Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg la inn 370 og 320 og har gått opp ca 2 str... Hadde ammepupper så måtte fylle de opp, og det gjorde meg ingenting at det ble litt størrelse på de, men de er større enn hva jeg hadde trodd og forventet :) Begynner å bli vant til de nå og syns de er veldig fine, men om du/dere er redd for at det blir for mye, ville jeg ikke oversteget 320 kanskje.. Selvom alle er forskjellige og det vil se forskjellig ut, har jeg ganske bred overkropp og alt som tilsier at det ikke ville bli så svært på meg, men det er allikvel større enn da jeg prøvde innlegg på klinikken.. Da prøvde jeg 75C og i dag var jeg i byen og måtte ha hvertfall 75D i vanlig bh :) 80D ble for stor rundt, så tipper kanskje på en 75F på Change ut i fra målene mine..

Så som sagt, er dere redd for at det blir for stort ville jeg ikke lagt inn noe som helst mer enn 350 hvertfall - MAX! :)

Noen som vet hvordan man legger inn bilde så kan jeg godt gjøre det..

Mitt utgangspunkt var 169 cm, 57 kg, 75A/B - 320+370cc = nå F-cup i Change størrelser :)

Har også ammet og må fylle opp. Jeg har nok kun en 75 A. Jo mindre man har jo mer må man legge inn for å komme opp i str. da. Schistad mente jeg ville få en c med 350-375ml. Skal forsikre meg ved konsulatasjonen på operasjonsdagen om at det ikke vil se latterlig fake og for stort ut. Ser at mange øker mye i størrelse på bh. Jeg hadde liksom sett for meg at jeg kunne kjøpe bhr i 75 C jeg da etter op. Vil liksom ikke sende mail til kirurgen nå heller for å forsikre meg om at 375 ikke blir større en c.Hehe, det er jo så lenge til operasjonen.

Vet ikke hvordan man legger inn bilde her, men håper du finner det ut. Vil gjerne se :)

PS! F høres jo enormt ut for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakket med klinikken indag og de fortalte at jeg kunne stramme stroppene litt mer nå som hevelsen har gått ned, men ikke så mye at bhen løfter puppene. Spurte også om det med spisse pupper og de fortalte at i løpet av en mnd vil puppene bli rundere:)

Skrevet

Takk for tips og råd :) jeg skal være på hotell 3 netter , helt alene så jeg trenger alle råd jeg kan få for at dette skal gå best mulig :)

Huff, helt alene. I mine papirer sto det at jeg ikke hadde lov å være alene det første døgnet. Å jeg er veldig glad for at jeg ikke var det. Etter op måtte jeg støtte meg til noen når jeg skulle gå, for jeg eide ikke balanse da:)

Skrevet

Takk for tips og råd :) jeg skal være på hotell 3 netter , helt alene så jeg trenger alle råd jeg kan få for at dette skal gå best mulig :)

Huff, helt alene. I mine papirer sto det at jeg ikke hadde lov å være alene det første døgnet. Å jeg er veldig glad for at jeg ikke var det. Etter op måtte jeg støtte meg til noen når jeg skulle gå, for jeg eide ikke balanse da:)

Skrevet

Hei, jeg er ny her, men har lest daglig :)

Veldig glad jeg fant denne siden, å har fått svar på det meste her :)

Tenkte jeg skulle fortelle litt om meg. Jeg er 18 år, og har en liten gutt på snart 1 år. Jeg ammet han i 8 mnd, å sitter nå igjen me slappe, tomme ammepupper. Ikkje kjekt! Jeg bestemte meg for at siden det plaget meg såpass mye, og jeg er såpass ung, at jeg skulle fikse på det. Jeg er veldig ung, å vil ikkje lenger gå glipp av ting (f.eks turer til svømmehallen min gutten min) pga kroppen min og mitt forhold til den. Ellers etter graviditeten har kroppen min gått tilbake til sånn den var før, men jeg er veldi plaget av hvordan brystene ser ut. Helt øverst ser jeg på en måte ribbena igjennom, og jeg har siden desember gått med silikon innlegg i bh-en, ikke akkoratt en selvtilitt boost nei!!

Jeg har op.dag hos dr. schistad på fornebuklinikken 14. April, å teller ned dagene til det. Er nå litt over 5 uker til, så det er rett rundt hjørnet :D føler jeg bare tenker på pupper, pupper og meer pupper! hehe :)

Før jeg ble gravid var jeg en A, liten B cup. Jeg er 161 cm og rett under 45 kg, og er naturlig veldig liten. Dr.Schistad mente jeg ville passe innlegg på 200-240 gr, men er redd for å ta for små. Vil jo ikkje ha unaturlig store, men siden jeg hadde en C-cup for bare noen mnd siden, å vendte meg til det, kunne jeg tenke meg å gå tilbake til den størrelsen. Må legge til at den størrelsen passet meg bra. Skal snakke med Schistad om å vurdere ca 300 istedenfor ;) Skal også legge under muskelen pga lite fettvev, og det blir runde, rue silikoninnlegg med moderat profil.

Gleder meg!! :D

Gjest halebein
Skrevet

ferdig :) skrive mar seinare :P

Så bra! gleder meg til å høre hele historien! :) Du skriver nå en smiley, så da har det nok gått bra! :)

Nå har jeg tatt første dose med antibiotika, og skal dra å handle litt snacks og greier til å ha hjemme etter operasjonen, så er det dusjing med Hibiscrub. Jeg kjøpte scanpore-tapen, det var den og silketape de hadde inne her på apoteket.

Ja jeg skal ikke ta mer enn 300 g! -Og det er MAX! Jeg vil ikke bli noen puppedame med stor P, bare fylle opp i tomme ammebryster. -Og jeg er lærer i ungdomsskolen, så tror det gir svææært dårlig signaleffekt til usikre tenåringsjenter dersom de plutselig ser frøken komme med store ballongpupper:)

Men legen sa at han lovte ingen størrelse, de prøvde seg fram under operasjonen og tok det se syntes så best ut til kroppen - synes det hørtes skummelt ut, jeg skal i alle fall sette foten ned med 300 g.

Nå er jeg spent på om jeg får høre updaten til Kalia før jeg går til operasjon i morgen kl 9.45. Ja jeg skal prøve å legge ut bilde her etterpå. men vil ikke legge ut nakne bilder, i alle fall ikke av "før-puppene" mine, for de ser helt jævlige ut! :( Får ta noen førbilder i kveld i bikini.

Skrevet

Bare hyggelig:). Var vel egentlig kirurgen som valgte det. han mente min brystkasse ville passe til det. Moderat profil er litt bredere enn høy og skaper derfor bryst som dekker mer. I tillegg ville jeg ha naturlig resultat og tror ikke brystvevet ville holdt til høy profil over muskel. Lav profil tenkte jeg aldri på egentlig.. :)

Bodde ikke på hotell da jeg bor i nærheten. Men kan

anbefale Fornebu hotell radisson, de har avtale med klinikken slik at du får rabatt om du nevner at du skal opereres + at de ligger rett ved.

Jeg ringte det hotellet å rabatt prisen var faktisk høyere enn uten rabatt!!!!! :o

Men du kan anbefale det altså?har lest mye MYE styggt om det hotellet:((

Er det noen mat butikker i nærheten?:)

Okei, ja da skjønner jeg:) de ser veldig fine ut på bloggen!:) skal du ta toppløs bilder?

Skrevet (endret)

Jeg ringte det hotellet å rabatt prisen var faktisk høyere enn uten rabatt!!!!! :o

Men du kan anbefale det altså?har lest mye MYE styggt om det hotellet:((

Er det noen mat butikker i nærheten?:)

Okei, ja da skjønner jeg:) de ser veldig fine ut på bloggen!:) skal du ta toppløs bilder?

Nei huff da! Jeg bestilte nemlig hotell der selv siden jeg har sånn super noia for operasjoner og ville være rett ved legen, men ombestemte meg da jeg bor like ved. Jeg kjenner ingen som har bodd der, men regner liksom med at fornebuklinikken ikke reklamerer for et dårlig hotell. Ellers har du jo thon hotel Oslofjord i Sandvika, eller scandic på Høvik som ikke er så langt unna.

Matbutikker i området.. Hm.. Du har jo fornebu dagligvare som ikke er så langt unna.. Ellers er det jo matbutikker både i Sandvika og på Høvik hvis du skal bo der. Lykke til da:)

Og takk for komplimentet forresten, er veldig fornøyd! Tar muligens toppløs bilder senere og kan sende på pm, men legger nok ikke ut! Men legger ut i samme bikinien når teipen er borte da:)

Endret av sanssouci
Skrevet

Kjøpte min første bh i dag :D

Tildbud på Cubus til 49 kroner..

Største størrelsen de hadde var 70D, som var altfor lite. Men whatever, 49kr.. Brystvortene mine detter så å si ut av bhen. Men guuud så kjekt det er å gå med den litt her hjemme. haha. Klarer ikke holde meg..

De hadde jo 80C osv, men 80 er waaay to big rundt for meg.

Gleder meg til å gå å måle meg å finne riktig størrelse, å kjøpe meg en dyr som passer!!!

post-41953-0-57201600-1299539173_thumb.j

Skrevet

Hei :)

Jeg begynte å lese på denne tråden, men orka ikke lese mer enn til side 19 :)

Jeg skal opereres 16 mars.. Ble enig med kirurgen om 300cc.. men etter å ha lest endel av innleggene her så er jeg i tvil om det vil bli for lite?

Jeg er 159cm og 56kg.. Har nå 75a i bh str.

Noen som har noen meninger om dette?

:)

Skrevet

Hør på kirurgen er alt jeg har å si! :)

Spørsmål til de som har tatt silikon for mer enn 1 mnd siden eller som vet noe om dette. Har nå gått en uke og jeg har ikke fått noen strekkmerker, noen som vet om dette kan komme i ettertid? Noen som har fått strekkmerker og i såfall når?

Tok en titt på puppene i ste og tror str blir perfekt, men gleder meg til de ikke blir så kjegleformet lengre, vil ha de mer runde! Etter hva jeg har forstått så blir de det etter en liten periode, så da kan jeg glede meg.

Da jeg kjente litt på brystene kjente jeg også at jeg var nummen fra litt under brystvorten og til arret, liksom på oversiden av arret. Andre som har blitt det, har det gått over? Brystvortene har jeg samme følelse i som før, det var faktisk det første jeg kjente på etter at jeg våknet av narkosen. Haha:)

Skrevet

Heihei! Jeg er 180cm høg og veger 67kg.. Jeg var på konsultasjon idag, og da nsakket legen om at jeg kunne få cå 270cc i brystene.. Jeg har en liten B. Han sa at detkom vertfall til å bli en str større, kanskje en liten D.. Men så lurer jeg på om det er andre som la inn 270cc, hvor mye større ble de? Er du fornøyd? Hvilken str hadde du før, og hva har du nå? Jeg gleder med sykt til operasjonen (gruer meg litt også da.. :sjenert: )..

Takk for alle svar :D

Gjest Kalia
Skrevet

Samboeren til Kalia her, driver diktat hun snakker jeg skriver:

Alt gikk bra i går, fikk 300 i hver, moderat profil under muskel.

har ikke sett de enda har masse bandasjer over.

Klarer ikke gjør en ting selv, har vært kvalmen, svimmel, besvimt.

Nå har kvalmen gått over, har fått i meg mat og klart å se en hel film :)

-Dere som har tatt under muskelen, når klarte dere å gjøre ting selv?

Skrevet

Samboeren til Kalia her, driver diktat hun snakker jeg skriver:

Alt gikk bra i går, fikk 300 i hver, moderat profil under muskel.

har ikke sett de enda har masse bandasjer over.

Klarer ikke gjør en ting selv, har vært kvalmen, svimmel, besvimt.

Nå har kvalmen gått over, har fått i meg mat og klart å se en hel film :)

-Dere som har tatt under muskelen, når klarte dere å gjøre ting selv?

Hei:)

Jeg opererte for 13 dager siden, la under muskelen jeg også. Det gikk ca en uke før jeg klarte å gjøre ting selv. Måtte ha hjelp til å løfte glass så jeg fikk drikke (veldig greit å drikke av sugerør), kle meg, gå på do, komme meg opp av stol/sofa osv..

Dusje kunne jeg bare glemme før det var gått en uke ca. Kluter og våtservietter har kommet godt med. Klarer ikke å vaske håret selv så må til naboen som har frisørsalong hjemme for å få gjort det.

Har du brystbånd på og? God bedring :)

Skrevet

Kjøpte min første bh i dag :D

Tildbud på Cubus til 49 kroner..

Største størrelsen de hadde var 70D, som var altfor lite. Men whatever, 49kr.. Brystvortene mine detter så å si ut av bhen. Men guuud så kjekt det er å gå med den litt her hjemme. haha. Klarer ikke holde meg..

De hadde jo 80C osv, men 80 er waaay to big rundt for meg.

Gleder meg til å gå å måle meg å finne riktig størrelse, å kjøpe meg en dyr som passer!!!

wow! puppene dine er såå flotte:):)gleder meg til jeg skal ut å shoppe litt jeg også:D hihi!

Gjest Kalia
Skrevet

Hei:)

Jeg opererte for 13 dager siden, la under muskelen jeg også. Det gikk ca en uke før jeg klarte å gjøre ting selv. Måtte ha hjelp til å løfte glass så jeg fikk drikke (veldig greit å drikke av sugerør), kle meg, gå på do, komme meg opp av stol/sofa osv..

Dusje kunne jeg bare glemme før det var gått en uke ca. Kluter og våtservietter har kommet godt med. Klarer ikke å vaske håret selv så må til naboen som har frisørsalong hjemme for å få gjort det.

Har du brystbånd på og? God bedring :)

Takk for svar, ja har brystbånd/bandasje (masse) ingen bh.

Ellers ganske likt slik du beskriver :gjeiper:

1 uke oi det var lenge :(

Gjest halebein
Skrevet

Der var jeg også blitt puppefrøken!!!!

Endelig! :))))))

Tok buss hjemmefra 06.10 i morrest, og føret var så dårlig at jeg ble 20 min forsinket til operasjonen! Heldigvis gjorde det ingenting, og kirurgen satt å ventet på meg i resepsjonen da jeg kom.

Ting gikk veldig fort, rakk ikke å betale før operasjonen, siden jeg var så sein. Gikk inn på kirurgens kontor, der han igjen spurte om hva jeg ønsket av str. Han tegnet på meg, og tok sports bh'en på meg. Inne på operasjonssalen ble den trukket ned rundt magen min. jeg ble vasket med sprit på brystet, iiiiskaldt! :) og så fikk jeg veneflon innenfor albuen min. Det var 3 stk som dullet og snakket og spurte tusen spørsmål, så fikk jeg smertestillende i veneflonen, og kjente jeg på en måte ble litt "full", og det kriblet i skuldrene mine, så fikk jeg en maske med surstoff å puste i, og så sprøytet de sovemidlet i veneflonen. Jeg spøkte med "hva om jeg ikke sovner?" - og så plutselig våknet jeg. først trodde jeg at jeg bare hadde lukket øynene, og så la jeg med til rette for å endelig sovne - da jeg så ned på brystet mitt, og der var bh'en på, jeg så meg rundt i rommet, og det var et annet rom, og jeg lå i ei seng, med deilig tykk dyne over! Jeg var altså ferdig! OG jeg som ikke hadde sovnet ennå, trodde jeg!

Jeg hadde ingenting vondt da jeg våknet. reiste meg fra senga og gikk til et bord vedsiden av senga og hentet meg kaffe:) Og puppene var superfine!!!!!!!!!! finere enn jeg noensinne kunne forestillt meg! Jeg leste papirene på nattbordet mitt, og jeg hadde fått 280 g i hver. over muskel. moderat profil runde.

Operasjonen var gått bra stod det i epikrisen, men de hadde vurdert om de måtte legge under muskel pga lite brystvev, men så hadde det blitt over likevel. Hadde snittet under.

Jeg besvimte nesten i halv ett tida, hyerventlierte slik at blodet ikke rakk ut i fingre, det var ekkelt, kaldsvette og svimmel og kvalm - men kirurgen min satt seg i senga mi, bad meg knipe rundt fingeren hans, og slippe , knipe, slippe... og slik fik jeg rolig pust igjen.

Jeg hadde operasjon kanskje kl kvart over ti, og kl 14 var kjæresten min tilkalt og kom å hentet meg. fikk påfyll av smertestillende før jeg dro på hotellet.

så alt har gått fint! Ikke noe vondt nå, skal ta en pinex forte+en vanlig paracet hver 3.time.

med til historien var det at da vi kom til hotellet og pakket ut, og jeg skulle legge meg i senga, så lå det en bæsj der!!!!! i sengetøyet! så vi måtte bytte rom, og får rommet gratis og en gratis middag i kveld (lammecarrè... nam nam!) som "plaster på såret".

godt å være ferdig, men er gul og blå. Har tatt bilder, men legger ut når jeg kommer hjem eller sender på pm.

Skrevet

Heihei! Jeg er 180cm høg og veger 67kg.. Jeg var på konsultasjon idag, og da nsakket legen om at jeg kunne få cå 270cc i brystene.. Jeg har en liten B. Han sa at detkom vertfall til å bli en str større, kanskje en liten D.. Men så lurer jeg på om det er andre som la inn 270cc, hvor mye større ble de? Er du fornøyd? Hvilken str hadde du før, og hva har du nå? Jeg gleder med sykt til operasjonen (gruer meg litt også da.. :sjenert: )..

Takk for alle svar :D

Noen som gidder å svare meg eller?

Gjest Mynona83
Skrevet

Hør på kirurgen er alt jeg har å si! :)

Spørsmål til de som har tatt silikon for mer enn 1 mnd siden eller som vet noe om dette. Har nå gått en uke og jeg har ikke fått noen strekkmerker, noen som vet om dette kan komme i ettertid? Noen som har fått strekkmerker og i såfall når?

Da jeg kjente litt på brystene kjente jeg også at jeg var nummen fra litt under brystvorten og til arret, liksom på oversiden av arret. Andre som har blitt det, har det gått over? Brystvortene har jeg samme følelse i som før, det var faktisk det første jeg kjente på etter at jeg våknet av narkosen. Haha:)

Jeg har hatt mine i 8 år, og har ikke fått strekkmerker. Synes det egentlig er litt rart at man ikke får det, siden huden ekspanderer i løpet av noen minutter. Jeg ble også litt nummen sånn som du beskriver. Det er nok noen nerver som er skåret opp. Det er fortsatt ikke sånn som det var før operasjonen, men det er mye mer følelse der enn det var. Det er ikke noe jeg tenker over i det daglige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...