Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er LANGT i fra Pamela. :ler: Er en 70E nå. Det utgjør ca. 1,5 håndfull og jeg har helt normale hender. Det er nok litt puppefasongen som gjør det også. Mine har litt heng. Ikke mye og dessuten skal spilene gå helt ut i siden ved ribbena og sitte helt inntil kroppen mellom puppene og dele de, hvis en har bh med spiler som går litt opp mellom puppene. Da blir nødvendigvis cupen større en en tror.

Jeg ønsker en størrelse eller to større. Jeg vet jeg har helt ordinære, normale pupper, men de blir allikevel litt feil på meg når en ser resten av fasongen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!

Noen spørsmål fra meg, to dager før operasjonen:

- Når kan jeg regne med å kjøre bil igjen?

- Når kan jeg gå korte turer ute?

- Når kan jeg løfte min lille gutt (10 mnd) igjen? Er det greit å løfte hvis det ikke gjør vont, eller må jeg vente XX dager uansett?

- Min mamma og min svigermor jobber begge to på sykehus. De spør mye rart som jeg ikke kan svare på, blant annet om det blir satt inn et "dren" i puppen som skal ta ut veske? Vet dere det...?

- Til sist: Fortell, fortell, fortell hvor morsomt det blir etter noen uker når jeg ikke har vont lenger!!! :hoppe:

Skrevet
Det er LANGT i fra Pamela. :ler: Er en 70E nå. Det utgjør ca. 1,5 håndfull og jeg har helt normale hender. Det er nok litt puppefasongen som gjør det også. Mine har litt heng. Ikke mye og dessuten skal spilene gå helt ut i siden ved ribbena og sitte helt inntil kroppen mellom puppene og dele de, hvis en har bh med spiler som går litt opp mellom puppene. Da blir nødvendigvis cupen større en en tror.

Jeg ønsker en størrelse eller to større. Jeg vet jeg har helt ordinære, normale pupper, men de blir allikevel litt feil på meg når en ser resten av fasongen min.

Åh, jeg trodde egentlig at du var operert allerede...! :sjenert: Jeg syns det høres ut som om du har veldig fine pupper! Men hvis du ikke syns de står i stil med kroppen i øvrig så skjønner jeg deg. Jeg har jo ikke NOEN pupper i det hele tatt (har type AA- eller noe...) og de står absolutt ikke i stil med kroppen min... :grine: Jeg vil også ha litt "heng" på mine og håper jeg kan få det... :enig:

Spennendes det der med bh størrelser egentlig. Jeg har aldri vært å prøvd bh i noen spesialbutikker. Når jeg shopper bh er mitt eneste ønske at den skal holde seg oppe og at de skal ha mest mulig fyll... Må jo liksom prøve å få jukset meg til litt pupper jeg... Men: Fra onsdag blir det annerledes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sexy:

Skrevet

Takk. Puppene er helt greie de, og hadde vært perfekte om jeg hadde hatt den kroppsfasongen jeg hadde for noen år siden. Men sånn som kroppen min har utviklet seg de siste åra, så ville jeg kledd pupper som var et ørlite hakk større.

Jeg er nok sikkert litt rar, men jeg synes både store pupper og små pupper er flott. Små pupper kan være nydelig på en vever kropp og store (ikke gigastore da) er kjempeflott det og. Det kommer an på personen som bærer de. :)

Skrevet
Takk. Puppene er helt greie de, og hadde vært perfekte om jeg hadde hatt den kroppsfasongen jeg hadde for noen år siden. Men sånn som kroppen min har utviklet seg de siste åra, så ville jeg kledd pupper som var et ørlite hakk større.

Jeg er nok sikkert litt rar, men jeg synes både store pupper og små pupper er flott. Små pupper kan være nydelig på en vever kropp og store (ikke gigastore da) er kjempeflott det og.  Det kommer an på personen som bærer de. :)

Jeg er helt enig, jeg! Det er vel noe med symetri, det der... Puppene skal stå i stil med rumpa og magen og: det er veldig individuelt hva man syns er pent!

Ha en fin mandag, Saeria! :klem:

Skrevet

Takk det samme, Melinda. *jeg er nettopp kommet hjem fra kveldsskiftet* ;)

Gjest ElCaramba
Skrevet

Kom over en nettside til en klinikk i Danmark igår. Der stor det at hvis en fikk vevsvæske rundt protesen, valgte de enten å prøve å fjerne det ved dren, eller fjerne protesen.

Så her sitter jeg. Har en høyrepupp full av væske, på 7. uke. Og er bekymra.

Var til kontroll 3 jan, og han sa at det ville tørke ut etterhvert av seg selv.

Snakka med klinikken nettopp, bare for å høre igjen, men han var ikke der og jeg måtte ringe han igjen imorgen.

Er litt redd, hva om det ikke er helt bra dette her..? :grine:

Skrevet
Kom over en nettside til en klinikk i Danmark igår. Der stor det at hvis en fikk vevsvæske rundt protesen, valgte de enten å prøve å fjerne det ved dren, eller fjerne protesen.

Så her sitter jeg. Har en høyrepupp full av væske, på 7. uke. Og er bekymra.

Var til kontroll 3 jan, og han sa at det ville tørke ut etterhvert av seg selv.

Snakka med klinikken nettopp, bare for å høre igjen, men han var ikke der og jeg måtte ringe han igjen imorgen.

Er litt redd, hva om det ikke er helt bra dette her..?  :grine:

Uff da Caramba :klem: Prøv å ikke bekymre deg for mye, kirurgen din har helt sikkert rett:)

Hvordan går det ellers med deg? begynt med spilebh? det har jeg :D og de er diigre... hihi...

Skrevet

Imorgen skal jeg få meg pupper...!!!!

:sjenert::sexy::sjokk::hoppe::forvirra::danse::enig:

Wish me luck...!

Gjest ElCaramba
Skrevet

Hei LostSOul :klem:

Ja,skal prøve å stole på kirurgen,var så trygg på det han sa 3 jan og fikk meg en skikkelig støkk igår kveld... Uff,føler meg helt nede her :icon_frown:

Er spent på hva han sier imorgen, er jo litt redd for at det skal kapsle seg i høyrepuppen også da, pga alt styret inni der.. Uff...

Melinda :klem:

Lykke,lykke til imorgen! Skriv en rapport her da, når du er iform igjen! :smilyblomst:

Klemmer fra en trist Caramba (uhu..)

Skrevet (endret)

El Caramba: Får virkelig håpe alt er OK med puppen :klem:

Melinda: Lykke til i morgen, blir spennende :klem:

Ja, jeg var jo på Volvat mandag kveld, pratet med legen en time. Han målte høyde og bredde og alt mulig på puppen :ler:. De foretrekker anatomiske bak muskel da det ser mest naturlig ut, så da blir det det :) De finnes i ulike bredder og høyder og profiler. Så jeg kan ikke ha så stort som jeg måtte ønske, det begrenses av fysikken min. Får litt mer i venstre pupp enn høyre. Endte vel til slutt på max jeg kan ta uten at det ser stygt ut og det ble nesten 400 i den minste puppen og litt mindre i den andre. Håper bare jeg blir fornøyd. Prøvde med genser men er jo så vanskelig å se hva som er best :sjenert: Han tippet jeg fikk en stor B liten C. Vil ha C jeg da :sjenert: Men som han sa det er umulig å vite hvilken str det blir, og siden disse protesene blir laget etter kroppen kan man ikke bare putte i det uendelige, ikke at jeg hadde tenkt det da :legrine: Ja, så da blir det Volvat 12. mars :hoppe: med forbehold at mamma kan ta seg fri et par dager for å passe minstejenta og passe meg :ler: Uff kvir meg til smertene men det blir nok verdt det i lengden. Sjeleglad jeg gik der, snille snille Ferige som anbefalte meg de, takk og lov det ikke ble EuroCosmetic, de er nok bare å styre unnda :overrasket: uten at jeg sier mer om det....

Endret av Løvinne70
Skrevet

Løvinne70: Så koselig at du også likte deg der! Jeg følte meg veldig vel der. Og de legger ikke noen under en stol der. De prøver ikke å snakke seg vekk fra konsekvensene som kan skje.

Og det er jo litt kjekt å ha gått til samme lege, da kan vi dele erfaringene våre. Og følelsene våre ovenfor plassen!

Men følte du deg godt tatt emot? Fikk du svar på det du lurte på?

:klem: Fergie!

Skrevet

Masse LYKKE TIL imorgen Melinda!!!

Dette kommer til å gå kjempe fint!!! :kose:

Jeg skal tenke på deg imorgen, og så må du skrive til oss når du føler deg i stand til det igjen! :)

StOOOr :klem: Fergie!

Skrevet

ElCaramba da! Å, jeg får vondt av deg, jeg hadde også vært redd for at noe hadde vært galt hvis jeg var i din situasjon! Men man blir overhysterisk når sånne ting skjer nå. Og jeg føler helt og holdent med deg!!! :kose:

Hold oss oppdatert på hva som skjer. :blomst:

StOOOr :klem: Fergie!

Gjest ElCaramba
Skrevet

Tusen takk for omtanken dere, det varmer virkelig :kose:

Håper virkelig ikke at det er noe "galt" med puppen min, jeg som levde livets glade dager her med nypuppene mine, eneste bekymring jeg hadde var at jeg syntes de hadde krympa.

Så skjer dette. Aiaiai. Blir litt hysterisk ja, "løsning er innsættelse av dren eller bortagning av protese" . Hjeeeelp...... :ironi:

Skal holde dere oppdatert, krysser fingrene for at alt er vel, og at INGEN av dere heller får noe tull med puppene deres! :klem:

Uff,dette gjør meg redd altså, skjelver i knærne ... Godt å ha dere her...

Skrevet

ElCaramba: Uff, det er ikke lett for deg dette! Men jeg og alle de andre her er her og støtter deg! Vi skal hjelpe med gjennom det uansett hva det er som er galt eller ikke galt med brystene dine!! :klem:

Skrevet

Hei igjen :)

ElCaramba, føler sååå med deg! :troest: Håper det ordner seg med puppen :klem:

Melinda, lykkelykkelykke til imorgen!!! :blomst:

Så spennende! Tenker det blir så som så med nattesøvnen i natt! Gleder meg til å få rapport fra deg når du er klar for det! :hoppe:

Kort om det du spurte om i tidligere innlegg:

Jeg var ute og gikk korte turer som til butikken (3 min å gå) og hentet post fra dag 2. Har 2 etasjer i huset, passet på å gå opp på do f.eks. istedet for i 1. etg slik at jeg fikk blodomløp. Skal jo ikke bli sittende stille. Løftet ikke noe de 4 første dagene, etter det kunne jeg ta ut av oppvaskmaskinen og andre lette løft.

Ang smerter så tok jeg smertestillende kun på kvelden for å få sove godt. Følte ikke behov for å ta noe på dagen. Var ubehagelig og spreng, men ikke smertefullt syns jeg.

Jeg kjørte bil dag 6, og det gikk helt fint!

Alt i alt føler jeg at rekonvaliseringen gikk veldig fint for meg, og absolutt ikke som jeg hadde sett for meg. Håper det samme for deg :Nikke:

Skrevet

Lykke til Melinda :klem:

Caramba :klem: Dette ordner seg... For alt vi vet så kan de ha andre metoder for det enn kirurgene her i norge :) Men uansett så er vi her for deg når du måtte trenge det!!

Jeg begynner på skolen i morgen, men skal prøve å titte innom så ofte jeg kan.. er jo like nyskjerrig på hva som skjer med dere, som med mine nærmeste jo :ler:

Takk for denne dagboken her CeeCee :D

Gjest ElCaramba
Skrevet

Hei SOul :klem:

Ja jeg ble skikkelig overassket da jeg så at dette var en "komplikasjon" i Danmark. Væske i puppen. Ikke som i blødning, men vevsvæske.

Jeg har jo skrevet her før om denne skvulpepuppen min, og legen sa det var heeelt normalt, så jeg tok det med stor ro.

Er spent på om kirurgen har noen betryggende ord til meg imorgen. Man ønsker jo så inderlig at alt er ok :)

Så kult at du trives i normal bh!!! Tipper du ser smashing ut :danse:

Jeg hadde bh på en årsfest på lørdag, så helt digg ut, men holder de trygt innenfor sportsbhen igjen...Så lenge jeg går her å skvulper iallefall :overrasket:

Klem fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...