stimorol Skrevet 9. mars 2011 #16380 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg låg litt halveis på siden natt 3 etter opp. Var fantastisk. Men jeg tok alltid en pinex forte når jeg la meg,så jeg fikk slappet ordentlig av når jeg skulle sove. Så du vil nok få en mye bedre natt i natt. Oi, så heldig du er som kunne sove på siden allerede etter 3 netter :o Er akkurat 14 dager siden min operasjon nå og jeg klarer det fortsatt ikke. Jeg ble dårlig av pinex forte så har tatt tramadol i stede. Har nesten slutta med smertestillende, tar bare på kvelden så jeg får sove godt og så mye som mulig. Får håpe jeg også kan ligge på siden snart Endret 9. mars 2011 av Stimorol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå