Sweeti Skrevet 18. februar 2011 #15741 Skrevet 18. februar 2011 Takk for svar jenter! :-) Det jeg også er redd for er å miste følelsen i deler av brystene eller i brystvortene... Synes det høres så kjipt å ha numne pupper :-/ Også med tanke på sexlivet, der puppene naturligvis deltar litt :-P Noen som har opplevd dette? Har det noe å si hvor implantatet ligger? Jeg er ganske tynn, så må sikkert ha under muskel. Lurer på å dra på en gratiskonsultasjon hos Fornebuklinikken i april, da de kommer til Trondheim der jeg bor. Har også kontaktet Colosseumklinikken ang. å sende inn bilder og få konsultasjon på den måten... Noen som har klinikker å anbefale? Har hørt mye positivt om disse to iallefall, men fint å høre flere erfaringer :-) Jeg bekymrer med for det samme angående brystvortene :o krysser fingrene for at alt blir velykka og at jeg får beholde følelsen sånn som den er nå! Får jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? Har du noen tanker om hvor mye du vil sette inn?
Eyedea Skrevet 18. februar 2011 #15742 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jeg bekymrer med for det samme angående brystvortene :o krysser fingrene for at alt blir velykka og at jeg får beholde følelsen sånn som den er nå! Får jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? Har du noen tanker om hvor mye du vil sette inn? Ja selvfølgelig :-) Jeg er 176 cm. høy og veier ca. 65 kg. Er ganske veltrent, så har lite fett på overkroppen, eller kroppen generelt. Litt pærefasong :-P Har en liten 75A nå, en full B eller en liten/vanlig C er vel ønsket... Noe sånt, har litt mer pupper enn det hun har på før-bildet da. :-) Endret 18. februar 2011 av Eyedea
boobjob Skrevet 18. februar 2011 #15743 Skrevet 18. februar 2011 Dere som har operert.. Hvor lang tid tok det før hevelsen deres var så å si borte etter operasjonen? Jeg vil ikke puppene mine skal kryympe. Liker størrelsen nåå.. Vil bare de skal se litt mindre sprengte ut selvfølgelig..
Frk.L-M Skrevet 18. februar 2011 #15744 Skrevet 18. februar 2011 Dere som har operert.. Hvor lang tid tok det før hevelsen deres var så å si borte etter operasjonen? Jeg vil ikke puppene mine skal kryympe. Liker størrelsen nåå.. Vil bare de skal se litt mindre sprengte ut selvfølgelig.. Jeg var ikke så hoven, så det var ikke noe jeg la merke til.
emzi Skrevet 19. februar 2011 #15745 Skrevet 19. februar 2011 Dere som har operert.. Hvor lang tid tok det før hevelsen deres var så å si borte etter operasjonen? Jeg vil ikke puppene mine skal kryympe. Liker størrelsen nåå.. Vil bare de skal se litt mindre sprengte ut selvfølgelig.. Jeg var ikke så veldig hoven, men jeg syns puppene mine ble en del mindre etter at de hadde satt seg. Det tok vel kanskje en måned før de satt seg helt.
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15746 Skrevet 19. februar 2011 (endret) oki, takk for svar føler ikke mine er hovne heller. Bare veldig sprengte på en måte. Håper ikke de blir myye mindre.. Nå skjønner jeg den der boobiegreeden de har snakket om før på forumet. Og mye vil ha mer. Endret 19. februar 2011 av boobjob
emzi Skrevet 19. februar 2011 #15747 Skrevet 19. februar 2011 hehe ja, man blir heeelt blind på størrelsen
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15748 Skrevet 19. februar 2011 hehe ja, man blir heeelt blind på størrelsen jaa, nå er jeg livredd for at mine skal krympe.. Etter jeg så to videoer.. http://www.youtube.com/user/Lola616161#p/u/17/aO_VqTTxpRA http://www.youtube.com/user/Lola616161#p/u/0/fxCO7wXDgzQ Helt sykt hvor mye hennes pupper har forandret seg, og blitt mindre.. Vil ikke at mine skal bli mindre.. Er i minste laget nå
emzi Skrevet 19. februar 2011 #15749 Skrevet 19. februar 2011 oi, den første videoen er bare fire dager etter oprasjonen! fire dager etter min hadde jeg såå vondt at jeg ikke klarte å sitte oppreist engang, haha. Men ja det var en del forkjell på puppene hennes ja, men mine ble ikke såå mye mindre som hennes.. så du trenger ikke være urolig
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15750 Skrevet 19. februar 2011 oi, den første videoen er bare fire dager etter oprasjonen! fire dager etter min hadde jeg såå vondt at jeg ikke klarte å sitte oppreist engang, haha. Men ja det var en del forkjell på puppene hennes ja, men mine ble ikke såå mye mindre som hennes.. så du trenger ikke være urolig ha håper jeg at jeg er like heldig som deg !! Virkelig off, klarte du ikke sitte oppreist :0 Jeg opererte på tirsdag jeg, i dag klarer jeg endelig reise meg selv opp av sengen
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15751 Skrevet 19. februar 2011 Er det noen her som har silikon igjennom hunden på puppene? Mine er jo begynnt å bli såpass myk at huden ikke er helt stram lenger. Å i går når jeg var i dusjen kjenntes det bølgete ut på yttersiden av puppene. Det vises jo ikke, men er litt rart å kjenne det.
emzi Skrevet 19. februar 2011 #15752 Skrevet 19. februar 2011 (endret) boobjob: haha ikke dårlig! jeg var helt ødelagt den føste uken jeg, men det var verdt det Frl.L-M: hmm, det hørtes rart ut. Det er vel ikke rippling? Kanskje best å få legen din til å se på deg. Endret 19. februar 2011 av emzi
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15753 Skrevet 19. februar 2011 boobjob: haha ikke dårlig! jeg var helt ødelagt den føste uken jeg, men det var verdt det Frl.L-M: hmm, det hørtes rart ut. Det er vel ikke rippling? Kanskje best å få legen din til å se på deg. Kan man få ripping så fort? Er bare 6 uker siden op.
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15754 Skrevet 19. februar 2011 boobjob: haha ikke dårlig! jeg var helt ødelagt den føste uken jeg, men det var verdt det Frl.L-M: hmm, det hørtes rart ut. Det er vel ikke rippling? Kanskje best å få legen din til å se på deg. Har sendt mail til klinikken og spurt, så da regner jeg med at jeg blir oppringt på mandag. Er best å være på den sikre siden:)
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15755 Skrevet 19. februar 2011 Har sendt mail til klinikken og spurt, så da regner jeg med at jeg blir oppringt på mandag. Er best å være på den sikre siden:) Oppdater oss om hva han sier då? Håper ikke det går an å få rippling på bare 6 uker!!
Frk.L-M Skrevet 19. februar 2011 #15756 Skrevet 19. februar 2011 Oppdater oss om hva han sier då? Håper ikke det går an å få rippling på bare 6 uker!! Det skal jeg gjøre. Å hvis det skulle være rippling, så tror jeg ikke det gjør noe sålenge jeg ikke får smerter av det, eller at det vises.
Gjest halebein Skrevet 19. februar 2011 #15757 Skrevet 19. februar 2011 jaa, nå er jeg livredd for at mine skal krympe.. Etter jeg så to videoer.. http://www.youtube.com/user/Lola616161#p/u/17/aO_VqTTxpRA http://www.youtube.com/user/Lola616161#p/u/0/fxCO7wXDgzQ Helt sykt hvor mye hennes pupper har forandret seg, og blitt mindre.. Vil ikke at mine skal bli mindre.. Er i minste laget nå Jeg synes hun så mye bedre ut på den andre videoen enn den første! Dere kan vel ikke mene at det så veldig fint ut på den første? Det så jo ubehagelig ut med så store, de må jo være i veien når hun skal bevege seg. Nå så de jo ekstremt harde og hovne ut på den første filmen, men uansett så synes jeg størrelsen på film nr 2 passet kroppen hennes mye bedre. Sa hun noe i filmen om hvor mye hun hadde lagt inn? Hun sa hun var en a/b cup før (forskjellige str på brystene) og nå var hun en dd:) Jeg synes ikke de så så store ut som dd, nesten så jeg kunne ønske meg den str selv:)
Sweeti Skrevet 19. februar 2011 #15758 Skrevet 19. februar 2011 Ja selvfølgelig :-) Jeg er 176 cm. høy og veier ca. 65 kg. Er ganske veltrent, så har lite fett på overkroppen, eller kroppen generelt. Litt pærefasong :-P Har en liten 75A nå, en full B eller en liten/vanlig C er vel ønsket... imgurl=http://www.mentorwwllc.com/global/images/ba-fabianweiller.jpg&imgrefurl=http://www.mentorwwllc.com/global/breast-augmentation/before-after.htm&usg=__xD8-QM4HAipX3R-MMfDBuYMcm_o=&h=316&w=527&sz=11&hl=no&start=19 &zoom=1&tbnid=EI8-_EwzDUZuBM:&tbnh=130&tbnw=217&ei=rs9eTcnSEYu54gbFuMjiCQ&prev=/images%3Fq%3Dbreast%2Baugmentation%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox- a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1213%26bih%3D634%26tbs%3Disch:10%2C435&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=884&vpy=213&dur=36&hovh=174&hovw=290&tx=117&ty=119&oei=qc9eTc G-HumP4gaLz6XVCQ&page=2&ndsp=19&ved=1t:429,r:5,s:19&biw=1213&bih=634"'>Noe sånt, har litt mer pupper enn det hun har på før-bildet da. :-) Er det ikke sånn at de som er høye får legge i mer? Eller har jeg missforstått? Utifra bildet har vi ganske like før pupper, mine er også ca sånn kanskje litt større eventuelt mindre men omtrent sånn form Hvor gammel er du?
Gjest halebein Skrevet 19. februar 2011 #15759 Skrevet 19. februar 2011 (endret) Det er spennende å følge med på operasjonene deres jenter, når jeg selv går å venter:) Godt at alt har gått bra med de som har operert til nå. Jeg går litt surr i hvem som er hvem, og hvor dere skal operere, kan vi lage en oversikt? Bare fyll inn flere navn og dato, dersom jeg har glemt noen på lista. KG er litt uoversiktlig å bla tilbake i:) OPERASJONSDAGENE 18.februar: Terine 21.februar: Niliv 23.februar: Belle89 4.mars: Ragpride 7.mars: Kalia 8.mars: Halebein 31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:) 17.mars: Sinne 18 mars: Berryme 29.april: Jazne 18. Mai: Enne Endret 19. februar 2011 av halebein
boobjob Skrevet 19. februar 2011 #15760 Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes hun så mye bedre ut på den andre videoen enn den første! Dere kan vel ikke mene at det så veldig fint ut på den første? Det så jo ubehagelig ut med så store, de må jo være i veien når hun skal bevege seg. Nå så de jo ekstremt harde og hovne ut på den første filmen, men uansett så synes jeg størrelsen på film nr 2 passet kroppen hennes mye bedre. Sa hun noe i filmen om hvor mye hun hadde lagt inn? Hun sa hun var en a/b cup før (forskjellige str på brystene) og nå var hun en dd:) Jeg synes ikke de så så store ut som dd, nesten så jeg kunne ønske meg den str selv:) Jeg er helt enig emd deg. Synes bare de krymet noe enomrt når hevelsen gikk ned. Men de fikk jo en fin form, var naturlige osv. så de så jo skikkelig bra ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå