dingding Skrevet 8. mars 2011 #16321 Skrevet 8. mars 2011 Jeg lurer også veldig på hvordan tiden er etter operasjonen.. Jeg skal ha under muskelen. Jeg har ei datter på 1,5år. Og en ganske tung jobb. når kan jeg fungere sånn passe normalt? Takker for svar
Coco7 Skrevet 8. mars 2011 #16322 Skrevet 8. mars 2011 Der var jeg også blitt puppefrøken!!!! Endelig! ))))) Tok buss hjemmefra 06.10 i morrest, og føret var så dårlig at jeg ble 20 min forsinket til operasjonen! Heldigvis gjorde det ingenting, og kirurgen satt å ventet på meg i resepsjonen da jeg kom. Ting gikk veldig fort, rakk ikke å betale før operasjonen, siden jeg var så sein. Gikk inn på kirurgens kontor, der han igjen spurte om hva jeg ønsket av str. Han tegnet på meg, og tok sports bh'en på meg. Inne på operasjonssalen ble den trukket ned rundt magen min. jeg ble vasket med sprit på brystet, iiiiskaldt! og så fikk jeg veneflon innenfor albuen min. Det var 3 stk som dullet og snakket og spurte tusen spørsmål, så fikk jeg smertestillende i veneflonen, og kjente jeg på en måte ble litt "full", og det kriblet i skuldrene mine, så fikk jeg en maske med surstoff å puste i, og så sprøytet de sovemidlet i veneflonen. Jeg spøkte med "hva om jeg ikke sovner?" - og så plutselig våknet jeg. først trodde jeg at jeg bare hadde lukket øynene, og så la jeg med til rette for å endelig sovne - da jeg så ned på brystet mitt, og der var bh'en på, jeg så meg rundt i rommet, og det var et annet rom, og jeg lå i ei seng, med deilig tykk dyne over! Jeg var altså ferdig! OG jeg som ikke hadde sovnet ennå, trodde jeg! Jeg hadde ingenting vondt da jeg våknet. reiste meg fra senga og gikk til et bord vedsiden av senga og hentet meg kaffe:) Og puppene var superfine!!!!!!!!!! finere enn jeg noensinne kunne forestillt meg! Jeg leste papirene på nattbordet mitt, og jeg hadde fått 280 g i hver. over muskel. moderat profil runde. Operasjonen var gått bra stod det i epikrisen, men de hadde vurdert om de måtte legge under muskel pga lite brystvev, men så hadde det blitt over likevel. Hadde snittet under. Jeg besvimte nesten i halv ett tida, hyerventlierte slik at blodet ikke rakk ut i fingre, det var ekkelt, kaldsvette og svimmel og kvalm - men kirurgen min satt seg i senga mi, bad meg knipe rundt fingeren hans, og slippe , knipe, slippe... og slik fik jeg rolig pust igjen. Jeg hadde operasjon kanskje kl kvart over ti, og kl 14 var kjæresten min tilkalt og kom å hentet meg. fikk påfyll av smertestillende før jeg dro på hotellet. så alt har gått fint! Ikke noe vondt nå, skal ta en pinex forte+en vanlig paracet hver 3.time. med til historien var det at da vi kom til hotellet og pakket ut, og jeg skulle legge meg i senga, så lå det en bæsj der!!!!! i sengetøyet! så vi måtte bytte rom, og får rommet gratis og en gratis middag i kveld (lammecarrè... nam nam!) som "plaster på såret". godt å være ferdig, men er gul og blå. Har tatt bilder, men legger ut når jeg kommer hjem eller sender på pm. Send gjerne PM til meg om du vil, jeg er så nysgjerrig :D
Gjest Mynona83 Skrevet 8. mars 2011 #16323 Skrevet 8. mars 2011 Jeg lurer også veldig på hvordan tiden er etter operasjonen.. Jeg skal ha under muskelen. Jeg har ei datter på 1,5år. Og en ganske tung jobb. når kan jeg fungere sånn passe normalt? Takker for svar Jeg klarte ikke å åpne kjøleskapet en gang til å begynne med. Etter 1-1,5 uke (tror jeg det var) fungerte jeg nogelunde normalt, men fikk sterke smerter hvis jeg overbelastet muskelen. Jeg var på jobb etter 2 uker, men hadde ingen oppgaver som innebar løfting i 2-4 uker tror jeg. Jeg tror det er veldig viktig å passe på dette, for å unngå kapsling.
Lillefy Skrevet 8. mars 2011 #16324 Skrevet 8. mars 2011 Jeg skal også ta under muskel og har en liten på 1 år som er veldig mammadalt. Er spent på hvordan det skal gå ja. Håper jeg ikke blir helt invalid Nå er det bare 14 dager igjen til det er min tur
Betty84 Skrevet 8. mars 2011 #16325 Skrevet 8. mars 2011 Jeg lurer også veldig på hvordan tiden er etter operasjonen.. Jeg skal ha under muskelen. Jeg har ei datter på 1,5år. Og en ganske tung jobb. når kan jeg fungere sånn passe normalt? Takker for svar Jeg har en rimelig tung jobb og har regnet ca 6 uker vekk og skal ha med meg lærling de første 3 ukene på jobb.... Hadde nok fint kunnet dratt tilbake på jobb tidligere, men tørr ikke ta sjansen..
dingding Skrevet 8. mars 2011 #16326 Skrevet 8. mars 2011 Jeg klarte ikke å åpne kjøleskapet en gang til å begynne med. Etter 1-1,5 uke (tror jeg det var) fungerte jeg nogelunde normalt, men fikk sterke smerter hvis jeg overbelastet muskelen. Jeg var på jobb etter 2 uker, men hadde ingen oppgaver som innebar løfting i 2-4 uker tror jeg. Jeg tror det er veldig viktig å passe på dette, for å unngå kapsling. Hmm.. Håper jeg kan være tilbake på jobb etter 2 uker!!! Får satse på at kollegaene mine er like hjelpsomme som når jeg gikk graved
dingding Skrevet 8. mars 2011 #16327 Skrevet 8. mars 2011 Jeg har en rimelig tung jobb og har regnet ca 6 uker vekk og skal ha med meg lærling de første 3 ukene på jobb.... Hadde nok fint kunnet dratt tilbake på jobb tidligere, men tørr ikke ta sjansen.. 6uker?! :O Det var mye!!!! Det er jeg som er lærlingen hos oss Kan jeg begynne å jobbe hvis jeg får mye hjelp??
dingding Skrevet 8. mars 2011 #16328 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Nå kjenner jeg at spørsmålene bare ramler inn i hodet mitt.. I morgen er det bare 1 uke til!! :D Får jeg se puppene med en gang? og når kan man se dem selv? Kan man ta av bhen og brystbåndet for å "vise dem fram"? Jeg så noen sportsbher på nettet som er litt tykkere i stoffet foran, hvis du skjønner.. Kan jeg bruke de? JEg skal ikke bruke spile eller pushup bh på 6mnd sier OPlegen min.. mens noen andre her inne skriver 3 mnd... Kan jeg prøve en sånn bh før 6 mnd? OG, hvilke andre alternativer er det enn spile og pushup bh? Kommer sikkert fler spm Endret 8. mars 2011 av dingding
Terine Skrevet 8. mars 2011 #16329 Skrevet 8. mars 2011 Noen som gidder å svare meg eller? Hei! jeg la inn 325cc i hver, rund implantat ovre muskel å gikk fra en liten B(70b) til 70E. men syns ikke de ser noe spess store ut.. å med klær på ser de ikke ut som silikonpupper en gang. kansje en C cup! men er veldig fornøyd! kunne sikkert faktisk hatt dem litt større, men hærregud, alt er bedre enn det jeg hadde:D men størrelsen du ender med har mye å si på hvor mye kroppsbygning, hvor mye puppevev du har osv osv. så lurt å ta det opp med Kirurgen din om hvor store du vil ende opp med, så ordner de sikkert det! tror nok de er ganske vant til å beregne størrelser! gleder meg bare til å få av den sportsBHen! er nå 3 uker siden op, å jeg kan gjøre så og si hva som helst, så lenge løfta ikke blir alt for tunge:)
Terine Skrevet 8. mars 2011 #16330 Skrevet 8. mars 2011 Er det forresten noen her som har handla på Victoria secret før? hvor mye betalte dere i såfall i frakt å moms? vurderer å bestille noe undertøy derfra! de har jo så MYEMYE fint<3
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16331 Skrevet 9. mars 2011 Har handlet på vs og da ble det ikke så alt for mye i moms og frakt, men det beregnes jo når du sjekker ut av siden. De har fantastisk mye fint ja og som regel utrolig fine bikinier, men i år må jeg si jeg er litt skuffet.. Lykke til med shoppingen hvertfall:) Jeg har nå lagt ut bilder i samme bikini som før op på bloggen min!! Ble litt dårlige bilder grunnet mange lag med teip, men gir jo et inntrykk:) http://www.sanssouci.blogg.no
sanssouci Skrevet 9. mars 2011 #16332 Skrevet 9. mars 2011 Heihei! Jeg er 180cm høg og veger 67kg.. Jeg var på konsultasjon idag, og da nsakket legen om at jeg kunne få cå 270cc i brystene.. Jeg har en liten B. Han sa at detkom vertfall til å bli en str større, kanskje en liten D.. Men så lurer jeg på om det er andre som la inn 270cc, hvor mye større ble de? Er du fornøyd? Hvilken str hadde du før, og hva har du nå? Jeg gleder med sykt til operasjonen (gruer meg litt også da.. ).. Takk for alle svar :D Ser du etterlyser svar, men gå tilbake i forumet og les, der finner du mange eksempler!! Selv tok jeg 390, så vet ikke hvor mye jeg er til hjelp. Men er kjempe fornøyd hvertfall:) Som en sa over meg her og som jeg selv har sagt flere ganger, snakk med kirurgen og ta gjerne med bilder som viser hva du ønsker, da er det mye lettere for han å forstå akkurat hva du vil ha. Hvor store implantatene er fra en til en annen kan være som natt og dag, kan derfor bli vanskelig å sammenligne med andre. Lykket il hvertfall:)
Sweeti Skrevet 9. mars 2011 #16333 Skrevet 9. mars 2011 Huff, helt alene. I mine papirer sto det at jeg ikke hadde lov å være alene det første døgnet. Å jeg er veldig glad for at jeg ikke var det. Etter op måtte jeg støtte meg til noen når jeg skulle gå, for jeg eide ikke balanse da:) Hmm :s gruer meg!!!
Sweeti Skrevet 9. mars 2011 #16334 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Nei huff da! Jeg bestilte nemlig hotell der selv siden jeg har sånn super noia for operasjoner og ville være rett ved legen, men ombestemte meg da jeg bor like ved. Jeg kjenner ingen som har bodd der, men regner liksom med at fornebuklinikken ikke reklamerer for et dårlig hotell. Ellers har du jo thon hotel Oslofjord i Sandvika, eller scandic på Høvik som ikke er så langt unna. Matbutikker i området.. Hm.. Du har jo fornebu dagligvare som ikke er så langt unna.. Ellers er det jo matbutikker både i Sandvika og på Høvik hvis du skal bo der. Lykke til da:) Og takk for komplimentet forresten, er veldig fornøyd! Tar muligens toppløs bilder senere og kan sende på pm, men legger nok ikke ut! Men legger ut i samme bikinien når teipen er borte da: [/quote Hotellet må liksom være litt bra siden jeg skal bo alene helst med roomservice og minibar. Og tv sånn at jeg ser den fra senga, skal jo trossalt ligge der en stund.... Burde jeg pakke i trillekoffert eller veske? Bekymrer meg sånn for hvordan jeg skal få kofferten/veska fra hotellet til flyplassen med flytog og alt når jeg er nyoperert :sss Kjenner heller ingen i oslo... I morgen tidlig reiser jeg... Gruer meg!!! Endret 9. mars 2011 av Sweeti
loxodonta Skrevet 9. mars 2011 #16335 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Svar til innlegget ovenfor: Har du funnet noe hotell eller? Viss du er alene og det ikke er sjanse for at noen er med deg, ville jeg ivertfall ha sjekket inn og lagt alt til rette på hotellrommet først. Da kan du jo pakke ut og legge ting svært tilgjengelig. I tillegg ville jeg ha handlet inn en del mat, småsnacks, det du liker godt og tror du vil ha lyst på, brus og god drikke (uten alkohol selvsagt). Jeg var redd for om jeg klarte å gå ned og spise frokost eller ei. Sakte men sikkert smøyg jeg meg ned, tok heisen, så det ble heldigvis ikke mange skrittene. Men det er nok mye man kan avtale med hotellet, og eventuelt få opp på rommet. Men sa de ingenting på klinikken at man ikke skal være alene det første døgnet? Jeg syns ivertfall at den psykiske støtten var velidg viktig også. Jeg hadde nok klart å gå ut av taxien, inn i resepsjonen, hadde sikkert klart å si navnet mitt og få nøkkel, opp på rommet og komt meg rett i senga på egenhånd. Men plutselig ble jeg og kunne bli svimmel, syns litt synd på meg selv i en fremmed by og var utrolig glad for at jeg ikke var alene akkurat da. Mange småting jeg ikke klarte selv. Som første gangen jeg skulle på do, finne frem pcn, komme meg opp av senga, hente x antall ting som lå litt utenfor rekkevidde, fylle vann i vannflaska osv. Men det er jo mye som kan planlegges. Hvor lenge skal du bo på hotell? Endret 9. mars 2011 av loxodonta
loxodonta Skrevet 9. mars 2011 #16336 Skrevet 9. mars 2011 Hmm.. Håper jeg kan være tilbake på jobb etter 2 uker!!! Får satse på at kollegaene mine er like hjelpsomme som når jeg gikk graved Er dere åpne om operasjonen? Vet hele jobben at du skal få nye pupper? Jeg husker at etter en måned var jeg så og si meg selv. Da begynte jeg sakte men sikkert å trene igjen, og plutselig gikk ukene, og jeg tenkte ikke noe mer på at jeg hadde operert
loxodonta Skrevet 9. mars 2011 #16337 Skrevet 9. mars 2011 Nå kjenner jeg at spørsmålene bare ramler inn i hodet mitt.. I morgen er det bare 1 uke til!! :D Får jeg se puppene med en gang? og når kan man se dem selv? Kan man ta av bhen og brystbåndet for å "vise dem fram"? Jeg så noen sportsbher på nettet som er litt tykkere i stoffet foran, hvis du skjønner.. Kan jeg bruke de? JEg skal ikke bruke spile eller pushup bh på 6mnd sier OPlegen min.. mens noen andre her inne skriver 3 mnd... Kan jeg prøve en sånn bh før 6 mnd? OG, hvilke andre alternativer er det enn spile og pushup bh? Kommer sikkert fler spm Med stor sannsynlighet våkner du opp i en sportsBH. Jeg våknet og bare måtte kikke ned og sjekke! Der var de liksom. Hvor skal du operere? Jeg skulle ivertfall ta av sportsBHen dagen etterpå, for da å ta av bandasjen, og sjekke puppene for at alt ser ok ut (de var like, ingen forskjellig hevelse). Jeg syns det var litt skummelt jeg- de så veldig annerledes ut da enn hva de gjør nå. I tillegg var jeg gul og blå, brystene hadde spiss tuteform og veldig opphovna. Husker jeg lukka øynene og tenkte at de kommer seg... Så lenge man stort sett går med sportsBHn ellers, ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke kunne ta av for å se på resultatet. Selv om jeg ga puppene fred de første to ukene, jeg torde ikke fikle med noe BH greier da. Men etter det har det blitt mange prøvinger Andre alternativer til spiler og push-up, er myke BHer uten spiler og push up. De ser ofte vannvittig kjedelig og bestemor-aktige ut! Jeg fant vel egentlig ingen jeg syns var fine og som satt bra, bortsett fra sportsBHer da. Så jeg endte opp med, som nok veldig mange andre, å kjøpe en vanlig BH uten push men med spile, og tok ut spilene.
Jenny A Skrevet 9. mars 2011 #16338 Skrevet 9. mars 2011 Har handlet på vs og da ble det ikke så alt for mye i moms og frakt, men det beregnes jo når du sjekker ut av siden. De har fantastisk mye fint ja og som regel utrolig fine bikinier, men i år må jeg si jeg er litt skuffet.. Lykke til med shoppingen hvertfall:) Jeg har nå lagt ut bilder i samme bikini som før op på bloggen min!! Ble litt dårlige bilder grunnet mange lag med teip, men gir jo et inntrykk:) http://www.sanssouci.blogg.no Ja, litt vanskelig å se med tape på, men ser jo ut som et kjemperesultat! Synes ikke de ser store ut, med tanke på at du har lagt inn 390, ser veldig passe ut til din kropp Gratulerer med 1 uke gamle pupper!
Jenny A Skrevet 9. mars 2011 #16339 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Send gjerne PM til meg om du vil, jeg er så nysgjerrig :D Send gjerne PM til meg også Den var til halebein Endret 9. mars 2011 av Jenny A
sinne Skrevet 9. mars 2011 #16340 Skrevet 9. mars 2011 Har ligget litt på latsiden i det siste, har ikke blitt så mye skriving De ringte ifra klinikken nå og plutselig ble det så mye mer virkelig! det er jo bare en uke til omtrent skal hente ut reseptene mine nå etterpå, noen som vet sånn ca hvor mye det koster?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå