Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer til alle dere som har fått pupper den siste uken :smilyblomst:

Om 2 uker er mine pupper 1 dag gamle :jepp: og jeg gleder meg så utrolig mye! men kirurgen min sa ikke noe om profil så får høre med han på OP dagen :)

Venter bare på at papirene skal komme i posten synes det tar en eevighet, selv om det bare er en uke til :fnise: hvor lang tid ca tok det ifra dere var på konsultasjonen til alt kom i posten?

også lurer jeg på en liten ting til.. til dere som har lagt inn mellom 250 og 300, som var 75 B/ 70C før OP, Hvilken str bruker dere nå?

:lillesky:

jeg var faktisk å fikk meg målt i dag! å har brukt feil BH størrelse hele livet:P men var før en 75B (eller som egentlig var en 70B eller en 70AA?) la inn 325(som ikke er så stor forskjell fra 300) å sitter nå igjen med hele 70E! fikk helt sjokk, for jeg var redd for at jeg skulle syns de var for små! men nå når jeg har fått vite Cupen er jeg strålende fornøyd! bekymringen jeg har nå er bare hvor i all verden jeg skal få kjøpt BHer som ikke koster 600kr stykket:p for tror ikke jeg har sett E i noen butikker hvor jeg handler! men nå har jeg vært på H&M og Cubus tidligere:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niliv:

Nå har jeg fått konsultasjonstime der i neste uke, med Dr Ørner. Var det han som opererte deg, eller var det Busch?

Ja det var Dr.Ørner jeg hadde.

Synes han var veldig flink og proff.

Han såg med en gang hva han syntes passet min kropp.

Og veldig flink å fortelle før og etter hvor liten risikoen på alt var.Syntes det var veldig greit.

Følte meg komfortabel,så langt det lar seg gjøre når en fremmed mann skal se og kjennne på brystvevet :sjenert:

Om 3 uker så kan du faktisk være opperert.

Han oppererer mandager og onsdager :jepp:

Skrevet

Ja det var Dr.Ørner jeg hadde.

Synes han var veldig flink og proff.

Han såg med en gang hva han syntes passet min kropp.

Og veldig flink å fortelle før og etter hvor liten risikoen på alt var.Syntes det var veldig greit.

Følte meg komfortabel,så langt det lar seg gjøre når en fremmed mann skal se og kjennne på brystvevet :sjenert:

Om 3 uker så kan du faktisk være opperert.

Han oppererer mandager og onsdager :jepp:

Fantastisk!

Har faktisk sett meg ut to onsdager som passer for operasjon, så håper de er ledige. Har også nettopp ordnet med mulighet for et privat lån for de siste pengene jeg trenger, slik at jeg ikke trenger å vente på skattepengene om han har ledig den ene onsdagen. *iiiik!*

;)

Skrevet

7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger

8.mars: Halebein

31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:)

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

18. Mai: Enne

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Skrevet

7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger

8.mars: Halebein

31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full

B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:)

11.mars: Sweeti

20 år gammel, 170cm . Ca 70-75 a tipper jeg.

Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn eller cc, vet bare at jeg skal ha snitt under puppene. Vi skal bestemme før operasjon. Har ammet 1 barn i 1 år så mine bryster er strekt og tømt!

17.mars: Sinne

21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic.

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

18. Mai: Enne

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Gjest Kalia
Skrevet

då er eg den neste så ska under kniven :) tiå har gått fort, ikkje lenge siden det va øve 1mnd til eg sko operera :gjeiper:

GLEDE MEG :) :)

Skrevet

jeg var faktisk å fikk meg målt i dag! å har brukt feil BH størrelse hele livet:P men var før en 75B (eller som egentlig var en 70B eller en 70AA?) la inn 325(som ikke er så stor forskjell fra 300) å sitter nå igjen med hele 70E! fikk helt sjokk, for jeg var redd for at jeg skulle syns de var for små! men nå når jeg har fått vite Cupen er jeg strålende fornøyd! bekymringen jeg har nå er bare hvor i all verden jeg skal få kjøpt BHer som ikke koster 600kr stykket:p for tror ikke jeg har sett E i noen butikker hvor jeg handler! men nå har jeg vært på H&M og Cubus tidligere:p

jeg har vel også eller bruker vel feil str nå.. målte meg på change sine hjemmesider og ble 65 dd nå... men hos H&M fyller jeg bare ut en 75b el 70 c.. tror ikke på at jeg får på meg noe som er under 70 for det føles nesten som en tvangstrøye å ha på...

ok, har ikke fått snakket så mye med kirurgen ang str, viste han bare noen bilder som jeg hadde skrevet ut.. men får spørre om det på OP dagen ( som med alt annet jeg glemte å spørre om på konsultasjonen ) :P det kommer jo bare fler og fler spm etterhvert som dagene går og det nærmer seg :fnise:

men har du sett inne på ellos sine sider på nett? tror kanskje de har litt større str i bh til en normal pris :)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle slenge meg på denne tråden. Ble operert på fornebuklinikken 1 mars 2011 og satt inn 390 gram, moderat profil, over muskel, snitt i folden. Foreløbig er de bare langt fra hverandre og noe hovne, men det kommer seg for hver dag som går! Kjempe glad for å endelig ha gjort det, da jeg var relativt stressa når det kom til narkosen. Men det gikk jo som en drøm!! Gleder meg til å kunne leve normalt igjen, nå ligger jeg for det meste og tar livet med ro :)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle slenge meg på denne tråden. Ble operert på fornebuklinikken 1 mars 2011 og satt inn 390 gram, moderat profil, over muskel, snitt i folden. Foreløbig er de bare langt fra hverandre og noe hovne, men det kommer seg for hver dag som går! Kjempe glad for å endelig ha gjort det, da jeg var relativt stressa når det kom til narkosen. Men det gikk jo som en drøm!! Gleder meg

til å kunne leve normalt igjen, nå ligger jeg for det meste og tar livet med ro :)

Hei og velkommen!:)

Kan jeg få stille ett spørsmål?

Viss det blir for personlig trenger du ikke svare MEN hva er din Vekt,høyde og alder? Og hvilken str var du i bh før op?:)

God bedrings klem!:)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle slenge meg på denne tråden. Ble operert på fornebuklinikken 1 mars 2011 og satt inn 390 gram, moderat profil, over muskel, snitt i folden. Foreløbig er de bare langt fra hverandre og noe hovne, men det kommer seg for hver dag som går! Kjempe glad for å endelig ha gjort det, da jeg var relativt stressa når det kom til narkosen. Men det gikk jo som en drøm!! Gleder meg

til å kunne leve normalt igjen, nå ligger jeg for det meste og tar livet med ro :)

Viss det blir for personlig trenger du ikke svare MEN hva er din Vekt,høyde og alder? Og hvilken str var du i bh før op?:)

Skrevet

Takk for det:) Nei det går helt fint!

Jeg blir 20 år i år og er 167 cm. Veier 58 kg og var vel en 75a/litenb før operasjonen. Hadde skikkelig tenåringspupper, sånne små fjellaktige, hvis du skjønner?

Er du operert selv?

(skriver blogg om operasjonen, http://www.sanssouci.blogg.no )

Skrevet

hei alle sammen! da er jeg på dag 10, og ting begynner endelig å bedres.

Jeg var veldig uheldig, og ble i dårlig form dag 3/4. Hadde kramper i høyre bryst/side, smerter i mage/rygg og kvalme/oppkast..

Det ble tur på legevakt, hvor det ble konstantert at jeg hadde kramper fordi jeg la inn såppas store innlegg (stappa inni det det var plass til), jeg hadde en liten betennelse på høre side og at de smertestillende jeg fikk rett og slett ikke fungerte på meg...

Jeg hadde en følelse av at jeg hadde fått juling i magen og ryggen, grunnen til dette viste seg å være at jeg har dårlige nyrer som reagerte på operasjonen og medisinene! Jeg hadde rett og slett flaks, hadde jeg ikke operert hadde nyreproblemene sikkert ikke blitt oppdaget så raskt. Har derfor vært i svært dårlig form, og det ble noen dager med smerter og kvalme. På grunn av nyrene måtte jeg prøve å klare meg med minst mulig medisiner....

Vil bare skryte masse av Klinikk Stokkan, sjefen sjøl Ola Evjen tok selv ansvar for meg når jeg ble syk, legen min har hatt daglig kontakt med Ola Evjen om prøveresultatene mine (har tatt blodprøver hver dag i ei uke). Skal også på ekstra kontroller på Stokkan, pga at betennelsen på høyresiden som må følges opp.

.... Jeg har med andre ord vært litt uheldig - men nå ser det ut til å bli bedre :)

Nyrene er på bedringens vei, jeg klarer å smøre på brødskive etc selv og smertene er minimale :)

Vil bare si til dere som skal opereres at det varierer hvor "heldig" man er med formen, så regn med å bli borte fra skole/ jobb litt lengre enn de fleste anbefaler. Jeg må fortsatt regne med ei uke til før jeg er i form nok til skole - det blir da over 2 uker hvile! Man bør også lese seg opp på forhånd om hvilke smerter som er "vanlige" - og IKKE VÆR REDD FOR Å KONTAKTE LEGE/ KIRURG!

Lykke til alle sammen! :klemmer:

Skrevet

Hvordan setter man inn bilde her? Mulig det bare er meg som er litt lost her altså.. :)

Bruker mobilen, så vet ikke om det er likt som med pc?

Gjest Kalia
Skrevet

Lagt ut før og etter bilder på bloggen min, hvis folk vil se! Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg gjør det her:)

http://www.sanssouci.blogg.no

ser du hadde ganske likt utgangspunkt så det eg har :gjeiper: hadde du goe plass siden du fekk ta 390 ? eg får bare plass t 240 meine han, syns det er litt rart siden eg faktisk har amma litt og då va eg C/D hehe håpe han får plass t mar enn 240 :sjenert:

Skrevet

ser du hadde ganske likt utgangspunkt så det eg har :gjeiper: hadde du goe plass siden du fekk ta 390 ? eg får bare plass t 240 meine han, syns det er litt rart siden eg faktisk har amma litt og då va eg C/D hehe håpe han får plass t mar enn 240 :sjenert:

Jeg hadde visst godt med vev, men har aldri vært spesielt slapp i brystet nei. Lagt over muskel grunnet godt med brystvev og kunne fått mer om jeg ville trodde han.. Hmm :) Hva syns du om str?

Gjest Kalia
Skrevet

Jeg hadde visst godt med vev, men har aldri vært spesielt slapp i brystet nei. Lagt over muskel grunnet godt med brystvev og kunne fått mer om jeg ville trodde han.. Hmm :) Hva syns du om str?

oki heldige du då :) eg har lite brystvev, veeeeldig lite på det eina hehe eg må ha under muskel, men hadde håpt å ha plass til 300, hadde hatt lyst å fått ein goe C, ikkje liten :gjeiper:

litt vanskeligt å se me store sports bh på, men syns det såg veldig fint ud, såg ikkje stooort ud, så vil gjerna ha mar skjøl :fnise: vett du ke størrelse du komme til å få ?

Skrevet

oki heldige du då :) eg har lite brystvev, veeeeldig lite på det eina hehe eg må ha under muskel, men hadde håpt å ha plass til 300, hadde hatt lyst å fått ein goe C, ikkje liten :gjeiper:

litt vanskeligt å se me store sports bh på, men syns det såg veldig fint ud, såg ikkje stooort ud, så vil gjerna ha mar skjøl :fnise: vett du ke størrelse du komme til å få ?

Ja er greit med brystvev! Haha. Ja den sportsbhen er ikke akkurat flatterende!! Nei det er liksom passe stort syns jeg, så er kjempe fornøyd. Jeg sa jeg ville bli en c, men jeg kan heller fortelle hvilken str jeg er når jeg har vært og målt meg i en undertøysbutikk. Tror vel jeg blir en 75 c/d.. Men får se ! Ligger mellom 70 og 75 rundt tror jeg, men hater når det er for stramt, så får se når jeg måler :)

Når skal du opereres?

Gjest Kalia
Skrevet

Ja er greit med brystvev! Haha. Ja den sportsbhen er ikke akkurat flatterende!! Nei det er liksom passe stort syns jeg, så er kjempe fornøyd. Jeg sa jeg ville bli en c, men jeg kan heller fortelle hvilken str jeg er når jeg har vært og målt meg i en undertøysbutikk. Tror vel jeg blir en 75 c/d.. Men får se ! Ligger mellom 70 og 75 rundt tror jeg, men hater når det er for stramt, så får se når jeg måler :)

Når skal du opereres?

hehe ja greit me litt brystvev :gjeiper: :fnise:

nei ann viste ikkje så mye så vanskeligt å se skikkeligt :fnise: men såg veldig bra ut då, og så lenge eg kan sjula de så kan eg godt ta 300, har forstått det sånn at det ikkje er så mye :gjeiper:

c/d er jo bra størrelse :) eg ska operera på mandag :):bolledeig:

Skrevet

hei alle sammen! da er jeg på dag 10, og ting begynner endelig å bedres.

Jeg var veldig uheldig, og ble i dårlig form dag 3/4. Hadde kramper i høyre bryst/side, smerter i mage/rygg og kvalme/oppkast..

Det ble tur på legevakt, hvor det ble konstantert at jeg hadde kramper fordi jeg la inn såppas store innlegg (stappa inni det det var plass til), jeg hadde en liten betennelse på høre side og at de smertestillende jeg fikk rett og slett ikke fungerte på meg...

Jeg hadde en følelse av at jeg hadde fått juling i magen og ryggen, grunnen til dette viste seg å være at jeg har dårlige nyrer som reagerte på operasjonen og medisinene! Jeg hadde rett og slett flaks, hadde jeg ikke operert hadde nyreproblemene sikkert ikke blitt oppdaget så raskt. Har derfor vært i svært dårlig form, og det ble noen dager med smerter og kvalme. På grunn av nyrene måtte jeg prøve å klare meg med minst mulig medisiner....

Vil bare skryte masse av Klinikk Stokkan, sjefen sjøl Ola Evjen tok selv ansvar for meg når jeg ble syk, legen min har hatt daglig kontakt med Ola Evjen om prøveresultatene mine (har tatt blodprøver hver dag i ei uke). Skal også på ekstra kontroller på Stokkan, pga at betennelsen på høyresiden som må følges opp.

.... Jeg har med andre ord vært litt uheldig - men nå ser det ut til å bli bedre :)

Nyrene er på bedringens vei, jeg klarer å smøre på brødskive etc selv og smertene er minimale :)

Vil bare si til dere som skal opereres at det varierer hvor "heldig" man er med formen, så regn med å bli borte fra skole/ jobb litt lengre enn de fleste anbefaler. Jeg må fortsatt regne med ei uke til før jeg er i form nok til skole - det blir da over 2 uker hvile! Man bør også lese seg opp på forhånd om hvilke smerter som er "vanlige" - og IKKE VÆR REDD FOR Å KONTAKTE LEGE/ KIRURG!

Lykke til alle sammen! :klemmer:

Uff stakkars deg så uheldig du har vært! Det hørtes ikke noe godt ut med alle de smertene, men bra du er på bedringens vei nå da :klemmer:

Godt å høre du til tross for alt er fornøyd med Klinikk Stokkan, bare 17 dager igjen til det er min tur :)

God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...