Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har vel også eller bruker vel feil str nå.. målte meg på change sine hjemmesider og ble 65 dd nå... men hos H&M fyller jeg bare ut en 75b el 70 c.. tror ikke på at jeg får på meg noe som er under 70 for det føles nesten som en tvangstrøye å ha på...

ok, har ikke fått snakket så mye med kirurgen ang str, viste han bare noen bilder som jeg hadde skrevet ut.. men får spørre om det på OP dagen ( som med alt annet jeg glemte å spørre om på konsultasjonen ) :P det kommer jo bare fler og fler spm etterhvert som dagene går og det nærmer seg :fnise:

men har du sett inne på ellos sine sider på nett? tror kanskje de har litt større str i bh til en normal pris :)

skal inn å sjekke nå:) Husker den tia før OP:) første konsultasjonstime hadde jeg ingen spørsmål, for jeg hadde lest så mye.. men etter at jeg kom inn på forumet her hadde jeg plutselig hundre til:) er så flott med vår lille famile her inne! åsså er vi jo så altive også:D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fin blogg med fine innlegg! :)

Jaa skjønner hva du mener.. Sånne spisse trekanter?:P

Jeg skal operere på fredag i neste uke :D

Kan nesten ikke vente..

Men du.. Hvordan beregnet han hvor mye du hadde plass til? Å hvordan fikk du plass til så mye som 390?? Hvilke faktorer spiller inn når man finner ut av det?:)

Takk skal du ha:)

Ja spisse trekanter som ser helt dust ut.. Hehe!

Er ikke lenge til fredag, så spennende, du mp glede deg. Han måler brystkassen din med linjal og kjenner på brystet og drar i huden for å finne det ut. Jeg vet ikke hvordan jeg fikk plass til det, men har ganske brede skuldre og hadde godt med vev sa han. Samme med søsteren min, hun la også inn 390, men hadde jo ammet to barn da. Hvilke faktorer som spiller inn.. Hmm.. Som jeg skrev har det nok noe med brystvev, plassering av kjertler og hvor bred brystkasse du har. Jeg har jo medium profil, så de fyller ut mer i bredden enn utover på en måte. Så kanskje derfor det var plass :)

Skrevet

Hvordan er den spessielle fasongen du vil oppnå? Har du bilde?:)

Jeg kan legge ut linker til de bildene jeg tok med meg til kirurgen:

http://www.loveyourlook.com/before-after/before-after-details.aspx?PreOpCupSize=A&PostOpCupSize=C&BreastImplantStyle=gel&StateSelect=&x=86&y=14&id=17934

http://www.loveyourlook.com/before-after/before-after-details.aspx?PreOpCupSize=A&PostOpCupSize=C&BreastImplantStyle=gel&StateSelect=&x=86&y=14&page=15&id=16823

Så det er vel fasongen jeg vil oppnå, han har nok teipet litt også fordi de er litt tunge de innleggene og derfor trenger litt støtte, det kan virke litt logisk. Men det de sa til meg var at han hadde teipet og det sa han selv også, for å oppnå en viss fasong. Hehe

Skrevet

Takk skal du ha:)

Ja spisse trekanter som ser helt dust ut.. Hehe!

Er ikke lenge til fredag, så spennende, du mp glede deg. Han måler brystkassen din med linjal og kjenner på brystet og drar i huden for å finne det ut. Jeg vet ikke hvordan jeg fikk plass til det, men har ganske brede skuldre og hadde godt med vev sa han. Samme med søsteren min, hun la også inn 390, men hadde jo ammet to barn da. Hvilke faktorer som spiller inn.. Hmm.. Som jeg skrev har det nok noe med brystvev, plassering av kjertler og hvor bred brystkasse du har. Jeg har jo medium profil, så de fyller ut mer i bredden enn utover på en måte. Så kanskje derfor det var plass :)

Hei!

Jeg skal også opereres av Schistad (men det er leeeenge til). Han sa jeg hadde lite brystvev, men mener jeg fint vil ha plass til 375ml uten at det vil bli skikkelig fake. Jeg vektla at jeg ville ha naturlig utseende. Blir jo litt skeptisk når du har mye brystvev og lagt inn nesten like mye som det planlegges på meg. Tror ikke jeg er spesielt bred over brystet eller skuldrene. Bruker 75 i bh, bruker da midterste eller innerste hakket. Jeg har fått to barn da, så kan jo være pga slappheten i brystene at jeg får plass til såpass. Synes det er relativt mange her inne som legger inn under 300. Schistad mente jeg ville bli en c med 375ml.

Hvilken størrelse har du fått i sportsbh? Synes den ser litt slækk ut foran (har sett på bildene) Blir spennende å se når du legger ut bilde i samme bikini som før-bildet :)

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg skal også opereres av Schistad (men det er leeeenge til). Han sa jeg hadde lite brystvev, men mener jeg fint vil ha plass til 375ml uten at det vil bli skikkelig fake. Jeg vektla at jeg ville ha naturlig utseende. Blir jo litt skeptisk når du har mye brystvev og lagt inn nesten like mye som det planlegges på meg. Tror ikke jeg er spesielt bred over brystet eller skuldrene. Bruker 75 i bh, bruker da midterste eller innerste hakket. Jeg har fått to barn da, så kan jo være pga slappheten i brystene at jeg får plass til såpass. Synes det er relativt mange her inne som legger inn under 300. Schistad mente jeg ville bli en c med 375ml.

Hvilken størrelse har du fått i sportsbh? Synes den ser litt slækk ut foran (har sett på bildene) Blir spennende å se når du legger ut bilde i samme bikini som før-bildet :)

Jeg la over muskelen vet ikke om du gjorde det. Er selv en 70-75 rundt, så er ikke så bred jeg heller. Schistad vet hva han gjør! Hehe :)

Den ser stor ut, men er ikke det, de slakker den helt over skuldrene, så den er jo ikke strammet opp i det hele tatt, ettersom den ikke skal løfte noenting. Jeg syns den dekker litt lite av brystet, men syns ikke så godt på bildet. Fikk sportsbh i 80c, de føles strammere enn vanlig undertøy. Målte meg i butikk før op og da kunne jeg bruke 70 eller 75 sa de. Jeg fikk også litt sjokk da så mange hadde lagt inn under 300, men er så forskjellig fra person til person.

Og jeg har ikke over gjennomsnittet mye brystvev, men han sa jeg hadde nok til å ha så store proteser over muskel ;)

Endret av sanssouci
Skrevet

Jeg la over muskelen vet ikke om du gjorde det. Er selv en 70-75 rundt, så er ikke så bred jeg heller. Schistad vet hva han gjør! Hehe :)

Den ser stor ut, men er ikke det, de slakker den helt over skuldrene, så den er jo ikke strammet opp i det hele tatt, ettersom den ikke skal løfte noenting. Jeg syns den dekker litt lite av brystet, men syns ikke så godt på bildet. Fikk sportsbh i 80c, de føles strammere enn vanlig undertøy. Målte meg i butikk før op og da kunne jeg bruke 70 eller 75 sa de. Jeg fikk også litt sjokk da så mange hadde lagt inn under 300, men er så forskjellig fra person til person.

Og jeg har ikke over gjennomsnittet mye brystvev, men han sa jeg hadde nok til å ha så store proteser over muskel ;)

Har ikke operert ennå. Men skal opereres av Schistad. Det planlegges 375 ml under muskel, moderat profil. Fikk prøve innlegg på klinikken og hadde da en sportsbh i str. 75 C. Trodde den skulle sitte stramt jeg.

Skrevet

Har ikke operert ennå. Men skal opereres av Schistad. Det planlegges 375 ml under muskel, moderat profil. Fikk prøve innlegg på klinikken og hadde da en sportsbh i str. 75 C. Trodde den skulle sitte stramt jeg.

Jeg hadde også 75 på når jeg prøvde, men de satt på 80 etter operasjon. Ja den skal vel sitte stramt rundt, men de sa at du ikke skal ha den stramt på skuldrene siden brystene ikke skal løftes opp på en måte..

Skrevet

Liten oppdatering fra meg. I dag er puppene mine 2 uker og 5 dager.. Alt går kjempe bra. Ingenting vondt lenger. Brystvortene mine er veldig såre, men det er det eneste som plager meg. De ser kjempe fine ut synes jeg, selv om de selvfølgelig kunne vært større :sjenert:

I dag skriftet jeg teip igjen, og det ser bare bedre og bedre ut hele veien :)

Jeg kler på meg, sover på siden og magen uten problem. Så det hele er heelt perfekt!! Gleder meg bare masse til onsdag da jeg endelig skal til klinikk bergen å få sjekket. 3 uker og 1 dag etter operasjonen. Ikke så veldig kjekt å bo langt borte fra klinikken merker jeg, så jeg ikke kan komme på sjekk når jeg burde.. Men skal bli deilig å finne ut at alt er så bra som jeg føler det er :)

Hadde lett gjort dette igjen. Og hvem vet, kanskje jeg bestemmer meg for en ny operasjon om et års tid, om jeg ikke blir fornøyd med størrelsen. Jeg liker dem uten klær, men ikke med klær. Men det blir kanskje bedre når jeg endelig kan bruke vanlig bh, og ikke denne stygge sports bhen :b Gleeeder meg masse!

Gjest Kalia
Skrevet

Liten oppdatering fra meg. I dag er puppene mine 2 uker og 5 dager.. Alt går kjempe bra. Ingenting vondt lenger. Brystvortene mine er veldig såre, men det er det eneste som plager meg. De ser kjempe fine ut synes jeg, selv om de selvfølgelig kunne vært større :sjenert:

I dag skriftet jeg teip igjen, og det ser bare bedre og bedre ut hele veien :)

Jeg kler på meg, sover på siden og magen uten problem. Så det hele er heelt perfekt!! Gleder meg bare masse til onsdag da jeg endelig skal til klinikk bergen å få sjekket. 3 uker og 1 dag etter operasjonen. Ikke så veldig kjekt å bo langt borte fra klinikken merker jeg, så jeg ikke kan komme på sjekk når jeg burde.. Men skal bli deilig å finne ut at alt er så bra som jeg føler det er :)

Hadde lett gjort dette igjen. Og hvem vet, kanskje jeg bestemmer meg for en ny operasjon om et års tid, om jeg ikke blir fornøyd med størrelsen. Jeg liker dem uten klær, men ikke med klær. Men det blir kanskje bedre når jeg endelig kan bruke vanlig bh, og ikke denne stygge sports bhen :b Gleeeder meg masse!

så bra at alt går så fint :) kor mye va det du la inn og la du inn over elle under muskel ?

Skrevet

så bra at alt går så fint :) kor mye va det du la inn og la du inn over elle under muskel ?

la inn 300 i høyre, 325 i venstre. over muskel, høyprofil :)

Gjest halebein
Skrevet

Lykke til i morgen Kalia! -håper det går bra med deg:) Også er det min tur på tirsdagsmorgenen:)

Gjest Kalia
Skrevet

la inn 300 i høyre, 325 i venstre. over muskel, høyprofil :)

oki :) håpe eg og får plass til 300 :)

Gjest Kalia
Skrevet

Lykke til i morgen Kalia! -håper det går bra med deg:) Også er det min tur på tirsdagsmorgenen:)

Tusen takk :) :) ja ikkje lenge igjen nå :) dette blir bra =)

Gjest Kalia
Skrevet

Lykke til Kalia :klemmer:

tusen takk :) :) :klemmer: glede meg bare, grue meg ikkje ein plass hehe :gjeiper:

Skrevet

tusen takk :) :) :klemmer: glede meg bare, grue meg ikkje ein plass hehe :gjeiper:

Lykke til!!!

Gjest Kalia
Skrevet

Tuuuusen takk :) nå har eg dysja og vaskt meg me hibiscrub :) og tatt på reine kler :) snart lalle tid så er det ein dysj til me hibiscrub i mårå så er eg klar :9 :bolledeig:

dokk så har operert, dokk fekk ha på truså sant :gjeiper: ?

Skrevet

Lykke til Kalia :klemmer:

Du kommer til å kose deg med resultatet selv om det er litt vondt de første timene etterpå,men det overskygges av gleden :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...