sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16341 Skrevet 9. mars 2011 Hotellet må liksom være litt bra siden jeg skal bo alene helst med roomservice og minibar. Og tv sånn at jeg ser den fra senga, skal jo trossalt ligge der en stund.... Burde jeg pakke i trillekoffert eller veske? Bekymrer meg sånn for hvordan jeg skal få kofferten/veska fra hotellet til flyplassen med flytog og alt når jeg er nyoperert :sss Kjenner heller ingen i oslo... I morgen tidlig reiser jeg... Gruer meg!!! Det fikser du vet du! Ta trillekoffert, ikke pakk mye, det trenger du ikke! Anbefaler deg å kjøpe en singlett med knapper hele veien foran, det gjorde jeg og har brukt de jeg kjøpte masse. (Bikbok). Jeg er sikker på at hvertfall dersom du velger hotellet i sandvika, som jeg vet er bra, at folk der vil være behjelpelige med en god del. Du kunne jo evt ringt godthaab rehabiliteringssenter, og leie deg inn der. Jeg har en venninne som arbeider der, kan jo høre med henne om det går an? Der får du hvertfall nok hjelp, men er mulig man må være der en uke da. Ikke bekymre deg, jeg klarte så og si alt selv etter 3 dager, måtte ha hjelp til tunge løft og slikt, men kofferten kan de på hotellet hente på rommet ditt for deg og ta med ned til taxi, som jeg anbefaler deg å ta til flyplassen. Det koster omtrent 600-700 fra fornebu/sandvika. Det er dyrere enn flytoget, men mye bedre for deg, siden da får du hjelp. Dette spørs jo selvfølgelig på formen din da, jeg sier bare at dersom du sliter med å komme deg avgårde, vil en taxi sjåfør hjelpe deg hele veien..
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16342 Skrevet 9. mars 2011 Ja, litt vanskelig å se med tape på, men ser jo ut som et kjemperesultat! Synes ikke de ser store ut, med tanke på at du har lagt inn 390, ser veldig passe ut til din kropp Gratulerer med 1 uke gamle pupper! Takk:) Nei de høres så mye større ut enn de er, heldigvis.. Jeg er kjempe fornøyd med str:)
Betty84 Skrevet 9. mars 2011 #16343 Skrevet 9. mars 2011 6uker?! :O Det var mye!!!! Det er jeg som er lærlingen hos oss Kan jeg begynne å jobbe hvis jeg får mye hjelp?? Spørs jo veldig på hvordan jobb du har da.... Jeg valgte 6 uker fordi jeg er så heldig å ha mulighet til det. Jobbet inn noen vakter og spart en god del kroner. Et par andre på jobben vet jeg var vekk i 4. Også har jeg en okay sjef, som da har bytta turnus på lærlingen, så h*n kan jobbe med meg i begynnelsen....
ramp Skrevet 9. mars 2011 #16344 Skrevet 9. mars 2011 Hei alle sammen! Jeg er ny skribent her inne (Om jeg får lov? ) men har lest her inne en mnds tid nå. Synes det er kjempegreier med en dagbok som denne, da man får mer utveksling av erfaringer, råd og tips enn om man bare legger ut en tråd ellers på diverse forum. Litt om meg da :-) Jeg er en 3 barnsmamma på 31 som skal operere allerede i overmorgen. Allerede og allerede, jeg har jo tenkt på dette i overkant av 10 år, men nå skal det altså skje. Er kjempenervøs, siden jeg fikk beskjed om at jeg må legge under muskel. Jeg var hellig overbevist om at jeg fikk legge over, trodde jeg hadde nok pupp :gjeiper: Men det hadde jeg altså ikke. Jeg bor i nordland, så turen til klinikken blir laaang, reiser allerede i ettermiddag. Valget mitt fallt på Fornebuklinikken, siden jeg har lest/hørt så mye bra om de. Jeg tar GJERNE i mot alt av råd og tips som jeg kan få behov for, da jeg egentlig ikke aner hva som venter meg. Er nok litt pysete, men prøver og trøste meg med at om 2 dager er det gjort, og ingen vei tilbake. Så da får jeg ta smerter og dager som de kommer... Gleder meg til å bli kjent med dere!
Jenny A Skrevet 9. mars 2011 #16345 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hei alle sammen! Jeg er ny skribent her inne (Om jeg får lov? ) men har lest her inne en mnds tid nå. Synes det er kjempegreier med en dagbok som denne, da man får mer utveksling av erfaringer, råd og tips enn om man bare legger ut en tråd ellers på diverse forum. Litt om meg da :-) Jeg er en 3 barnsmamma på 31 som skal operere allerede i overmorgen. Allerede og allerede, jeg har jo tenkt på dette i overkant av 10 år, men nå skal det altså skje. Er kjempenervøs, siden jeg fikk beskjed om at jeg må legge under muskel. Jeg var hellig overbevist om at jeg fikk legge over, trodde jeg hadde nok pupp :gjeiper: Men det hadde jeg altså ikke. Jeg bor i nordland, så turen til klinikken blir laaang, reiser allerede i ettermiddag. Valget mitt fallt på Fornebuklinikken, siden jeg har lest/hørt så mye bra om de. Jeg tar GJERNE i mot alt av råd og tips som jeg kan få behov for, da jeg egentlig ikke aner hva som venter meg. Er nok litt pysete, men prøver og trøste meg med at om 2 dager er det gjort, og ingen vei tilbake. Så da får jeg ta smerter og dager som de kommer... Gleder meg til å bli kjent med dere! Hei! Jeg er jo her inne selv om jeg ikke skal opereres før til høsten..hehe Enig med deg at det er kjekt med et slikt forum ja Skal også på Fornebuklinikkken. Var på konsultasjon hos Schistad. Har du hatt konsultasjon over telefon? Hva slags utgangspunkt har du, og hva kunne du tenke deg å ende opp med da? Her mblir det også under muskel, moderat profil og 350-375ml. Er vel en 75a, tenker jeg, men vet egentlig ikke lenger siden puppene mine ikke ligner seg selv i det heletatt etter 2 unger. Bruker 75 B vattert push-up bh og den fylles ikke i det heletatt! Heldig du som skal til pers allerede i morgen! Jeg har fortsatt 6,5 mnd igjen å vente :S Håper du legger ut om hvordan det har gått etter operasjonen din:) Bilder er også populært Masse lykke til i morgen! Endret 9. mars 2011 av Jenny A
ramp Skrevet 9. mars 2011 #16346 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hei! Jeg er jo her inne selv om jeg ikke skal opereres før til høsten..hehe Enig med deg at det er kjekt med et slikt forum ja Skal også på Fornebuklinikkken. Var på konsultasjon hos Schistad. Har du hatt konsultasjon over telefon? Hva slags utgangspunkt har du, og hva kunne du tenke deg å ende opp med da? Her mblir det også under muskel, moderat profil og 350-375ml. Er vel en 75a, tenker jeg, men vet egentlig ikke lenger siden puppene mine ikke ligner seg selv i det heletatt etter 2 unger. Bruker 75 B vattert push-up bh og den fylles ikke i det heletatt! Heldig du som skal til pers allerede i morgen! Jeg har fortsatt 6,5 mnd igjen å vente :S Håper du legger ut om hvordan det har gått etter operasjonen din:) Bilder er også populært Masse lykke til i morgen! jeg kommer til å skrive her inne straks jeg makter, så skal det bli spennende og se hvor fort/sakte det går. Hvorfor må du vente i 6 mnd? Håper for din del at månedene går lynkjappe, vår/sommer mnd gjør jo seom regel det Ikke i morgen, men overmorgen, altså fredag :-) Ja jeg har hatt telefonkonsultasjon, sendte også bilder. Det ser ut til at det blir ca 280 under muskel på meg, aner vel egentlig ikke hvordan resultatet blir... Er pr i dag slik som deg, vattert 75 B som slettes ikke fylles :gjeiper: Håper på en C jeg da, som er litt fyldig.. Jeg er 1.60 høy og 55 kg, så ikke så spinkel, men har lite underhudsfett mente kirurgen ut i fra bildene. Jeg har ikke hatt noen ønske om str selv, men kirurgen mente dette ble passe på meg. Helt sikker str får jeg vel ikke vite før jeg er ferdig. Det blir runde implantater på meg da, var visst det som passet formen på de lefsene jeg har fra før Endret 9. mars 2011 av ramp
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16347 Skrevet 9. mars 2011 Hei alle sammen! Jeg er ny skribent her inne (Om jeg får lov? ) men har lest her inne en mnds tid nå. Synes det er kjempegreier med en dagbok som denne, da man får mer utveksling av erfaringer, råd og tips enn om man bare legger ut en tråd ellers på diverse forum. Litt om meg da :-) Jeg er en 3 barnsmamma på 31 som skal operere allerede i overmorgen. Allerede og allerede, jeg har jo tenkt på dette i overkant av 10 år, men nå skal det altså skje. Er kjempenervøs, siden jeg fikk beskjed om at jeg må legge under muskel. Jeg var hellig overbevist om at jeg fikk legge over, trodde jeg hadde nok pupp :gjeiper: Men det hadde jeg altså ikke. Jeg bor i nordland, så turen til klinikken blir laaang, reiser allerede i ettermiddag. Valget mitt fallt på Fornebuklinikken, siden jeg har lest/hørt så mye bra om de. Jeg tar GJERNE i mot alt av råd og tips som jeg kan få behov for, da jeg egentlig ikke aner hva som venter meg. Er nok litt pysete, men prøver og trøste meg med at om 2 dager er det gjort, og ingen vei tilbake. Så da får jeg ta smerter og dager som de kommer... Gleder meg til å bli kjent med dere! Så spennende! Selv opererte jeg for litt over en uke siden og er kjempe fornøyd! Skriver blogg om det også, slik at folk kan følge med der. Jeg var hos Schistad og han er helt fantastisk. Han er snill, korrekt og utrolig flink. Jeg lot han bestemme str, profil og plassering, viste han bare bilder av hva jeg ville ha og han ordnet det:) Jeg tok 390 cc, over muskel, runde og moderat profil. Bilder ligger på bloggen om du vil se. Tips og råd.. Hmm.. Jeg hadde ikke så veldig vondt, men sliter fortsatt litt med å komme meg opp selv, dersom jeg ligger nesten rett ut. Er akkurat som magemusklene ikke helt klarer å ta i alt de vil enda. Merker også det om jeg skal stramme musklene, at det strekker litt i sårene, men det skal et jo gjøre. Jeg var relativt flat før operasjon og hadde ganske stram hud, men godt nok med vev til å legge over. Husk du får mye smertestillende og det hjelper! Pass på å holde armene inntil kroppen den første tiden og gjør alt klart hjemme før du drar. Ha gensere/topper med knapper/glidelås foran, som er enkle å få av og på. Lykke til, dette går sikkert helt supert:)
Stimorol Skrevet 9. mars 2011 #16348 Skrevet 9. mars 2011 Takk for svar, ja har brystbånd/bandasje (masse) ingen bh. Ellers ganske likt slik du beskriver :gjeiper: 1 uke oi det var lenge Bare hyggelig Ja, det føles litt lenge med 1 uke. Jeg følte der og da at tiden gikk forferdelig sent og lurte på hvor lang tid det skulle ta før jeg ble bedre, men nå 2 uker etter operasjonen føler jeg at tiden gikk litt fort alikevel. Det har kanskje noe med at jeg sov veldig mye på dagen og tok mye smertestillende Åssen går det nå? Får du sove noe særlig eller? Hvordan smertestillende har du fått?
Jenny A Skrevet 9. mars 2011 #16349 Skrevet 9. mars 2011 (endret) jeg kommer til å skrive her inne straks jeg makter, så skal det bli spennende og se hvor fort/sakte det går. Hvorfor må du vente i 6 mnd? Håper for din del at månedene går lynkjappe, vår/sommer mnd gjør jo seom regel det Ikke i morgen, men overmorgen, altså fredag :-) Ja jeg har hatt telefonkonsultasjon, sendte også bilder. Det ser ut til at det blir ca 280 under muskel på meg, aner vel egentlig ikke hvordan resultatet blir... Er pr i dag slik som deg, vattert 75 B som slettes ikke fylles :gjeiper: Håper på en C jeg da, som er litt fyldig.. Jeg er 1.60 høy og 55 kg, så ikke så spinkel, men har lite underhudsfett mente kirurgen ut i fra bildene. Jeg har ikke hatt noen ønske om str selv, men kirurgen mente dette ble passe på meg. Helt sikker str får jeg vel ikke vite før jeg er ferdig. Det blir runde implantater på meg da, var visst det som passet formen på de lefsene jeg har fra før Venter pga mannens jobbsituasjon. Han er jo nødt til å kunne ta seg fri en uke for å ta seg av barna, mens puppene gror..hehe Ja, sommeren går jo fort den. Når sommeren er over så er det jo rett rundt hjørnet Schistad mente at 350-375ml ville bli en c på meg. Jeg er litt større enn deg da. Er 170cm og 61,5 kg (haha, teller halve kilo da jeg har slanka meg etter at minstejenta kom til verden) Jeg hadde heller ikke noe formening om størrelse selv før jeg var på konsultasjon. Jeg tenkte kanskje at jeg ønsket meg en c, men ante jo ikke noe om hvor mange ml som måtte til for å få det. Jeg fikk på meg sportsbh i st.75 c og begynte med å legge inn "kyllingfilet" på 280ml. Det synes jeg bare så ut som sånn jeg ser ut med bh med vattert innlegg i. Vi ble enige om at det ble for lite. Så la vi inn 350ml og 375ml. Var ikke kjempestor forskjell på de to synes jeg. Schistad sa til meg at 375 ville bli dritbra ..hehe :)Håper jo det da, men vil absolutt ikke ha kjempepupper Prøvde også et innlegg med høy profil i 400, men det ble for utstående og stort. Hva mener dere med runde implantater? Tenker dere på at de ikke er dråpeformede som de anatomiske implantanen? I såfall skal jeg også ha runde Endret 9. mars 2011 av Jenny A
Gjest Kalia Skrevet 9. mars 2011 #16350 Skrevet 9. mars 2011 Bare hyggelig Ja, det føles litt lenge med 1 uke. Jeg følte der og da at tiden gikk forferdelig sent og lurte på hvor lang tid det skulle ta før jeg ble bedre, men nå 2 uker etter operasjonen føler jeg at tiden gikk litt fort alikevel. Det har kanskje noe med at jeg sov veldig mye på dagen og tok mye smertestillende Åssen går det nå? Får du sove noe særlig eller? Hvordan smertestillende har du fått? Ganske likt her ennå Sov litt bedre i natt, er ikke kvalmen lenger. -Men må opp3-4ganger per natt fordi jeg får vondt i ryggen av å sove på ryggen. Er ennå vondt å reise seg ut av senga må ha hjelp til alt ennå. Bruker paralgin forte 8stk per døgn. Når kan jeg sove på siden iggjen, noen som vet? PS: Inlegget ennå skrevet av sekretæren(samboeren )
enne Skrevet 9. mars 2011 #16351 Skrevet 9. mars 2011 Dytter denne framover 7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger 8.mars: Halebein 31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:) 17.mars: Sinne 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 18. Mai: Enne Nå har jeg ikke vært innom her på lenge... Travelt opptatt både på jobb og privat for tiden. Jeg har flyttet OP til 14.april
9naah Skrevet 9. mars 2011 #16352 Skrevet 9. mars 2011 TIL ALLE***** TIL ALLE***** TIL ALLE****** Jeg skal prøve å forklare litt om resultat og størrelse: Resultat: Husk:Man får ikke perfekte bryster av bryst implantat. Hvordan resultatet blir avhenger 99.5 prosent av din anatomi. Implantatene tar det du har fra før og forstørrer det. Det du ser i speilet, i et forstørrelsesglass. Størrelse: Dersom man har en 75AA og legger inn 215 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en medium B- cup. Dersom man har en 75B og legger inn 215 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en full C/ liten D- cup. Altså: Jo mindre bryst man har fra før av, jo større implantat (mer) gram må man ha for å oppnå en viss cup str. Dersom man har en 85AA og legger inn 300 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en liten B- cup. Dersom man har en 75AA og legger inn 300 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en C- cup. Altså: Jo bredere overkropp man har, jo større implantat (mer gram) trenger man for å oppnå en viss cup str. Ergo, man kan ikke se på et bilde med en kvinne som har 300 gr og si at det vil jeg også ha. Man vet ikke høyde, vekt eller omkrets av overkropp på denne kvinnen. F. eks. Jeg er 168/50, og bruker 75C nå. Jeg kan bruke 70D også, fordi jeg er smal nok rundt overkroppen. Noen kan bruke to Bh str. Fordi at jeg er en "liten 75"/ "stor 70" skal det midre gram til for å oppnå en C cup, enn f.eks en som er en "stor 75"/"liten 80". Ja, så lite skal det til for at man får helt forskjellig resultat. Håper dette ble forståelig! Hvis ikke så spør, så skal jeg forsøke å forklare igjen! Hilsen CeeCee! Jeg er 180 og 66-68kg (det varierer).. Jeg har en liten 75b som bh str, og skal legge inn ca 270.. Kirurgen sa at jeg da ville ende opp med en full C/liten D.. Hva mener du om dette? Mener du at han har rett? Vil bare ha en annens mening også om hvor store de kommer til å bli Og siden du har såpass mye peiling, så spør jeg deg! Gleder meg utrolig mye til operasjonen den er om 13 dager!! :D men gruer meg litt også da
dingding Skrevet 9. mars 2011 #16353 Skrevet 9. mars 2011 Er dere åpne om operasjonen? Vet hele jobben at du skal få nye pupper? Jeg husker at etter en måned var jeg så og si meg selv. Da begynte jeg sakte men sikkert å trene igjen, og plutselig gikk ukene, og jeg tenkte ikke noe mer på at jeg hadde operert Ja, jeg har vært veldig åpen om operasjonen på jobb.. For det første har vi ett veldig godt forhold til hverandre på jobb og for det andre så kommer jeg nok til å trenge endel hjelp til løft og sånt. da må de jo få vite hvorfor:) Håper virkelig jeg kan være tilbake i arbeid etter to uker!! hvis ikke kommer jeg til å savne arbeidet og kollegalene mine nor frylktelig
dingding Skrevet 9. mars 2011 #16354 Skrevet 9. mars 2011 Med stor sannsynlighet våkner du opp i en sportsBH. Jeg våknet og bare måtte kikke ned og sjekke! Der var de liksom. Hvor skal du operere? Jeg skulle ivertfall ta av sportsBHen dagen etterpå, for da å ta av bandasjen, og sjekke puppene for at alt ser ok ut (de var like, ingen forskjellig hevelse). Jeg syns det var litt skummelt jeg- de så veldig annerledes ut da enn hva de gjør nå. I tillegg var jeg gul og blå, brystene hadde spiss tuteform og veldig opphovna. Husker jeg lukka øynene og tenkte at de kommer seg... Så lenge man stort sett går med sportsBHn ellers, ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke kunne ta av for å se på resultatet. Selv om jeg ga puppene fred de første to ukene, jeg torde ikke fikle med noe BH greier da. Men etter det har det blitt mange prøvinger Andre alternativer til spiler og push-up, er myke BHer uten spiler og push up. De ser ofte vannvittig kjedelig og bestemor-aktige ut! Jeg fant vel egentlig ingen jeg syns var fine og som satt bra, bortsett fra sportsBHer da. Så jeg endte opp med, som nok veldig mange andre, å kjøpe en vanlig BH uten push men med spile, og tok ut spilene. Tok du også under muskelen? Jeg har betalt for sportsbh på klinikken og regner med jeg våkner med den.. Ja, de skal nok få hvile den første tiden, men jeg har jo lyst til å se dem av og til Jeg kan ikke helt se for meg hvordan en bh uten spiler og pushup ser ut.. har aldri brukt det utenom ammebh ja, så lurt å ta ut spilene
dingding Skrevet 9. mars 2011 #16355 Skrevet 9. mars 2011 Spørs jo veldig på hvordan jobb du har da.... Jeg valgte 6 uker fordi jeg er så heldig å ha mulighet til det. Jobbet inn noen vakter og spart en god del kroner. Et par andre på jobben vet jeg var vekk i 4. Også har jeg en okay sjef, som da har bytta turnus på lærlingen, så h*n kan jobbe med meg i begynnelsen.... Jeg er billakkerer.. med endel løft, tunge lakksprøyter, osv.. men jeg har noen fantastiske kollegaer som løfta alt for meg når jeg gikk gravid.. satser på at de gjør det nå også
Judge Judy Skrevet 9. mars 2011 #16356 Skrevet 9. mars 2011 Da har jeg vært på konsultasjon hos Klinikk Bergen. Jeg er litt skuffet, men samtidig er jeg glad for at han var såpass realistisk og ærlig. Når jeg tenker meg om var det heller ikke så langt unna hva jeg ønsket, så jeg begynner å godta det nå. Jeg hadde sett for meg å legge inn mellom 250 og 280 etter å ha tatt ristest. Hovedgrunnen til at jeg ønsker å operere er at brystbeinet mitt stikker ganske mye ut på midten (lengre ut enn puppene). Det viste seg at det ikke bare er brystbeinet som stikker ut, men hele brystkassen er også skeiv. Dermed vil den ene puppen stikke fremover mens den andre vil gå litt til siden. Hvor mye vil avhenge av mengden jeg tar. Han vil ikke legge inn mer enn 200, men kan kanskje strekke seg opp mot 240 under operasjonen, han mener selv det ikke blir bra. Han vil heller ikke begynne å tukle med muskelen min, siden man ikke kan vite hvordan den har utviklet seg på skeiva under der. Kan i værste fall risikere at beinet blir mer fremtredende... Jo mer jeg skriver jo mer innser jeg at 220 eller 240 ikke er så langt unna 250. Ble vel mer paff over at brystbeinet var værre enn jeg hadde trodd:) Har fått operasjonsdato 18. April rett før påske, er ikke sikker på om jeg kan ta den pga jobb og avspasering. Var i hvert fall heldig og fikk dagens første operasjon klokka halv 8 om morgenen;)
Judge Judy Skrevet 9. mars 2011 #16357 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Dobbelt opp, gitt! Endret 9. mars 2011 av Judge Judy
ramp Skrevet 9. mars 2011 #16358 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Venter pga mannens jobbsituasjon. Han er jo nødt til å kunne ta seg fri en uke for å ta seg av barna, mens puppene gror..hehe Ja, sommeren går jo fort den. Når sommeren er over så er det jo rett rundt hjørnet Schistad mente at 350-375ml ville bli en c på meg. Jeg er litt større enn deg da. Er 170cm og 61,5 kg (haha, teller halve kilo da jeg har slanka meg etter at minstejenta kom til verden) Jeg hadde heller ikke noe formening om størrelse selv før jeg var på konsultasjon. Jeg tenkte kanskje at jeg ønsket meg en c, men ante jo ikke noe om hvor mange ml som måtte til for å få det. Jeg fikk på meg sportsbh i st.75 c og begynte med å legge inn "kyllingfilet" på 280ml. Det synes jeg bare så ut som sånn jeg ser ut med bh med vattert innlegg i. Vi ble enige om at det ble for lite. Så la vi inn 350ml og 375ml. Var ikke kjempestor forskjell på de to synes jeg. Schistad sa til meg at 375 ville bli dritbra ..hehe :)Håper jo det da, men vil absolutt ikke ha kjempepupper Prøvde også et innlegg med høy profil i 400, men det ble for utstående og stort. Hva mener dere med runde implantater? Tenker dere på at de ikke er dråpeformede som de anatomiske implantanen? I såfall skal jeg også ha runde Det høres fornuftig ut å vente til da ja. Mannen min tar en uke ferie nå, så får vi inderlig håpe at formen min er bedre etter en uke da Jeg vil ikke ha så store pupper, og det tror jeg kirurgen fort forsto. Jeg er ikke akkurat så høy, så det hadde ikke sett smart ut med mer enn 300 for min del tror jeg. Så jeg håper på å lande en plass mellom 250-300 :-) Str du har tenkt blir nok kjempefin til deg! Det er jo så fryktelig spennende dette. Det dumme er at man ikke får et skikkelig inntrykk sånn umiddelbart etter inngrepet, det må jo ha noen uker/mnd på å gå seg til. Iallefall for meg som skal ha under muskel. Jeg gruer meg kjmepemye, og en del av meg skulle vel egentlig ha ønsket at jeg våkner av at de sier at det var mulig å legge over muskel. Men i det lange løp er det nok best at de blir langt under. Tjohei, 40 timer igjen til jeg ligger på operasjonsbordet :-D ( Og ja, med runde implantater mener jeg runde, altså ikke dråpeformede :-) Endret 9. mars 2011 av ramp
Betty84 Skrevet 9. mars 2011 #16359 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er billakkerer.. med endel løft, tunge lakksprøyter, osv.. men jeg har noen fantastiske kollegaer som løfta alt for meg når jeg gikk gravid.. satser på at de gjør det nå også Da burde det ikke være noe problem Firmabilen min er en sånn gul med blå lys på taket... Har ikke den muligheten til å få noe hjelp om jeg ikke har med meg lærling. Og er jo begrenset med forflyttningsteknikk som kan brukes når noen skal bæres ut fra en blokk... Derfor tar jeg ikke sjansen på å begynne på jobb enda...vil at puppene mine skal få de beste forutsettningene for å gro og bli penest mulig! Men selvfølgelig er det driiit kjedelig å gå hjemme så lenge!!!!!
ramp Skrevet 9. mars 2011 #16360 Skrevet 9. mars 2011 Så spennende! Selv opererte jeg for litt over en uke siden og er kjempe fornøyd! Skriver blogg om det også, slik at folk kan følge med der. Jeg var hos Schistad og han er helt fantastisk. Han er snill, korrekt og utrolig flink. Jeg lot han bestemme str, profil og plassering, viste han bare bilder av hva jeg ville ha og han ordnet det:) Jeg tok 390 cc, over muskel, runde og moderat profil. Bilder ligger på bloggen om du vil se. Tips og råd.. Hmm.. Jeg hadde ikke så veldig vondt, men sliter fortsatt litt med å komme meg opp selv, dersom jeg ligger nesten rett ut. Er akkurat som magemusklene ikke helt klarer å ta i alt de vil enda. Merker også det om jeg skal stramme musklene, at det strekker litt i sårene, men det skal et jo gjøre. Jeg var relativt flat før operasjon og hadde ganske stram hud, men godt nok med vev til å legge over. Husk du får mye smertestillende og det hjelper! Pass på å holde armene inntil kroppen den første tiden og gjør alt klart hjemme før du drar. Ha gensere/topper med knapper/glidelås foran, som er enkle å få av og på. Lykke til, dette går sikkert helt supert:) Takk for lykkeønskninger, og gode råd! Jeg får litt sånn småangst av å tenke på det, så jeg pusler og rydder litt for å få tiden til å gå. Men når jeg setter meg ned er det rett tilbake hit, hehe. Utrolig hvor puppefiksert man blir av dette altså. Jeg undrer meg sånn over hva jeg tenker når jeg våkner.. Er jeg bare helt i svime, omtåket og greier? Og når får jeg egentlig sett puppene første gangen? Det er så mye man lurer på..!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå