heipåådeg Skrevet 3. mars 2011 #16201 Skrevet 3. mars 2011 Ja, nå sitter jeg her med mine nye pupper!! Og det føles helt fantastisk. Det ble 260 i hver, over muskel, moderat profil. Strålende fornøyd med størrelsen Formen er ingenting å klage på så langt. Jeg har gjort alt det jeg ellers pleier å gjøre, og har ikke noe vondt. Bare litt støl og øm. Så dette lover bra. Mulig det fortsatt er bedøvelsen som henger i. Ikke vet jeg, for dette virker litt for godt til å være sant. Åssen var dere første dag? Er dag nummer 2 værre? Er i tillegg veldig fornøyd med Klinikk Stokkan. Kjempekoselig personell. Ble tatt så godt vare på! Så bra! Hvilken str endte du opp med? Jeg teller dager til jeg skal dit. 35 dager igjen, gleder meg! :D
Judge Judy Skrevet 3. mars 2011 #16202 Skrevet 3. mars 2011 Hei, jeg oppererte meg den 21.feb på klinikk Bergen (på Nesttun) Og er strålende fornøyd med de. Betalte ingenting for konsultasjon,betalte 29950kr inkludert bh. Hadde oppfølgings time dagen etter,1 uke etter,og skal igjen nå 14 dager etter.Og så ikke før 6 mnd kontroll. Synes det er flott at jeg får så god oppfølging. Verd å ta seg en kikk hvertfall Takk for tips! Det er sikker lurt av meg å snakke med begge to før jeg bestemmer meg. Hadde du konsultasjon andre steder først?
boobjob Skrevet 3. mars 2011 #16204 Skrevet 3. mars 2011 Hei, jeg oppererte meg den 21.feb på klinikk Bergen (på Nesttun) Og er strålende fornøyd med de. Betalte ingenting for konsultasjon,betalte 29950kr inkludert bh. Hadde oppfølgings time dagen etter,1 uke etter,og skal igjen nå 14 dager etter.Og så ikke før 6 mnd kontroll. Synes det er flott at jeg får så god oppfølging. Verd å ta seg en kikk hvertfall Heldigen som har hatt så mange oppfølgingstimer. Jeg gleder meg til jeg skal igjen!! Ikke så lett når jeg bor i Stavanger å må dra helt til Bergen. Var på oppfølging dagen etter jeg også.. Men skal en tur til Voss i morgen, så har time på Klinikk Bergen på onsdag. Altså 3 uker å 1 dag etter operasjonen. Gleder meg å gruer meg til å høre alt er bra nå!! Føler alt er fint å sånn, men vet aldri..
Sweeti Skrevet 4. mars 2011 #16205 Skrevet 4. mars 2011 Sykehuset jeg skal operere på har en egen hotellavtale med clarion hotel i tromsø, så der får jeg og ledsager dobbetrom, lett snacks etter oerasjonen, middag og frokost servert på rommet, ekstra puter/krykker/rullestol om man behøver (haha, får håe ikke de to siste blir nødvendig!) og sen utskjekking dersom det trengs dagen etter. for den nette sum av 1100 kr pr natt. Synes dette var kjemegreit! Og sykehuset ligger rett vedsiden av hotellet. de reklamerte for boblebad utendørs å hotelltaket, men det spørs vel om vi får ta dette i bruk:) Prøv å undersøk om klinikken din har noen avtaler med hotell. Takk for tipset
Sweeti Skrevet 4. mars 2011 #16206 Skrevet 4. mars 2011 Nei, var ikke helt sånn jeg mente....men de fleste hoteller med litt standar har jo roomservice. Så da kan du jo få maten opp på rommet liksom... Gjør som halebein skrev, ring klinikken og spør om de har en avtale med noen, evt kan anbefale et hotell Skal prøve! håper de er behjelpelig med maten!!
VMheltinne Skrevet 4. mars 2011 #16207 Skrevet 4. mars 2011 Så bra! Hvilken str endte du opp med? Jeg teller dager til jeg skal dit. 35 dager igjen, gleder meg! :D Takk Jeg vet faktisk ikke hvilken str jeg er enda. Men sportsbh´n er 75C og den fylles bra! Regner vel med at jeg er litt hoven nå, så ligger vel på en liten C-cup tenker jeg. Det er ingenting å grue seg til. Jeg følte at jeg ble veldig godt tatt imot. Grua meg veldig til narkose og smertene da jeg våkna, men det gikk fint som bare det. Lå i senga et par timer etterpå og så på VM stafetten på tv. Bilde kommer etterhvert. Må bare vente til hevelsen går ned. Dessuten har jeg tusjstreker over hele meg akkurat nå
Mirri Skrevet 4. mars 2011 #16208 Skrevet 4. mars 2011 Hei, Jeg har operert meg for en uke siden, og etter å ha lest her, så ser jeg at det er mange som har lagt inn anatomiske. Jeg ville også ha mest murlig naturlig resultat, men var nervøs dagen jeg opererte, så det ble ikke nevnt:((, min feil, men d fik beskjed om hva jeg ønsket. Nå synes jeg a puppene ser veldig fake ut, blir dette bedre? er faktisk usikker på om det er av eller høy profil, men vi de "falle" noe?? Er det erfaring med at anatomiske blir mest naturlg look, og mykere? Er ltt deppa nå, for det var vel anatomiske jeg skulle hatt, selvom jeg ikke angrer 0 Hei Puppene er gjerne veldig harde og knall runde en stund etter operasjon. Mine har "synket" litt og lagt seg til rette nå, (6 måneder gamle nå) og er helt myke. Så ta tiden til hjelp og de vil bli bedre, og du kommer til å bli mer og mer fornøyd Jeg var også misfornøyd rett etter operasjon, for jeg følte de var for små men er fornøyd nå Måtte bare bli kjent med dem først ;P
Betty84 Skrevet 4. mars 2011 #16209 Skrevet 4. mars 2011 Nå har jeg kakklet mye her inne i det siste, meeeen.... I mine papirer står det at jeg skal bruke sportsbh i 4 uker, og sportsbh i 6 mnd ved fysisk aktivitet. Ingenting om etterpå. Regnet med at jeg måtte bruke spileløs bh i 6mnd etterpå sånn som flere her har sagt. Ringte PKen min og spurte om det å sove uten bh om natten, og spurte samtidig hvor lenge jeg måtte bruke spileløs... Svaret jeg fikk var at nå etter 4 uker kunne jeg bruke ALT og sove uten bh, bare det var behagelig for meg... Flere som har fått den beskjeden??? Litt rart at det er så forskjellig.....
boobjob Skrevet 4. mars 2011 #16210 Skrevet 4. mars 2011 Nå har jeg kakklet mye her inne i det siste, meeeen.... I mine papirer står det at jeg skal bruke sportsbh i 4 uker, og sportsbh i 6 mnd ved fysisk aktivitet. Ingenting om etterpå. Regnet med at jeg måtte bruke spileløs bh i 6mnd etterpå sånn som flere her har sagt. Ringte PKen min og spurte om det å sove uten bh om natten, og spurte samtidig hvor lenge jeg måtte bruke spileløs... Svaret jeg fikk var at nå etter 4 uker kunne jeg bruke ALT og sove uten bh, bare det var behagelig for meg... Flere som har fått den beskjeden??? Litt rart at det er så forskjellig..... Jeg måtte bruke sports bh i 1 uke natt og dag. (men bruker den fremdeles om natten.. liker ikke sove uten) Så 6 uker med sports bh på dagtid. Jeg spurte også min PK, å han sa jeg kunne bruke hvilken som helst bh etter 6 uker ,Jeg må ALLTID bruke sports bh når jeg trener. Ja det er rart det er såå forskjellig. Men tror nok alle vet hva de sier. Tror ikke han hadde sagt 4 uker til deg hvis han ikke mente det, eller hvis han har sett at pupper blir ødelagte av det. Så stol på din egen PK, det gjør jeg
heipåådeg Skrevet 4. mars 2011 #16211 Skrevet 4. mars 2011 Takk Jeg vet faktisk ikke hvilken str jeg er enda. Men sportsbh´n er 75C og den fylles bra! Regner vel med at jeg er litt hoven nå, så ligger vel på en liten C-cup tenker jeg. Det er ingenting å grue seg til. Jeg følte at jeg ble veldig godt tatt imot. Grua meg veldig til narkose og smertene da jeg våkna, men det gikk fint som bare det. Lå i senga et par timer etterpå og så på VM stafetten på tv. Bilde kommer etterhvert. Må bare vente til hevelsen går ned. Dessuten har jeg tusjstreker over hele meg akkurat nå Det høres bra ut! Så spent. Gleder meg til å se hvordan det ble. Jeg kjenner det er betryggende at flere er på samme klinikk som jeg skal til Gruer meg egentlig mest til narkosen og smertene etterpå selv. Det er jo bare topp at det gikk så bra da!
Terine Skrevet 4. mars 2011 #16212 Skrevet 4. mars 2011 Har et lite spørsmål! har kommet til den faser der puppa er blitt skikkelig såre oppå huden liksom.. har ingen spesielle smerter inni, men huden er skikkelig skikkelig sår.. dette inkluderer også brystvortene:( noen som har et tips eller om det finnes noe man kan smøre på for at dette skal bli bedre?
Niliv Skrevet 4. mars 2011 #16213 Skrevet 4. mars 2011 Takk for tips! Det er sikker lurt av meg å snakke med begge to før jeg bestemmer meg. Hadde du konsultasjon andre steder først? Nei hadde ikke det Men når jeg googlet så var det den klinikken som kom opp med skryt av personer som har fått behandling der. Og så er det de som har avtale med Haukeland sykehus med å rekonstruere bryst etter brystkreftopperasjon. Og då tenker jeg at de er veldig finke Og så ville jeg ikke gå på Volvat siden jeg har dårlig erfaring der i fra(med noe annet) Og søsteren til en veninne oppererte seg der og er ikke fornøyd. Måtte inn å endre på den ene puppen 2 ganger. Og så skulle de ha 1500kr bare for konsultasjonen og 34 tusen for opperasjonen. Men de nevnte det på klinikken at jeg måtte gjerne gå å høre hva andre sa før jeg bestemte meg. Og ikke minst de har veldig kort ventetid
culina Skrevet 4. mars 2011 #16214 Skrevet 4. mars 2011 Hei Puppene er gjerne veldig harde og knall runde en stund etter operasjon. Mine har "synket" litt og lagt seg til rette nå, (6 måneder gamle nå) og er helt myke. Så ta tiden til hjelp og de vil bli bedre, og du kommer til å bli mer og mer fornøyd Jeg var også misfornøyd rett etter operasjon, for jeg følte de var for små men er fornøyd nå Måtte bare bli kjent med dem først ;P
culina Skrevet 4. mars 2011 #16215 Skrevet 4. mars 2011 Tar nok litt tid, dette, men blir nok fornøyd etter hvert. <stor overgang å gå fra ingen ting til B/C cup. Valgte å legge inn det sm passet til kroppen:)
Judge Judy Skrevet 4. mars 2011 #16216 Skrevet 4. mars 2011 Niliv: Nå har jeg fått konsultasjonstime der i neste uke, med Dr Ørner. Var det han som opererte deg, eller var det Busch?
sinne Skrevet 4. mars 2011 #16217 Skrevet 4. mars 2011 Gratulerer til alle dere som har fått pupper den siste uken Om 2 uker er mine pupper 1 dag gamle og jeg gleder meg så utrolig mye! men kirurgen min sa ikke noe om profil så får høre med han på OP dagen Venter bare på at papirene skal komme i posten synes det tar en eevighet, selv om det bare er en uke til hvor lang tid ca tok det ifra dere var på konsultasjonen til alt kom i posten? også lurer jeg på en liten ting til.. til dere som har lagt inn mellom 250 og 300, som var 75 B/ 70C før OP, Hvilken str bruker dere nå?
Jazne Skrevet 4. mars 2011 #16218 Skrevet 4. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Jazne Skrevet 4. mars 2011 #16219 Skrevet 4. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
sinne Skrevet 4. mars 2011 #16220 Skrevet 4. mars 2011 7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger 8.mars: Halebein 31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:) 17.mars: Sinne 21 år, 161 høy, ca 53 kg. 75B ca nå, skal legge inn mellom 250-300 ml, alt etter hva som ser best ut på kroppen. ingen barn enda. Skal på Nobel clinic. 18 mars: Berryme 21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C. Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 260-280 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 18. Mai: Enne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå