Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et par spørsmål jenter :)

Jeg opererte meg i forgårs, og er det vanlig å ha mer smerter i f.eks høyre side enn i venstre? Har så mye mer vond i høyre siden, den siden er også mere hoven.

Og hvor stramt skal den kompresjons bandasjen sitte over puppene? Er det for å presse puppene ned vi skal bruke den? Redd for å stramme den for hardt også :S

Klem til dere!

Jeg har også mer smerter i høyre, men det smerten skifter pupp.. Hehe, nå har jeg vondt i høyre så etterpå så blir det venstre.. Men de er symetriske! Så det er flott :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har fått sånn, men siden jeg hadde null smerter så tok jeg den ikke, venter på at hotellrommet skal bli ferdig vasket, så skal jeg ta meg en matbit så ta en sånn en :)

En ting e sikkert, du får sove ganske fort av den:)

Skrevet

Hallais :)

Først og fremst gratulerer til Linaa med nye boobies :fnise: Så hærlig at du ikke er plagd med så mye smerter, da har du vært kjempe heldig :takke:

Idag er det 8 dager siden min operasjon og puppene føles såååå mye bedre nå, ikke smerter lenger, juhuuu :romeo: men var så uheldig å få influensa på dag nr. 2 etter operasjonen :syk: så hver gang jeg hostet, ja.... AUUUUUUUUU :tristbla: føltes som om puppene revnet sammen.......

men nå føler jeg meg bedre og er kjempe happy, puppene begynner å få finere former og livet er bra igjen :) :) :)

Nå gleder jeg meg å høre hvordan det har gått med Terine :klem1:

God helg :helen:

Skrevet

Nå er jeg på hotellet, føler meg fortsatt litt "full" men husker jeg var svimmel i ca 20 sekunder så var jeg borte vekk, jeg at ikke noe vondt i det hele ttatt,, har bare ikke følelser i puppene så det er jo greit, har fått med ekstra sterke smertestillende om jeg skulle få veldig vondt,, de var utrolig snille og morsomme, vi lo egentlig mesteparten av tiden.. Det ble 335 på hver side for hadde ikke plass til mer, men det gjør ingentig, er jo bare 25 gram forskjell! Jeg skal endelig se på dem i morgen sånn ordentlig!! Gleder meg, men eg fikk ikke no nedpressbånd, kjøper man det selv? Eller? Å jeg forgår virkelig ikke hvorfor jeg var så redd nå, alle dere som skal operere,, det går braaaa!!! :);):)

Har ikke sett om det er noen som har svart på det her:P Men nedpersserbånd får du der om du har fått under muskelen.

Fikk du vite hvilken profil du fikk?

Skrevet (endret)

Har ikke sett om det er noen som har svart på det her:P Men nedpersserbånd får du der om du har fått under muskelen.

Får alle som tar under muskel nedpressbånd uansett klinikk?

Endret av Sweeti
Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg ble op på nobel clinic, og der fikk jeg det.

Skrevet

Hallais :)

Først og fremst gratulerer til Linaa med nye boobies :fnise: Så hærlig at du ikke er plagd med så mye smerter, da har du vært kjempe heldig :takke:

Idag er det 8 dager siden min operasjon og puppene føles såååå mye bedre nå, ikke smerter lenger, juhuuu :romeo: men var så uheldig å få influensa på dag nr. 2 etter operasjonen :syk: så hver gang jeg hostet, ja.... AUUUUUUUUU :tristbla: føltes som om puppene revnet sammen.......

men nå føler jeg meg bedre og er kjempe happy, puppene begynner å få finere former og livet er bra igjen :) :) :)

Nå gleder jeg meg å høre hvordan det har gått med Terine :klem1:

God helg :helen:

Takk Lotteline, det gjør litt vondt nå altså men går bare på 500 mg paracet hver 4 time, mest vondt når jeg ligger å blir løftet opp, føles ut som om de skal dette ut :) men ellers overlever jeg, dette var ikke så vondt som jeg tenkte meg, hadde gjordt det igjen altså! :)

Skrevet

Ja jeg ringte å spurte, men jeg har jo over,, jeg vet ikke profil jeg fikk  skal ringe å høre, :)

Skrevet

Takk Lotteline, det gjør litt vondt nå altså men går bare på 500 mg paracet hver 4 time, mest vondt når jeg ligger å blir løftet opp, føles ut som om de skal dette ut :) men ellers overlever jeg, dette var ikke så vondt som jeg tenkte meg, hadde gjordt det igjen altså! :)

Så bra du ikke har så vondt da:) Har du tatt av bhen å sett eller? :)

Skrevet (endret)

Ja jeg ringte å spurte, men jeg har jo over,, jeg vet ikke profil jeg fikk  skal ringe å høre, :)

Fikk heller ikke vite profil der:P

Men jeg trenger ikke vite det, kan vente til kontrollen i sommer:P

hjalp oxynormen?

Endret av Frk.L-M
Skrevet

Noen som har lest denne bloggen?

http://www.kissies.se/

Dette er et eksempel på for storre pupper, etter min meinig da.. Enig?

Enig! :) men syns ikke de er for store egentlig ;)

Skrevet (endret)

Enig! :) men syns ikke de er for store egentlig ;)

Smak og behag. Jeg synes de er aaalt for store til hennes kropp.siden hun er såå liten.. Men etter hva jeg har fått med meg er det bare 400, og det er jo ikke for mye mener jeg.

http://www.kissies.se/?p=16734 her ser man liksom hvor liten kroppen er iforhold til puppene :b

Endret av boobjob
Skrevet

Smak og behag. Jeg synes de er aaalt for store til hennes kropp.siden hun er såå liten.. Men etter hva jeg har fått med meg er det bare 400, og det er jo ikke for mye mener jeg.

http://www.kissies.se/?p=16734 her ser man liksom hvor liten kroppen er iforhold til puppene :b

Jah, de er nesten dobbelt så brei som kroppen hennes.

Skrevet

Takk for svar jenter! :-)

Det jeg også er redd for er å miste følelsen i deler av brystene eller i brystvortene... Synes det høres så kjipt å ha numne pupper :-/ Også med tanke på sexlivet, der puppene naturligvis deltar litt :-P Noen som har opplevd dette? Har det noe å si hvor implantatet ligger? Jeg er ganske tynn, så må sikkert ha under muskel.

Lurer på å dra på en gratiskonsultasjon hos Fornebuklinikken i april, da de kommer til Trondheim der jeg bor. Har også kontaktet Colosseumklinikken ang. å sende inn bilder og få konsultasjon på den måten... Noen som har klinikker å anbefale? Har hørt mye positivt om disse to iallefall, men fint å høre flere erfaringer :-)

Skrevet

Det er nok mange grunner til at man får nedpressbånd. Virker som noen kirurger oftere bruker det, mens andre kirurger mener det er unødvendig. Så lenge kirurgen mener det er en liten mulighet for at protesene skal snurre eller bli skyvd for langt opp, setter de på nedpressbånd. Tror ikke det har noe å si om man har under eller over muskel, men mulig at man oftere trenger det viss man har under muskel.

Gikk selv med nedpressbånd, i en måned (har under muskel selv). Var veldig glad da den perioden var over :fnise:

Skrevet

Så bra du ikke har så vondt da:) Har du tatt av bhen å sett eller? :)

Den siste 2 timene nå har jeg hatt skikkelig smerter i høyre, tror jeg brukte den armen mest igår når jeg ikke hadde smerter,, men ja de ser helt greie ut, de er bare kanon harde, :(

Skrevet

Fikk heller ikke vite profil der:P

Men jeg trenger ikke vite det, kan vente til kontrollen i sommer:P

hjalp oxynormen?

Jeg fikk moderat profil, :) jeg tenke jeg tar den senere idag, :)

Skrevet (endret)

Hvordan i *** fikk hun plass til 400gram ved første gangs opetation? Hun har jo ikke fett å er vell ikke spesielt høy heller?!

Endret av Sweeti
Skrevet

Det er nok mange grunner til at man får nedpressbånd. Virker som noen kirurger oftere bruker det, mens andre kirurger mener det er unødvendig. Så lenge kirurgen mener det er en liten mulighet for at protesene skal snurre eller bli skyvd for langt opp, setter de på nedpressbånd. Tror ikke det har noe å si om man har under eller over muskel, men mulig at man oftere trenger det viss man har under muskel.

Gikk selv med nedpressbånd, i en måned (har under muskel selv). Var veldig glad da den perioden var over :fnise:

Hmm, ja du har vell rett! :) er helt sikkert veldig individuelt det med nedpressbåndet :)

Kan tenke meg du var lei etter en måned ja! :P men hva gjør man ikke for de puppene ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...