Niliv Skrevet 6. mars 2011 #16281 Skrevet 6. mars 2011 Tuuuusen takk nå har eg dysja og vaskt meg me hibiscrub og tatt på reine kler snart lalle tid så er det ein dysj til me hibiscrub i mårå så er eg klar :9 dokk så har operert, dokk fekk ha på truså sant :gjeiper: ? Ja og det var ingen hotpants den dagen
Sweeti Skrevet 6. mars 2011 #16282 Skrevet 6. mars 2011 Jeg kan legge ut linker til de bildene jeg tok med meg til kirurgen: http://www.loveyourlook.com/before-after/before-after-details.aspx?PreOpCupSize=A&PostOpCupSize=C&BreastImplantStyle=gel&StateSelect=&x=86&y=14&id=17934 http://www.loveyourlook.com/before-after/before-after-details.aspx?PreOpCupSize=A&PostOpCupSize=C&BreastImplantStyle=gel&StateSelect=&x=86&y=14&page=15&id=16823 Så det er vel fasongen jeg vil oppnå, han har nok teipet litt også fordi de er litt tunge de innleggene og derfor trenger litt støtte, det kan virke litt logisk. Men det de sa til meg var at han hadde teipet og det sa han selv også, for å oppnå en viss fasong. Hehe Takk for veldig utfyllende svar! Hva fikk deg til å velge medium profil å ikke feks høy eller lav? Å bodde du på hotell? Viss ja, hvilket å hva synes du
Gjest Kalia Skrevet 6. mars 2011 #16283 Skrevet 6. mars 2011 Lykke til Kalia Du kommer til å kose deg med resultatet selv om det er litt vondt de første timene etterpå,men det overskygges av gleden tusen takk ja tror nok smerten er såååå verdt det
Gjest Kalia Skrevet 6. mars 2011 #16284 Skrevet 6. mars 2011 Ja og det var ingen hotpants den dagen så bra :) tanten fant ud hu ville komma på besøk, så truså vil eg ha på då :gjeiper: tar på meg boxer så dekke mest mulig tror eg :gjeiper:
Saasan Skrevet 6. mars 2011 #16285 Skrevet 6. mars 2011 Hei! Jeg har lest innleggene her med stor iver, da jeg går rundt og vurderer brystløft inkl. protese. Vel, er nok mer enn vurderer nå, skal til konsultasjon på Colosseumklinikken neste torsdag, hos Dr.Skolleborg. Har inntrykk av at han er flink? Ellers vurderer jeg Aviva Helse og Nobel Clinic. Ulike priser på alle, men jeg er mest opptatt av at legen er hyggelig, forstår meg, og er dyktig. Og selvfølgelig at resultatet blir fint Men jeg er jo litt nervøs også. Hva om jeg glemmer å spør om noe? Hadde vært fint om noen ville dele noe med meg... Hei! Skal også ta brystløft inkl. protese. Har sendt bilder til Fornebu klinikken (bor ikke i Oslo), og venter bare på at en av kirurgene der skal ringe meg, hehe :D Kan jeg spørre deg hvordan bh-størrelse du bruker idag? Jeg er selv litt usikker på min, men ihvertfall b-cup, og kanskje c (var ihvertfall c-cup jeg brukte før jeg ble gravid).. Har ganske mye heng (etter å ha ammet), og har jo faktisk litt pupp, så er redd for at det kan gjøre det vanskelig for et best mulig resultat :\ Men, det kan ihvertfall ikke bli verre enn det det er i dag, tenker jeg da! Skulle ønsket jeg ikke hadde hatt noe "volum", da jeg bare kunne lagt inn innlegg og blitt fornøyd Føler det blir plutselig mye mer avansert med kombinert brystløft+innlegg.. Men, skal under kniven uansett, det er bestemt! Men finner så lite om andre som har tatt kombinert brystløft+innlegg, er jo naturligvis mangle flere tråder om bare innlegg i puppene Så er veldig greit å høre hva andre som skal gjøre det samme, tenker
sanssouci Skrevet 6. mars 2011 #16286 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Takk for veldig utfyllende svar! Hva fikk deg til å velge medium profil å ikke feks høy eller lav? Å bodde du på hotell? Viss ja, hvilket å hva synes du Bare hyggelig:). Var vel egentlig kirurgen som valgte det. han mente min brystkasse ville passe til det. Moderat profil er litt bredere enn høy og skaper derfor bryst som dekker mer. I tillegg ville jeg ha naturlig resultat og tror ikke brystvevet ville holdt til høy profil over muskel. Lav profil tenkte jeg aldri på egentlig.. Bodde ikke på hotell da jeg bor i nærheten. Men kan anbefale Fornebu hotell radisson, de har avtale med klinikken slik at du får rabatt om du nevner at du skal opereres + at de ligger rett ved. Endret 6. mars 2011 av sanssouci
Niliv Skrevet 6. mars 2011 #16287 Skrevet 6. mars 2011 Til dere som har målt dere nå etter opperasjon, hvilke mål får dere ? Jeg får 75cm rundt og 85cm på det bredeste. Og når jeg måler meg på Cange så får jeg 70D!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Synes det er veldig merkelig siden jeg er den som har tatt inn minst som jeg har lest. "Bare" tatt 220cc! Så jeg bare lurer på om mine mål er helt på tulltur!!!! Synes det hørtes voldsomt stort ut. Andre steder en kan måle seg på nette?
Gjest Kalia Skrevet 7. mars 2011 #16288 Skrevet 7. mars 2011 ikkje mangen timer igjen nå :) føle eg er solten allerede :gjeiper: :gjeiper: hehe
ragpride Skrevet 7. mars 2011 #16289 Skrevet 7. mars 2011 Hei jenter! Nå er det 3 dager siden jeg ble operert.. Det gikk KJEMPEBRA samme dagen+ dag nr 1..men nå har jeg et helvete på jord! Stakkars venstre pupp! Ømt og har kjempevondt i "armhulen". Klarte å komme meg selv opp av sengen/sminket meg første dagen, men nå klarer jeg såvidt å løfte glasset med venstre hånd. Spiser paralgin forte, og blir så svimmel at åååh... Snuffs snuffs Ble foresten 375 cc,jeg hadde en liten C fra før, så ble en liten D nå. Delvis under muskel. Er det noen som kjenner seg igjen med den smerten på siden av brystet? Det er ikke stingene som irriterere heller..så håper ikke det er noe skummelt på gang Ellers virker det som at jeg er den eneste som ikke må ha en stram bh. Den er myk og strammer overhode ikke..skikkelig bestemor bh med spiss på..haha..håper ikke de blir spisse av det!
ragpride Skrevet 7. mars 2011 #16290 Skrevet 7. mars 2011 Glemte å si at jeg tok innsiden/utsiden av lårene samtidig...og det er bare barnemat i forhold til brystene! Det kjennes såvidt, takk gud for det..hehe
loxodonta Skrevet 7. mars 2011 #16291 Skrevet 7. mars 2011 Glemte å si at jeg tok innsiden/utsiden av lårene samtidig...og det er bare barnemat i forhold til brystene! Det kjennes såvidt, takk gud for det..hehe Gratulerer med både nye pupper og lår! Kan jeg spørre hvor mye du betalte? Ble alt gjort i en og samme operasjon? Har du sett på resultatet?? Jeg hadde selv også smerter på sidene av brystene, særlig det ene. Noe smerter tror jeg nok er normalt, noe man hører veldig mange har. Blir det derimot varmt, ekstra hevelse og andre litt uvanlige symptomer, bør du ringe legen. Ellers er det jo bare en telefonsamtale unna å bli beroliget viss du er litt usikker.
loxodonta Skrevet 7. mars 2011 #16292 Skrevet 7. mars 2011 Glemte å si at jeg tok innsiden/utsiden av lårene samtidig...og det er bare barnemat i forhold til brystene! Det kjennes såvidt, takk gud for det..hehe Gratulerer med både nye pupper og lår! Kan jeg spørre hvor mye du betalte? Ble alt gjort i en og samme operasjon? Har du sett på resultatet?? Jeg hadde selv også smerter på sidene av brystene, særlig det ene. Noe smerter tror jeg nok er normalt, noe man hører veldig mange har. Blir det derimot varmt, ekstra hevelse og andre litt uvanlige symptomer, bør du ringe legen. Ellers er det jo bare en telefonsamtale unna å bli beroliget viss du er litt usikker.
ragpride Skrevet 7. mars 2011 #16293 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer med både nye pupper og lår! Kan jeg spørre hvor mye du betalte? Ble alt gjort i en og samme operasjon? Har du sett på resultatet?? Jeg hadde selv også smerter på sidene av brystene, særlig det ene. Noe smerter tror jeg nok er normalt, noe man hører veldig mange har. Blir det derimot varmt, ekstra hevelse og andre litt uvanlige symptomer, bør du ringe legen. Ellers er det jo bare en telefonsamtale unna å bli beroliget viss du er litt usikker. Takk takk Jeg betalte 50 000 til sammen, men så brukte de den nye metoden Body tite , den er dyrere,men verdt hver en krone siden den strammer opp huden samtidig..les = strekkmerker by by..iiha! Huden på innsiden av låret er veldig tynt, så uten denne Body titen har det blitt løs hud ved vanlig fettsuging. Men det blir det ikke med Body tite. Klinikken jeg var på er de eneste i Norge som har tatt i bruk denne metoden. Nå venter jeg kun på at Voltaren-resepten blir ringt inn, for jeg blir såååå svimmel av den grusomme paralgin forte! æsj!
sanssouci Skrevet 7. mars 2011 #16294 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har også slapp bh på stroppene, men relativt stram rundt.
Gjest halebein Skrevet 7. mars 2011 #16295 Skrevet 7. mars 2011 der har jeg vært på apoteket og hentet ut resepten min, og kjøpt tape:) Den antibiotikaen jeg skal ta i kveld, og i morgentidlig før operasjonen så ut som var kjempestore! Jeg er så dårlig til å svelge piller - og det kommer nok til å bli vanskelig å få ned pillen i morgen, med bare et halvt glass vann. Jeg pleier å lure i meg piller ved å svelge dem sammen med litt brødskive, da brekker jeg meg ikke så mye. Men men... Nå gleder jeg meg masse masse til i morgen. Mnen gruer meg litt til å komme hjem på onsdagen. Vet det blir vanskelig å få stillhet og fred her i huset med 3 viltre små. Må bare "nyte" første døgnet på hotell til det fulle. Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å se ut etter operasjonen. Vanskelig å tenke seg hvordan det kommer til å se ut. Jeg har en del strekkmerker på brystene, så jeg lurer veldig på om disse kommer til å bli veldig synlige etterpå. Jeg håper kirurgen skjønner hva jeg vil ha, at jeg IKKE vil ha for store, ikke mer enn en full B. Hvis ikke blir det fullstendig krise å komme tilbake på jobb dersom noen ser hva jeg har gjort. Jeg håper bare sports BH-en klemmer de litt inn i starten, dersom jeg er hoven. Jeg hadde mareritt i natt om at jeg våknet med DE svære muggene, og kirurgen bare smilte og sa at han regnet med at jeg ville bli glad for å få to str større enn jeg hadde bestillt, fordi de fleste ble missfornøyd med størrelsen :D Ha ha! Tror jeg har lest litt for mye inne på disse forumene:) 1
heipåådeg Skrevet 7. mars 2011 #16296 Skrevet 7. mars 2011 der har jeg vært på apoteket og hentet ut resepten min, og kjøpt tape:) Den antibiotikaen jeg skal ta i kveld, og i morgentidlig før operasjonen så ut som var kjempestore! Jeg er så dårlig til å svelge piller - og det kommer nok til å bli vanskelig å få ned pillen i morgen, med bare et halvt glass vann. Jeg pleier å lure i meg piller ved å svelge dem sammen med litt brødskive, da brekker jeg meg ikke så mye. Men men... Nå gleder jeg meg masse masse til i morgen. Mnen gruer meg litt til å komme hjem på onsdagen. Vet det blir vanskelig å få stillhet og fred her i huset med 3 viltre små. Må bare "nyte" første døgnet på hotell til det fulle. Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å se ut etter operasjonen. Vanskelig å tenke seg hvordan det kommer til å se ut. Jeg har en del strekkmerker på brystene, så jeg lurer veldig på om disse kommer til å bli veldig synlige etterpå. Jeg håper kirurgen skjønner hva jeg vil ha, at jeg IKKE vil ha for store, ikke mer enn en full B. Hvis ikke blir det fullstendig krise å komme tilbake på jobb dersom noen ser hva jeg har gjort. Jeg håper bare sports BH-en klemmer de litt inn i starten, dersom jeg er hoven. Jeg hadde mareritt i natt om at jeg våknet med DE svære muggene, og kirurgen bare smilte og sa at han regnet med at jeg ville bli glad for å få to str større enn jeg hadde bestillt, fordi de fleste ble missfornøyd med størrelsen :D Ha ha! Tror jeg har lest litt for mye inne på disse forumene:) Så spennende! Masse lykke til. Hvilken teip kjøpte du og hvor ?
Jenny A Skrevet 7. mars 2011 #16297 Skrevet 7. mars 2011 der har jeg vært på apoteket og hentet ut resepten min, og kjøpt tape:) Den antibiotikaen jeg skal ta i kveld, og i morgentidlig før operasjonen så ut som var kjempestore! Jeg er så dårlig til å svelge piller - og det kommer nok til å bli vanskelig å få ned pillen i morgen, med bare et halvt glass vann. Jeg pleier å lure i meg piller ved å svelge dem sammen med litt brødskive, da brekker jeg meg ikke så mye. Men men... Nå gleder jeg meg masse masse til i morgen. Mnen gruer meg litt til å komme hjem på onsdagen. Vet det blir vanskelig å få stillhet og fred her i huset med 3 viltre små. Må bare "nyte" første døgnet på hotell til det fulle. Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å se ut etter operasjonen. Vanskelig å tenke seg hvordan det kommer til å se ut. Jeg har en del strekkmerker på brystene, så jeg lurer veldig på om disse kommer til å bli veldig synlige etterpå. Jeg håper kirurgen skjønner hva jeg vil ha, at jeg IKKE vil ha for store, ikke mer enn en full B. Hvis ikke blir det fullstendig krise å komme tilbake på jobb dersom noen ser hva jeg har gjort. Jeg håper bare sports BH-en klemmer de litt inn i starten, dersom jeg er hoven. Jeg hadde mareritt i natt om at jeg våknet med DE svære muggene, og kirurgen bare smilte og sa at han regnet med at jeg ville bli glad for å få to str større enn jeg hadde bestillt, fordi de fleste ble missfornøyd med størrelsen :D Ha ha! Tror jeg har lest litt for mye inne på disse forumene:) Dr. Schistad sa at strekkemerkene kom til å bli mindre synlig. Så håper det Masse lykke til i morgen!Penicillin kan deles, så slipper du så stor pille. Jeg også er redd for at det skal bli for stort. Vil jo ikke at det skal lyse lang vei Må bare stole på at kirurgen har skjønt hva man vil ha, og at det som skjedde i drømmen din ikke skjer,hihi Spent på å få høre hvordan det har gått! Legg gjerne ut bilde også, eller send på pm Igjen, lykke til!!
Coco7 Skrevet 7. mars 2011 #16298 Skrevet 7. mars 2011 Dr. Schistad sa at strekkemerkene kom til å bli mindre synlig. Så håper det Masse lykke til i morgen!Penicillin kan deles, så slipper du så stor pille. Jeg også er redd for at det skal bli for stort. Vil jo ikke at det skal lyse lang vei Må bare stole på at kirurgen har skjønt hva man vil ha, og at det som skjedde i drømmen din ikke skjer,hihi Spent på å få høre hvordan det har gått! Legg gjerne ut bilde også, eller send på pm Igjen, lykke til!! Jeg la inn 370 og 320 og har gått opp ca 2 str... Hadde ammepupper så måtte fylle de opp, og det gjorde meg ingenting at det ble litt størrelse på de, men de er større enn hva jeg hadde trodd og forventet Begynner å bli vant til de nå og syns de er veldig fine, men om du/dere er redd for at det blir for mye, ville jeg ikke oversteget 320 kanskje.. Selvom alle er forskjellige og det vil se forskjellig ut, har jeg ganske bred overkropp og alt som tilsier at det ikke ville bli så svært på meg, men det er allikvel større enn da jeg prøvde innlegg på klinikken.. Da prøvde jeg 75C og i dag var jeg i byen og måtte ha hvertfall 75D i vanlig bh 80D ble for stor rundt, så tipper kanskje på en 75F på Change ut i fra målene mine.. Så som sagt, er dere redd for at det blir for stort ville jeg ikke lagt inn noe som helst mer enn 350 hvertfall - MAX! Noen som vet hvordan man legger inn bilde så kan jeg godt gjøre det.. Mitt utgangspunkt var 169 cm, 57 kg, 75A/B - 320+370cc = nå F-cup i Change størrelser
ragpride Skrevet 7. mars 2011 #16300 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har også slapp bh på stroppene, men relativt stram rundt. Min er også stram rundt... må løfte litt på strekken av og til ,slik at jeg får trekke pusten ordentlig Håper bare man ikke får "spiss"pupper av disse bh-ene som er slappe i cup`en...haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå