Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også vært litt skeptisk ovenfor de.. Men jeg ser at det ikke er noen av de legene som er den jeg anbefalte.. Så igjen, jeg anbefaler fortsatt Volvat!!! :)

Ta deg, hvis du har mulighet, endel kons. timer til. Det var som mari sa, litt humbugg at han ene anbefalte mageop. i tillegg..

:klem: fergie!

Endret av Fergie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ElCaramba

Hmmmm,skeptisk.

Ville ikke valgt noen av disse, begge historiene inneholdt noen elementer som fikk varsellampene til å blinke litt her.

Håper du sjekker litt videre, Løvinne! :)

Tusen takk for komplimentet foressten!

Uff! Man ser seg ganske blind på seg selv,heheeee... eeeh..ee.... :sjenert:

Bær over med meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for deres synspunkter. Kan jo si jeg likte godt nr 2 da, men reagerte jo litt på at han ikke sa helt de samme tingene som sto på nettsiden deres. I morgen er det 3 nye og på mandag 1. Spent på i morgen da jeg skal til to av de gamle i Bergen, de eneste som jeg kjente til da jeg begynte å undersøke dette for ca 7 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg har lyst til å kjøpe meg en bh jeg.. men hvor i alle dager får jeg tak i en bh som er i str 65E ?

Er en sånn undertøysforetning på strømmen storsenter, men vet ikke om det er noe særlig fint der da.. og ikke vet jeg om de har min str..

Fins det sånne str på lindex tro? noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe på lindex eller sånne butikker nei... LaLina på sthanshaugen har et relativt stort utvalg av fine bh'er i "merkelige" str. Jeg har 65F og har kjøpt 2 der og 4 på www.figleaves.com , helt genial side, med super masse kjempe fine bh'er i alle str. 65E tilsvarer 30E der. Hvis du får en bh som ikke passer er det bare å sende tilbake med forklaring, og evt erstatning du ønsker og så kommer det raskt en ny, evt penger tilbake. Jeg fikk 1 derifra senest i dag, som var erstatning for en jeg ikke syntes satt fint :) Men det kan være en fordel å få prøvd str. helt sikkert på en undertøys foretning, for det er ikke alltid de kalkulatorene stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe på lindex eller sånne butikker nei... LaLina på sthanshaugen har et relativt stort utvalg av fine bh'er i "merkelige" str. Jeg har 65F og har kjøpt 2 der og 4 på www.figleaves.com , helt genial side, med super masse kjempe fine bh'er i alle str. 65E tilsvarer 30E der. Hvis du får en bh som ikke passer er det bare å sende tilbake med forklaring, og evt erstatning du ønsker og så kommer det raskt en ny, evt penger tilbake. Jeg fikk 1 derifra senest i dag, som var erstatning for en jeg ikke syntes satt fint :) Men det kan være en fordel å få prøvd str. helt sikkert på en undertøys foretning, for det er ikke alltid de kalkulatorene stemmer.

Yes da.. i dag er det 6 uker siden, og nå SKAL jeg ha meg bh, hvis ikke så må jeg gå uten bh til helgen..

derfor jeg tenkte meg i en undertøysforetning så jeg får vite at det er 65E jeg har og ikke noe annet, for jeg har jo bare målt etter kalkulator..

LaLina er jo ganske langt unna meg, men får prøve å ta meg en tur i morgen om jeg får tid... er det dyrt der eller? har hørt at LaSenza også har slike "rare" størrelser, kanskje jeg skal ta en tur innom der også.. håper ikke at det er så syykt dyrt.. trenger bare en bh jeg kan gå med under topper osv når jeg skal på byen ettersom det ikke er særlig lekkert med sportbh under :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen..

Da begynner det å tikke nedover mot 9. februar:) Gleder meg så sinnsykt! I dag er kontrakten sendt og regningen betalt, mangler bare å hente 2 tonn med piller på apoteket nå.

Jeg ser at mange er litt bekymret for hvor "små" puppene har blitt etter operasjonen. Blir litt skremt jeg nå.. Det er er mest "redd" for med hele operasjonen er at jeg skal synes de blir for små etterpå. Når jeg skal på konsultasjon 30 min før operasjonen, er det mulig å be legen legge inn litt ekstra så lenge det er plass og han mener det ser bra ut? Noen som vet noe om dette? Noen som har operert på Nobel her? Mener å ha lest et sted at man ikke snakker med legen før operasjonen, bare en sykepleier eller noe? Hmm...

Løvinne70: Sa lege nr. 2 at det var mindre sjanse for å få kapsel når du la over muskelen? Halveres ikke sjansen for kapsel når man legger under muskelen?? Da ligger jo muskelen som en beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes da.. i dag er det 6 uker siden, og nå SKAL jeg ha meg bh, hvis ikke så må jeg gå uten bh til helgen..

derfor jeg tenkte meg i en undertøysforetning så jeg får vite at det er 65E jeg har og ikke noe annet, for jeg har jo bare målt etter kalkulator..

LaLina er jo ganske langt unna meg, men får prøve å ta meg en tur i morgen om jeg får tid... er det dyrt der eller? har hørt at LaSenza også har slike "rare" størrelser, kanskje jeg skal ta en tur innom der også.. håper ikke at det er så syykt dyrt.. trenger bare en bh jeg kan gå med under topper osv når jeg skal på byen ettersom det ikke er særlig lekkert med sportbh under  :ler:

LaSenza har så vidt begynt med "rare" størelser (jippi :)) hadde en modell i romjulen, men det skulle komme inn mer. Det som er ulempen med LaSenza er at de som jobber der ofte ikke har noen erfaring med å finne riktig størelse, det er det som er fordel på LaLina. Jeg bor også nærmere Strømmen Storsenter enn byen, men syns absolutt det var verdt å få en riktig tilpasset bh! Hvis du bruker kolektiv trafikk er det en i storgata som skal være velidg flinke, en venninne av meg var der og gikk fra 80 D til 70 H, noe som jo er noe helt annet.

Lykke til i hvertfall, skal se du blir mer fornøyd med str og alt når du får på deg en ordentlig god bh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70: Sa lege nr. 2 at det var mindre sjanse for å få kapsel når du la over muskelen? Halveres ikke sjansen for kapsel når man legger under muskelen?? Da ligger jo muskelen som en beskyttelse.

Nei, han sa at sjansen var omtrent lik om jeg la over eller under. Men på nettsiden deres står det jo at de foretrekker under da det gir minst sjanse for kapsel.

Spent på morgendagen jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei Littleme! :klem:

Mine er ikke blitt mindre, men jeg synes de er små nå, er blitt helt forvrengt i øynene.

Har bare blitt vant! (Har studert bilder av puppene mine her deluxe)

Man blir vel vant uansett hvor mye man legger inn tror jeg? Hadde jeg lagt inn 400ml,hadde jeg sikkert syntes de også så små ut etter få uker :ler:

Tror også du har rett mht kapsel over vs under muskel, det er mindre forekomster hos de som legger under :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

LostSOul og ElCaramba 6 uker idag!!!!!!! Juhu!!

:bursdag:

Nå kan vi begynne sånn smått å tenke på lingerie :ler: Tamtarata! :husarbeid:

(Puppene mine ER ikke blitt mindre, jeg har granska med lupe her i alle bauger og kanter, det er JEG som er helt tullerusk :eeeh: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere er helt kokko :legrine:

Gratulerer med 6 uker i dag da. Feiringen blir vel å sprade rundt i ny BH ute i vinteren :ler:

Åh, så spent jeg er på morgendagen. Kan jo nevne at første stedet jeg var, var på Stølen Med. senter, nr. 2 var FMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70: Hmmm.. jeg ville ha prøvd de andre også som du har bestilt time hos. Ha et åpent sinn om det, og når du er ferdi med alle, DA kan du tenke på hvem du likte best!

:klem: Fergie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen da lite gikk som planlagt :tristbla:

Først var det EuroCosmetic. Veldig hyggelig dame jeg snakket med, pratet også litt med legen. Så på puppene og fikk vite jeg hadde to barn. Hun sa med en gang at jeg måtte ha anatomiske proteser siden jeg hadde ammet. Det ville se helt naturlig ut. Endte opp med 400 ml og om det er plass øker legen ev. til 450 ml. Der var speil og jeg måtte ta genseren på sa hun så jeg så det skikkelig, veldig bra :) De høres veldig proffe ut. Var nøye med renslighet. Trengte ikke bruke hibiscrub da de vasket nøye overkroppen min og hadde veldig sterile og renslig op.stue. Hun sa jeg skulle få lokalbedøvelse pluss sovemiddel, kunne ikke risikere noe når jeg hadde barn å ta meg av. Dette syntes jeg var fornuftig. Hun syntes og det var positivt at jeg kunne så mye om dette. Det samme sa legen. 32.000 for anatomiske er jo ikke så ille, og verdt det for meg . Alt i alt er jeg veldig positivt overrasket over besøket, jeg som ikke hadde tenkt på de som aktuelle engang pga de i begynnelsen hadde tilbud på operasjoner. Nå er de ganske så lik i pris på de andre i Bergen mtp runde proteser hvertfall. De syr foran muskel og bak muskelhinnen. Dette ville få protesen til å feste seg. Må ligge på rygg i 6 uker. Men det må jeg da få til. Snakket og om løfting og hvordan jeg kan løfte og hvordan ikke. Nei, ser ikke noe negativt med de i det hele tatt :)

Så begynte moroen :tristbla: Hadde parkert i en sidegate da parkeringen utenfor var helt full. Hadde ikke lyst å rygge bakover på den smale veien så jeg kjørte frem i håp om å finne en plass å snu – vel – alle steder jeg kunne snudd sto det biler i veien. Hadde ikke noe valg og måtte rygge, skrekk og gru. Var sørpete og glatt og det snødde så var vanskelig å se bakover. Kjørte kjempeseint og hadde døren på gløtt så jeg så ordenlig. Kom til en liten bakke og bilen skled bakover, ikke sjans å stoppe. For rett i en mur. Døren ble helt bøyd og bakdøren fikk en bulk. Dette var på førersiden. Kom meg ut av bilen på andre siden og ringte mamma som jeg hadde lånt bil av. Hun var heldigvis ikke sint. Ringte Falken og for å gjøre en lang historie kort. Han slo inn døren så jeg kunne kjøre hjem. Rinte og avbestilte de to andre konsultasjonene mine. Måtte komme meg hjem til minstejenten syns jeg og orket ikke noe mer i dag :forvirret: Gudskjelov har mamma kasko, men blir en egenandel på 4.000,-.

Det var min dag… :) og :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på la senza og kjøpt meg undertøyssett :) Billig var det også.. under 200 kroner for det settet jeg kjøpte :P

Problemet mitt er jo det at de har kun EN bh type med størrelse 65E, så har jo ikke så mye å velge mellom da.. hehe.. Men men.. fikk meg en bra bh ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjipt med uhellet du hadde idag med bilen, Løvinne :troest: Og godt det gikk bra med deg.

Veldig bra at du fikk godt inntrykk av Euro Cosmetics. :tommel: Virket jo proffe ut ifra det du skriver. Lykke til videre i jakten/ta beslutning! Får du mulighet til å gå på konsultasjonene på mandag, de du skulle vært på idag?

LostSoul, så bra du fikk tak i bh-størrelsen din idag:) Kjipt å måtte lete seg halvt ihjel.

Ha en kos kveld jenter!

Klem :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Uffda,Løvinne70, litt av en dag du har hatt idag! Men bra at det ikke gikk værre, hørtes skummelt ut å suse nedover bakken :kose:

Bra du hadde en ok opplevelse på klinikken! Synes iallefall at det hørtes betryggende ut, møtet med dem. Skal du sjekke ut flere før du bestemmer deg eller har du nok kandidater? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...