LostS0ul Skrevet 27. januar 2007 #1581 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan har dere komt frem til at dere er størrelse 65E???? Jeg skjønner fortsatt ikke den størrelsen... :klø: ← øhm... måler seg etter kalkulator eller i butikk:) når man går ned i omkrets må man opp i cup, derfor det høres så gedigent ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 27. januar 2007 #1582 Del Skrevet 27. januar 2007 Håper jeg får kommet meg på konsultasjonen på Volvat på mandag. Selv om jeg var superfornøyd med EuroCosmetic så hadde det vært artig å prøve fler Lurer på en ting.... Hva gir størst pupper av 400 ml anatomiske og 400 ml runde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 27. januar 2007 #1583 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Håper jeg får kommet meg på konsultasjonen på Volvat på mandag. Selv om jeg var superfornøyd med EuroCosmetic så hadde det vært artig å prøve fler Lurer på en ting.... Hva gir størst pupper av 400 ml anatomiske og 400 ml runde? ← Runde gir deg nok større pupper, for de er jo runde. Mens de anatomiske er formet som et bryst, og dermed bygger de ikke like mye opp som en runde gjør. Men jeg bare lurer på en ting. Er det store bryster du har lyst på, eller er det bare at de skal være litt større? Endret 27. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 27. januar 2007 #1584 Del Skrevet 27. januar 2007 Runde gir deg nok større pupper, for de er jo runde. Mens de anatomiske er formet som et bryst, og dermed bygger de ikke like mye opp som en runde gjør. Men jeg bare lurer på en ting. Er det store bryster du har lyst på, eller er det bare at de skal være litt større? ← Ønsker meg større bryster som passer til min kropp, er ikke like slank og fin som deg og de andre jentene A som jeg har i dag er for lite, tenkte på C men vet jo ikke helt hvor stor en C er da. Prøvde 400 ml runde på FMS, uten genser og 400 ml anatomiske med genser på EuroC. Husker ikke hva som så best ut Og den genseren er litt løs, ikke sånn inntilsittende. Dine var jo veldig fine og naturlige og du har anatomiske. Du var 80 under brystet sant? Det er jeg og, men har noe mer mage en deg Prøver jo nå å kvitte meg litt mage og da vil jo brystene synes bedre og. Men om jeg kommer meg til Volvat skal jeg prøve litt større bare for å være sikker på hva jeg liker best... Vil jo ikke ha de så store at folk ser det på milevis avstand, samtidig vil jeg jo at det synes jeg har fått større. Vil se det selv hvertfall Ikke lett dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2007 #1585 Del Skrevet 27. januar 2007 Faktisk er det flere som bør ha "rare" størrelser enn standard. Det er en grunn til at så mange som nesten 8 av 10 kvinner går med feil BH. Ta en 65 C for eksempel. Det høres stort ut, men det tilsvarer en 70 B og en 75A. De fleste som får målt seg hos proffe, må ned i omkrets og opp i cup. Det er nemlig samme størrelsen på selve skåla i en 65 C som det er i en 75 A. Det er bare selve omkretsen som er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 27. januar 2007 #1586 Del Skrevet 27. januar 2007 Løvinne70: Nei, det er ikke så lett!! Men du må bare prøve og se hva du vil føle deg vell med, det er det viktigste. Ja, jeg er også 80 under. Fordelen med å ta anatomiske tror jeg er det at man får litt av den naturlige hengen i brystene. Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 27. januar 2007 #1587 Del Skrevet 27. januar 2007 Faktisk er det flere som bør ha "rare" størrelser enn standard. Det er en grunn til at så mange som nesten 8 av 10 kvinner går med feil BH. Ta en 65 C for eksempel. Det høres stort ut, men det tilsvarer en 70 B og en 75A. De fleste som får målt seg hos proffe, må ned i omkrets og opp i cup. Det er nemlig samme størrelsen på selve skåla i en 65 C som det er i en 75 A. Det er bare selve omkretsen som er forskjellig. ← Det er noe finurlige greier det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 27. januar 2007 #1588 Del Skrevet 27. januar 2007 øhm... måler seg etter kalkulator eller i butikk:) ← Hei! Hvor kan jeg finne en sånn kalkulator på nettet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2007 #1589 Del Skrevet 27. januar 2007 De kalkulatorene jeg har brukt har vært dårlige, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audrey Skrevet 27. januar 2007 #1590 Del Skrevet 27. januar 2007 Løvinne 70, artig å høre hvilket inntrykk du fikk av de ulike kirurgene i Bergen. Så kjedelig at du krasjet bilen!! Huff, bra du ikke ble skadd ihvertfall Jeg har foreløpig bare vært på FMS og EuroCosmetic. Fikk bedre magefølelse av FMS, kirurgen der var veldig ærlig (nesten brutalt ærlig, hehe), men han virker veldig dyktig og ikke minst veldig erfaren. Synes ikke det var korrekt av ham å tilby deg en mageoperasjon, tror jeg hadde blitt ganske sint da.. Men han kan jo være en bra kirurg allikevel Fikk inntrykk av at Euro Cosmetic fortalte meg kun ting jeg gjerne ville høre, ikke negative ting som f.eks komplikasjoner etc. De bagatelliserte det litt for mye... Men jeg hadde veldig bra inntrykk da jeg gikk der fra, skepsisen kom i ettertid.. Og så var det en del de sa som ikke stemte overens med det som sto på nettsiden deres. Fikk du se bilder?? Det fikk ikke jeg. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 27. januar 2007 #1591 Del Skrevet 27. januar 2007 Audrey: Fikk ikke se bilder hos de nei. De holdt seg til norsk lov sa de og det var ikke lov å vise bilder. Det har jeg forresten lest en plass før. Fikk se bilder både på FMS og Stølen. For mn del var det ting legen på FMS sa som ikke stemte med nettsiden... Motsatt av deg Har fortsatt en god magefølelse på de, men håper å komme meg på Volvat mandag, og nå som jeg er over sjokket med bilen tenkte jeg ringte Plastiskkirurgik inst. og siden de er i samme bygg, høre om jeg får komme til der. Må jo ta buss nå som jeg ødela mammas bil Klinikk Bergen hvor jeg og hadde lyst og gå blir for langt unna siden jeg må busse Må hjem igjen tirsdag. Storesøster har hatt fri fra skolen i en uke da og vi må da hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 28. januar 2007 #1592 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei! Hvor kan jeg finne en sånn kalkulator på nettet??? ← Her: www.triumph.com/no Så klikker du på Gode råd, og så størrelsesguide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. januar 2007 #1593 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er den som gir meg feil resultat. Jeg er 70/71 under bysten og 90 over. Velger jeg 71 blir jeg D, velger jeg 70 blir jeg E. E cup er hva jeg bruker. Hvor er DD? Nå høres det ut som om jeg har de gigapuppene, men 70 E, er faktisk ikke så digert som en skulle tro. Folk rundt meg har trodd at jeg er en vanlig B cup. Tror mye avhenger av form på puppene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 28. januar 2007 #1594 Del Skrevet 28. januar 2007 Saeria: Du har nok rett Tok BH testen på mamma og hun er 99 under brystet og 110 over. Hun skulle hatt 95 A, men bruker 85 C og jeg ser jo at den sitter fint. Merkelig det. Skulle jo tro hun da skulle hatt noe med 95 og en eller annen cup Men det er vel bare å prøve seg frem i en butikk også, eller selvsagt gå inn i en spesialforretning om man har det i nærheten. Jeg kommer nok til å ta en tur innom en slik butikk i Bergen senere på våren når jeg har fått nye pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. januar 2007 #1595 Del Skrevet 28. januar 2007 Når puppene er på plass og du har lov til å bytte fra sports-bh, tar du rett og slett turen til Netty i Kløverhuset. De kan sakene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 28. januar 2007 #1596 Del Skrevet 28. januar 2007 Når puppene er på plass og du har lov til å bytte fra sports-bh, tar du rett og slett turen til Netty i Kløverhuset. De kan sakene sine. ← I Bergen...?? Kjenner du til noen i Oslo..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. januar 2007 #1597 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Oslo. Jada. Da går du til La Lina på St. Hanshaugen. Endret 28. januar 2007 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 28. januar 2007 #1598 Del Skrevet 28. januar 2007 Oslo. Jada. Da går du til La Lina på St. Hanshaugen. ← (Ha, ha! Er du "leieboer" her inne? Genialt...! ) Takk for svar! Jeg gleder meg noe sinnsykt!!!! Skal opereres nå på onsdag så om en måneds tid ca kan jeg nok ta en tur til La Lina..!! :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. januar 2007 #1599 Del Skrevet 28. januar 2007 Vært her noen år ja. Første gangen jeg fikk tilpasning, var jeg på La Lina. Bodde ikke i Oslo men var på besøk. Fikk super service. Jeg trodde jeg var en 70/75B, men endte på 65DD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 28. januar 2007 #1600 Del Skrevet 28. januar 2007 Vært her noen år ja. Første gangen jeg fikk tilpasning, var jeg på La Lina. Bodde ikke i Oslo men var på besøk. Fikk super service. Jeg trodde jeg var en 70/75B, men endte på 65DD. ← Du tuller!! 65DD..??? Jeg ser for meg Pamela nå... Men, da har du funnet deg en størrelse som virkelig passer deg. Gratulerer! Gleder meg, gleder meg, gleder meg...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå